quote:Op zondag 26 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je poot stijf houden en niet toegeven, ze hebben de keuze tussen 300 euro krijgen of een dag het klote werk van een vloer er uit slopen die ze gelijk naar de stort toe kunnen brengen.
Daarbij een ¤10 per m2 gebruikt laminaat. Dan moet het er of pas net in liggen of echt goede kwaliteit zijn.
Ja ik speel het spelletje gewoon mee. Tegen mij zeiden ze dat ze het mee willen nemen naar hun nieuwe huis. Later zag ik toevallig dat ze het ook op marktplaats aanboden en daar schreven ze dat het juist NIET mee kan naar hun nieuwe woning. De vraag is of ze zin hebben om alles los te maken 100 vierkante meter laminaat 3 verdiepingen naar beneden te dragen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor. Aan laminaat eruit slopen heb je niets. Daar hebje veder geen kut en en het is een teringwerk. Zo hopen ze gewoon nog even wat aan je te verdienen, maar die hebben er echt geen zin in dat er allemaal uit te gaan lopen halen
Dat gaat echt niemand kopen voor de prijs die ze jou rekenen hoor. No way.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik speel het spelletje gewoon mee. Tegen mij zeiden ze dat ze het mee willen nemen naar hun nieuwe huis. Later zag ik toevallig dat ze het ook op marktplaats aanboden en daar schreven ze dat het juist NIET mee kan naar hun nieuwe woning. De vraag is of ze zin hebben om alles los te maken 100 vierkante meter laminaat 3 verdiepingen naar beneden te dragen.
Salmonella bei?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Ze zouden sushi van rauwe kip moeten maken, is heel die hipsterhype ook zo voorbij.
Gewoon zeggen dat ze het voor die 300 kunnen laten liggen en anders zoeken ze het maar uit, met hun vloer.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik speel het spelletje gewoon mee. Tegen mij zeiden ze dat ze het mee willen nemen naar hun nieuwe huis. Later zag ik toevallig dat ze het ook op marktplaats aanboden en daar schreven ze dat het juist NIET mee kan naar hun nieuwe woning. De vraag is of ze zin hebben om alles los te maken 100 vierkante meter laminaat 3 verdiepingen naar beneden te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |