Dit vat 't wel samen denk ik...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef Toeps het volgende:
Wow, laat jij je even gebruiken zeg. Als hij echt bij je had willen zijn, was hij dat al laaaang geweest. Jij accepteert een tweederangspositie, en je gaat het waarschijnlijk nooit halen naar de eersterangspositie. En hij? Hij heeft het lekker makkelijk zo. Vind je het zelf ook niet walgelijk wat hij doet?
Zij is op zijn minst even walgelijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef Toeps het volgende:
Wow, laat jij je even gebruiken zeg. Als hij echt bij je had willen zijn, was hij dat al laaaang geweest. Jij accepteert een tweederangspositie, en je gaat het waarschijnlijk nooit halen naar de eersterangspositie. En hij? Hij heeft het lekker makkelijk zo. Vind je het zelf ook niet walgelijk wat hij doet?
De wet dat de kindjes door de shredder moeten bij een scheiding is toch afgeschaft?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef lydeseven het volgende:
Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
De wet dat de kindjes door de shredder moeten bij een scheiding is toch afgeschaft?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef lydeseven het volgende:
Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?
Zo groot is het verschil niet hoe hij doet en blijft doen. Omdat het kan, jij laat het toe. Want wat gebeurt er na die maand nauwelijks contact? Oh, dan is het gelijk weer gezellig! Daar klamp jij je wanhopig aan vast, zonder hem eerst om duidelijkheid te vragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Sindskort spreek ik weer af met mijn ex. Mijn ex heeft alleen wel een vriendin en kinderen.
Dit is nu al zo'n twee maanden bezig en we hebben het echt heel leuk samen, hij gaat dus vreemd!
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn. Hij gaf aan dat hij het allemaal heel er moeilijk vond en bang was voor ellende en dus moest na denken wat hij nou precies wilde. Hij vond dat we elkaar een beetje met rust moesten laten (we hadden namelijk echt dagelijks contact via de app).
Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders.
Gelijk? Please, je maakt jezelf een en ander wijs. Je onzekerheid veroorzaak je zelf door gewoon maar mee te gaan in die zogenaamde gezelligheid. Beter je grenzen bewaken.quote:Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.
Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord. Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.
Hoezo bleef? Hij is niet eerlijk tegen de vrouw met wie hij officieel in een relatie zit en kinderen heeft, hij vertelt niets over de bedenkperiode en ook nu ontwijkt hij je vragen. Niet bepaald eerlijk, wel..quote:Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef.
Ok, dat is eerlijk..quote:En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen.
Dat is je eigen aanname. Dacht je dat hij het vanzelf wel zou zeggen en jullie ergens naar toe aan het werken waren?quote:Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat.
Nou fideel dat ie het toegeeft, maar vlak je eigen aandeel ook niet uit. Jij wilde het liever geloven dat hij voor jou koos, dan dat je daadwerkelijk dat gesprek aan ging. En zelfs al wil hij meer, als hij geen kut daarvoor onderneemt, verandert er gewoon niets..quote:Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!
Oh nu wel..quote:Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten.
Hij vertelde wel meer niet hè..quote:Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Het lijkt me ergens wel voor hem spreken dat hij niet over één nacht ijs gaat om zijn gezin uit elkaar te halen. Dat is immers geen kattepis. Maar wat is dit voor iets raars dan? Hij mag wel tijd om na te denken, maar dan moet hij nu wel beslissen? Niet zo raar dat je niets hoort, als hij moet nadenken lijkt me..quote:Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen, hij is echt niet de enige wie dit over komt en samen kunnen we het aan, zn kinderen zijn bij mij welkom en dat weet hij. En als ik hem tijd moet geven dat ik dit wel wil doen, maar moest hij nu wel zeggen wat hij wilde. Waarop hij dus zei; ik moet nadenken. Daarna dus niks meer gehoord.
Strohalmen meid, je klampt je vast. Hij heeft in ieder geval nog niet voor jou gekozen dat is wel één ding wat zeer duidelijk is..quote:Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).[quote]
Lekker boeiend allemaal. Jij weet wat je wel en niet wil. Als je hem niet wil opgeven, dan zul je duidelijke grenzen aan moeten geven en wat geduld moeten hebben.
[quote]Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?
Wat een achterstandswijkgedrag zegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Sindskort spreek ik weer af met mijn ex. Mijn ex heeft alleen wel een vriendin en kinderen.
Dit is nu al zo'n twee maanden bezig en we hebben het echt heel leuk samen, hij gaat dus vreemd!
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn. Hij gaf aan dat hij het allemaal heel er moeilijk vond en bang was voor ellende en dus moest na denken wat hij nou precies wilde. Hij vond dat we elkaar een beetje met rust moesten laten (we hadden namelijk echt dagelijks contact via de app).
Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.
Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord. Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.
Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen. Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat. Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!
Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen, hij is echt niet de enige wie dit over komt en samen kunnen we het aan, zn kinderen zijn bij mij welkom en dat weet hij. En als ik hem tijd moet geven dat ik dit wel wil doen, maar moest hij nu wel zeggen wat hij wilde. Waarop hij dus zei; ik moet nadenken. Daarna dus niks meer gehoord.
Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).
Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?
Netjes, netjes...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
No shit...quote:maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.
Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord.
quote:Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.
Nog een beetje verstand dus.quote:Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen.
Dat hij een vrouw en kinderen heeft en jou ernaast en jij denkt dat het wel goed zit?quote:Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat.
Kut voor je, maar dat is een beetje de rol van een bijvrouw denk je niet?quote:Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
En dan vind jij hém kinderachtig? "Kom maar lekker hier neuken want met je kinderen en vrouw loopt het wel los".quote:Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen,
Je vergeet de optie dat hij het wel leuk vindt voorlopig voor hoe lang hij jou aan het lijntje kan houden.quote:Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef Toeps het volgende:
Beiden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:46 schreef N.icka het volgende:
Laat die vent met rust, hij heeft vriendin en kindren...bah
Omdat hij heel goed weet dat jij gaat zeggen dat je niet wil stoppen. De tijd om na de te denken is ook briljant. Vervolgens komt hij weer langs om er over te 'praten' en eindigt het niet met een conclusie maar met neuken. En zo houdt hij je heerlijk aan het lijntje en heeft hij dus een leuk gezinnetje en een neukertje ernaast. Hij gaat zijn vrouw niet verlaten voor jou, behalve als ze er achterkomt misschien. Maar waarschijnlijk probeert hij het dan eerst te lijmen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).
...je bent wel een homewrecker eerste klas zeg. Klasse! Goed bezig. Je weet overduidelijk wat het beste is voor de kinderen van een ander.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn.
Met de kanttekening dat de relatie kennelijk sowieso niet slecht genoeg is om zo te beëindigen, ongeacht of TS d'r deur en meer openstaan voor hem (en zijn kids)..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat zijn relatie slecht is zegt hij waarschijnlijk ook alleen maar om jou aan het lijntje te halen.
Die zin was voor mij ook voldoende ja; "Je kinderen zijn welkom". TS, laag figuur, verzamel dat laatste beetje zelfrespect en wees de verstandigste en red wat van je eer: maak een einde aan die 'relatie'. Hij gaat het zeker niet doen. Niet met jou, en niet met zijn vrouw.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je bent wel een homewrecker eerste klas zeg. Klasse! Goed bezig. Je weet overduidelijk wat het beste is voor de kinderen van een ander.. Ga de rest niet eens meer lezen.
Je hebt ook nog van die nieuwe schoenen passers. Maar aangezien TS al zijn oude schoenen is gaat die vlieger hier niet op.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat de relatie kennelijk sowieso niet slecht genoeg is om zo te beëindigen, ongeacht of TS d'r deur en meer openstaan voor hem (en zijn kids)..
Namens zijn kinderen: super bedankt voor de gastvrijheid. Zeg je dit ook tegen zijn vrouw in haar gezicht of dat niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn.
Prachtig dit weerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:14 schreef zarGon het volgende:
Dus...
- Je hebt een relatie met iemand gehad, dat werkte niet.
- Die relatie is een aantal jaren geleden, want hij heeft inmiddels kinderen (van/met een ander).
- En een vriendin.
Ondanks het bovenstaande, heb/wil jij:
- seks met hem gehad.
- moedertje gaan spelen.
- zie jij hier een toekomst in...
Jij bent echt wel een verstandige meid..
quote:geregistreerd op: dinsdag 21 juli 2015 @ 10:15
laatste bezoek: 8 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Misschien gaat hij wel vreemd met de moeder van zijn kinderen!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef Myrr het volgende:
Wtf denk hij eigenlijk wel niet dat hij zomaar een week weg kan gaan zonder dat met jou te overleggen.
Hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Ik weet nu wel dat ik een bitch ben! Kan een mod dit bericht voor mij verwijderen? Danku!
Nee toch, dat zou hij nooit doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel vreemd met de moeder van zijn kinderen!!!
Beetje naar de dierentuin alvast proefdraaien met de aanstaande stiefkinderen is wel een goed plan natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
Gewoon gezellig ja, dat is ook overduidelijk wat beide partijen willen inderdaad..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
En dit dan een paar keer, zodat ze intussen kan beramen hoe ze ze onopvallend in het tijgerhok kan gooien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Deshain het volgende:
[..]
Beetje naar de dierentuin alvast proefdraaien met de aanstaande stiefkinderen is wel een goed plan natuurlijk.
Haha. Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Ik weet nu wel dat ik een bitch ben! Kan een mod dit bericht voor mij verwijderen? Danku!
Ja, nee, zo werkt FOK! niet natuurlijk. Topic weg zodra je het niet met de reacties eens bent? Dan zou heel FOK! leeg zijn, of op z'n minst R&P...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?quote:
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?
Je zegt wel dat je nu wel weel dat je een bitch bent, maar ehh, wat ga je doen dan?
Of zie je wel waar het schip strandt en vind je de drama eigenlijk best wel leuk, omdat je aandacht krijgt van een ander? Of zo?
De oplossing is namelijk best wel simpel; benen dicht houden en contact verbreken, maar iets zegt me dat je dat niet zal doen. Dus, wat voor antwoord zoek je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.
Ik snap dat je de behoefte hebt om je gedrag te verantwoorden en aan te geven het vooral door hem komt, maar sta je nooit stil bij jezelf over wat nou verstandig is om te doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ik had m'n bericht willen aanpassen, maar blijkbaar mag dat ook niet.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
En je denkt niet even iets verder... dat hij dan een klootzak is kunnen die kinderen weinig aan doen, die vrouw wellicht ook...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ok trollquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
Meid, waar is je eigenwaarde? Vind je het oké dat 'ie alleen maar tijd voor je heeft als het hém uitkomt? Vind je dat oké? Dat hij 's avonds lekker bij zijn vrouw in bed kruipt, terwijl hij net nog lieve woordjes tegen jou fluisterde? Verdien jij geen vriend die gewoon 100% voor jou kiest dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan
Godverdommequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.
Als hij jou echt wil was hij allang van zijn vrouw weggegaan, maar hij wil jou gewoon houden als neukertje er naast, nu is de vraag of dat genoeg is voor jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Oh jij heb hem vreemd laten gaan? Hij vindt je zo het einde, jullie konden het gewoon niet meer stoppen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen.
Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.
Schuld afschuiven is te makkelijk.
Ik ben wel eens vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Ze is er inderdaad niet voor verantwoordelijk om zijn huwelijk in stand te houden, maar ze is wel mede-schuldig aan het verneuken ervan (wat Kreator volgens mij bedoelt).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.
Maar er aan meewerken is inderdaad wel een andere uiterste.
TS leeft nu nog in de illusie dat hij uiteindelijk voor haar zal kiezen, en natuurlijk zijn er mannen die hun vrouw hebben verlaten voor een ander, maar dat is dan al vrij snel en niet na een aantal maanden. Dan ben je gewoon een neukertje naast de vrouw die altijd voor zal gaan.
Dus ik denk dat ze zichzelf hier nog het meeste mee heeft.
Ze is niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk, dat is hij.
Dat klopt. Ik hoef er geen compliment voor want het kost geen moeite.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Waarom moet hij dat aan jou zeggen? jij bent zijn neukoptie niet zijn partner ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Mwau, eerlijk is eerlijk: zover ligt het nu ook weer niet van de norm af.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het is inderdaad de norm om vreemd te gaan of met iemand samen te zijn die vreemdgaat..
De situatie moet jou wel een enorm lekker gevoel geven om eventuele gevolgen niet in te kunnen willen zien.
Let wel TS, dit gaat over de motivatie om vreemd te gaan. Jullie zijn nog steeds beide schuldig, alleen heb jij het voordeel dat je geen verplichting naar zijn vrouw toe hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef snakelady het volgende:
Wel een goede te talk voor jou ts, de reden waarom mensen vreemdgaan.
Kort samengevat, het heeft niks met jou persoonlijk te maken maar alles met zijn huwelijk, die niet eens slecht hoeft te zijn.
Wat ze als koppel vaak ook nog sterker uitkomen.
Veel te moeilijk voor sommige hormoonbollen. TS en haar vriend hebben natuurlijk ooit ook een passionele relatie gehad, ik kan me voorstellen dat er nog altijd een seksueel spanningsveld bestaat. Daar is één redemie tegen en dat is: vergeven en vergeten. Helemaal uit je systeem wissen. Een alternatief kan nog zijn om met zijn drietjes seks te hebben, als de moeder van de kinderen daar voor open staat. Dit soort dingen gaat meestal niet lang goed omdat er best veel jaloezie bij komt kijken, maar goed, voor sommigen kan het werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
vrijgezel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
Ik vind dit eerlijk waar meer het probleem van die vent dan van haar.
Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
Ik vind dit eerlijk waar meer het probleem van die vent dan van haar.
Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Ceviche het volgende:
Mensen die al bovenstaande doen en dan nog zelfrespect hebben
Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.
Het is kansloos, maar het bestaat.
Uiteraard, maar je hebt ook mensen zonder moreel besef die koste wat het kost pakken wat ze willen pakken en daarbij hele dorpen platbranden. De mimimi'ers die over lijken gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.
Niet andere mensen lastigvallen met mijn shit, in ieder geval.
Nee getrouwd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
vrijgezel?
(nee niet ter interesse, maar vanuit perspectief)
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:
dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen
En dus branden we haar af...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.
Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef agter het volgende:
[..]
En dus branden we haar af...
Beetje sneu.
Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef Myrr het volgende:
Ik wil trouwens ook wel katten, alleen die anussen overal, no can do.
Daar kan ik wel mee leven, niet dat ze overal zitten en onzichtbare anus-afdrukken achterlaten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen..
Ik las laatst iets over nieuw beleid op fok.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.
Ze zou volgens het rechtssysteem gewoon medeplichtig zijn.
Alsof dat zo'n prestatie isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Minnares valt wel te behapstukken (misschien ook wel voor de ander in die relatie..) maar dat wroeten naar meer snap ik dan niet zo...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef Ceviche het volgende:
Niet zien hoe moreel verwerpelijk het is om in deze situatie de mistress te zijn
Eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Minnares valt wel te behapstukken (misschien ook wel voor de ander in die relatie..) maar dat wroeten naar meer snap ik dan niet zo...
Ik bedoel een minnares/minnaar hebben is al zo oud als de weg naar rome... Dat is echt niet zo bijzonder..
Zolang je maar weet met wie je een relatie hebt, en het niet angstvallig geheim houd.. (zoveel voorbeelden van dat de ander wel op de hoogte is, maar geen enkel detail wil horen, zolang ze maar weet dat ze altijd nr 1 is..)
Moa, snap dat dat vroeger misschien moest omdat de vrouw afhankelijk was van de man, en ze het daarom stilzwijgend accepteerde. Tegenwoordig, meh. Zou mijn vent toch even vriendelijk bedanken en een advocaat in handen nemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Minnares valt wel te behapstukken (misschien ook wel voor de ander in die relatie..) maar dat wroeten naar meer snap ik dan niet zo...
Ik bedoel een minnares/minnaar hebben is al zo oud als de weg naar rome... Dat is echt niet zo bijzonder..
Zolang je maar weet met wie je een relatie hebt, en het niet angstvallig geheim houd.. (zoveel voorbeelden van dat de ander wel op de hoogte is, maar geen enkel detail wil horen, zolang ze maar weet dat ze altijd nr 1 is..)
Het is net hoe je relatie in elkaar zit...
Dat is dus net hoe je relatie is.. Ik heb geen kinderen, maar weet zeker dat ik ook wel een eens citroentaart ipv appeltaart wil als ik al 128 jaar samen met iemand ben..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moa, snap dat dat vroeger misschien moest omdat de vrouw afhankelijk was van de man, en ze het daarom stilzwijgend accepteerde. Tegenwoordig, meh. Zou mijn vent toch even vriendelijk bedanken en een advocaat in handen nemen.
ketting is te kort? Of meer sequentieel gezellig?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef Zolderkamer het volgende:
nu mocht ik willen dat ik vreemd kon gaan...![]()
Je kunt veel gerechten maken met hetzelfde ingrediënt. Wij zijn nog lang niet uitgeëxperimenteerd hoor, maar daar moet je beiden natuurlijk wel voor open staan. Ik gok zo dat dat nu bij jou ook het geval is?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is dus net hoe je relatie is.. Ik heb geen kinderen, maar weet zeker dat ik ook wel een eens citroentaart wil als ik al 128 jaar samen met iemand ben..
Niet dat ik zo'n notoire vreemdganger ben hoor.. genoeg relaties gehad waar ik helemaal niet de behoefte had.. nu mocht ik willen dat ik vreemd kon gaan...![]()
En dat jij het dan weer met je advocaat wilt doen moet je zelf weten...
De ketting zit wel om mn hals.. maar het anker is weg..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:00 schreef HighLander het volgende:
[..]
ketting is te kort? Of meer sequentieel gezellig?
In een open relatie of als de partner er okee mee is, ga je gang. Hangt inderdaad af van hoe je relatie in elkaar zit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het is net hoe je relatie in elkaar zit...
Ja, wordt lastig aanmeren dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De ketting zit wel om mn hals.. maar het anker is weg..
Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken met een andere man samen te zijn dan mijn vriend. Het idee alleen al walg ik van. Vind het alleen altijd zo vreemd dat veel mensen die vreemdgaan (of bijv. TS) er heilig van overtuigd zijn dat 'het' in ons allemaal zit en dat we vroeg of laat allemaal de misstap begaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is dus net hoe je relatie is.. Ik heb geen kinderen, maar weet zeker dat ik ook wel een eens citroentaart ipv appeltaart wil als ik al 128 jaar samen met iemand ben..
Niet dat ik zo'n notoire vreemdganger ben hoor.. genoeg relaties gehad waar ik helemaal niet de behoefte had.. nu mocht ik willen dat ik vreemd kon gaan...![]()
En dat jij het dan weer met je advocaat wilt doen moet je zelf weten...
Ik ook, net als dat monogamie iets onnatuurlijks is. Ik bepaal zelf wel of ik monogaam ben of niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken met een andere man samen te zijn dan mijn vriend. Het idee alleen al walg ik van. Vind het alleen altijd zo vreemd dat veel mensen die vreemdgaan (of bijv. TS) er heilig van overtuigd zijn dat 'het' in ons allemaal zit en dat we vroeg of laat allemaal de misstap begaanDat vind ik zo'n onzin.
Dat is ook precies de reden dat mevrouw zolderkamer er niet is.. Die wou enkel een beetje gtst loeren op de bank en over alles wat los en vast zat te zeiken... dan kun je eeuwig vreemd blijven gaan, of gewoon je eigen weg kiezen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Myrr het volgende:
maar daar moet je beiden natuurlijk wel voor open staan.
Maar volgende keer wel even vanaf het begin af aan tegen een nieuwe mevrouw Zolderkamer zeggen hoe avontuurlijk je bent, en of deze mevrouw daarmee in zee wil. Is wel zo netjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat mevrouw zolderkamer er niet is.. Die wou enkel een beetje gtst loeren op de bank en over alles wat los en vast zat te zeiken... dan kun je eeuwig vreemd blijven gaan, of gewoon je eigen weg kiezen..
Dus nu dobber ik lekker op het water in een bootje, of zit ik bij een vuurtje... ipv met zo'n hanggezicht naast me op de bank..
Net als dat de mens van nature een omnivoor is, want dan kun je geen vegetariër meer zijn blijkbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ook, net als dat monogamie iets onnatuurlijks is. Ik bepaal zelf wel of ik monogaam ben of niet.
Zat diersoorten die het ook zijn.
Dan nog beseffen mensen )vrouwen)dat niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar volgende keer wel even vanaf het begin af aan tegen een nieuwe mevrouw Zolderkamer zeggen hoe avontuurlijk je bent, en of deze mevrouw daarmee in zee wil. Is wel zo netjes.
Samen varen is ook wel zo leuk, als er duidelijk en netjes mee wordt omgegaan.
Oh ik ben ook eerlijk hoor.. ik ben ik.. deal with it.. Maar ik kan dat nooit met stellige overtuiging van te voren zeggen.. ik heb ook relaties gehad waar ik die behoefte helemaal niet had..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar volgende keer wel even vanaf het begin af aan tegen een nieuwe mevrouw Zolderkamer zeggen hoe avontuurlijk je bent, en of deze mevrouw daarmee in zee wil. Is wel zo netjes.
Samen varen is ook wel zo leuk, als er duidelijk en netjes mee wordt omgegaan.
Ja dat is erg herkenbaar idd... mensen zijn buigzaam maar niet om te smeden tot wat de ander graag wil..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef agter het volgende:
[..]
Dan nog beseffen mensen )vrouwen)dat niet.
"oh bij mij verandert ie wel"
Daarom afhaken als je een duidelijke nee krijgt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef agter het volgende:
[..]
Dan nog beseffen mensen )vrouwen)dat niet.
"oh bij mij verandert ie wel"
Toch blijf ik dit wel een van de beste posts vindenquote:
Mensen zijn gewoon wat ingewikkelde wezensquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Net als dat de mens van nature een omnivoor is, want dan kun je geen vegetariër meer zijn blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
Precies.. gewoon het feit dat het kan...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:24 schreef Myrr het volgende:
Daarom toch een beetje zoeken bij je doelgroep, of gaat het jou echt om de spanning van het vreemdgaan? Anders bij het begin aangeven dat je het leuk vindt om af en toe af te wisselen en te vragen of zij dan mee wil doen.
Dit soort nachten.
Maar ook heerlijk dat het hele periodes niet hoeft en dat ook gewoon goed gaat.
Nee, geen open relatie, daar zou ik weer niet mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Precies.. gewoon het feit dat het kan...
Ik heb niets met de spanning om een ander te belazeren.. "zo laat ik nu eens vreemdgaan" is het dus niet.. het gebeurt of niet, ik zoek het ook niet echt op.. En echt een open relatie is mij teveel van het goede, al mag doen waar ze zin in heeft hoor.. zolang ze maar niet vergeet met wie ze ook al weer een relatie had..
Ja precies... dat moet ook vooral niet te vaak..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, geen open relatie, daar zou ik weer niet mee kunnen leven.
Wij paar keer gezellig gehad met zijn vieren. Dat soort dingen dan weer wel. Geen vreemdgaansperikelen of dingen waar een van ons niet bij is.
Dat ligt eraan. Als contact nou onvermijdelijk is, okay, anders gewoon niet bij die persoon in de buurt komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Aijmee het volgende:
Maar vreemdgaan heeft soms te maken met verliefdheid, want verliefdheid is niet iets waar een stokje voor valt te steken.
Daarom zeggen mensen dat je niet in de toekomst kan kijken als het zulk soort zaken betreft.
Precies de reden waarom ik nooit (zeg nooit nooit) zou trouwen... ik ben geen weerman of jomanda..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Aijmee het volgende:
Maar vreemdgaan heeft soms te maken met verliefdheid, want verliefdheid is niet iets waar een stokje voor valt te steken.
Daarom zeggen mensen dat je niet in de toekomst kan kijken als het zulk soort zaken betreft.
Dat is nu op zichzelf gewoon ook een slap verhaal. Natuurlijk kun je wel beredeneren wanneer je vatbaar bent om vreemd te gaan. Dat is wanneer je relatie op een dood spoor begint te komen en elkaar niet meer op nummer 1 zet in de ranglijst der mensen. Je bent dan simpelweg er te laat bij, want meestal komt het echt niet meer goed nadat zoiets als dat zich heeft voorgedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Aijmee het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik nooit (zeg nooit nooit) zou trouwen... ik ben geen weerman of jomanda..
Of vanwege het feit dat je verliefd bent geworden op een ander. Het heeft niet altijd met een flutrelatie te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:44 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is nu op zichzelf gewoon ook een slap verhaal. Natuurlijk kun je wel beredeneren wanneer je vatbaar bent om vreemd te gaan. Dat is wanneer je relatie op een dood spoor begint te komen en elkaar niet meer op nummer 1 zet in de ranglijst der mensen. Je bent dan simpelweg er te laat bij, want meestal komt het echt niet meer goed nadat zoiets als dat zich heeft voorgedaan.
Eehm dan maak ik het gewoon uit.. vandaar dat ik ook alleen ben.. ik ga echt niet vreemd omdat mn relatie niets is.. dat heeft geen enkele zin voor die relatie..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:44 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is nu op zichzelf gewoon ook een slap verhaal. Natuurlijk kun je wel beredeneren wanneer je vatbaar bent om vreemd te gaan. Dat is wanneer je relatie op een dood spoor begint te komen en elkaar niet meer op nummer 1 zet in de ranglijst der mensen. Je bent dan simpelweg er te laat bij, want meestal komt het echt niet meer goed nadat zoiets als dat zich heeft voorgedaan.
Maar zodra je dit afspreekt is het een open relatie. Ik snap niet zo goed waarom mensen altijd denken dat een open relatie betekend dat je ieder weekend met een ander in bed moet liggen. Afspreken dat het niet erg is als er een keer wat gebeurd, zoals je hier dus beschrijft, is gewoon een open relatie hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Precies.. gewoon het feit dat het kan...
Ik heb niets met de spanning om een ander te belazeren.. "zo laat ik nu eens vreemdgaan" is het dus niet.. het gebeurt of niet, ik zoek het ook niet echt op.. En echt een open relatie is mij teveel van het goede, al mag ze doen waar ze zin in heeft hoor.. zolang ze maar niet vergeet met wie ze ook al weer een relatie had..
Dit is ook al een vorm van een open relatie. Alle vormen waarin seks en/of liefde met anderen mogelijk is is een vorm van een open relatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, geen open relatie, daar zou ik weer niet mee kunnen leven.
Wij paar keer gezellig gehad met zijn vieren. Dat soort dingen dan weer wel. Geen vreemdgaansperikelen of dingen waar een van ons niet bij is.
Nog prachtiger is dat het gebeurt ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Toch blijf ik dit wel een van de beste posts vinden![]()
Kan zo in bijna ieder R&P topic, gewoon standaard fipo
Dat wat jij vind, hoeft voor een ander natuurlijk niet te gelden...quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar zodra je dit afspreekt is het een open relatie. Ik snap niet zo goed waarom mensen altijd denken dat een open relatie betekend dat je ieder weekend met een ander in bed moet liggen. Afspreken dat het niet erg is als er een keer wat gebeurd, zoals je hier dus beschrijft, is gewoon een open relatie hebben.
Dan heb je er een verkeerd beeld bij. Alles wat niet monogaam is is een open relatie vorm. Dit gaat niet zozeer om wat ik vind, maar om wat de betekenis is van de term open relatie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat wat jij vind, hoeft voor een ander natuurlijk niet te gelden...
Een open relatie is voor mij echt iets anders dan wat ik hier beschrijf..
Ik heb er geen verkeerd beeld bij, ik heb hooguit andere gedachten dan jij..quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan heb je er een verkeerd beeld bij. Alles wat niet monogaam is is een open relatie vorm. Dit gaat niet zozeer om wat ik vind, maar om wat de betekenis is van de term open relatie.
De meeste mensen met een open relatie die ik ken zijn niet steeds op zoek naar seks met anderen, maar houden gewoon die mogelijkheid open. Wat hij daar beschrijft is gewoon een open relatie. Monogaam kan je het igg niet noemen.
Wat is er dan precies open aan je relatie..?quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:16 schreef erodome het volgende:
Als je het hebt over meerdere liefdes dan is daar een andere term voor dan alleen open. Ik heb ook een open relatie, maar heb maar 1 liefde en wil er ook niet meer, wil ook niet die liefde delen.
Nee, dat is polyamorie. Een open relatie kan polyamoreus zijn, maar dat hoeft in het geheel niet. Meestal betekend open alleen maar niet monogaam op seksueel gebied. Vele polyamorie mensen hebben niets met verdere seksuele vrijheid zelfs.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb er geen verkeerd beeld bij, ik heb hooguit andere gedachten dan jij..
Een open relatie is iets waar je liefde deelt met anderen.. dat is voor mij niet van toepassing..
En over smaak valt niet te twisten, ongeacht wat voor invulling iemand van het concept open relatie geeft en of die wel of niet afwijkt van jouw mening.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:11 schreef erodome het volgende:
Er zijn vele smaken, maar het zijn allemaal open relaties.
Mijn mening doet er niet toe, geen seksuele monogamie is de definitie van een open relatie. Hoe je dat verder invult is een kwestie van smaak, daar ga ik niet over.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:28 schreef HighLander het volgende:
Semantics!!![]()
(sorry)
[..]
En over smaak valt niet te twisten, ongeacht wat voor invulling iemand van het concept open relatie geeft en of die wel of niet afwijkt van jouw mening.
-paniekerig witte vlaggetjes zwaait-
'puur technisch bekeken heeft ze mogelijk taaltechnisch wel een punt'
Dat noem ik gewoon swingers.. Dat wereldje is niets voor mij..quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef erodome het volgende:
Meestal betekend open alleen maar niet monogaam op seksueel gebied.
Iddquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn mening doet er niet toe, geen seksuele monogamie is de definitie van een open relatie. Hoe je dat verder invult is een kwestie van smaak, daar ga ik niet over.
Hoezo? Je kunt binnen een open relatie best een affaire hebben hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon swingers.. Dat wereldje is niets voor mij..
Uit je link:
Hou het buitenshuis
Heb je een open relatie en wil je seks hebben met een ander, doe dit dan niet in je eigen huis. Al weet je partner er van af, toch kan het pijnlijk zijn als jij met een ander in jullie bed ligt. Dit kan voor een pijnlijk moment zorgen, dus zorg ervoor dat je altijd ergens anders bent als je seks hebt met een ander. Een affaire is immers iets wat buiten je vaste relatie afspeelt, dus houdt het ook buiten je huis.
Ik vind het nogal een vreemd tegenstrijdig verhaaltje wat daar geschreven staat..
De ene keer is het een open relatie en de andere keer zijn het affaires... Klopt weinig van in mijn ogen..
Maar dit word een eindeloze discussie....
Swingen is een vorm van een open relatie. Alleen wordt daar wat meer echt bewust gezocht naar regelmatig seks met anderen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon swingers.. Dat wereldje is niets voor mij..
Uit je link:
Hou het buitenshuis
Heb je een open relatie en wil je seks hebben met een ander, doe dit dan niet in je eigen huis. Al weet je partner er van af, toch kan het pijnlijk zijn als jij met een ander in jullie bed ligt. Dit kan voor een pijnlijk moment zorgen, dus zorg ervoor dat je altijd ergens anders bent als je seks hebt met een ander. Een affaire is immers iets wat buiten je vaste relatie afspeelt, dus houdt het ook buiten je huis.
Ik vind het nogal een vreemd tegenstrijdig verhaaltje wat daar geschreven staat..
De ene keer is het een open relatie en de andere keer zijn het affaires... Klopt weinig van in mijn ogen..
Maar dit word een eindeloze discussie....
Dat associeer ik meer met liefde... Woordenboek: "geheime liefdesrelatie"quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:38 schreef agter het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt binnen een open relatie best een affaire hebben hoor.
Staat elkaar toch niet in de weg?
En ook niet iedere partner wil alles weten.
Wat dus volgens de definitie een open relatie is, mits de partner er weet van heeft en mee akkoord is natuurlijk. Anders heet het vreemd gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat associeer ik meer met liefde... Woordenboek: "geheime liefdesrelatie"
En het hoeft er voor mij lang niet zo dik bovenop te liggen: een keer zoenen of vrijen met een ander is leuk, maar meer hoef ik niet..
Klopt.. maar partners die niets willen weten, zijn er meestal ook not amused over..
Zo veel mensen zoveel smaken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat associeer ik meer met liefde... Woordenboek: "geheime liefdesrelatie"
En het hoeft er voor mij lang niet zo dik bovenop te liggen een keer zoenen of vrijen met een ander is leuk, maar meer hoef ik niet..
Klopt.. maar partners die niets willen weten, zijn er meestal ook not amused over..
Dan klopt de bron waar je over praat toch niet..?quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat dus volgens de definitie een open relatie is, mits de partner er weet van heeft en mee akkoord is natuurlijk. Anders heet het vreemd gaan.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Polyamoriequote:Op woensdag 22 juli 2015 00:40 schreef erodome het volgende:
Waar jij op doelt is polyamorie, meerdere liefdes naast elkaar. Veel mensen die die vorm hebben hebben wel degelijk seksuele exclusiviteit, alleen dan niet met maar 1 partner.
Dit inderdaadquote:
Ik ben helemaal niet van dat soort feestjes, ik zoek het niet zo op... het gebeurt of niet..quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:52 schreef agter het volgende:
Bij ons is de relatie een tijdje open geweest. Ik vond dat prima. Maar ik hoefde echt niet alles (wie, wanneer, waar enzo) te weten, wat mijn man uitspookte. Ik hoef ook niet bij ieder feestje perse mee. Ga lekker je gang, en leef je uit.
Zolang het maar veilig is.
En zelf ben ik wel eens verliefd geweest op een goede vriendin, waar ik toen sex mee had.
Het kan dus alle kanten op, een open relatie. Zolang je er beiden maar achter kunt staan.
De bronnen kloppen redelijk, vooral de wiki. Polyamorie gaat over meerdere liefdes, open relatie gaat over geen seksuele monogamie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan klopt de bron waar je over praat toch niet..?
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Polyamorie
Spreekt eerder over het omgekeerde..
Ik heb binnen een relatie maar 1 plek voor liefde..
Of het heet vreemdgaan.. Voor mij zweeft dat er toch echt een beetje midden in..quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:03 schreef erodome het volgende:
[..]
De bronnen kloppen redelijk, vooral de wiki. Polyamorie gaat over meerdere liefdes, open relatie gaat over geen seksuele monogamie.
Polyamorie kan een vorm van een open relatie zijn, maar dat hoeft niet, het kan ook gesloten zijn, alleen dan niet met maar 1 partner. Een open relatie gaat altijd over een vorm van geen seksuele exclusiviteit.
Hoe men dat open invult verschilt. De een kiest voor je mag buiten de deur eten, maar ik wil het niet weten. Anderen kiezen voor wel weten, het alleen samen doen, wel of geen liefde erbij en ga zo maar door. Maar alles wat niet seksueel monogaam is valt onder de noemer open relatie.
Het is alleen open als het met medeweten en acceptatie is, anders is het vreemdgaan. Het is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Of het heet vreemdgaan.. Voor mij zweeft dat er toch echt een beetje midden in..
Ik doelde dus ook op die andere bron.. dat was immers waar ik over struikelde:
Een open relatie houdt in dat je alles deelt met je vaste partner, zoals intimiteit, gevoelens en gedachten, maar hiernaast ook seks hebt met anderen buiten je relatie om.
Even later:
Een affaire is immers iets wat buiten je vaste relatie afspeelt
En dan weer:
Maak duidelijke afspraken naar elkaar toe.
Bedankt voor je chapeau.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Nou, hier je antwoord TS:quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is alleen open als het met medeweten en acceptatie is, anders is het vreemdgaan. Het is niet zo moeilijk.
En zorg dat er een TV-team bij de vriendin en kinderen in de buurt is als ze 't bekend maakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, hier je antwoord TS:
zorg gewoon dat zijn vriendin het goed vindt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is alleen open als het met medeweten en acceptatie is, anders is het vreemdgaan. Het is niet zo moeilijk.
Wij kunnen nog wel een eeuw doorgaan geloof ik..quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:03 schreef erodome het volgende:
Hoe men dat open invult verschilt. De een kiest voor je mag buiten de deur eten, maar ik wil het niet weten
Je kunt afspreken dat je het ok vindt, maar dat je het verder niet wil weten. Snap niet zo goed wat je daar zo lastig aan vindt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
[..]
Wij kunnen nog wel een eeuw doorgaan geloof ik..
Maar ik houd het ff voor gezien..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |