SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dat is anders.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit komt wel hard aan bij Paxcon.
Hebben je ouders je dat nooit uitgelegd?quote:
Moet hij eerst geld hebben.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Misschien kan je een harem beginnen, zoals Anton Heijboer.
Nee, leg eens uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben je ouders je dat nooit uitgelegd?
Supermarkten plunderen en bushokjes slopenquote:
Stiekem wil jij hem ook gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kauai is kawaii.
Fylax, ik geef toestemming deze zin te gebruiken om mee te flirten.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supermarkten plunderen en bushokjes slopen
Nee hoor, ik haat Heineken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jouw koelkast zit wel vol met sixpacks Heineken he. Man man man word je dik van
Nou ja, als ik mag kiezen of fylax in een tt zegt dat ik van hem ben of dat hij timmmmmquote:
Lekker ruig doen met je buxushaagje.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruige shit daarzo.
Dat gastje was jij hequote:Op maandag 27 juli 2015 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruige shit daarzo.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mag kiezen of fylax in een tt zegt dat ik van hem ben of dat hij timmmmmzegt zou ik het wel weten hoor.
Liar liar pants on firequote:Op maandag 27 juli 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een grappige jongen dus ja.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:42 schreef Kauai het volgende:
Vind de TT inderdaad wel een beetje ongemakkelijk te vinden trouwens.
LIAR, LIAR, she's on firequote:Op maandag 27 juli 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en ik gooi een buxus op je stoep.
Ja want jij bent van mij.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:42 schreef Kauai het volgende:
Vind de TT inderdaad wel een beetje ongemakkelijk te vinden trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |