jammer alleen dat ik moet fietsen naar het station. Kreeg me toch een bak water over me heen vanochtend vroegquote:
De rest van de week ook. Tot en met donderdag iigquote:
Zou snorkel pakkenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
In een minuut of tien is m'n tuin hier (Zwolle) compleet veranderd in een zwembad..
Bluf dat je erin gaat liggen met je luchtbed/snorkel..quote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
In een minuut of tien is m'n tuin hier (Zwolle) compleet veranderd in een zwembad..
Mijn ex-schoontante zit op de camping bij Zeewoldequote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Je zal maar in een tentje zitten met dit weer![]()
Moet toch wel richting de 30mm gaan vandaag
Dan ga je lekker een dagje weg, zolang je tent goed waterdicht is /care tochquote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Wolkbreuk zorgt voor wateroverlast in Zwollequote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
Nog maar 4,3mm hier.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Goed voor het neerslagtekortquote:
Slecht voor 'droogste plaats in NL' aan het eind van het jaarquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slecht voor 'droogste plaats in NL' aan het eind van het jaar
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |