SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat is anders.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit komt wel hard aan bij Paxcon.
Hebben je ouders je dat nooit uitgelegd?quote:
Moet hij eerst geld hebben.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kan je een harem beginnen, zoals Anton Heijboer.
Nee, leg eens uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben je ouders je dat nooit uitgelegd?
Supermarkten plunderen en bushokjes slopenquote:
Stiekem wil jij hem ook gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kauai is kawaii.
Fylax, ik geef toestemming deze zin te gebruiken om mee te flirten.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supermarkten plunderen en bushokjes slopen
Nee hoor, ik haat Heineken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw koelkast zit wel vol met sixpacks Heineken he. Man man man word je dik van
Nou ja, als ik mag kiezen of fylax in een tt zegt dat ik van hem ben of dat hij timmmmmquote:
Lekker ruig doen met je buxushaagje.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruige shit daarzo.
Dat gastje was jij hequote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruige shit daarzo.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mag kiezen of fylax in een tt zegt dat ik van hem ben of dat hij timmmmmzegt zou ik het wel weten hoor.
Liar liar pants on firequote:Op maandag 27 juli 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een grappige jongen dus ja.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:42 schreef Kauai het volgende:
Vind de TT inderdaad wel een beetje ongemakkelijk te vinden trouwens.
LIAR, LIAR, she's on firequote:Op maandag 27 juli 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en ik gooi een buxus op je stoep.
Ja want jij bent van mij.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:42 schreef Kauai het volgende:
Vind de TT inderdaad wel een beetje ongemakkelijk te vinden trouwens.
http://vocaroo.com/quote:Op maandag 27 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LIAR, LIAR, she's on fire
She's waiting there, around the corner
Just a little aid, and she'll jump on ya'
LIAAAAR LIAAR WOHOOOHOOEUW
Nee.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/
Kan je dit even inzingen voor ons?
Dan zou ik me maar zorgen gaan maken als ik jou was ...quote:
Paxcon is zeker bruidsmeisjequote:Op maandag 27 juli 2015 16:54 schreef Fylax het volgende:
Kauai doet hier hard 2 get maar we hebben al een trouwdatum gepland in 2017.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht op advies van mijn advocaat
Weer een ban? ;oquote:Op maandag 27 juli 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tref je het beter dan Hoink en tardis.
Dit was pas mijn tweede ban ooitquote:Op maandag 27 juli 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tref je het beter dan Hoink en tardis.
Jij bent stripper op z'n vrijgezellen feestquote:Op maandag 27 juli 2015 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bloemenmeisje zijn. Dan gooi ik ff berenklauw in fylax' gezicht.
Ik weet dat jij maar al te graag lapdance van mij wilt hoor maar helaas.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent stripper op z'n vrijgezellen feest
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:31 schreef richolio het volgende:
Kawaii/kauai en ik hebben super veel gemeen
Inderdaad ...quote:
Ik ben een eckte Tatta. Houd van (indie) rock en zit overal en nergens op dit forum.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertel eens rich, wie ben je. Waar kom je vandaan, ben je een Belg of TATTA (ltding)
HAHAHAHAH GVDquote:Op maandag 27 juli 2015 17:39 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Kauai is geclaimd door Fylax. Ze zit nu aan Fylax vast en zal op haar minst 4 kinderen van hem baren. Indien dit niet gebeurt worden er gepaste maatregelen getroffen.
Gr Fylax' advocaat.
Ik heb inmiddels heel Nederland bedekt met m'n tranenquote:Op maandag 27 juli 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit komt wel hard aan bij Paxcon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |