Eh, verdorie, hoe moet ik hier nu eens gevat op antwoorden zonder als ouwe viezerik bestempeld te worden....quote:
Gewoon doen, weet jij wat zij allemaal met een komkommer doetquote:Op maandag 27 juli 2015 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eh, verdorie, hoe moet ik hier nu eens gevat op antwoorden zonder als ouwe viezerik bestempeld te worden....
Omdat je de UPC desk aan de lijn had?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:28 schreef Juup© het volgende:
Ziggo helldesk moet mij doorschakelen omdat na de fusie de Ziggo en UPC helldesks nog niet geheel zijn gefuseerd. Oké? Maar het was voorheen toch al toch Ziggo en ik bel nu toch met Ziggo dus waarom dan toch doorverbinden met een andere afdeling om een Ziggoklant met Ziggo vragen te kunnen helpen?
Tering
Ik weet het niet meer, schijnbaar wel terwijl ik toch echt met Ziggo belde (zelfde 1200 nummer dat dan weer welquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 juli 2015 16:11 schreef Juup© het volgende:
Maar goed, na wat doorschakelen en gedoe is het gelukt
Heb ik ook gehad, toen maar mobiel gaan kijkenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb momenteel geen ziggo meer, maar toen ik die nog wel had en internet was dood, heb ik wel eens de mededeling "Alle storingen vind u op de website" gekregen.![]()
Toen had ik nog geen telefoon met internetquote:Op maandag 27 juli 2015 19:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, toen maar mobiel gaan kijken
Dan is het helemaal minderquote:Op maandag 27 juli 2015 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen telefoon met internet
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk isquote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb wel eens de mededeling "Alle storingen vind u op de website" gekregen, als je belde om te melden dat internet niks meer deed.![]()
Ook zo iets ja, en dan ben je onderhand verplicht om mobiel te gaan bellen wat weer knaken kost en wat je niet terugkrijgt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk is
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je moet bellen met een bepaald nummer als je telefoon stuk is
Ik heb daar eens over geklaagd en toen is het verrekend met een openstaande factuurquote:Op maandag 27 juli 2015 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook zo iets ja, en dan ben je onderhand verplicht om mobiel te gaan bellen wat weer knaken kost en wat je niet terugkrijgt.
Ik kreeg ook compensatie van UPC, maar of dat de kosten van de meerdere mobiele telefoongesprekken (en de eeuwige in de wacht zitten tijd) echt gecompenseerd heeft weet ik nietquote:Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb daar eens over geklaagd en toen is het verrekend met een openstaande factuur
Misschien een uitzonderingMaar toch ik vond het erg coulant... dat ik na het kastje ende muur toch een soort van compensatie kreeg
Ja best wel....quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja best wel....
Ik was film kijken.... voor de jaren 90 hiphop beats (maar er waren ook moderne beats in)
Er waren veel mindere beats in dan ik had gedacht maar wat er was klonk goed (was alleen niet alleen hiphopquote:
Als jij het goed vindt is het perfectquote:Op maandag 27 juli 2015 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er waren veel mindere beats in dan ik had gedacht maar wat er was klonk goed (was alleen niet alleen hiphopmaar ook punkachtig enzo
)
Ah, zeg me helemaal niksquote:Op maandag 27 juli 2015 23:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben naar Dope geweest.... ff opzoeken of die man van Kids hier zijn vingers ingestoken heeft
Is ook best oud diequote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook Kids zegt me niks, dus je had me alles wijs kunnen maken
Dat, en ik ben toch al behoorlijk belegenquote:Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook Kids zegt me niks, dus je had me alles wijs kunnen maken
In de droger doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:58 schreef MissMSX het volgende:
Zo m'n was maar eens binnen halen. Drogen doet het nu toch niet buiten
Neh. Gewoon nog even binnen hangen. Kan nooit heel nat meer zijnquote:
Bij ons regende het gister toch zodanig dat het droger uit de wasmachine gekomen was dan dat het buiten geworden was....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neh. Gewoon nog even binnen hangen. Kan nooit heel nat meer zijn
Het hangt gelukkig semi-overdekt. Alleen de buitenste rij zal wat natter zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons regende het gister toch zodanig dat het droger uit de wasmachine gekomen was dan dat het buiten geworden was....
Hendigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hangt gelukkig semi-overdekt. Alleen de buitenste rij zal wat natter zijn.
Hier ook niet.quote:
Net als ik weer aan het werk moetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanaf het weekend weer ruim boven de 20
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik niet. Ik mag eindelijk naar de kapper
Eerder al, eind augustus komen de eerste.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Bijna Sinterklaas maar dan krijgen we dat gezeik weer
Op 1 september pepernoten kopen
Ik wacht ook tot die ouwe in het land is.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerder al, eind augustus komen de eerste.
Eens kijken wanneer de eerste zaterdag na 11-11 is, dan mag ik ze weer
14 november
Dat is zo gaafquote:
Wat heeft dansen met Halloween te maken>quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is zo gaaf
Dansen op de Mainstreet met al die andere Disneygangers
In het weekend is er met Halloween in Disney een groot dancefeest (tenminste 5 jaar geleden was het dance). Allemaal verkleedde mensen op Mainstreet die uit hun bol gingen op dancemuziekquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat heeft dansen met Halloween te maken>
O in het weekend ben ik alweer weg, ik ben niet gek.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
In het weekend is er met Halloween in Disney een groot dancefeest (tenminste 5 jaar geleden was het dance). Allemaal verkleedde mensen op Mainstreet die uit hun bol gingen op dancemuziek
ZONDE!!! Echt zonde..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O in het weekend ben ik alweer weg, ik ben niet gek.
Nee het weekend in Disney is kut. Anderhalf uur wachttijd per attractie, zelfs met fastpass nog een half uur wachten. Ben gekke henkie niet.quote:
Nou ja daar had ik geen last van want ik was er een hele weekquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het weekend in Disney is kut. Anderhalf uur wachttijd per attractie, zelfs met fastpass nog een half uur wachten. Ben gekke henkie niet.
Wij zijn er nu vier dagen, vorig jaar hadden we op zaterdag de laatste dag en werden we gillend gek, ook al hadden we alles al gezien. Het was echt niet leuk zo druk. Zijn ook eerder weggegaan, want je had er niks aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja daar had ik geen last van want ik was er een hele week
Dus wat de ene dag niet kwam deden we de volgende dag
Wij waren een attractie op zichquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn er nu vier dagen, vorig jaar hadden we op zaterdag de laatste dag en werden we gillend gek, ook al hadden we alles al gezien. Het was echt niet leuk zo druk. Zijn ook eerder weggegaan, want je had er niks aan.
Ja zo zijn wij nietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij waren een attractie op zich![]()
Ik was met mijn zusje, Oom, Tante en ouders. En allemaal waren we verkleed
Heel veel mensen die met ons op de foto wilde (vooral met mijn zusje). Dus wij kwamen op Halloween zelf niet eens aan attracties toe
quote:
Ik heb me één keer verkleed voor een Halloweenbruiloft en dat vond ik al genant genoegquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij alleen met zulke dingen. Ook ging ik elk jaar naar Halloween naar Walibi en ging ik ook verkleed (tot het niet meer mocht).
Mijn vader was Dracula, mijn oom was uncle Fester en wij vrouwen waren heksen. Want makkelijk
Ik ben dat gevoel gewendquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me één keer verkleed voor een Halloweenbruiloft en dat vond ik al genant genoegHoewel ik me niet eens uitgedost had vergeleken met de rest.
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben dat gevoel gewendIk kleedde me ook altijd anders dan de rest in de klas
Dus die blikken doen me niks meer
Mij zijn ze hoogstwaarschijnlijk niet vergetenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallengrijze muis-effect. Docenten zijn me volgens mij ook allemaal allang vergeten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
Pgb. Uithuiszetting. Bankbeslag. Wat een dag. Ik wil dood.
Ik denk dat je je daar danig in vergist. Als je een paar goede docenten hebt gehad tenminste.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil/wilde zo min mogelijk opvallengrijze muis-effect. Docenten zijn me volgens mij ook allemaal allang vergeten.
why?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:56 schreef Renesite het volgende:
Pgb. Uithuiszetting. Bankbeslag. Wat een dag. Ik wil dood.
Volgens mij zijn er ondertussen al een paar het hoekje om.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar danig in vergist. Als je een paar goede docenten hebt gehad tenminste.
Bij mij ladingen. Gelukkig wat één betreft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ondertussen al een paar het hoekje om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |