Ik kom daar al enige tijd niet mee, is zwaar achteruit gegaan vind ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit weer eens minnetjes te verzamelen op de FP. Als je daar niet volledig tegen elke vorm van asielzoeken bent, ben je een nsb-er en moet je standrechtelijk ge-executeerd worden (dat wordt wel netjes gemodereerd). Zucht
Houden zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef DrMarten het volgende:
Die FP ben ik echt al jaaaaaren niet meer geweest.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy F, die was ik echt helemaal vergeten
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
Tot op heden 86 notesIk ben benieuwd of ik de 87 haal vandaag
Ik schijn nog wel eens irritant te zijnquote:
Ik vind je tot nu toe nog niet irritantquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik schijn nog wel eens irritant te zijn, ik hou niet snel mijn mond en dat wordt niet overal gewaardeerd.
Dank jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind je tot nu toe nog niet irritant... it's not a dare
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar alles behalve smartlappenmuziekquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou van best veel![]()
Van D'nB tot een lekker meezingdeuntje
Dat inderdaad... een lekker punknummer of hiphop hoeray vind ik ook lekkerquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, maar alles behalve smartlappenmuziek
Op z'n tijd is bijna elke muzieksoort wel te doenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat inderdaad... een lekker punknummer of hiphop hoeray vind ik ook lekker
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op z'n tijd is bijna elke muzieksoort wel te doen
Leef je uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar maanden de muziekevents niet zo bijgehouden .... maar an sich lijkt me het wel weer eens lekker met de voetjes van de vloer te gaan
Kan de directie te laat zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de moeite genomen heeft op tijd te komen zie ik
ff klagen bij de directie...ohnee, die is ook te laat
Nu rozequote:Op woensdag 29 juli 2015 08:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Zometeen mijn arm laten bevrijden
Ben bang dat ik wel weer nieuw gips mee ga krijgen...
Wauw... overal hetzelfdequote:Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Bekend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef ArTiC het volgende:
Wilde ik ook nog zienquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Woensdag
Gisteren naar Terminator geweest, was toffer dan ik had verwacht.
Ja net scheen de zon en dacht ik ook nog, 'het wordt hier warm, ik draai hem zo wel even uit.'quote:
Beter voor je gezondheidquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:42 schreef Renesite het volgende:
Koffieautomaat stuk. Enige in het pand. Boiler waarschijnlijk nach den klöten
Ik drink thee uit dat ding. Geen waterkoker. Dus ik zit aan een glaasje water. Maar de rokende en koffiedrinkende mensheid hier is helemaal van de leg.quote:
Had ik maar een brommer en had zij een fiets!quote:
Neh, weer oranje. De volgende moet mee naar Frankrijk.quote:
050 jwt chilllquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:33 schreef DrMarten het volgende:
Klaar maken voor een middagje Groningen
Truequote:Op woensdag 29 juli 2015 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo praten ze daar niet!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neh, weer oranje. De volgende moet mee naar Frankrijk.
Maar eerst maar eens zien wat de arts zegt. Ben bang dat ik ook nog wel langs de radiologie mag vandaag.
Zo maar eens die kant op. Het begint hier net te regenen dus mooi tijdstip om in de auto te stappen.quote:
Ja.. wat een verschrikkingquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:10 schreef stbabylon het volgende:
poep... mail van de slijter, hij heeft nog wat flessen Straffe Hendrik Heritage 2013 kunnen regelen...
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.quote:
Je was met je loon toch omhoog gegaan sinds je jobswitch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.
Nee, ik was omlaag gegaan qua urenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was met je loon toch omhoog gegaan sinds je jobswitch?
Overwerkuurtje dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]Ik ga niet mijn contract aanpassen voor een fles bier
Bruggequote:Op woensdag 29 juli 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.
Holy crap, dat is me een potje awesome!quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brugge![]()
Ffr meebetalen aan de bierlijn
http://www.halvemaan.be/nl/crowdfunding/ik-doe-mee
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy crap, dat is me een potje awesome!
Helaas heb ik geen 7500e liggen
quote:een Bronze Membership staat
voor een deelname van
¤ 220,00 ¤ (incl. BTW)
Heb het er niet voor overquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy crap, dat is me een potje awesome!
Helaas heb ik geen 7500e liggen
Dat terzijde.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die pijp naar je eigen huis is nog wat lastiger denk ik
Mag ik in jouw vriendenkring (die dat cadeau van ¤7500,- krijgt) dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Das serieus nog wel een leuk idee! Ook als cadeau.
WAT?!?!?!?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]Ik ga niet mijn contract aanpassen voor een fles bier
220. Met een paar man voor een bijzondere verjaardag kan dat best.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag ik in jouw vriendenkring (die dat cadeau van ¤7500,- krijgt) dan?
Daar doe ik het niet voorquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
220. Met een paar man voor een bijzondere verjaardag kan dat best.
Dat is één fles van 0,75 per jaar. Niet echt bijzonder. Twee glazen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
220. Met een paar man voor een bijzondere verjaardag kan dat best.
Die je volgend jaar weer terug mag storten omdat ze toch een foutje hebben gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg maar een paar euro in de maand zorgtoeslag. Maar op basis van mijn koopwoning gaat mijn inkomen omlaag of zo (?!) waardoor ik nog een paar honderd euro krijg?
Raar gedoe, maar volgende maand lekker een keertje extra uit eten of zo
Dacht ik vorig jaar ook. Maar nee, niks aan het handje. Dus daar gaan we maar vanuit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Die je volgend jaar weer terug mag storten omdat ze toch een foutje hebben gemaakt
Leuker kunnen wij het niet maken............quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:22 schreef Renesite het volgende:
Wel het laatste jaar. Want we zijn dit jaar tweeverdieners 40/32u geworden! Dus dit jaar moet vriendlief zijn hele zorgtoeslag tot en met juli terugbetalen
!
Spanning ende sensatiequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:31 schreef DrMarten het volgende:
Dan denk je, laat ik eens door Duitsland terug rijden, aangezien ze in Nederland met de weg bezig zijn en ik dan om moet rijden. Gooien die Duitsers zonder aankondiging de autobahn dicht en is er geen omleidingsroute. Navigatie smapte er ook niks van. Google maps werkt niet als je geen internet hebt... Achja, met 3 kwartier vertraging en een toeristische route door het Gronings/Drentse achterland zijn we thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |