Ik drink thee uit dat ding. Geen waterkoker. Dus ik zit aan een glaasje water. Maar de rokende en koffiedrinkende mensheid hier is helemaal van de leg.quote:
Had ik maar een brommer en had zij een fiets!quote:
Neh, weer oranje. De volgende moet mee naar Frankrijk.quote:
050 jwt chilllquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:33 schreef DrMarten het volgende:
Klaar maken voor een middagje Groningen
Truequote:Op woensdag 29 juli 2015 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo praten ze daar niet!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neh, weer oranje. De volgende moet mee naar Frankrijk.
Maar eerst maar eens zien wat de arts zegt. Ben bang dat ik ook nog wel langs de radiologie mag vandaag.
Zo maar eens die kant op. Het begint hier net te regenen dus mooi tijdstip om in de auto te stappen.quote:
Ja.. wat een verschrikkingquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:10 schreef stbabylon het volgende:
poep... mail van de slijter, hij heeft nog wat flessen Straffe Hendrik Heritage 2013 kunnen regelen...
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.quote:
Je was met je loon toch omhoog gegaan sinds je jobswitch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.
Nee, ik was omlaag gegaan qua urenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was met je loon toch omhoog gegaan sinds je jobswitch?
Overwerkuurtje dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]Ik ga niet mijn contract aanpassen voor een fles bier
Bruggequote:Op woensdag 29 juli 2015 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel, want die krengen kosten 20 euro per fles, en toch wil ik er nog een paar. Heb er nog één staan, maar die moet het volhouden tot kerst 2019.
Holy crap, dat is me een potje awesome!quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brugge![]()
Ffr meebetalen aan de bierlijn
http://www.halvemaan.be/nl/crowdfunding/ik-doe-mee
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy crap, dat is me een potje awesome!
Helaas heb ik geen 7500e liggen
quote:een Bronze Membership staat
voor een deelname van
¤ 220,00 ¤ (incl. BTW)
Heb het er niet voor overquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Holy crap, dat is me een potje awesome!
Helaas heb ik geen 7500e liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |