Ik dacht dat je een topic omhoog kickte. Ik snapte er al niets vanquote:
hahahquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een topic omhoog kickte. Ik snapte er al niets van
Rijstemeel, boekweitmeel, maismeel....quote:
quote:
kikkererwtenmeel wortel brood.... Dan ben je pas echt de sjaakquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
Glutenvrij brood kan gemaakt zijn van graansoorten die van nature glutenvrij zijn zoals: boekweit, rijst, haver, quinoa, gierst, amaranth (kiwicha), teff, tapioca, sorghum of maïs (let op: "gewoon" maïsbrood bevat meestal ook meel gemaakt van tarwe). Ook sojameel, kastanjemeel en kikkererwtenmeel zijn glutenvrij
.
zo te lezen nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]Hipsterbrood.
Ik heb weleens dat speltbrood gegeten, is dat ook glutenvrij? Vond ik wel lekker trouwens. Beetje duur maar het was in de bonus dus toen kon het wel
Om het taboe te doorbreken... Zit je lekker met je partner op de bank te eten en te kijken...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
En weer die schimmelreclame heHoe verzin je het tijdens een kookprogramma
Das niet echtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Croissaints maak ik ook weleens (nou ja ik, mijn maatje maakt ze) maar altijd uit zo een blikje
Lijkt me wel heel erg lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Das niet echt![]()
Er had iemand hier op Fok! eens èchte croissants gemaakt. Was hij/zij 3 dagen mee bezig geweest, maar zagen er wel geweldig uit.
Hoe lang zouden ze voor deze opdracht hebben?
En ik wist niet dat boter zo duur wasquote:
Ik wist het ook niet... Maar ik eet het dan ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
hoezo weet je niet dat donuts gefrituurd worden
ik eet ze ook niet ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet... Maar ik eet het dan ook niet
quote:
ik vind ze veel te zoetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze wel lekker, maar al tijden niet meer gegeten. Maar alleen de 'kale' niet die met allerlei meuk erop.
dacht ik ook ja ;p die heeft spijt denk ik ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Dat was de laatste keer dat ze bij hem mochten komen
Dacht even dat die ene gozer dat ging doen, die had zo een plank in zijn handenquote:
Ik denk dat die chef dadelijk zelf gaat slaan... weer zijn oven verneuktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht even dat die ene gozer dat ging doen, die had zo een plank in zijn handen
Weet je wat wel jammer is, dat ze alleen MC van Engelstalige landen laten zien. Ik zou ook weleens bijvoorbeeld MC Spanje of zo willen zien.
Zeg nou zelf, Caja misteriosa, klinkt zoveel beter dan Mystery Box
Ik denk dat dat komt omdat we in NL meer op engels gericht zijn dan op frans, italiaans, spaans of zelfs duits...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht even dat die ene gozer dat ging doen, die had zo een plank in zijn handen
Weet je wat wel jammer is, dat ze alleen MC van Engelstalige landen laten zien. Ik zou ook weleens bijvoorbeeld MC Spanje of zo willen zien.
Zeg nou zelf, Caja misteriosa, klinkt zoveel beter dan Mystery Box
Marcelino Wunderlich jaquote:
quote:
Mag ik 1 croissant, 1.5 kg kaas en 2 potten aardbeienjamquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag ik 1 croissant, 1.5 kg kaas en 2 potten aardbeienjam
nee idd ;pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Al was het perfect glutenvrij wortelbrood... lijkt het me nog niet te eten
Ciabatta is lastig door de structuur en vorm die het moet krijgen.... Glutenvrij lijkt me makkelijk.. Je moet alleen uit de buurt blijven van de restquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
Toch zit er wel een verschil in moeilijkheid van die broden. Glutenvrij brood lijkt me heel moeilijk, croissants ook. Ciabatta lijkt me dan weer makkelijker, en koffiebroodjes ook. Maar daar houden ze dan weer geen rekening mee.
De ciabatta's gingen wel een beetje mis net.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef Postbus100 het volgende:
Toch zit er wel een verschil in moeilijkheid van die broden. Glutenvrij brood lijkt me heel moeilijk, croissants ook. Ciabatta lijkt me dan weer makkelijker, en koffiebroodjes ook. Maar daar houden ze dan weer geen rekening mee.
en winnen ook nogquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Deeg verneuken, 2 keer de oven verneuken... en dan toch bovenaan staan![]()
2 keer zelfs...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
zij waren degenen die de oven versmeerden toch?
ja dus... oke.... onrealistische uitslag dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Deeg verneuken, 2 keer de oven verneuken... en dan toch bovenaan staan![]()
Uiteindelijk ging het om de 10 beste die ze geproefd hebben...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus... oke.... onrealistische uitslag dus.
ja oke maar ze moeten toch ook rekening mee houden hoe het ging in de douche zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging het om de 10 beste die ze geproefd hebben...
Ik vind ze beide irritant.. Maar die meid nog meer inderdaadquote:
Croissants. Maar ik denk dat hij mag blijven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die ouwe dus. Weet niet meer wat hij had gemaakt.
krosantjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die ouwe dus. Weet niet meer wat hij had gemaakt.
In de douche ja?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke maar ze moeten toch ook rekening mee houden hoe het ging in de douche zou ik zeggen..
hahaha keuken..quote:
Of die oude deed het beter in de douche met de juryquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je dat niet, beetje brood bakken in de douche
euh... to much infoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of die oude deed het beter in de douche met de jury
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tmiquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ook ;p tot morgenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga wie is de chef kijken stukje en daarna Gordon Ramsey. Tot morgen maar weer.
Jij begonquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh... to much info
Ik ga wat nuttigs doen.... in de douche dus
Graag gedaanquote:
Ik heb er gelukkig geen beeld bijquote:
ik ga nu klaarmaken ;pquote:
Getraind: zweten... Spaghetti gemaakt: nog meer zweten.. Eten op zich: weer zweten....quote:
haha ;p ik kom er net achter dat ik iets ben vergeten en zonder kan ik het niet maken, dus moet zo nog snel naar de winkel ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Getraind: zweten... Spaghetti gemaakt: nog meer zweten.. Eten op zich: weer zweten....
hahahaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha ;p ik kom er net achter dat ik iets ben vergeten en zonder kan ik het niet maken, dus moet zo nog snel naar de winkel ;p
ik meestal ook alleen ik heb helemaal niks anders in huis en gister al patatje gehaald ;pquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hahahaherkenbaar. Maar ik verrek het dan om terug te gaan. Verzin wel wat anders dan
(Behalve als ik Pizza wil maken, en alles heb, behalve pizza)
Ai... dan moet je wel...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik meestal ook alleen ik heb helemaal niks anders in huis en gister al patatje gehaald ;p
jah. gelukkig is de de ah dichtbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |