SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in mijn leven alleen maar relaties gehad met Hollandse jongens/mannen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
Zou je moeder een Nederlandse jongen minder leuk vinden?
Ik vind dit soort nummers dan leuker. Vooral het instrumentele.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:33 schreef moemoe het volgende: [..] Ja, die past ook in het rijtje inderdaad
. Dit vind ik ook zo'n mooi nummer
.
Dat heb ik dus ook nog nooit gehadquote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, beetje wasabi of soja saus erbij en het is
Dit kan gewoon niet anno 2015quote:Op zondag 26 juli 2015 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nog nooit gehad
Kijk uit voor de bezorgerquote:Op zondag 26 juli 2015 19:57 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb sushi besteld bij Kamikaze Sushi.
quote:Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind van niet, kan niet wachten tot dinsdag dan ga ik ook sushi eten
Klinkt nu een beetje alsof ze hebben geaccepteerd dat je een andere geaardheid hebt.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven alleen maar relaties gehad met Hollandse jongens/mannen.
Ze vinden het vooral belangrijk dat ik gelukkig ben, dat is wel fijn.
Zo met de scooter door de gevelquote:
Awesome die eerste, Indiase boogie woogiequote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind dit soort nummers dan leuker. Vooral het instrumentele.
En in deze zie je echt jaren 80/ disco.
Hmm, nee zo zou ik het dan ook niet willen omschrijven.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt nu een beetje alsof ze hebben geaccepteerd dat je een andere geaardheid hebt.
En nu we toch bezig zijn.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Awesome die eerste, Indiase boogie woogie.
Dit genre kende ik helemaal niet.
Ja preciesquote:Op zondag 26 juli 2015 20:18 schreef moemoe het volgende:
Volgens mij bevestig ik zojuist wat jij bedoelde Specu.
Dit trekt me dan weer nietquote:Op zondag 26 juli 2015 20:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En nu we toch bezig zijn.
Nog eentje met Alia Bhatt, vrij recente muziek is dit wel.
[ afbeelding ]
Dit is toevallig eentje die ik ken, omdat Alia Bhattquote:Op zondag 26 juli 2015 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit trekt me dan weer niet.
Wel leuk om die tijdssprong te zien, na die laatste clip.
Dit is toch geen sushi manquote:Op zondag 26 juli 2015 20:44 schreef anonymoussie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit heb ik gewoon besteld.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:
In zo'n plastic bakje ga ik dus niet kopen.
Dit is ook gewoon sushi, met je heufd.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Lekker man, surimisticks, ei, tonijnsalade en gerookte vis. Om te kotsen.
http://www.modesushi.it/wp-content/uploads/sushi-sashimi.jpg
Dit is sushi. Rijst met rauwe vis
Nee, sorry. Voor iemand die er geen verstand van heeft misschien, maar sushi is gewoon rijst met rauwe vis. Norivelleke erom en gaan met die banaanquote:Op zondag 26 juli 2015 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon sushi, met je heufd.
Ik heb gewoon Maki's en Nigiri's besteld. Valt voor mij ook onder sushi.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, sorry. Voor iemand die er geen verstand van heeft misschien, maar sushi is gewoon rijst met rauwe vis. Norivelleke erom en gaan met die banaan
Dat komt wel goed hoor. Aan laminaat eruit slopen heb je niets. Daar hebje veder geen kut en en het is een teringwerk. Zo hopen ze gewoon nog even wat aan je te verdienen, maar die hebben er echt geen zin in dat er allemaal uit te gaan lopen halenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:58 schreef Peunage het volgende:
Hear hear. Ik heb dus een appartement gevonden. Was paar dagen geleden bij die mensen geweest om afspraken te maken over wat ze mee gingen nemen naar hun nieuwe huis en wat ze voor mij mogen laten staan.
Er ligt dus aan 100 vierkante meter aan laminaat. Ziet er wel netjes uit en zo. Maar ze willen er 1.000 euro voor. Ja dat heb ik er dus niet voor over he. Dus 300 geboden. Sindsdien niks meer van ze gehoord dus ik ga er van uit dat het er uit gehaald wordt.
Dit vind ik gewoon sushi hoor Timquote:Op zondag 26 juli 2015 20:44 schreef anonymoussie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maki's en nigiri's zijn wel sushi, maar alleen wanneer er rauwe vis inzit natuurlijk. Dat zegt enkel wat over de vorm waarin het is, niet over de inhoud. Maki is een rol met van buiten naar binnen vel, rijst en vulling (typisch 1 vis en 1 of 2 groentes) en Nigiri's een bolleke rijst met een plak zalm of tonijn erop. Kan ook krab zijn of zo'n gevlinderde garnaal. Toegegeven, als onderdeel van het geheel kan er op een nigiri best een lapje omelet zitten, maar als je gewoon hélemaal geen rauwe vis in je pakketten hebt zitten kan je het geen sushi noemen imo.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Maki's en Nigiri's besteld. Valt voor mij ook onder sushi.
Dat mag jij vinden. Als je hier een plak van iets op rijst doet, vindt men het al snel sushi. Maar zo is het niet.quote:
Gewoon je poot stijf houden en niet toegeven, ze hebben de keuze tussen 300 euro krijgen of een dag het klote werk van een vloer er uit slopen die ze gelijk naar de stort toe kunnen brengen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:58 schreef Peunage het volgende:
Hear hear. Ik heb dus een appartement gevonden. Was paar dagen geleden bij die mensen geweest om afspraken te maken over wat ze mee gingen nemen naar hun nieuwe huis en wat ze voor mij mogen laten staan.
Er ligt dus aan 100 vierkante meter aan laminaat. Ziet er wel netjes uit en zo. Maar ze willen er 1.000 euro voor. Ja dat heb ik er dus niet voor over he. Dus 300 geboden. Sindsdien niks meer van ze gehoord dus ik ga er van uit dat het er uit gehaald wordt.
LTVDK begrijpt hetquote:Op zondag 26 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je poot stijf houden en niet toegeven, ze hebben de keuze tussen 300 euro krijgen of een dag het klote werk van een vloer er uit slopen die ze gelijk naar de stort toe kunnen brengen.
Daarbij een 10 per m2 gebruikt laminaat. Dan moet het er of pas net in liggen of echt goede kwaliteit zijn.
Maki's zijn ook apen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maki's en nigiri's zijn wel sushi, maar alleen wanneer er rauwe vis inzit natuurlijk. Dat zegt enkel wat over de vorm waarin het is, niet over de inhoud. Maki is een rol met van buiten naar binnen vel, rijst en vulling (typisch 1 vis en 1 of 2 groentes) en Nigiri's een bolleke rijst met een plak zalm of tonijn erop. Kan ook krab zijn of zo'n gevlinderde garnaal. Toegegeven, als onderdeel van het geheel kan er op een nigiri best een lapje omelet zitten, maar als je gewoon hélemaal geen rauwe vis in je pakketten hebt zitten kan je het geen sushi noemen imo.
Overigens vind ik het gebruik van surimi sowieso verwerpelijk. Een beetje nepkrab op sushi doen, dan ben je echt barbaarsVeel van die zogenaamde japanse restaurants zouden in Japan gelyncht worden.
Er zaten in mij Maki's gewoon rauwe vis. Ik had bewust gekozen voor Nigiri gegrilde tuna en zalm. En dan...quote:Op zondag 26 juli 2015 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maki's en nigiri's zijn wel sushi, maar alleen wanneer er rauwe vis inzit natuurlijk. Dat zegt enkel wat over de vorm waarin het is, niet over de inhoud. Maki is een rol met van buiten naar binnen vel, rijst en vulling (typisch 1 vis en 1 of 2 groentes) en Nigiri's een bolleke rijst met een plak zalm of tonijn erop. Kan ook krab zijn of zo'n gevlinderde garnaal. Toegegeven, als onderdeel van het geheel kan er op een nigiri best een lapje omelet zitten, maar als je gewoon hélemaal geen rauwe vis in je pakketten hebt zitten kan je het geen sushi noemen imo.
Overigens vind ik het gebruik van surimi sowieso verwerpelijk. Een beetje nepkrab op sushi doen, dan ben je echt barbaarsVeel van die zogenaamde japanse restaurants zouden in Japan gelyncht worden.
Lekker koude rijst om rauwe vis vouwenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Er zaten in mij Maki's gewoon rauwe vis. Ik had bewust gekozen voor Nigiri gegrilde tuna en zalm. En dan...
Nou is het geen traditionele sushi...nou en.
Met je, ik ben Timmmmm de sushi expert.
Het is geen sushi nee. Noem het dan ook niet zo. Het is gewoon rijst met teringzooi erop. Het is trouwens fout. Het is 'Ik ben timmmmm en ik ben god en koning tegelijk. Buig voor mij of sterf duizend doden ongelovige'quote:Op zondag 26 juli 2015 21:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Er zaten in mij Maki's gewoon rauwe vis. Ik had bewust gekozen voor Nigiri gegrilde tuna en zalm. En dan...
Nou is het geen traditionele sushi...nou en.
Met je, ik ben Timmmmm de sushi expert.
Die ene die pittig gekruid is!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Nu heb ik Bali en Java kroepoek.
Welke moet ik nemen?
Bali!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
Nu heb ik Bali en Java kroepoek.
Welke moet ik nemen?
Hoe dan ook, het was lekker.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is geen sushi nee. Noem het dan ook niet zo. Het is gewoon rijst met teringzooi erop. Het is trouwens fout. Het is 'Ik ben timmmmm en ik ben god en koning tegelijk. Buig voor mij of sterf duizend doden ongelovige'
nou gr gr
1 2 3 4 5 | public class Main { public static void main(String[] args) { System.out.println("Java Kroepoek"); } } |
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je poot stijf houden en niet toegeven, ze hebben de keuze tussen 300 euro krijgen of een dag het klote werk van een vloer er uit slopen die ze gelijk naar de stort toe kunnen brengen.
Daarbij een ¤10 per m2 gebruikt laminaat. Dan moet het er of pas net in liggen of echt goede kwaliteit zijn.
Ja ik speel het spelletje gewoon mee. Tegen mij zeiden ze dat ze het mee willen nemen naar hun nieuwe huis. Later zag ik toevallig dat ze het ook op marktplaats aanboden en daar schreven ze dat het juist NIET mee kan naar hun nieuwe woning. De vraag is of ze zin hebben om alles los te maken 100 vierkante meter laminaat 3 verdiepingen naar beneden te dragen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor. Aan laminaat eruit slopen heb je niets. Daar hebje veder geen kut en en het is een teringwerk. Zo hopen ze gewoon nog even wat aan je te verdienen, maar die hebben er echt geen zin in dat er allemaal uit te gaan lopen halen
Dat gaat echt niemand kopen voor de prijs die ze jou rekenen hoor. No way.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik speel het spelletje gewoon mee. Tegen mij zeiden ze dat ze het mee willen nemen naar hun nieuwe huis. Later zag ik toevallig dat ze het ook op marktplaats aanboden en daar schreven ze dat het juist NIET mee kan naar hun nieuwe woning. De vraag is of ze zin hebben om alles los te maken 100 vierkante meter laminaat 3 verdiepingen naar beneden te dragen.
Salmonella bei?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Ze zouden sushi van rauwe kip moeten maken, is heel die hipsterhype ook zo voorbij.
Gewoon zeggen dat ze het voor die 300 kunnen laten liggen en anders zoeken ze het maar uit, met hun vloer.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik speel het spelletje gewoon mee. Tegen mij zeiden ze dat ze het mee willen nemen naar hun nieuwe huis. Later zag ik toevallig dat ze het ook op marktplaats aanboden en daar schreven ze dat het juist NIET mee kan naar hun nieuwe woning. De vraag is of ze zin hebben om alles los te maken 100 vierkante meter laminaat 3 verdiepingen naar beneden te dragen.
Horror vind ik kut, liever iets van een thriller.quote:
Costa! (2001) - IMDbquote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Horror vind ik kut, liever iets van een thriller.
Shutter Island al gezien?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Horror vind ik kut, liever iets van een thriller.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 21:48:22 ]
quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 21:50:13 ]
Dat is ook gewoon een horrorquote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]Sukkel dat ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, en is ook niet echt mijn soort thriller.quote:
Hij is heel goed hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, en is ook niet echt mijn soort thriller.
Serieus een van de betere van de afgelopen 5/10 jaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon geen fan van psychopathische moordenaars en zulk soort dingen. Se7en bijvoorbeeld vond ik ook niks.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus een van de betere van de afgelopen 5/10 jaar.
Jij houdt alleen van die gare autofilms.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon geen fan van psychopathische moordenaars en zulk soort dingen. Se7en bijvoorbeeld vond ik ook niks.
quote:
Voorbeeldje van jouw kind of thriller dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon geen fan van psychopathische moordenaars en zulk soort dingen. Se7en bijvoorbeeld vond ik ook niks.
Shutter Island zit wel anders in elkaar hoor, is gewoon een goede film.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer de criminele kant op denk ik; Heat, Taxi Driver, Blade Runner, Sin City, True Romance, zulk soort werk.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voorbeeldje van jouw kind of thriller dan?
Haha nee.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
als iemand x Turks redelijk geslaagd poging tot horror wil proberen, is dit wel een goede (serieuze) aanrader
Gebaseerd op Turkse 'urban legends'.
Heat is toch geen thriller man.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer de criminele kant op denk ik; Heat, Taxi Driver, Blade Runner, Sin City, True Romance, zulk soort werk.
En hier staan er ook nog wel wat tussen: TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Swordfish?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer de criminele kant op denk ik; Heat, Taxi Driver, Blade Runner, Sin City, True Romance, zulk soort werk.
En hier staan er ook nog wel wat tussen: TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ga alleen trollen voortaan met triggershit.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je lijkt Elflettering wel met al die kloons.
Goed dat je het aankondigtquote:Op zondag 26 juli 2015 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga alleen trollen voortaan met triggershit.
Dat is meer een vermakelijk actiefilm a la Die Hardquote:
Als je het niet hebt gezien, bevat ook 'thrillerige' delen.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meer een vermakelijk actiefilm a la Die Hard
Ja heb ik al meermaals gezien, lekker op een toetsenbord rammen en het hacken noemenquote:Op zondag 26 juli 2015 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gezien, bevat ook 'thrillerige' delen.
11 november.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand even een poll maken over wanneer Henk terugkomt?
32 juliquote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand even een poll maken over wanneer Henk terugkomt?
Dit is Mac Spaanse Polder lijkt wel.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/BladiDutch/videos/829109740519353
Ghahahahahah :p
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:11 schreef Peunage het volgende:
Jullie zijn hier bij allemaal niet uitgenodigd in mijn nieuwe appartement. Behalve Kauai want die klinkt kawai.
Maar mijn UI is leuker.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
Door die UI denk ik steeds dat Kuwai Triggerstok is.
Het is de album cover van To Pimp A Butterfly van Kendrick Lamar, bazen album.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk, waar is de grote versie?
Raar dat een hiphop liefhebber als Specu dat niet had herkend.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is de album cover van To Pimp A Butterfly van Kendrick Lamar, bazen album.Kan geen foto uploaden want telefoon.
Boze negertsquote:Op zondag 26 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk, waar is de grote versie?
Geen idee, het was in Rotterdam Oost en hij is aangehouden.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit is Mac Spaanse Polder lijkt wel.
Geen idee, ze hebben wel monnies.quote:
Ik kende het zelfs als rock liefhebber, luister pas hip hop door dat album.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raar dat een hiphop liefhebber als Specu dat niet had herkend.
Dit bestellen:quote:Op zondag 26 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin in een snack. Maar ik heb niks in huis. Wat nu
quote:Op zondag 26 juli 2015 20:44 schreef anonymoussie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je mist wat.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat mij weer een beetje te ver.
Gewoon zelf even wat maken?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin in een snack. Maar ik heb niks in huis. Wat nu
Echt helemaal niks lijkt me sterk.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan hem gewoon even kopen natuurlijk.
Even gecheckt, de aardappels zijn zelfs rot. Geen eigen tsjips.quote:
Is een shirt, maar cute.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een stippeltjesjurk, die heeft Triggerstengel ook.
Krijgen we pics?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even gecheckt, de aardappels zijn zelfs rot. Geen eigen tsjips.
Misschien heb ik nog wel wat pizzasaus in de vriezer, dan maak ik er een tsjapati bij voor een inprovpizza, want ik heb nog wat spek en champignonnen. De strijd is nog niet voorbij
Geen blader- of filodeeg liggen?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Even gecheckt, de aardappels zijn zelfs rot. Geen eigen tsjips.
Misschien heb ik nog wel wat pizzasaus in de vriezer, dan maak ik er een tsjapati bij voor een inprovpizza, want ik heb nog wat spek en champignonnen. De strijd is nog niet voorbij
Zit nog in de seal, heb je er überhaupt wel naar geluisterd?quote:
Natuurlijk, is een foto die ik had gemaakt van toen die nieuw was.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit nog in de seal, heb je er überhaupt wel naar geluisterd?
Maak je altijd een foto als je een cd koopt?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Natuurlijk, is een foto die ik had gemaakt van toen die nieuw was.
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak je altijd een foto als je een cd koopt?
Ik zie een business opportunity. Ze hebben veel geld, maar geen shirts.quote:
Niet haten voor je naar the masterpiece hebt geluisterd.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zie een business opportunity. Ze hebben veel geld, maar geen shirts.
Misschien iets met "fok! De Popo!!11!".
ahhh, dat is hetquote:
Echt niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een stippeltjesjurk, die heeft Triggerstengel ook.
Ja wtf hoorquote:
De interesse zal wel snel afnemen nu je meerderjarig bent.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja wtf hoorIk weet zelf ook wel dat ik makkelijk te vinden ben op Google en dat sommige FOK!kers mij al gezocht hebben, maar dat zijn FOK!kers die ik "ken". Deze gozer ken ik niet eens
En nu dat met crip. Enge mensen op fok manquote:Op zondag 26 juli 2015 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja wtf hoorIk weet zelf ook wel dat ik makkelijk te vinden ben op Google en dat sommige FOK!kers mij al gezocht hebben, maar dat zijn FOK!kers die ik "ken". Deze gozer ken ik niet eens
Exaaactly.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niet dat we dat niet al wisten maar true
Ja damn die foto van in DM is mn telefoon achtergrond.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exaaactly.
Ik weet wel dat je elke nacht stiekem naar mijn foto's lurkt.zal nog wel ff bootypic voor je nemen bby
HAHAHAquote:Op zondag 26 juli 2015 23:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja damn die foto van in DM is mn telefoon achtergrond.
Ik vind ze live ook heel goed idd, nog steeds.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
Lig wakker in mijn bed
Mijn hoofd vol met gedachten
LTKDV![]()
Slapeloze nachten
Lig wakker in mijn bed
LTKDV![]()
Slapeloze nachten
Heerlijke band.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:54 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind ze live ook heel goed idd, nog steeds.
Lig wakker in mijn bed
LTKDV![]()
Slapeloze nachten
Samen gaan?quote:Op zondag 26 juli 2015 23:50 schreef moemoe het volgende:
Over deze tijd gesproken: van de week wil ik Ant-Man gaan zien.
Iemand al gezien?
Wen je na een paar keer vanzelf aan.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik schaamde me vandaag wel, toen ik naar buiten liep en zag dat ik nog geen kleding aan had.
We accepteren je zoals je bent.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik schaamde me vandaag wel, toen ik naar buiten liep en zag dat ik nog geen kleding aan had.
Oh, dat is heel makkelijk hoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad.
Nu moet iemand anders maar wat leuks vertellen.
Kauai?quote:Op maandag 27 juli 2015 00:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee joh, neem lekker een leuk meisje van je eigen leeftijd mee.
quote:Op maandag 27 juli 2015 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dat is heel makkelijk hoor.
Fokker89: wat heb je al die tijd zonder ons gedaan?
Je hebt nu vakantie: een goede tijd om je leeftijdsgenoten in de buurt te spotten.quote:
Zomeractiviteitenquote:Op maandag 27 juli 2015 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt nu vakantie: een goede tijd om je leeftijdsgenoten in de buurt te spotten.
Ze hebben vast zomeractiviteiten voor jongeren in de buurt. Beetje gel in je haar, zonnebril op en gaan met die ''flows''.
Dat valt niet onder hip hop maar onder hipster popquote:
Van wie mag dat niet!?quote:Op maandag 27 juli 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
wat leuks he, mijn buik knort als de tyfus want ik heb zin in koekjes maar het mag niet. Geniet nu maar van mijn lijden.
Heb je aanleg voor obesitas dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag niet na 18:00, anders kom je aan
Hipster dan, nou goedquote:Op maandag 27 juli 2015 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, moest ook muziek posten maar doe helemaal niet mee met thema.