Ik dacht dat je een topic omhoog kickte. Ik snapte er al niets vanquote:
hahahquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een topic omhoog kickte. Ik snapte er al niets van
Rijstemeel, boekweitmeel, maismeel....quote:
quote:
kikkererwtenmeel wortel brood.... Dan ben je pas echt de sjaakquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
Glutenvrij brood kan gemaakt zijn van graansoorten die van nature glutenvrij zijn zoals: boekweit, rijst, haver, quinoa, gierst, amaranth (kiwicha), teff, tapioca, sorghum of maïs (let op: "gewoon" maïsbrood bevat meestal ook meel gemaakt van tarwe). Ook sojameel, kastanjemeel en kikkererwtenmeel zijn glutenvrij
.
zo te lezen nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]Hipsterbrood.
Ik heb weleens dat speltbrood gegeten, is dat ook glutenvrij? Vond ik wel lekker trouwens. Beetje duur maar het was in de bonus dus toen kon het wel
Om het taboe te doorbreken... Zit je lekker met je partner op de bank te eten en te kijken...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
En weer die schimmelreclame heHoe verzin je het tijdens een kookprogramma
Das niet echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Croissaints maak ik ook weleens (nou ja ik, mijn maatje maakt ze) maar altijd uit zo een blikje
Lijkt me wel heel erg lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Das niet echt![]()
Er had iemand hier op Fok! eens èchte croissants gemaakt. Was hij/zij 3 dagen mee bezig geweest, maar zagen er wel geweldig uit.
Hoe lang zouden ze voor deze opdracht hebben?
En ik wist niet dat boter zo duur wasquote:
Ik wist het ook niet... Maar ik eet het dan ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
hoezo weet je niet dat donuts gefrituurd worden
ik eet ze ook niet ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet... Maar ik eet het dan ook niet
quote:
ik vind ze veel te zoetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze wel lekker, maar al tijden niet meer gegeten. Maar alleen de 'kale' niet die met allerlei meuk erop.
dacht ik ook ja ;p die heeft spijt denk ik ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Dat was de laatste keer dat ze bij hem mochten komen
Dacht even dat die ene gozer dat ging doen, die had zo een plank in zijn handenquote:
Ik denk dat die chef dadelijk zelf gaat slaan... weer zijn oven verneuktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht even dat die ene gozer dat ging doen, die had zo een plank in zijn handen
Weet je wat wel jammer is, dat ze alleen MC van Engelstalige landen laten zien. Ik zou ook weleens bijvoorbeeld MC Spanje of zo willen zien.
Zeg nou zelf, Caja misteriosa, klinkt zoveel beter dan Mystery Box
Ik denk dat dat komt omdat we in NL meer op engels gericht zijn dan op frans, italiaans, spaans of zelfs duits...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht even dat die ene gozer dat ging doen, die had zo een plank in zijn handen
Weet je wat wel jammer is, dat ze alleen MC van Engelstalige landen laten zien. Ik zou ook weleens bijvoorbeeld MC Spanje of zo willen zien.
Zeg nou zelf, Caja misteriosa, klinkt zoveel beter dan Mystery Box
Marcelino Wunderlich jaquote:
quote:
Mag ik 1 croissant, 1.5 kg kaas en 2 potten aardbeienjamquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag ik 1 croissant, 1.5 kg kaas en 2 potten aardbeienjam
nee idd ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Al was het perfect glutenvrij wortelbrood... lijkt het me nog niet te eten
Ciabatta is lastig door de structuur en vorm die het moet krijgen.... Glutenvrij lijkt me makkelijk.. Je moet alleen uit de buurt blijven van de restquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
Toch zit er wel een verschil in moeilijkheid van die broden. Glutenvrij brood lijkt me heel moeilijk, croissants ook. Ciabatta lijkt me dan weer makkelijker, en koffiebroodjes ook. Maar daar houden ze dan weer geen rekening mee.
De ciabatta's gingen wel een beetje mis net.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
Toch zit er wel een verschil in moeilijkheid van die broden. Glutenvrij brood lijkt me heel moeilijk, croissants ook. Ciabatta lijkt me dan weer makkelijker, en koffiebroodjes ook. Maar daar houden ze dan weer geen rekening mee.
en winnen ook nogquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Deeg verneuken, 2 keer de oven verneuken... en dan toch bovenaan staan![]()
2 keer zelfs...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
zij waren degenen die de oven versmeerden toch?
ja dus... oke.... onrealistische uitslag dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Deeg verneuken, 2 keer de oven verneuken... en dan toch bovenaan staan![]()
Uiteindelijk ging het om de 10 beste die ze geproefd hebben...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus... oke.... onrealistische uitslag dus.
ja oke maar ze moeten toch ook rekening mee houden hoe het ging in de douche zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging het om de 10 beste die ze geproefd hebben...
Ik vind ze beide irritant.. Maar die meid nog meer inderdaadquote:
Croissants. Maar ik denk dat hij mag blijven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die ouwe dus. Weet niet meer wat hij had gemaakt.
krosantjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die ouwe dus. Weet niet meer wat hij had gemaakt.
In de douche ja?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke maar ze moeten toch ook rekening mee houden hoe het ging in de douche zou ik zeggen..
hahaha keuken..quote:
Of die oude deed het beter in de douche met de juryquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je dat niet, beetje brood bakken in de douche
euh... to much infoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of die oude deed het beter in de douche met de jury
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tmiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ook ;p tot morgenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga wie is de chef kijken stukje en daarna Gordon Ramsey. Tot morgen maar weer.
Jij begonquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... to much info
Ik ga wat nuttigs doen.... in de douche dus
Graag gedaanquote:
Ik heb er gelukkig geen beeld bijquote:
ik ga nu klaarmaken ;pquote:
Getraind: zweten... Spaghetti gemaakt: nog meer zweten.. Eten op zich: weer zweten....quote:
haha ;p ik kom er net achter dat ik iets ben vergeten en zonder kan ik het niet maken, dus moet zo nog snel naar de winkel ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Getraind: zweten... Spaghetti gemaakt: nog meer zweten.. Eten op zich: weer zweten....
hahahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ;p ik kom er net achter dat ik iets ben vergeten en zonder kan ik het niet maken, dus moet zo nog snel naar de winkel ;p
ik meestal ook alleen ik heb helemaal niks anders in huis en gister al patatje gehaald ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hahahaherkenbaar. Maar ik verrek het dan om terug te gaan. Verzin wel wat anders dan
(Behalve als ik Pizza wil maken, en alles heb, behalve pizza)
Ai... dan moet je wel...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik meestal ook alleen ik heb helemaal niks anders in huis en gister al patatje gehaald ;p
jah. gelukkig is de de ah dichtbijquote:
Dat scheelt. Toen wij de pizza's vergaten waren lag de super 50 meter verderop, dan is het te doenquote:
jah iddquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Beetje jammer dat ze ieder voor zich 3 gerechten moeten maken. Als ze nu daadwerkelijk moesten gaan verkopen was leuker geweest
dat is te doen idd. moet alleen wel wennen aan de tijden hier ;p ah is hier tot 8 uur open en waar ik eerst woonde tot 10 ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat scheelt. Toen wij de pizza's vergaten waren lag de super 50 meter verderop, dan is het te doen
Dat is best vroeg idd... Ik ben ook gewend dat altijd alles open isquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
dat is te doen idd. moet alleen wel wennen aan de tijden hier ;p ah is hier tot 8 uur open en waar ik eerst woonde tot 10 ;p
is handig ja ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is best vroeg idd... Ik ben ook gewend dat altijd alles open is
In het dorp ook maar tot 8, en op zondag van 10 tot 6 of zo... Hier is alles tot 10 uur, 363 dagen per week minimaalquote:
nicee ;p ach als ik echt om hoog zit kan ik nog naar de jumbo, is ff fietsen maar die is 365 dagen per jaar open tot 10 ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In het dorp ook maar tot 8, en op zondag van 10 tot 6 of zo... Hier is alles tot 10 uur, 363 dagen per week minimaal
ah xl ook.. Maar de rest 363 dagen, outlet, retail, mediamarktquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nicee ;p ach als ik echt om hoog zit kan ik nog naar de jumbo, is ff fietsen maar die is 365 dagen per jaar open tot 10 ;p
niceee ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ah xl ook.. Maar de rest 363 dagen, outlet, retail, mediamarkt
lekker slim ook van ze ;pquote:
Ja, pizza maken op het aanrecht... Ow ja... moet ook nog in de oven..quote:
Zomers weertje enzoquote:
warm maar bewolkt...quote:
Hier wel een lekker zonnetje nog (Utrecht)quote:
ze lijkt echt op Chloe van 24quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Die goth begint er steeds normaler uit te zien
nou idd bahquote:
Zolang er vis bij zit welquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
ik val even halverwege in de uitzending... vis en chips.. klinkt weer heerlijk
Less is more...quote:
Succesquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:19 schreef LPFAN het volgende:
ik ga mijn eten halen ;p weet toch al hoe het afloopt. tot morgen!
benieuwd of hij ook het commissie er voor gaat betalenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Simon pikt een gerecht... Leuk compliment
Ik denk dat ze dat allemaal wel afgetimmerd hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
benieuwd of hij ook het commissie er voor gaat betalen
ik zie geen hamers en spijkers, wel messenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat allemaal wel afgetimmerd hebben
Dan met het mes op de keel... Is het ook gratisquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie geen hamers en spijkers, wel messen
erg bijzonder iddquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Met 2 gerechten hoger punt dan die 2 die 3 gerechten hadden
Ze hadden dan ook wel erg slechte gerechtenquote:
Ik heb het grootste deel gemist dus geen ideequote:Op woensdag 22 juli 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze hadden dan ook wel erg slechte gerechten
oopsquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:16 schreef Burner82 het volgende:
Ik kwam er een half uur geleden achter dat ik geen eten in huis had1e keer dat me dat gebeurd
Ben net terug van de winkelquote:
haha ja lekker is dat he als het rustig is ;pquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben net terug van de winkelWas wel even wennen... 6 kassa's open en geen enkele was bezet
![]()
Dus schoot lekker op
Heerlijk, moeten ze vaker doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ja lekker is dat he als het rustig is ;p
zeg datquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Per team 7 canapés en van iedere canapé 130 stuksDas doorwerken
Technisch gezien hebben de kandidaten ook een uniform aan... dat ze daar niet op ligt te fappen...quote:
nou dat idd...quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Technisch gezien hebben de kandidaten ook een uniform aan... dat ze daar niet op ligt te fappen...
whahahaquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat idd...
tsss
trouwens even een reclame momentje...
http://frontpage.fok.nl/w(...)ndakaas-reclame.html
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dat idd...
tsss
[..]
nou dat idd...
tsss
[..]
nou dat idd...
tsss
Suggestief hequote:
hahaha ja dat had ook gekund maar dat was een joetjoep grapjequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Suggestief he
Maar zoals het eruit ziet in de link, staat hij voorover gebogen met boterham voor bepaalde delen... Dacht even dat het daar over ging![]()
![]()
hebben ze toch ook? alleen mogen ze elkaar helpen maar volgens mij gaat de slechtste van het slechtste team naar huisquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Scheelt dat ze samen werken. Ze hadden ook ieder 1 canapé kunnen krijgen
Iemand anders je vlees klaar laten maken, wat het belangrijkste onderdeel is.... Tsja.. Lijkt me bijna eerder samenwerkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hebben ze toch ook? alleen mogen ze elkaar helpen maar volgens mij gaat de slechtste van het slechtste team naar huis
nah ja alleen schoonmaken he, klaar maken doet ie zelf ;pquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Iemand anders je vlees klaar laten maken, wat het belangrijkste onderdeel is.... Tsja.. Lijkt me bijna eerder samenwerken
schoonmaken is het belangrijkste, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nah ja alleen schoonmaken he, klaar maken doet ie zelf ;p
nou bakken vind ik wel belangrijkerquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
schoonmaken is het belangrijkste, toch?
Medium rare stukje peesquote:
i don't carequote:
Vleesch = vleeschquote:
jaquote:
wie? ;pquote:
Chris? Die kerel die net iets te hoog en nichterig praatquote:
oh die ja ;pquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Chris? Die kerel die net iets te hoog en nichterig praat
Tuurlijk... Ploeg verneuk het maar weer is weer bezigquote:
hahah ja ;pquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tuurlijk... Ploeg verneuk het maar weer is weer bezig![]()
Laatste keer dat ze bij de marine mogen komen
Terwijl ze nog niet eens zweten. Wat vrij raar is in een keuken op een schipquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ze zitten er ook niet echt mee.
Ja ach, ja ik werk zo hard als ik kan dus...
Ik zit me hier al plaatsvervangend te ergeren, laat staan als je er daadwerkelijk bij staatquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Terwijl ze nog niet eens zweten. Wat vrij raar is in een keuken op een schip
haha ja idd ;pquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zit me hier al plaatsvervangend te ergeren, laat staan als je er daadwerkelijk bij staat
Maar ook weer niet 'OMG, IEMAND HEEFT M'N UIENJAM VERNAGGELD!!!' /paniekmodusquote:
Je mist inderdaad een beetje vuur bij die gasten allemaal...quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar ook weer niet 'OMG, IEMAND HEEFT M'N UIENJAM VERNAGGELD!!!' /paniekmodus
Maar..
'Tja, geen uienjam, vervelend zeg'
quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
Josh, geef die marine-meneer zijn jas terug.
Dave ziet eruit als een gare gamerquote:
hahah jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dave ziet eruit als een gare gamer
Komt vooral door Brenton denk ik, die rondliep als een chef..quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:26 schreef Karina het volgende:
Ga het denk ik weer niet redden moet zometeen nog eten
Nog even over die fastfood opdracht, die zoete pizza leek mij echt vies he. Pizza moet niet zoet zijn!
nope maak et altijd zelf ;pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:25 schreef Burner82 het volgende:
Iemand wel eens shoarma van de lidl gehad?
Slacht je je eigen beest, of hoe doe je dat?quote:
whaha nee, varkensfilet lapjes snijden of die naturel reepjes en verschillende kruiden er over en bakken ;pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Slacht je je eigen beest, of hoe doe je dat?
Ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
whaha nee, varkensfilet lapjes snijden of die naturel reepjes en verschillende kruiden er over en bakken ;p
Txquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Eens!! Pizza moet 6-7 soorten kaas, laag shoarma en veel knoflooksaus hebben(Pizza a la Burner
)
is lekker ;p dan moet je ff zelf shoarma kruiden maken googlen het is er nog al wat ;pquote:
Pizza quatro formaggio, extra kaas erop, dan shoarmaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
TxDenk dat het zo klaar is, de kok staat in de keuken
Pizza shoarma is wel lekker ja! Ik kocht voorheen de pza shoarma maar die bestaat niet meer helaas![]()
Huh wat is deze, dat zie je niet vaak, iemand die weggaat.
Die heb je ook kant en klaar van verstegen, smaakt heel goedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
is lekker ;p dan moet je ff zelf shoarma kruiden maken googlen het is er nog al wat ;p
nee idd maar wel goeie keuze als je gezondheid er zo onder te lijden heeftquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
TxDenk dat het zo klaar is, de kok staat in de keuken
Pizza shoarma is wel lekker ja! Ik kocht voorheen de pza shoarma maar die bestaat niet meer helaas![]()
Huh wat is deze, dat zie je niet vaak, iemand die weggaat.
klopt idd, maar daar zit nogal wat zout in dus ik doe het gewoon met losse kruidenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die heb je ook kant en klaar van verstegen, smaakt heel goed
Als je niet tegen stress kunt, vind ik het wel een rare gedachtegang om dan aan MC mee te doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee idd maar wel goeie keuze als je gezondheid er zo onder te lijden heeft
Dat is waar. Mijn grootste vrienden in de keuken: Chili (poeder/vlokken), pittige paprikapoeder, knoflookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
klopt idd, maar daar zit nogal wat zout in dus ik doe het gewoon met losse kruiden
true maar misschien had hij niet verwacht dat zijn ziekte zo zou opspelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je niet tegen stress kunt, vind ik het wel een rare gedachtegang om dan aan MC mee te doen.
ik ben ook stapel op paprikapoederquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn grootste vrienden in de keuken: Chili (poeder/vlokken), pittige paprikapoeder, knoflook
Tuurlijk maar volgens mij de eerste keer dat ik dit zie dat iemand uit zichzelf weggaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee idd maar wel goeie keuze als je gezondheid er zo onder te lijden heeft
heb het volgens mij wel ergens anders gezien maar weet niet meer welke masterchef dat was ;pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar volgens mij de eerste keer dat ik dit zie dat iemand uit zichzelf weggaat.
In Aussie ook al eens gebeurdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar volgens mij de eerste keer dat ik dit zie dat iemand uit zichzelf weggaat.
Was dat niet die kerel met een hersenbeschadiging, in MC Ausie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
heb het volgens mij wel ergens anders gezien maar weet niet meer welke masterchef dat was ;p
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was dat niet die kerel met een hersenbeschadiging, in MC Ausie?
Was ook de 1e en enige volgens mij die toen naar voren kwam en zei: ik ben niet tevreden met wat ik gemaakt heb, dus ik laat jullie ook niks proeven. (was met Maggie Beer volgens mij)quote:
ohhh hij idd dat was lef ;pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was ook de 1e en enige volgens mij die toen naar voren kwam en zei: ik ben niet tevreden met wat ik gemaakt heb, dus ik laat jullie ook niks proeven. (was met Maggie Beer volgens mij)
En kreeg niks dan lofquote:
jah iddquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En kreeg niks dan lofHele jury zei ook al: wij hebben ook al eens iets gemaakt en het maar meteen weggegooid
geen flauw idee ;pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Weet iemand wat een organisatie-ontwikkelaar is?
Die homo is het in ieder gevalquote:
quote:
Brenton had 1 gerecht na een half uur al klaarquote:
true ;pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Brenton had 1 gerecht na een half uur al klaar
Scheelt dat het toch niet uitmaakt of het warm of koud isquote:
nee idd ;pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Scheelt dat het toch niet uitmaakt of het warm of koud is
quote:
quote:Tijgermelk is een spannende naam voor een marinade van citrussap, zout en chilipeper. Soms gaan er nog andere smaakmakers door de marinade, zoals knoflook, gember, sojasaus en koriander. Na het marineren kan tijgermelk als drankje geserveerd worden. Schijnt nog lustopwekkend te zijn ook.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
Tijgermelk is een spannende naam voor een marinade van citrussap, zout en chilipeper. Soms gaan er nog andere smaakmakers door de marinade, zoals knoflook, gember, sojasaus en koriander. Na het marineren kan tijgermelk als drankje geserveerd worden. Schijnt nog lustopwekkend te zijn ook.
En nog hetzelfde ookquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hou op, dadelijk denken mensen er nog wat van
![]()
hahah jaquote:
Ze weet ook niet wat replicate betekentquote:
waarom verwachtte ik die alquote:
lol iddquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze weet ook niet wat replicate betekent
Hoort er gewoon bijquote:
quote:
Ja, de 4-voudige facepalmquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar deze blijft onovertroffen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar deze blijft onovertroffen
[ afbeelding ]
Geen idee... Misschien in het topchef-topic.. maar dan ben je wel ff aan het zoekenquote:
jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Speciaal voor LP omgekleed en weer zwarte schorten aan
Zelfs zwarte shirts aanquote:
haha ja, ze zijn in rouw ;pquote:
Staat niet meer online volgens mij. Wel dit pareltjequote:
whahahaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat niet meer online volgens mij. Wel dit pareltje
http://www.rtlxl.nl/#!/to(...)9a-8516-4cdeb097accf
Heerlijk als Juul en Kraan lol hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat niet meer online volgens mij. Wel dit pareltje
http://www.rtlxl.nl/#!/to(...)9a-8516-4cdeb097accf
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heerlijk als Juul en Kraan lol hebben![]()
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:24 schreef Tim86 het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/to(...)b7-ba79-0640e6799f63
Dit moment![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |