Mijn ex-schoontante zit op de camping bij Zeewoldequote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Je zal maar in een tentje zitten met dit weer![]()
Moet toch wel richting de 30mm gaan vandaag
Dan ga je lekker een dagje weg, zolang je tent goed waterdicht is /care tochquote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Wolkbreuk zorgt voor wateroverlast in Zwollequote:Op maandag 27 juli 2015 12:51 schreef Misstique het volgende:
In een minuut of tien is m'n tuin hier (Zwolle) compleet veranderd in een zwembad..
Nog maar 4,3mm hier.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
Goed voor het neerslagtekortquote:
Slecht voor 'droogste plaats in NL' aan het eind van het jaarquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slecht voor 'droogste plaats in NL' aan het eind van het jaar
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef Fokkingvet het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef roislecxe het volgende:
Het heeft wel een paar kleine buitjes gedaan vandaag maar meestentijds was het prima te doen met af en toe de zon erbij.
Weinig mis mee, al die klagers hier, regen
Laatste 24 uur maar liefst 4.9 mm
37,4mm hier.quote:
Het loopt zelfs af hierquote:Op maandag 27 juli 2015 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
37,4mm hier.
[ afbeelding ]
En er komt me weer een pisbui aan zometeen
Hier ook, de overige 364 dagen van het jaar.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, hier schijnt gewoon t zonnetje.
Gelukkig niet maar tot nu toe is het gewoon een matige zomer, daar doet die hittegolf niks aan af. Zeker omdat 'ie al laat begon. Nauwelijks onweer. Baggerquote:Op maandag 27 juli 2015 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zomer is nog niet voorbij he![]()
[ afbeelding ]
Die hittegolf was niet laatquote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig niet maar tot nu toe is het gewoon een matige zomer, daar doet die hittegolf niks aan af. Zeker omdat 'ie al laat begon. Nauwelijks onweer. Bagger
Volgens een lokaal weerstationnetje hier in de buurt is er vandaag al bijna 50mm gevallen. En het blijft maar doorregenen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Blub, blub, blub blub blub. Blub, blub.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde kort. Laat was hij zeker niet, kwam op een hele goede tijd. Maar tot ver in juni was het ook bagger. Het viel qua onweer hier weer vies tegen. Laatste keer dat ik echt heftig onweer meegemaakt heb was in 2013quote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Die hittegolf was niet laatSchitterend onweer gehad
De hittegolf was wel kort ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik bedoelde kort. Laat was hij zeker niet, kwam op een hele goede tijd. Maar tot ver in juni was het ook bagger. Het viel qua onweer hier weer vies tegen. Laatste keer dat ik echt heftig onweer meegemaakt heb was in 2013
Evengoed, weet niet welke dag het was (de heetste in elk gevalquote:
Perfect!quote:Op maandag 27 juli 2015 19:49 schreef INViCTuS het volgende:
Het lijkt een vrij mooie zomerse periode te worden: geregeld zonneschijn, meestal droog weer en middagtemperaturen die rond of lokaal iets boven de 25 graden uitkomen.
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 12:16:03Het is buiten 15 graden. Maar op 3 augustus halen we die temperatuur op 1500m. En wordt het a.d. grond echt warm! http://t.co/BlyIq7WHa5 reageer retweet
twitter:L1weer twitterde op dinsdag 28-07-2015 om 12:28:53Aanhoudend koel, morgen buien/onweer/hagel. Begin augustus zomers weer #Limburg Maandag ca. 30°: http://t.co/5bus6xYS84 | #L1 radio 12:40uur reageer retweet
Goed uitgekiendquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantie begint over 4 dagen, dan is het bijna echt zomerweer
Zaterdag voor 2 weken naar Beieren, Duitsland.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vakantie begint over 4 dagen, dan is het bijna echt zomerweer
Ein grosser Bier mit Bratwurstquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:03 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Zaterdag voor 2 weken naar Beieren, Duitsland.
Volgende week zo rond de 28 graden.
quote:Als het gezeik over de regen tot woensdag aanhoudt, is er in 2015 officieel sprake van een kutzomer. Het KNMI spreekt van een kutzomer als mensen in De Bilt vijf dagen achtereen janken over neerslag, ook als het de rest van de zomer prachtig weer is.
“Het regent sinds zaterdag, dus de kans is vrij groot dat het gaat lukken”, vertelt weerman Gerrit Hiemstra enthousiast. Het meteopsychologische fenomeen komt in Nederland vaker voor: sinds het begin van de metingen in 1901 kende ons land ieder jaar een kutzomer.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
KNMI: Officieel kutzomer na 5 dagen gezeik over regen
[..]
Hoeveel mensen wonen er in de Bilt? Die tellen niet bij klagen over kutzomers. Alleen Fok! telt!!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Limbolandquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed uitgekiend
Ga je nog ergens heen?
*kuch*quote:
vandaag ook, boven de rivieren kutweer, hier af en toe kut weer, geluk is relatiefquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*kuch*
Wel mooier onweer
Zal je net zien dat het bliksemschild uitgeschakeld wordt
Volgende week wordt alles beterquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag ook, boven de rivieren kutweer, hier af en toe kut weer, geluk is relatief
Welkomquote:
Alles boven de rivieren zijn rooien.... Zoals (vader van) mijn opa zou zeggenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
vandaag ook, boven de rivieren kutweer, hier af en toe kut weer, geluk is relatief
30+, eind van de week dipje, maar daarna weer goedquote:
oi, ik kom uit Drenthe ff dimmenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren zijn rooien.... Zoals (vader van) mijn opa zou zeggen
Mijn opa is 91quote:
Spuit 11.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
Als het gezeik over de regen tot woensdag aanhoudt, is er in 2015 officieel sprake van een kutzomer. Het KNMI spreekt van een kutzomer als mensen in De Bilt vijf dagen achtereen janken over neerslag, ook als het de rest van de zomer prachtig weer is.
“Het regent sinds zaterdag, dus de kans is vrij groot dat het gaat lukken”, vertelt weerman Gerrit Hiemstra enthousiast. Het meteopsychologische fenomeen komt in Nederland vaker voor: sinds het begin van de metingen in 1901 kende ons land ieder jaar een kutzomer.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
Als het gezeik over de regen tot woensdag aanhoudt, is er in 2015 officieel sprake van een kutzomer. Het KNMI spreekt van een kutzomer als mensen in De Bilt vijf dagen achtereen janken over neerslag, ook als het de rest van de zomer prachtig weer is.
Scheelt maar 18 postsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
Vreemd die buienlijnen vanuit de UK, gisteren ook al in het noorden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:36 schreef aloa het volgende:
Komt nog heel wat aan vanaf de Noordzee.
[ afbeelding ]
De rest van de zomer was niet goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo.. En hoequote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Één constante stroom regen tussen Den Haag en Rotterdam
Ik heb een vertaalcomputer gekochtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je al wel de taal geleerd of een boekje gekocht?
Mooi he. Ik was aan het trainen en de baan stond gewoon blank zo hard regende het.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een bui dit weerHet gaat maar door...
En ik kon nog wel gratis vertalen voor jequote:
ik zit in groen, klopt niet die kaartquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier al een dikke 0.0mm vandaag weer
Das meer dan genoeg.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |