Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben dat gevoel gewendIk kleedde me ook altijd anders dan de rest in de klas
Dus die blikken doen me niks meer
Mij zijn ze hoogstwaarschijnlijk niet vergetenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallengrijze muis-effect. Docenten zijn me volgens mij ook allemaal allang vergeten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
Pgb. Uithuiszetting. Bankbeslag. Wat een dag. Ik wil dood.
Ik denk dat je je daar danig in vergist. Als je een paar goede docenten hebt gehad tenminste.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallengrijze muis-effect. Docenten zijn me volgens mij ook allemaal allang vergeten.
why?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
Pgb. Uithuiszetting. Bankbeslag. Wat een dag. Ik wil dood.
Volgens mij zijn er ondertussen al een paar het hoekje om.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar danig in vergist. Als je een paar goede docenten hebt gehad tenminste.
Bij mij ladingen. Gelukkig wat één betreft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ondertussen al een paar het hoekje om.
Ik kom daar al enige tijd niet mee, is zwaar achteruit gegaan vind ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit weer eens minnetjes te verzamelen op de FP. Als je daar niet volledig tegen elke vorm van asielzoeken bent, ben je een nsb-er en moet je standrechtelijk ge-executeerd worden (dat wordt wel netjes gemodereerd). Zucht
Houden zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Die FP ben ik echt al jaaaaaren niet meer geweest.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy F, die was ik echt helemaal vergeten
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
Tot op heden 86 notesIk ben benieuwd of ik de 87 haal vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |