Horror vind ik kut, liever iets van een thriller.quote:
Costa! (2001) - IMDbquote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Horror vind ik kut, liever iets van een thriller.
Shutter Island al gezien?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Horror vind ik kut, liever iets van een thriller.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 21:48:22 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 21:50:13 ]
Dat is ook gewoon een horrorquote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]Sukkel dat ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, en is ook niet echt mijn soort thriller.quote:
Hij is heel goed hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, en is ook niet echt mijn soort thriller.
Serieus een van de betere van de afgelopen 5/10 jaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon geen fan van psychopathische moordenaars en zulk soort dingen. Se7en bijvoorbeeld vond ik ook niks.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus een van de betere van de afgelopen 5/10 jaar.
Jij houdt alleen van die gare autofilms.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon geen fan van psychopathische moordenaars en zulk soort dingen. Se7en bijvoorbeeld vond ik ook niks.
quote:
Voorbeeldje van jouw kind of thriller dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon geen fan van psychopathische moordenaars en zulk soort dingen. Se7en bijvoorbeeld vond ik ook niks.
Shutter Island zit wel anders in elkaar hoor, is gewoon een goede film.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer de criminele kant op denk ik; Heat, Taxi Driver, Blade Runner, Sin City, True Romance, zulk soort werk.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voorbeeldje van jouw kind of thriller dan?
Haha nee.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:00 schreef Triggershot het volgende:
als iemand x Turks redelijk geslaagd poging tot horror wil proberen, is dit wel een goede (serieuze) aanrader
Gebaseerd op Turkse 'urban legends'.
Heat is toch geen thriller man.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer de criminele kant op denk ik; Heat, Taxi Driver, Blade Runner, Sin City, True Romance, zulk soort werk.
En hier staan er ook nog wel wat tussen: TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Swordfish?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer de criminele kant op denk ik; Heat, Taxi Driver, Blade Runner, Sin City, True Romance, zulk soort werk.
En hier staan er ook nog wel wat tussen: TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik ga alleen trollen voortaan met triggershit.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je lijkt Elflettering wel met al die kloons.
Goed dat je het aankondigtquote:Op zondag 26 juli 2015 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga alleen trollen voortaan met triggershit.
Dat is meer een vermakelijk actiefilm a la Die Hardquote:
Als je het niet hebt gezien, bevat ook 'thrillerige' delen.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meer een vermakelijk actiefilm a la Die Hard
Ja heb ik al meermaals gezien, lekker op een toetsenbord rammen en het hacken noemenquote:Op zondag 26 juli 2015 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gezien, bevat ook 'thrillerige' delen.
11 november.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand even een poll maken over wanneer Henk terugkomt?
32 juliquote:Op zondag 26 juli 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
Kan iemand even een poll maken over wanneer Henk terugkomt?
Dit is Mac Spaanse Polder lijkt wel.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
https://www.facebook.com/BladiDutch/videos/829109740519353
Ghahahahahah :p
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:11 schreef Peunage het volgende:
Jullie zijn hier bij allemaal niet uitgenodigd in mijn nieuwe appartement. Behalve Kauai want die klinkt kawai.
Maar mijn UI is leuker.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
Door die UI denk ik steeds dat Kuwai Triggerstok is.
Het is de album cover van To Pimp A Butterfly van Kendrick Lamar, bazen album.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk, waar is de grote versie?
Raar dat een hiphop liefhebber als Specu dat niet had herkend.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het is de album cover van To Pimp A Butterfly van Kendrick Lamar, bazen album.Kan geen foto uploaden want telefoon.
Boze negertsquote:Op zondag 26 juli 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk, waar is de grote versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |