Eh, verdorie, hoe moet ik hier nu eens gevat op antwoorden zonder als ouwe viezerik bestempeld te worden....quote:
Gewoon doen, weet jij wat zij allemaal met een komkommer doetquote:Op maandag 27 juli 2015 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eh, verdorie, hoe moet ik hier nu eens gevat op antwoorden zonder als ouwe viezerik bestempeld te worden....
Omdat je de UPC desk aan de lijn had?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:28 schreef Juup© het volgende:
Ziggo helldesk moet mij doorschakelen omdat na de fusie de Ziggo en UPC helldesks nog niet geheel zijn gefuseerd. Oké? Maar het was voorheen toch al toch Ziggo en ik bel nu toch met Ziggo dus waarom dan toch doorverbinden met een andere afdeling om een Ziggoklant met Ziggo vragen te kunnen helpen?
Tering
Ik weet het niet meer, schijnbaar wel terwijl ik toch echt met Ziggo belde (zelfde 1200 nummer dat dan weer welquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 juli 2015 16:11 schreef Juup© het volgende:
Maar goed, na wat doorschakelen en gedoe is het gelukt
Heb ik ook gehad, toen maar mobiel gaan kijkenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb momenteel geen ziggo meer, maar toen ik die nog wel had en internet was dood, heb ik wel eens de mededeling "Alle storingen vind u op de website" gekregen.![]()
Toen had ik nog geen telefoon met internetquote:Op maandag 27 juli 2015 19:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, toen maar mobiel gaan kijken
Dan is het helemaal minderquote:Op maandag 27 juli 2015 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen telefoon met internet
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk isquote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb wel eens de mededeling "Alle storingen vind u op de website" gekregen, als je belde om te melden dat internet niks meer deed.![]()
Ook zo iets ja, en dan ben je onderhand verplicht om mobiel te gaan bellen wat weer knaken kost en wat je niet terugkrijgt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk is
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk is
Ik heb daar eens over geklaagd en toen is het verrekend met een openstaande factuurquote:Op maandag 27 juli 2015 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook zo iets ja, en dan ben je onderhand verplicht om mobiel te gaan bellen wat weer knaken kost en wat je niet terugkrijgt.
Ik kreeg ook compensatie van UPC, maar of dat de kosten van de meerdere mobiele telefoongesprekken (en de eeuwige in de wacht zitten tijd) echt gecompenseerd heeft weet ik nietquote:Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb daar eens over geklaagd en toen is het verrekend met een openstaande factuur
Misschien een uitzonderingMaar toch ik vond het erg coulant... dat ik na het kastje ende muur toch een soort van compensatie kreeg
Ja best wel....quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja best wel....
Ik was film kijken.... voor de jaren 90 hiphop beats (maar er waren ook moderne beats in)
Er waren veel mindere beats in dan ik had gedacht maar wat er was klonk goed (was alleen niet alleen hiphopquote:
Als jij het goed vindt is het perfectquote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er waren veel mindere beats in dan ik had gedacht maar wat er was klonk goed (was alleen niet alleen hiphopmaar ook punkachtig enzo
)
Ah, zeg me helemaal niksquote:Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben naar Dope geweest.... ff opzoeken of die man van Kids hier zijn vingers ingestoken heeft
Is ook best oud diequote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook Kids zegt me niks, dus je had me alles wijs kunnen maken
Dat, en ik ben toch al behoorlijk belegenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook Kids zegt me niks, dus je had me alles wijs kunnen maken
In de droger doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
Zo m'n was maar eens binnen halen. Drogen doet het nu toch niet buiten
Neh. Gewoon nog even binnen hangen. Kan nooit heel nat meer zijnquote:
Bij ons regende het gister toch zodanig dat het droger uit de wasmachine gekomen was dan dat het buiten geworden was....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neh. Gewoon nog even binnen hangen. Kan nooit heel nat meer zijn
Het hangt gelukkig semi-overdekt. Alleen de buitenste rij zal wat natter zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons regende het gister toch zodanig dat het droger uit de wasmachine gekomen was dan dat het buiten geworden was....
Hendigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hangt gelukkig semi-overdekt. Alleen de buitenste rij zal wat natter zijn.
Hier ook niet.quote:
Net als ik weer aan het werk moetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf het weekend weer ruim boven de 20
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik niet. Ik mag eindelijk naar de kapper
Eerder al, eind augustus komen de eerste.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Bijna Sinterklaas maar dan krijgen we dat gezeik weer
Op 1 september pepernoten kopen
Ik wacht ook tot die ouwe in het land is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerder al, eind augustus komen de eerste.
Eens kijken wanneer de eerste zaterdag na 11-11 is, dan mag ik ze weer
14 november
Dat is zo gaafquote:
Wat heeft dansen met Halloween te maken>quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is zo gaaf
Dansen op de Mainstreet met al die andere Disneygangers
In het weekend is er met Halloween in Disney een groot dancefeest (tenminste 5 jaar geleden was het dance). Allemaal verkleedde mensen op Mainstreet die uit hun bol gingen op dancemuziekquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft dansen met Halloween te maken>
O in het weekend ben ik alweer weg, ik ben niet gek.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
In het weekend is er met Halloween in Disney een groot dancefeest (tenminste 5 jaar geleden was het dance). Allemaal verkleedde mensen op Mainstreet die uit hun bol gingen op dancemuziek
ZONDE!!! Echt zonde..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O in het weekend ben ik alweer weg, ik ben niet gek.
Nee het weekend in Disney is kut. Anderhalf uur wachttijd per attractie, zelfs met fastpass nog een half uur wachten. Ben gekke henkie niet.quote:
Nou ja daar had ik geen last van want ik was er een hele weekquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het weekend in Disney is kut. Anderhalf uur wachttijd per attractie, zelfs met fastpass nog een half uur wachten. Ben gekke henkie niet.
Wij zijn er nu vier dagen, vorig jaar hadden we op zaterdag de laatste dag en werden we gillend gek, ook al hadden we alles al gezien. Het was echt niet leuk zo druk. Zijn ook eerder weggegaan, want je had er niks aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja daar had ik geen last van want ik was er een hele week
Dus wat de ene dag niet kwam deden we de volgende dag
Wij waren een attractie op zichquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn er nu vier dagen, vorig jaar hadden we op zaterdag de laatste dag en werden we gillend gek, ook al hadden we alles al gezien. Het was echt niet leuk zo druk. Zijn ook eerder weggegaan, want je had er niks aan.
Ja zo zijn wij nietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij waren een attractie op zich![]()
Ik was met mijn zusje, Oom, Tante en ouders. En allemaal waren we verkleed
Heel veel mensen die met ons op de foto wilde (vooral met mijn zusje). Dus wij kwamen op Halloween zelf niet eens aan attracties toe
quote:
Ik heb me één keer verkleed voor een Halloweenbruiloft en dat vond ik al genant genoegquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij alleen met zulke dingen. Ook ging ik elk jaar naar Halloween naar Walibi en ging ik ook verkleed (tot het niet meer mocht).
Mijn vader was Dracula, mijn oom was uncle Fester en wij vrouwen waren heksen. Want makkelijk
Ik ben dat gevoel gewendquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me één keer verkleed voor een Halloweenbruiloft en dat vond ik al genant genoegHoewel ik me niet eens uitgedost had vergeleken met de rest.
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben dat gevoel gewendIk kleedde me ook altijd anders dan de rest in de klas
Dus die blikken doen me niks meer
Mij zijn ze hoogstwaarschijnlijk niet vergetenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallengrijze muis-effect. Docenten zijn me volgens mij ook allemaal allang vergeten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
Pgb. Uithuiszetting. Bankbeslag. Wat een dag. Ik wil dood.
Ik denk dat je je daar danig in vergist. Als je een paar goede docenten hebt gehad tenminste.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallengrijze muis-effect. Docenten zijn me volgens mij ook allemaal allang vergeten.
why?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
Pgb. Uithuiszetting. Bankbeslag. Wat een dag. Ik wil dood.
Volgens mij zijn er ondertussen al een paar het hoekje om.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar danig in vergist. Als je een paar goede docenten hebt gehad tenminste.
Bij mij ladingen. Gelukkig wat één betreft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ondertussen al een paar het hoekje om.
Ik kom daar al enige tijd niet mee, is zwaar achteruit gegaan vind ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit weer eens minnetjes te verzamelen op de FP. Als je daar niet volledig tegen elke vorm van asielzoeken bent, ben je een nsb-er en moet je standrechtelijk ge-executeerd worden (dat wordt wel netjes gemodereerd). Zucht
Houden zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Die FP ben ik echt al jaaaaaren niet meer geweest.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy F, die was ik echt helemaal vergeten
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
Tot op heden 86 notesIk ben benieuwd of ik de 87 haal vandaag
Ik schijn nog wel eens irritant te zijnquote:
Ik vind je tot nu toe nog niet irritantquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik schijn nog wel eens irritant te zijn, ik hou niet snel mijn mond en dat wordt niet overal gewaardeerd.
Dank jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind je tot nu toe nog niet irritant... it's not a dare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar alles behalve smartlappenmuziekquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van best veel![]()
Van D'nB tot een lekker meezingdeuntje
Dat inderdaad... een lekker punknummer of hiphop hoeray vind ik ook lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, maar alles behalve smartlappenmuziek
Op z'n tijd is bijna elke muzieksoort wel te doenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat inderdaad... een lekker punknummer of hiphop hoeray vind ik ook lekker
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op z'n tijd is bijna elke muzieksoort wel te doen
Leef je uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar maanden de muziekevents niet zo bijgehouden .... maar an sich lijkt me het wel weer eens lekker met de voetjes van de vloer te gaan
Kan de directie te laat zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de moeite genomen heeft op tijd te komen zie ik
ff klagen bij de directie...ohnee, die is ook te laat
Nu rozequote:Op woensdag 29 juli 2015 08:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Zometeen mijn arm laten bevrijden
Ben bang dat ik wel weer nieuw gips mee ga krijgen...
Wauw... overal hetzelfdequote:Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Bekend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Wilde ik ook nog zienquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Woensdag
Gisteren naar Terminator geweest, was toffer dan ik had verwacht.
Ja net scheen de zon en dacht ik ook nog, 'het wordt hier warm, ik draai hem zo wel even uit.'quote:
Beter voor je gezondheidquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:42 schreef Renesite het volgende:
Koffieautomaat stuk. Enige in het pand. Boiler waarschijnlijk nach den klöten
Ik drink thee uit dat ding. Geen waterkoker. Dus ik zit aan een glaasje water. Maar de rokende en koffiedrinkende mensheid hier is helemaal van de leg.quote:
Had ik maar een brommer en had zij een fiets!quote:
Neh, weer oranje. De volgende moet mee naar Frankrijk.quote:
050 jwt chilllquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:33 schreef DrMarten het volgende:
Klaar maken voor een middagje Groningen
Truequote:Op woensdag 29 juli 2015 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo praten ze daar niet!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neh, weer oranje. De volgende moet mee naar Frankrijk.
Maar eerst maar eens zien wat de arts zegt. Ben bang dat ik ook nog wel langs de radiologie mag vandaag.
Zo maar eens die kant op. Het begint hier net te regenen dus mooi tijdstip om in de auto te stappen.quote:
Ja.. wat een verschrikkingquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:10 schreef stbabylon het volgende:
poep... mail van de slijter, hij heeft nog wat flessen Straffe Hendrik Heritage 2013 kunnen regelen...
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.quote:
Je was met je loon toch omhoog gegaan sinds je jobswitch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.
Nee, ik was omlaag gegaan qua urenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was met je loon toch omhoog gegaan sinds je jobswitch?
Overwerkuurtje dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]Ik ga niet mijn contract aanpassen voor een fles bier
Bruggequote:Op woensdag 29 juli 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.
Holy crap, dat is me een potje awesome!quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brugge![]()
Ffr meebetalen aan de bierlijn
http://www.halvemaan.be/nl/crowdfunding/ik-doe-mee
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy crap, dat is me een potje awesome!
Helaas heb ik geen 7500e liggen
quote:een Bronze Membership staat
voor een deelname van
¤ 220,00 ¤ (incl. BTW)
Heb het er niet voor overquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy crap, dat is me een potje awesome!
Helaas heb ik geen 7500e liggen
Dat terzijde.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die pijp naar je eigen huis is nog wat lastiger denk ik
Mag ik in jouw vriendenkring (die dat cadeau van ¤7500,- krijgt) dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Das serieus nog wel een leuk idee! Ook als cadeau.
WAT?!?!?!?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]Ik ga niet mijn contract aanpassen voor een fles bier
220. Met een paar man voor een bijzondere verjaardag kan dat best.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag ik in jouw vriendenkring (die dat cadeau van ¤7500,- krijgt) dan?
Daar doe ik het niet voorquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
220. Met een paar man voor een bijzondere verjaardag kan dat best.
Dat is één fles van 0,75 per jaar. Niet echt bijzonder. Twee glazen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
220. Met een paar man voor een bijzondere verjaardag kan dat best.
Die je volgend jaar weer terug mag storten omdat ze toch een foutje hebben gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg maar een paar euro in de maand zorgtoeslag. Maar op basis van mijn koopwoning gaat mijn inkomen omlaag of zo (?!) waardoor ik nog een paar honderd euro krijg?
Raar gedoe, maar volgende maand lekker een keertje extra uit eten of zo
Dacht ik vorig jaar ook. Maar nee, niks aan het handje. Dus daar gaan we maar vanuit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die je volgend jaar weer terug mag storten omdat ze toch een foutje hebben gemaakt
Leuker kunnen wij het niet maken............quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef Renesite het volgende:
Wel het laatste jaar. Want we zijn dit jaar tweeverdieners 40/32u geworden! Dus dit jaar moet vriendlief zijn hele zorgtoeslag tot en met juli terugbetalen
!
Spanning ende sensatiequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:31 schreef DrMarten het volgende:
Dan denk je, laat ik eens door Duitsland terug rijden, aangezien ze in Nederland met de weg bezig zijn en ik dan om moet rijden. Gooien die Duitsers zonder aankondiging de autobahn dicht en is er geen omleidingsroute. Navigatie smapte er ook niks van. Google maps werkt niet als je geen internet hebt... Achja, met 3 kwartier vertraging en een toeristische route door het Gronings/Drentse achterland zijn we thuis
Op de terugweg van vakantie, tussen Keulen en Leverkussen van 7 banen naar 0. 2,5 uur vertragingquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:31 schreef DrMarten het volgende:
Dan denk je, laat ik eens door Duitsland terug rijden, aangezien ze in Nederland met de weg bezig zijn en ik dan om moet rijden. Gooien die Duitsers zonder aankondiging de autobahn dicht en is er geen omleidingsroute. Navigatie smapte er ook niks van. Google maps werkt niet als je geen internet hebt... Achja, met 3 kwartier vertraging en een toeristische route door het Gronings/Drentse achterland zijn we thuis
Maar jij reed dus ook te hard?quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:13 schreef Renesite het volgende:
Ik heb vandaag vrienden gemaakt met een Audi-rijder die vanaf de rechterbaan naar de linkerbaan mij afsneed. Reed 137 en ik 139 dus mondjesmaat ging ik hem inhalen. Ik doe er wat gas bij en hij ziet 300 meter voor hem een vrachtwagen. Hij steekt z'n middelvinger naar me op en gaat me dus afsnijden. Ik doe mijn schouders + handen omhoog (wat doe jij nou?!) en hij sprint als een gek weg (!!!)
Later kom ik hem bij Beilen weer tegen. Ik sein naar hem en hij sprint weer als een gek weg.
Mongol!
Klopt. Standaard ca. 10%. Doe ik al vier jaar lang op en neer naar het werk.quote:
Als dat prima kon, dan was de maximale snelheid daar wel aangepast. Ik hoop dat je veel boetes krijgt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Standaard ca. 10%. Doe ik al vier jaar lang op en neer naar het werk.
Dat kan prima op het traject van Groningen naar Hoogeveen.
Ik hoop het ook altijd. Maar het lukt me nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat prima kon, dan was de maximale snelheid daar wel aangepast. Ik hoop dat je veel boetes krijgt.
Nog harder rijdenquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoop het ook altijd. Maar het lukt me niet!
Dan gaan ze me in een keer wel flitsen voor te snel rijden?!quote:
Wie weetquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan gaan ze me in een keer wel flitsen voor te snel rijden?!
Tweede.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Taalvraagje, wat moet het zijn:
"epileptische aanvallen of epilepsie verwante verschijnselen"
or
"epileptische aanvallen of aan epilepsie verwante verschijnselen"
?
Ja dat dacht ik ook maar krijg die zin steeds terug omdat mijn versie niet goed zou zijnquote:
Utrecht!quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager bracht ons gisteren naar Utrecht, hij wilde de auto in het centrum in een parkeergarage zetten, hij heeft groen, wil afslaan, maar fietsers die rechtdoor gaan hadden nog voorrang, dus hij laat een truus voorgaan zoals het moet. Gaat die truus halverwege de weg stilstaan omdat ze daar linksaf wilde, blokkeert ze die hele boel, er kon geen enkele auto meer langs, van beide kanten niet. Zwager drukt gewoon door zodat ze wel opzij moest, wijf geeft nog een grote bek, staat daar te gebaren. Nee kut, jouw plaats is rechts op de weg, niet in het midden. Utrecht
Doet ie altijd, zet ie de auto bij Springhaver neer. Maar dan moet iedereen wel aan de kant gaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:13 schreef Q. het volgende:
Met de auto naar Utrecht gaan.Heerlijk naief.
Zonder dat ze er bij zeggen wat er dan fout is. Handig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar krijg die zin steeds terug omdat mijn versie niet goed zou zijn
Die parkeergarage moeten ze echt meteen afbreken. Lelijk pleurisding. Zuigt ook ongewenst autoverkeer aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet ie altijd, zet ie de auto bij Springhaver neer. Maar dan moet iedereen wel aan de kant gaan
Hij heeft ook wel een beetje een hoerensloep, dat lokt ook reacties uit natuurlijk.
Beetje smalle vakken ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Die parkeergarage moeten ze echt meteen afbreken. Lelijk pleurisding. Zuigt ook ongewenst autoverkeer aan.
Hij heeft nog iets fout verbeterd. Handig dit. Het houdt me bezig. Vraag me af of dit wel door een Nederlander is nagekeken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder dat ze er bij zeggen wat er dan fout is. Handig.
Als ik ergens in het centrum moet zijn, ga ik toch wel met de trein. Tenzij het laat wordt of als we met meerdere mensen zijn, en nu weet ik ook hoe ik in Springhaver moet komenquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ga altijd ook met de auto Groningen centrum in. Kan prima, parkeergarage dichtst bij de winkels is een kansloze krappe met een muur met verschillende kleuren lak
Ben er één keer heen gereden en toen heel snel naar P+R gegaan, wat een aderlating is parkeren in Groningen centrum.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:23 schreef Renesite het volgende:
Ik ga altijd ook met de auto Groningen centrum in. Kan prima, parkeergarage dichtst bij de winkels is een kansloze krappe met een muur met verschillende kleuren lak
Oh echt? Aan de kant van de weg is het een drama. Maar de garages zelf staan rijkelijk verdeeld.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben er één keer heen gereden en toen heel snel naar P+R gegaan, wat een aderlating is parkeren in Groningen centrum.
Kleine Raamstraat. Mooie krappe uitgangquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:23 schreef Renesite het volgende:
Ja, daar zijn er zat van.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh echt? Aan de kant van de weg is het een drama. Maar de garages zelf staan rijkelijk verdeeld.
Als er nou 1 stuk snelweg in dit land geschikt is voor 130 dan is het dat stuk. En toch mag het nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Standaard ca. 10%. Doe ik al vier jaar lang op en neer naar het werk.
Dat kan prima op het traject van Groningen naar Hoogeveen.
Of de snelheid kan gezien drukte is niet de enige kwalificatie. Geluid en milieu spelen ook mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als er nou 1 stuk snelweg in dit land geschikt is voor 130 dan is het dat stuk. En toch mag het niet
No offence, maar GroenLinks?quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of de snelheid kan gezien drukte is niet de enige kwalificatie. Geluid en milieu spelen ook mee.
Nope, Haddingestraat. Kleine Raamstraat zit bij de Bios, da's helemaal kansloos iddquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kleine Raamstraat. Mooie krappe uitgang
Ohja, maar voor twee uurtjes knal ik ff met de auto. Voor een hele dag nemen we wel de fiets/busquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar zijn er zat van.
Kost wel een euro per 24 minuten, of 21 euro per dag.
De P+R is 6 euro.
Vrouwen in het verkeerquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager bracht ons gisteren naar Utrecht, hij wilde de auto in het centrum in een parkeergarage zetten, hij heeft groen, wil afslaan, maar fietsers die rechtdoor gaan hadden nog voorrang, dus hij laat een truus voorgaan zoals het moet. Gaat die truus halverwege de weg stilstaan omdat ze daar linksaf wilde, blokkeert ze die hele boel, er kon geen enkele auto meer langs, van beide kanten niet. Zwager drukt gewoon door zodat ze wel opzij moest, wijf geeft nog een grote bek, staat daar te gebaren. Nee kut, jouw plaats is rechts op de weg, niet in het midden. Utrecht
Dat heeft niks met Utrecht te maken maar met een leeghoofd van een wijfquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:48 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze moeten die dingen ook niet uit de keuken laten ontsnappen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan ooit stofzuigen en de was doen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:55 schreef Pheno het volgende:
_A_ heeft weer een baan. Dank voor het duimen!
Ach, Q moet gewoon zelf leren kokenquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Als kok? Dat moet als ik Q moet geloven
quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:55 schreef Pheno het volgende:
_A_ heeft weer een baan. Dank voor het duimen!
Hoezo? De brengturk woont vast in de buurtquote:
Lange ketting.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dan ooit stofzuigen en de was doen?
Maar wel thuis natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Als kok? Dat moet als ik Q moet geloven
Dat ter zijde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die fotograaf kunnen ze ook wel afschieten
kosdah?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bio pure chocolade met hazelnoten gekocht. 100g, het is heerlijk.
99% is denk ik ook heel lastig. Dan heb je maar 1% om de cacao bij elkaar te houden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Ik zag gisteren dat de 99% cacao twee keer zoveel kost als de 90%. Wat een verschil
Klinkt goedquote:
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
99% is denk ik ook heel lastig. Dan heb je maar 1% om de cacao bij elkaar te houden.
Eens. Gat in de marktquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik was ook wel blij dat ik eens puur met hazelnoot zie
McDonalds milkshake of echt chocolade ijs milkshake?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eens. Gat in de markt
Ik heb net weer een chocolade milkshake gemaakt. Ben niet zo van de milkshakes, maar deze is toch wel lekker
Nu wel met chocosiroop. Volgende keer met echte chocola.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
McDonalds milkshake of echt chocolade ijs milkshake?
Bij mij in de buurt zit een ijszaak met pure chocolade ijs en die maakt z'n milkshakes van het ijs, moet ik maar eens proberenquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu wel met chocosiroop. Volgende keer met echte chocola.
Basis is vanilleijs.
Hier ook ja. Heerlijke koffieijsshakequote:Op donderdag 30 juli 2015 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zit een ijszaak met pure chocolade ijs en die maakt z'n milkshakes van het ijs, moet ik maar eens proberen
Oh die had ik laatst, belde Kodak mij wegens een scannerprobleem.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen moeite met engels. Maar zodra ik het moet spreken klap ik dicht. Nu klap ik eindelijk niet dicht en kan ik makkelijk een gesprek aan. Vraagt hij of ik de achternaam van mijn baas wil spellen
Nu verstond meneer een C ipv een V.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh die had ik laatst, belde Kodak mij wegens een scannerprobleem.
"Hmmm, could you repeat that please?"
"Sure, Ypsilon Delta Charlie etc etc"
Dáár had ik pas moeite mee. Dat telefoonalfabet
Victor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu verstond meneer een C ipv een V.
Toen moest ik een woord bedenken met een V.
Ja maar daar kwam ik dus ff niet opquote:
Dat kan best. Ik maar niet op mezelfquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vergevingsgezind ben ik van nature
NAVO alfabetquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nato phonetic, zo handig bij het spellen voor de Britten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja, dattum. Whatevquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gekozen omdat ze hetzelfde klinken in zowel het Engels, als het Frans en het Duits (en ws. ook Italiaans en Spaans)
Lowlandsquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gekozen omdat ze hetzelfde klinken in zowel het Engels, als het Frans en het Duits (en ws. ook Italiaans en Spaans)
Ik ben er ook al een paar jaar niet meer geweest. Als het ooit weer leuk lijkt, misschien... Als ik niet hoef te kramperenquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik voorgoed vaarwel gezegd.
Het scheelt als je een spiekbrief je hebtquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, ik heb dat NATO alfabet uit mijn hoofd moeten leren en het zit er nog steeds inquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het scheelt als je een spiekbrief je hebt
Naar welke ben je geweest?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Mezelf voor het eerst in jaren weer eens getrakteerd op een middagje sauna. Ga ik vaker doen, potverdikkie wat lekker
Pump it up...quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:56 schreef Solique het volgende:
Ik trakteer mijzelf wel op een avondje sportschool
Ik vergeet er steeds een paar...quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, ik heb dat NATO alfabet uit mijn hoofd moeten leren en het zit er nog steeds in
Sauna Keizer in Oldenzaal. Kleine goedkope saunaquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar welke ben je geweest?
Sauna's zijn lekkerrelaxed, ontspannen en vaak ook zo lekker luxe...
Ik ken die... was op de fiets goed te doen....quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sauna Keizer in Oldenzaal. Kleine goedkope sauna
Niet echt luxe, maar wel prima voor een aantal uurtjes relaxen
Ik ben gewoon lui met de auto gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ken die... was op de fiets goed te doen....
Dat kan ik nu ook, maar toen had ik er geenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui met de auto gegaan
Moet er niet aan denken om nog dat takkeeind te fietsen als ik helemaal rozig uit die sauna komquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook, maar toen had ik er geen
Ja nee.... het kon toen niet andersquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om nog dat takkeeind te fietsen als ik helemaal rozig uit die sauna kom
Bus, trein, taxi...quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja nee.... het kon toen niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |