Spuit 11.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
KNMI: Officieel kutzomer na 5 dagen gezeik over regen
Als het gezeik over de regen tot woensdag aanhoudt, is er in 2015 officieel sprake van een kutzomer. Het KNMI spreekt van een kutzomer als mensen in De Bilt vijf dagen achtereen janken over neerslag, ook als het de rest van de zomer prachtig weer is.
“Het regent sinds zaterdag, dus de kans is vrij groot dat het gaat lukken”, vertelt weerman Gerrit Hiemstra enthousiast. Het meteopsychologische fenomeen komt in Nederland vaker voor: sinds het begin van de metingen in 1901 kende ons land ieder jaar een kutzomer.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
Als het gezeik over de regen tot woensdag aanhoudt, is er in 2015 officieel sprake van een kutzomer. Het KNMI spreekt van een kutzomer als mensen in De Bilt vijf dagen achtereen janken over neerslag, ook als het de rest van de zomer prachtig weer is.
“Het regent sinds zaterdag, dus de kans is vrij groot dat het gaat lukken”, vertelt weerman Gerrit Hiemstra enthousiast. Het meteopsychologische fenomeen komt in Nederland vaker voor: sinds het begin van de metingen in 1901 kende ons land ieder jaar een kutzomer.
Scheelt maar 18 postsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef INViCTuS het volgende:
Vreemd die buienlijnen vanuit de UK, gisteren ook al in het noorden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:36 schreef aloa het volgende:
Komt nog heel wat aan vanaf de Noordzee.
[ afbeelding ]
De rest van de zomer was niet goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo.. En hoequote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:36 schreef Nattekat het volgende:
Één constante stroom regen tussen Den Haag en Rotterdam
Ik heb een vertaalcomputer gekochtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je al wel de taal geleerd of een boekje gekocht?
Mooi he. Ik was aan het trainen en de baan stond gewoon blank zo hard regende het.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een bui dit weerHet gaat maar door...
En ik kon nog wel gratis vertalen voor jequote:
ik zit in groen, klopt niet die kaartquote:Op woensdag 29 juli 2015 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier al een dikke 0.0mm vandaag weer
Das meer dan genoeg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |