fappen...quote:
leuke prpaganda pic van de voorlaatste verkiezingen waarin de HDP zich presenteerde als een reguliere partij, zodat veel niet-koerden zouden overwegen om op heb te stemmen, om vervolgens na de verkiezingen op te roepen om een gewapende opstand en autonomie en nu huilie-huilie doenquote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://twitter.com/ihanetebedel
ze gebruiken de logo van die online seriequote:Op maandag 16 mei 2016 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://twitter.com/ihanetebedel
Logo is van Counter Strike.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef Slayage het volgende:
ze gebruiken de logo van die online serie![]()
![]()
heeft die serie het van counter strike zou kunnen heb nooit conter strike gespeeldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Logo is van Counter Strike.
Dat is het logo wat je ziet als je een headshot maakt
99% zeker van CS, al jaren zeer populaire game.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
heeft die serie het van counter strike zou kunnen heb nooit conter strike gespeeld
Vroeger speelde ik CS:S... CS:GO vind ik niks aan. :/quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
99% zeker van CS, al jaren zeer populaire game.
Ik kom uit de 1.5 generatiequote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik CS:S... CS:GO vind ik niks aan. :/
Dit is precies wat er mis met jou is, Devrim.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Beyenmiyorsan siktir olup gidersin
SPOILER: DierensexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevrijd van de British deep state maffia en hun pkk handlangers.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:29 schreef Slayage het volgende:
zo eindigt de PKK autonomie in Nusaybin. ik weet niet wat de PKK voor ogen had toen ze de wapenstilstand opbliezen, maar i hope it was worth it...
[ afbeelding ]
linkquote:''Het is al bekend van wie zij de spreekbuis zijn. Van de separatistische terreurorganisatie in dit land zijn zij het verlengstuk in Duitsland'', zei hij, doelend op de verboden Koerdische Arbeiderspartij (PKK).
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:35 schreef UpsideDown het volgende:
Je vergeet natuurlijk het nazi-Duitsland van Adolf Merkel, de grootste sponsor van wijdverspreid terreur
[..]
link
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |