Je denkt dan Sjonnie met al dan niet een tintje welkom is in de dure buitenwijk?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prachtig, maar het alternatief is dus automatisch dat mensen voor eigen rechter gaan spelen of dat sommige wijken no-go-areas worden waar andere normen gelden dan in onze samenleving.
Ik heb je alleen over schooluitval zien praten. Mensen gebruik laten maken van hun rechten is wat anders dan radicalisering opstoken. Ik wil radicalisering juist krachtig bestrijden. Het toelaten van een demonstratie als deze is daar onderdeel van; moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nu leg je mij alweer woorden in de mond. Je kan wel zeker wat doen en dat heb ik ook uitgelegd. Maar dat is dus niet als overhead dit soort stupide acties faciliteren.
Je bent dus hard bezig radicalisering verder op te stoken.
[..]
En door deze acties gaan ze dat ineens wel de normaalste zaak van de wereld vinden, of wat?
Dat doe je nu iedere keer: je stelt dat jouw oplossing de enige manier is om de problemen tegen te gaan en dat het alternatief armageddon is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt allemaal prachtig, maar het alternatief is dus automatisch dat mensen voor eigen rechter gaan spelen of dat sommige wijken no-go-areas worden waar andere normen gelden dan in onze samenleving.
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus extreem rechts dat normaal gesproken geen boodschap heeft aan homo's mag gerust de optocht van een minderheid kapen om er een demonstratie voor hun eigen doelen van te maken .. leuk hoor. En het dan nog vreemd vinden dat de homo's zelf en hun ware vrienden dat niet zien zitten en liefst willen laten verbiedenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je alleen over schooluitval zien praten. Mensen gebruik laten maken van hun rechten is wat anders dan radicalisering opstoken. Ik wil radicalisering juist krachtig bestrijden. Het toelaten van een demonstratie als deze is daar onderdeel van; moet gewoon kunnen.
Vast niet, maar hij zal niet met stenen worden bekogeld als hij alleen door een straat loopt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:09 schreef moussie het volgende:
[..]
Je denkt dan Sjonnie met al dan niet een tintje welkom is in de dure buitenwijk?
Zie je berichtenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:04 schreef moussie het volgende:
[..]
Met de toevoeging 'mooie' laat je je wel heel erg in de kaart kijken .. rare vooroordelen ..
Ze kapen niet andermans demonstratie. Ze organiseren gewoon hun eigen demonstratie en dat moeten ze zelf weten. Geen enkele homo is verplicht om mee te lopen. En dat organisaties hun eigen doelen nastreven vind ik heel begrijpelijk, zolang daarbij geen geweld wordt gebruikt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus extreem rechts dat normaal gesproken geen boodschap heeft aan homo's mag gerust de optocht van een minderheid kapen om er een demonstratie voor hun eigen doelen van te maken .. leuk hoor. En het dan nog vreemd vinden dat de homo's zelf en hun ware vrienden dat niet zien zitten en liefst willen laten verbieden
Die buigen dan voor extremismequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Dus extreem rechts dat normaal gesproken geen boodschap heeft aan homo's mag gerust de optocht van een minderheid kapen om er een demonstratie voor hun eigen doelen van te maken .. leuk hoor. En het dan nog vreemd vinden dat de homo's zelf en hun ware vrienden dat niet zien zitten en liefst willen laten verbieden
Voor feestjes met blote billen heb je nu eenmaal een vergunning nodig en dat mag doorgaans gewoon niet in woonwijken. Ook niet als het om hetero's gaat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze kapen niet andermans demonstratie. Ze organiseren gewoon hun eigen demonstratie en dat moeten ze zelf weten. Geen enkele homo is verplicht om mee te lopen. En dat organisaties hun eigen doelen nastreven vind ik heel begrijpelijk, zolang daarbij geen geweld wordt gebruikt.
Je hebt dus lak aan de ene minderheid (die je zegt te verdedigen), hun optocht mag gewoon misbruikt worden om een andere minderheid te provoceren .. Leuk hoor, zo slaat extreem rechts twee vliegen in een klap, en sommige sukkels trappen er nog in ook.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ze kapen niet andermans demonstratie. Ze organiseren gewoon hun eigen demonstratie en dat moeten ze zelf weten. Geen enkele homo is verplicht om mee te lopen. En dat organisaties hun eigen doelen nastreven vind ik heel begrijpelijk, zolang daarbij geen geweld wordt gebruikt.
Het houden van een optocht is niet een exclusief recht dat aan één club is voorbehouden. Geen enkele homo wordt verplicht om aan het initiatief van de rechts-extremisten mee te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Je hebt dus lak aan de ene minderheid (die je zegt te verdedigen), hun optocht mag gewoon misbruikt worden om een andere minderheid te provoceren .. Leuk hoor, zo slaat extreem rechts twee vliegen in een klap, en sommige sukkels trappen er nog in ook.
Ach, onzin. En zelfs al was dat zo dan nog maakt het voor extremistische moslims niet uit. Die vormen toch wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
We hebben een machtsvacuum achtergelaten. Die fout wordt keer op keer gemaakt.
Win-win voor hen. Doen de moslims wat naars, dan bevestigen ze het stereotype en wint extreem-rechts weer wat zieltjes. Als ze wat naars doen is het ongetwijfeld tegen de gays, dus worden er ook nog een paar poten geramd. Da's mooi meegenomen. En als homo of linksert mag je er niet tegen zijn, want dan krijg je artikelen als deze en wordt je verguisd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:10 schreef Peunage het volgende:
Wacht even, sinds wanneer zijn extreem rechtsen zo pro-homo?
Bij extreem rechts denk ik aan stormfront figuren en die hebben het alleen maar over het voortbestaan van de "blanke". En dat kan natuurlijk niet net gaysecks.
Ik kan hier natuurlijk een hele beleidsnota gaan neerpennen over het bestrijden van moslimextremisme maar dat doet niet zo terzake eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb je alleen over schooluitval zien praten. Mensen gebruik laten maken van hun rechten is wat anders dan radicalisering opstoken. Ik wil radicalisering juist krachtig bestrijden. Het toelaten van een demonstratie als deze is daar onderdeel van; moet gewoon kunnen.
Nee, maar homo's worden wel ongewild meegesleurd in het opstoken van radicalisme.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het houden van een optocht is niet een exclusief recht dat aan één club is voorbehouden. Geen enkele homo wordt verplicht om aan het initiatief van de rechts-extremisten mee te doen.
Het is dus toeval dat ze nu ineens groeien als kool? Rly?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, onzin. En zelfs al was dat zo dan nog maakt het voor extremistische moslims niet uit. Die vormen toch wel.
Ik blijf het ook bijzonder vinden. Ruimdenkenheid repressief willen opleggen en het dan vreemd vinden dat je het tegenovergestelde bereikt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is dus toeval dat ze nu ineens groeien als kool? Rly?
Dus als moslims een demonstratie organiseren door de reguliersdwarsstraat waarin ze melden dat ze homoseksualiteit vies en gek vinden, dan mag dat van jou, mits ze geen geweld prediken natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Niemand hoeft mee te doen aan die optocht / demonstratie. Wie meedoet, doet dat uit vrije wil.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar homo's worden wel ongewild meegesleurd in het opstoken van radicalisme.
Ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus als moslims een demonstratie organiseren door de reguliersdwarsstraat waarin ze melden dat ze homoseksualiteit vies en gek vinden, dan mag dat van jou, mits ze geen geweld prediken natuurlijk.
Nou nee, die rechtse rukkers demonstreren namelijk namens homo's. En ik begrijp wel dan menig homo niet wenst dat er zo namens hem gesproken wordt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Niemand hoeft mee te doen aan die optocht / demonstratie. Wie meedoet, doet dat uit vrije wil.
Dat is in ieder geval consequent.quote:
Er zijn hier in Nederland geen "eigen buurten" waar compleet andere regels gelden dan in de rest van het land. Althans: zo hoort het niet te zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval consequent.
Al zou ik het net zo goed niet toelaten als ik de burgemeester was. Dat doen ze maar in hun eigen buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |