Zelfs daar in het zonnigste stukje Nederland?quote:
Ja, en het stopt ook niet meerquote:Op maandag 27 juli 2015 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs daar in het zonnigste stukje Nederland?
En m'n moeder en zusje zitten juist op Texelquote:
Dat is al lang weggedreven.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
En m'n moeder en zusje zitten juist op Texel
Mijn moeder heeft ook standaard slecht weer op vakantie. Zelfs precies de 10 dagen die ze hier was, was het precies het koelst en het meest bewolk en hebben we ook de enige regen van deze maand gehadquote:
En filmpje van de buitenkantquote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Of je linkt meteen ook even naar het filmpje:
Ze zullen het in hun training wel meekrijgen. Daarbij geloof ik wel dat het vrij angstaanjagend is en dat je dan een beetje doorschiet.
Klopt. De airco werkt namelijk goedquote:
Flaps kapoet?quote:Op maandag 27 juli 2015 09:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En filmpje van de buitenkant![]()
Was dus wel menens, ze komen met een hogere snelheid dan gebruikelijk aanvliegen en landen zonder flaps (!)
jammer alleen dat ik moet fietsen naar het station. Kreeg me toch een bak water over me heen vanochtend vroegquote:
De rest van de week ook. Tot en met donderdag iigquote:
Zou snorkel pakkenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
In een minuut of tien is m'n tuin hier (Zwolle) compleet veranderd in een zwembad..
Bluf dat je erin gaat liggen met je luchtbed/snorkel..quote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
In een minuut of tien is m'n tuin hier (Zwolle) compleet veranderd in een zwembad..
Mijn ex-schoontante zit op de camping bij Zeewoldequote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Je zal maar in een tentje zitten met dit weer![]()
Moet toch wel richting de 30mm gaan vandaag
Dan ga je lekker een dagje weg, zolang je tent goed waterdicht is /care tochquote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Wolkbreuk zorgt voor wateroverlast in Zwollequote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
Nog maar 4,3mm hier.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Goed voor het neerslagtekortquote:
Slecht voor 'droogste plaats in NL' aan het eind van het jaarquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slecht voor 'droogste plaats in NL' aan het eind van het jaar
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef roislecxe het volgende:
Het heeft wel een paar kleine buitjes gedaan vandaag maar meestentijds was het prima te doen met af en toe de zon erbij.
Weinig mis mee, al die klagers hier, regen
Laatste 24 uur maar liefst 4.9 mm
37,4mm hier.quote:
Het loopt zelfs af hierquote:Op maandag 27 juli 2015 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
37,4mm hier.
[ afbeelding ]
En er komt me weer een pisbui aan zometeen
Hier ook, de overige 364 dagen van het jaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, hier schijnt gewoon t zonnetje.
Gelukkig niet maar tot nu toe is het gewoon een matige zomer, daar doet die hittegolf niks aan af. Zeker omdat 'ie al laat begon. Nauwelijks onweer. Baggerquote:Op maandag 27 juli 2015 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zomer is nog niet voorbij he![]()
[ afbeelding ]
Die hittegolf was niet laatquote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig niet maar tot nu toe is het gewoon een matige zomer, daar doet die hittegolf niks aan af. Zeker omdat 'ie al laat begon. Nauwelijks onweer. Bagger
Volgens een lokaal weerstationnetje hier in de buurt is er vandaag al bijna 50mm gevallen. En het blijft maar doorregenen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Blub, blub, blub blub blub. Blub, blub.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde kort. Laat was hij zeker niet, kwam op een hele goede tijd. Maar tot ver in juni was het ook bagger. Het viel qua onweer hier weer vies tegen. Laatste keer dat ik echt heftig onweer meegemaakt heb was in 2013quote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Die hittegolf was niet laatSchitterend onweer gehad
De hittegolf was wel kort ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik bedoelde kort. Laat was hij zeker niet, kwam op een hele goede tijd. Maar tot ver in juni was het ook bagger. Het viel qua onweer hier weer vies tegen. Laatste keer dat ik echt heftig onweer meegemaakt heb was in 2013
Evengoed, weet niet welke dag het was (de heetste in elk gevalquote:
Perfect!quote:Op maandag 27 juli 2015 19:49 schreef INViCTuS het volgende:
Het lijkt een vrij mooie zomerse periode te worden: geregeld zonneschijn, meestal droog weer en middagtemperaturen die rond of lokaal iets boven de 25 graden uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |