Heb je aanleg voor obesitas dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag niet na 18:00, anders kom je aan
Hipster dan, nou goedquote:Op maandag 27 juli 2015 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, moest ook muziek posten maar doe helemaal niet mee met thema.
Je mag geen hele maaltijd eten maar wel snacken (yoghurt, crackers, brood etc etc). I know the struggles, been there.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag niet na 18:00, anders kom je aan
Sweaty armpit fuckquote:Op maandag 27 juli 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]nee, alleen ik eet te ongezond.
ik ben 109 kilo, is dat wat voor je fetish ?
Ben je bezig met afvallen? Misschien kunnen jij en timmmmm dan ervaringen met elkaar uitwisselen, dat zal hij vast leuk vinden.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]nee, alleen ik eet te ongezond.
ik ben 109 kilo, is dat wat voor je fetish ?
quote:Op maandag 27 juli 2015 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zomeractiviteiten
Dat is alleen voor de grootste kneuzen, dat gun je zelfs fylax niet.
Ja, alhoewel, afvallen ... Ik val erbij ook af omdat ik anders bloated belly kreeg door al die ongezonde studentenavondfood bij vrienden. Het is meer dat ik gezond probeer te doen, afvallen is een extraatje erbij.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je bezig met afvallen? Misschien kunnen jij en timmmmm dan ervaringen met elkaar uitwisselen, dat zal hij vast leuk vinden.
Ik vond zijn biografie best interessant. Had zoveel kinderen verwekt bij andere vrouwen maar zijn vrouw bleef hem trouw. Dafuq. Ik zou de mijne dan vermoordenquote:
Iets zegt dat ik spijt krijgen zodra ik klik.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
https://m.youtube.com/ver(...)google&layout=mobile
Laten we zwoele dingen doen
Nee, ik weet dat je tere hartje daar niet tegen kan. Dit is nog niet zo extreem.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Iets zegt dat ik spijt krijgen zodra ik klik.
Dan zal ze a la Doutzen Kroes body krijgenquote:Op maandag 27 juli 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoeveel gewicht Jasmijn kwijt zou kunnen raken als ze zou stoppen met het drinken van Coca-Cola.
Ben jij nog niet dood? Of alleen heel verdrietig nu de tour is afgelopen?quote:Op maandag 27 juli 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoeveel gewicht Jasmijn kwijt zou kunnen raken als ze zou stoppen met het drinken van Coca-Cola.
Eerder: what is seen can not be unseen. Daarom klik ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat je tere hartje daar niet tegen kan. Dit is nog niet zo extreem.
Yasmina weegt maar 40-45 kilo.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Mietje. Het is maar een dikke vrouw met een dunne man.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Eerder: what is seen can not be unseen. Daarom klik ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |