Zelfs daar in het zonnigste stukje Nederland?quote:
Ja, en het stopt ook niet meerquote:Op maandag 27 juli 2015 08:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs daar in het zonnigste stukje Nederland?
En m'n moeder en zusje zitten juist op Texelquote:
Dat is al lang weggedreven.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
En m'n moeder en zusje zitten juist op Texel
Mijn moeder heeft ook standaard slecht weer op vakantie. Zelfs precies de 10 dagen die ze hier was, was het precies het koelst en het meest bewolk en hebben we ook de enige regen van deze maand gehadquote:
En filmpje van de buitenkantquote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Of je linkt meteen ook even naar het filmpje:
Ze zullen het in hun training wel meekrijgen. Daarbij geloof ik wel dat het vrij angstaanjagend is en dat je dan een beetje doorschiet.
Klopt. De airco werkt namelijk goedquote:
Flaps kapoet?quote:Op maandag 27 juli 2015 09:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En filmpje van de buitenkant![]()
Was dus wel menens, ze komen met een hogere snelheid dan gebruikelijk aanvliegen en landen zonder flaps (!)
jammer alleen dat ik moet fietsen naar het station. Kreeg me toch een bak water over me heen vanochtend vroegquote:
De rest van de week ook. Tot en met donderdag iigquote:
Zou snorkel pakkenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
In een minuut of tien is m'n tuin hier (Zwolle) compleet veranderd in een zwembad..
Bluf dat je erin gaat liggen met je luchtbed/snorkel..quote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
In een minuut of tien is m'n tuin hier (Zwolle) compleet veranderd in een zwembad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |