Ik dacht dat je een topic omhoog kickte. Ik snapte er al niets vanquote:
hahahquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een topic omhoog kickte. Ik snapte er al niets van
Rijstemeel, boekweitmeel, maismeel....quote:
quote:
kikkererwtenmeel wortel brood.... Dan ben je pas echt de sjaakquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
Glutenvrij brood kan gemaakt zijn van graansoorten die van nature glutenvrij zijn zoals: boekweit, rijst, haver, quinoa, gierst, amaranth (kiwicha), teff, tapioca, sorghum of maïs (let op: "gewoon" maïsbrood bevat meestal ook meel gemaakt van tarwe). Ook sojameel, kastanjemeel en kikkererwtenmeel zijn glutenvrij
.
zo te lezen nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]Hipsterbrood.
Ik heb weleens dat speltbrood gegeten, is dat ook glutenvrij? Vond ik wel lekker trouwens. Beetje duur maar het was in de bonus dus toen kon het wel
Om het taboe te doorbreken... Zit je lekker met je partner op de bank te eten en te kijken...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
En weer die schimmelreclame heHoe verzin je het tijdens een kookprogramma
Das niet echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Croissaints maak ik ook weleens (nou ja ik, mijn maatje maakt ze) maar altijd uit zo een blikje
Lijkt me wel heel erg lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Das niet echt![]()
Er had iemand hier op Fok! eens èchte croissants gemaakt. Was hij/zij 3 dagen mee bezig geweest, maar zagen er wel geweldig uit.
Hoe lang zouden ze voor deze opdracht hebben?
En ik wist niet dat boter zo duur wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |