Vind het stiekem wel best omdat ik niet aankomquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je een schop nodig of vind je het wel best zo?
Wanneer ga je weer naar de gym?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het stiekem wel best omdat ik niet aankom![]()
Het is niet dat ik hele dagen vreet, als het iets slechts is dan is het 1x dus of afhaal diner of savonds chips. Het valt dus allemaal wel mee.
Hoop wel snel weer gym motivatie te hebben maar voor nu, so be it!
Maar is het met jou gewicht dan niet handiger om niet meer te richten op afvallen maar spieren aankomen? Wat dus betekend iets meer etenquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zit ook rond de 1400
ik weeg 58,3 bij 1.68 dus veel meer eten zou voor mij betekenen niet afvalen
BMR is1332 als ik daar mijn activteit bij optel (1-3 x sporten per week) zit ik op 1865
lijstje voor vandaag was
o: mugcake met honing plus koffie melk en suiker
t: aardbeien
l: 3x rijstwafel met 30+ kaas + yoghurt met aardbeien en beetje honing
t: smartbar cocos
d: chicken tonight
en dan heb ik nog 54 kcal over voor een extra koffie of iets
misschien zaterdag!quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar de gym?
hoeveel kcal is die kitkat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:21 schreef -Peach het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: overnight oats
L: 4x spelt, tomaat, komkommer, kip, mayo
Ts: banaan, 2 eieren, kitkat chunky double caramel![]()
D: kipschnitzel, champignons, aardappelschijfjes, salade
S: benen
T: shake
1800 kcal
Zou het misschien weg laten en gewoon weer eens gaan. Krijg je misschien de smaak weer te pakkenquote:
Nja dat werkt toch niet bij mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou het misschien weg laten en gewoon weer eens gaan. Krijg je misschien de smaak weer te pakken
Haha dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja dat werkt toch niet bij mijIk ben nogal een lamme tak wat dat betreft, als ik geen zin heb ga ik ook niet goed mijn best doen
Daarom zei ik al, ik hoef geen schop, werkt toch nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha dan weet ik het ook niet meer.
Gaat je vriend ook niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, ik hoef geen schop, werkt toch niet
Agh zolang je niet aankomt en er ook niet echt iets af moet is het niet ergquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, ik hoef geen schop, werkt toch niet
Dit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb wat sporten betreft altijd meer motivatie dan m'n lijf kan hebbenZal wel weer een ramp worden vanavond.
Ah ja, dat scheelt inderdaad. Komt vanzelf wel weer!quote:
Ik heb voor het eerst in 6 maanden de afgelopen week een paar dagen geen spierpijn gehad, maar toen was ik ziek, dus das ook kutquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
High five girl![]()
Heb vanavond crossfit training, maar m'n hamstrings
maar ik heb nog steeds vet op plaatsen waar ik dat eigenlijk niet wil. En ik ben bang dat als ik nu meer ga eten ik welliswaar spiergroei krijg, maar het vet op die plaatsen blijf houden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar is het met jou gewicht dan niet handiger om niet meer te richten op afvallen maar spieren aankomen? Wat dus betekend iets meer eten
ongezouten nootjes?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga volgende week op vakantie en mijn schoonouders zijn daar ook. Vaak wordt er dan in de avond gekaart en wordt er omdat het gezellig is een shitload aan chips en nootjes op tafel gezet.
Nu kan ik daar opzich best goed vanaf blijven. Maar gezien het ook vakantie voor mij is, heeft er iemand lekkere gezondere alternatieven dan die zooi?
Druiven. En ander klein fruit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga volgende week op vakantie en mijn schoonouders zijn daar ook. Vaak wordt er dan in de avond gekaart en wordt er omdat het gezellig is een shitload aan chips en nootjes op tafel gezet.
Nu kan ik daar opzich best goed vanaf blijven. Maar gezien het ook vakantie voor mij is, heeft er iemand lekkere gezondere alternatieven dan die zooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |