Het had ze gesierd de banden dan openbaar te maken of inzichtelijk te maken.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:32 schreef Cubs het volgende:
[..]
De aanslag op de agenten heeft vooral te maken met de warme banden van de agenten met IS. De aanslag kan dan ook gezien worden als vergelding gericht tegen de agenten dan tegen de Turkse republiek.
Ehm, nadat de PKK daar duidelijkheid over gaf dat het niet door hen gesteunde aanvallen zijn is Turkije ook gestopt. En is er aan beide kanten niets ondernomen, wel zegt de PKK nu ditquote:Op maandag 27 juli 2015 22:29 schreef primakov het volgende:
[..]
Dan sterkt dat nog meer mijn punt dat Turkije destijds dus het bestand schond. Daarop is ook geen excessieve reactie geweest van de kant van de PKK. Het doodschieten van die 2 agenten is gewoon dom geweest.
nadat ze zelf de aanslagen op de agenten hebben opgeëist, dan is Turkije het bestand aan het riskeren? Right.quote:"The truce has no meaning anymore after these intense air strikes by the occupant Turkish army," the PKK said in a statement on its website.
Dan zorg je er voor dat HDP flink wat ophef gaat maken in de media, zeker niet moeilijk te bewerkstelligen als je ook nog eens flink wat bewijs hebt. Zijn het maar verdenkingen? Lekker dan.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:32 schreef Cubs het volgende:
[..]
De aanslag op de agenten heeft vooral te maken met de warme banden van de agenten met IS. De aanslag kan dan ook gezien worden als vergelding gericht tegen de agenten dan tegen de Turkse republiek.
het is wel opvallend goed geframed op deze manier. "het zijn soldaten die met isis werkten" komt verdomd goed uit voor de propaganda. itt de feiten namelijk: twee soldaten die in hun slaap geëxecuteerd zijnquote:Op maandag 27 juli 2015 22:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zeg indien waar. Ik weet niet of het waar is, jij wel?
Wel, in hun verdediging: in een land met een fatsoenlijk rechtsysteem zou er wat mee gebeuren. In een bananenrepubliek als Turkije zou degene die deze corruptie aan de kaak stelt zelf in de bak gaan, zie de andere zaken. Niet dat dat een executie rechtvaardigt, maar het plaatst het verhaal wel meer in perspectief.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:33 schreef primakov het volgende:
[..]
Het had ze gesierd de banden dan openbaar te maken of inzichtelijk te maken.
Ja, want een aanklacht tegen Erdogan is hetzelfde als een aanklacht tegen twee agenten natuurlijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, in hun verdediging: in een land met een fatsoenlijk rechtsysteem zou er wat mee gebeuren. In een bananenrepubliek als Turkije zou degene die deze corruptie aan de kaak stelt zelf in de bak gaan, zie de andere zaken. Niet dat dat een executie rechtvaardigt, maar het plaatst het verhaal wel meer in perspectief.
Ook mensen die slapen kunnen met IS samenwerkenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is wel opvallend goed geframed op deze manier. "het zijn soldaten die met isis werkten" komt verdomd goed uit voor de propaganda. itt de feiten namelijk: twee soldaten die in hun slaap geëxecuteerd zijn
Je doet alsof de feiten dat per definitie uitsluiten.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is wel opvallend goed geframed op deze manier. "het zijn soldaten die met isis werkten" komt verdomd goed uit voor de propaganda. itt de feiten namelijk: twee soldaten die in hun slaap geëxecuteerd zijn
Hear hear, maar het is pr-technisch gewoon oliedom.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, in hun verdediging: in een land met een fatsoenlijk rechtsysteem zou er wat mee gebeuren. In een bananenrepubliek als Turkije zou degene die deze corruptie aan de kaak stelt zelf in de bak gaan, zie de andere zaken. Niet dat dat een executie rechtvaardigt, maar het plaatst het verhaal wel meer in perspectief.
Nope, maar agenten werken wel voor de staat. Nogmaals, het was gewoon fout die lui te executeren. Dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, want een aanklacht tegen Erdogan is hetzelfde als een aanklacht tegen twee agenten natuurlijk.
de pkk komt op voor deze aanslag en geven aan dat het wraak was, dus een actie van een rogue unit was het niet. het is spijtig dat het zover is gekomen. het ging al jaren redelijk. niemand is gebaat bij een volledige hervatting van de vijandigheden tussen de turkse staat en de pkk. uiteraard het minst de koerdische bevolking van de regioquote:Op maandag 27 juli 2015 22:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook mensen die slapen kunnen met IS samenwerkenNogmaals dit was gewoon fout hoor. Maarja, als staat deal je met een hele organisatie die zichzelf onmogelijk altijd helemaal in de hand heeft. Een staat heeft controlemechanismen, een verboden organisatie minder.
Ik denk dat Erdogan de volledige baten eruit probeert te halen als ik het politieke momentum en de aanpak van Koerdische nieuwskanalen zo bezie.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
. niemand is gebaat bij een volledige hervatting van de vijandigheden tussen de turkse staat en de pkk. uiteraard het minst de koerdische bevolking van de regio
Nope, maar dat is het vervelende van vechten tegen een (gedeeltelijk) terroristische organisatie zoals de PKK. Elementen daarbinnen kunnen altijd een domme actie uitvoeren. Misschien dat de organisatie het achteraf opeist en het intern oplost. Zo'n organisatie is ook nooit een gesmeerde uniforme machine. Daar bestaat altijd frictie over de te varen koers.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
de pkk komt op voor deze aanslag en geven aan dat het wraak was, dus een actie van een rogue unit was het niet. het is spijtig dat het zover is gekomen. het ging al jaren redelijk. niemand is gebaat bij een volledige hervatting van de vijandigheden tussen de turkse staat en de pkk. uiteraard het minst de koerdische bevolking van de regio
Dat is inderdaad vreemd, waarom mogen Koerdische media niet over deze aanvallen posten? Je hebt toch niets te verbergen?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdogan de volledige baten eruit probeert te halen als ik het politieke momentum en de aanpak van Koerdische nieuwskanalen zo bezie.
erdo is doctor evil als ik sommige users moet gelovenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef primakov het volgende:
[..]
Ik denk dat Erdogan de volledige baten eruit probeert te halen als ik het politieke momentum en de aanpak van Koerdische nieuwskanalen zo bezie.
Wel, dat is ook weer een beetje overdreven. Als Turkse soldaat dien je weliswaar een zeer foute leider, maar dat zegt niks over jou als mens. Het leger kiest de leider niet (notabene vroeger geregeld, maar de Sultan heeft dat op slinkse wijze voorkomen door generaals op te sluiten).quote:
Nee het is een rechtgeaarde, vrome, goudeerlijke man met 0 politieke of strategische bijbedoelingen. Je persiflage is erg naïef.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
erdo is doctor evil als ik sommige users moet geloven
Erdo is samen met het Saudische koningshuis, de Emir van Qatar en Netanyahu een redelijk gezwel in het M-O ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
erdo is doctor evil als ik sommige users moet geloven
Erdogan ja?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:52 schreef Richestorags het volgende:
maar de Sultan heeft dat op slinkse wijze voorkomen door generaals op te sluiten
Je weet als je het leger ingaat dat je het beleid van Erdolf gaat dienen, en daarmee terrorisme wat aan al tienduizenden mensen het leven heeft gekost.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, dat is ook weer een beetje overdreven. Als Turkse soldaat dien je weliswaar een zeer foute leider, maar dat zegt niks over jou als mens. Het leger kiest de leider niet (notabene vroeger geregeld, maar de Sultan heeft dat op slinkse wijze voorkomen door generaals op te sluiten).
blijft weinig over van het m-oquote:Op maandag 27 juli 2015 22:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Erdo is samen met het Saudische koningshuis, de Emir van Qatar en Netanyahu een redelijk gezwel in het M-O ja.
Je weet dat er een dienstplicht geldt hé?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef reza1 het volgende:
[..]
Je weet als je het leger ingaat dat je het beleid van Erdolf gaat dienen, en daarmee terrorisme wat aan al tienduizenden mensen het leven heeft gekost.
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:55 schreef reza1 het volgende:
[..]
Je weet als je het leger ingaat dat je het beleid van Erdolf gaat dienen, en daarmee terrorisme wat aan al tienduizenden mensen het leven heeft gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |