abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154508159
Sindskort spreek ik weer af met mijn ex. Mijn ex heeft alleen wel een vriendin en kinderen.

Dit is nu al zo'n twee maanden bezig en we hebben het echt heel leuk samen, hij gaat dus vreemd!
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn. Hij gaf aan dat hij het allemaal heel er moeilijk vond en bang was voor ellende en dus moest na denken wat hij nou precies wilde. Hij vond dat we elkaar een beetje met rust moesten laten (we hadden namelijk echt dagelijks contact via de app).

Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord. Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.

Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen. Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat. Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!

Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....

Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen, hij is echt niet de enige wie dit over komt en samen kunnen we het aan, zn kinderen zijn bij mij welkom en dat weet hij. En als ik hem tijd moet geven dat ik dit wel wil doen, maar moest hij nu wel zeggen wat hij wilde. Waarop hij dus zei; ik moet nadenken. Daarna dus niks meer gehoord.

Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).

Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 21-07-2015 10:44:07 (Enters...) ]
pi_154508236
Wow, laat jij je even gebruiken zeg. Als hij echt bij je had willen zijn, was hij dat al laaaang geweest. Jij accepteert een tweederangspositie, en je gaat het waarschijnlijk nooit halen naar de eersterangspositie. En hij? Hij heeft het lekker makkelijk zo. Vind je het zelf ook niet walgelijk wat hij doet?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:46:07 #3
92279 N.icka
Windforce 11
pi_154508247
Laat die vent met rust, hij heeft vriendin en kindren...bah
pi_154508253
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:45 schreef Toeps het volgende:
Wow, laat jij je even gebruiken zeg. Als hij echt bij je had willen zijn, was hij dat al laaaang geweest. Jij accepteert een tweederangspositie, en je gaat het waarschijnlijk nooit halen naar de eersterangspositie. En hij? Hij heeft het lekker makkelijk zo. Vind je het zelf ook niet walgelijk wat hij doet?
Dit vat 't wel samen denk ik...
Ja doei.
pi_154508259
De problemen ontstaan door zijn frustratie dat jij je plek als misstress niet kent.

Deal with it of stop ermee
pi_154508274
quote:
Zij is op zijn minst even walgelijk.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 10:51:43 #7
441859 crew  Lenny77
pi_154508335
Ook al gaat hij er in mee, die man heeft een gezin. Laat het met rust en zoek iemand die vrijgezel is.
Of wees idd tevreden met je rol van minnares.
Je kan trouwens niet verwachten dat iemand zijn hele leven achterlaat en zijn gezin verwoest voor een paar weekjes met jou. Daar zal heel wat meer tijd overheen moeten gaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:53:04 #8
444825 lydeseven
Shanghai, China
pi_154508355
Hoe kun je dit in hemelsnaam doen. Hij heeft een vrouw en kinderen. Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?

Natuurlijk is hij ook slecht bezig, maar dat jij ermee instemt dat hij vreemdgaat vind ik ook een kwalijke zaak.

Laat dit alsjeblieft gaan.
Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:53:55 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154508376
"Help! Mijn ex met gezin rommelt sinds twee maanden met mij in het geniep en nu verwacht ik dat hij zijn gezin voor mij verlaat."

Wat een catch, deze kerel! Gefeliciteerd!
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 10:55:13 #10
138438 crew  Pizzakoppo
pi_154508388
Zowel jij als de man zijn walgelijke figuren, wat dat betreft passen jullie dus wel bij elkaar.
pi_154508493
Als jij nog met enige regelmaat zijn paarsgepunte lans in je wil voelen kloppen kun je maar beter accepteren dat je #2 bent en koest houden.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:01:27 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_154508495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef lydeseven het volgende:
Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?
De wet dat de kindjes door de shredder moeten bij een scheiding is toch afgeschaft?
Ik ga naar huis.
pi_154508499
nietzmeneer O+.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:02:16 #14
444825 lydeseven
Shanghai, China
pi_154508511
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:01 schreef nietzman het volgende:

[..]

De wet dat de kindjes door de shredder moeten bij een scheiding is toch afgeschaft?
_O-
Wie niet slim is moet sterk zijn.
zijt ook gij bereidt?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:04:11 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_154508555
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:53 schreef lydeseven het volgende:
Wat denk je dat er met die kindjes gebeurt als papa en mama gaan scheiden?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:17:55 #16
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154508807
Dat het je ex is, en jij dus niet de moeder van zijn kinderen bent geworden, heeft toch vast ook een reden.

Laat het gaan, zoek lekker iemand die vrijgezel is.
pi_154509804
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Sindskort spreek ik weer af met mijn ex. Mijn ex heeft alleen wel een vriendin en kinderen.

Dit is nu al zo'n twee maanden bezig en we hebben het echt heel leuk samen, hij gaat dus vreemd!
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn. Hij gaf aan dat hij het allemaal heel er moeilijk vond en bang was voor ellende en dus moest na denken wat hij nou precies wilde. Hij vond dat we elkaar een beetje met rust moesten laten (we hadden namelijk echt dagelijks contact via de app).

Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders.
Zo groot is het verschil niet hoe hij doet en blijft doen. Omdat het kan, jij laat het toe. Want wat gebeurt er na die maand nauwelijks contact? Oh, dan is het gelijk weer gezellig! Daar klamp jij je wanhopig aan vast, zonder hem eerst om duidelijkheid te vragen.

quote:
Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord. Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.
Gelijk? Please, je maakt jezelf een en ander wijs. Je onzekerheid veroorzaak je zelf door gewoon maar mee te gaan in die zogenaamde gezelligheid. Beter je grenzen bewaken.

quote:
Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef.
Hoezo bleef? Hij is niet eerlijk tegen de vrouw met wie hij officieel in een relatie zit en kinderen heeft, hij vertelt niets over de bedenkperiode en ook nu ontwijkt hij je vragen. Niet bepaald eerlijk, wel..

quote:
En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen.
Ok, dat is eerlijk..

quote:
Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat.
Dat is je eigen aanname. Dacht je dat hij het vanzelf wel zou zeggen en jullie ergens naar toe aan het werken waren?

quote:
Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!
Nou fideel dat ie het toegeeft, maar vlak je eigen aandeel ook niet uit. Jij wilde het liever geloven dat hij voor jou koos, dan dat je daadwerkelijk dat gesprek aan ging. En zelfs al wil hij meer, als hij geen kut daarvoor onderneemt, verandert er gewoon niets..

quote:
Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten.
Oh nu wel..

quote:
Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Hij vertelde wel meer niet hè..

quote:
Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen, hij is echt niet de enige wie dit over komt en samen kunnen we het aan, zn kinderen zijn bij mij welkom en dat weet hij. En als ik hem tijd moet geven dat ik dit wel wil doen, maar moest hij nu wel zeggen wat hij wilde. Waarop hij dus zei; ik moet nadenken. Daarna dus niks meer gehoord.
Het lijkt me ergens wel voor hem spreken dat hij niet over één nacht ijs gaat om zijn gezin uit elkaar te halen. Dat is immers geen kattepis. Maar wat is dit voor iets raars dan? Hij mag wel tijd om na te denken, maar dan moet hij nu wel beslissen? Niet zo raar dat je niets hoort, als hij moet nadenken lijkt me..

quote:
Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).[quote]

Lekker boeiend allemaal. Jij weet wat je wel en niet wil. Als je hem niet wil opgeven, dan zul je duidelijke grenzen aan moeten geven en wat geduld moeten hebben.

[quote]Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?
Strohalmen meid, je klampt je vast. Hij heeft in ieder geval nog niet voor jou gekozen dat is wel één ding wat zeer duidelijk is..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:08:23 #18
67670 Skv
Cynist.
pi_154509958
quote:

Dit hebben we een week vol gehouden en daarna was het weer leuk, alleen hij is ongeveer een maand niet geweest. Tot vorige week zondag, toen kwam hij weer langs, en dinsdag en afgelopen zaterdag en uiteraard weer elke dag contact. Zaterdag was ook weer heel erg leuk en gezellig, maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen. Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat. Ik heb hem daarom ook gister gezegd dat hij mij de indruk had gegeven dat hij meer wilde en ik dit dus niet eerlijk van hem vond. Daarop zei hij 'dat is zo. Maar zet wel heel wat op het spel'. Dus hij wil/wilde wel meer?!?!

Maar waarom dan nu opeens dit?!?! Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....

Waarom zegt hij eerst dat we er beter mee kunnen stoppen en vervolgens zegt ik moet nadenken? Hij geeft zelf ook aan dat hij meer wilde (omdat ik zei dat hij mij die indruk gaf).

Hij weet dat ik mij hierdoor kut voel en als hij al een keus had gemaakt en voor zn gezin had gekozen had hij niet als laatste gezegd; ik moet nadenken......toch?
Wat een achterstandswijkgedrag zeg :') Van beide kanten.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_154510020
Getverdemme TO, wat een misselijke actie zeg om te gaan zitten stoken in een relatie.
"Je kinderen zijn hier welkom hoor"... Echt te absurd voor woorden om zulke dingen te zeggen als je een paar keer geneukt hebt!
Maar goed, je hebt dan ook een onzettende plank voor je kop als je niet ziet dat hij alleen maar wilde neuken met je. Maar daar kom je vanzelf wel achter!
pi_154510367
Aanpappen met iemand die zijn vrouw en kinderen belazert en vervolgens denken/verwachten dat het een eerlijke vent is :')
Tails tell tales
pi_154510883
quote:
Netjes, netjes...
quote:
maar toen hij weer thuis was deed hij weer anders. Zondag heb ik hem gevraagd of er wat was, daar kreeg ik geen antwoord op, hij las het wel maar ging daarna snel weer offline.

Na een paar uur kon ik het niet laten en heb ik zijn naam geappt met vraagteken en ja hoor antwoord. Hij vermoede dat z'n vriendin wat door had, heel kort heb ik hem hier over gesproken want toen ik vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik weer geen antwoord.
No shit...
quote:
Maandag vroeg ik hem hoe het ging, wel goed en vroeg ook hoe het hier ging. Ik heb hem toen gelijk voor de voeten gegooid dat mij dit niet lekker zat en ik mij door zn gedrag onzeker voelde.
quote:
Hij snapte het maar verder kreeg ik geen antwoord, waarop ik dus zei dat ik graag wilde dat hij eerlijk tegen mij bleef. En toen zei hij dat we er dan maar beter mee konden stoppen.
Nog een beetje verstand dus.
quote:
Ik heb dus direct aangegeven dat ik dat absoluut niet wilde en hem niet kwijt wil en daarop antwoorde hij 'dat weet ik'. Hij gaf aan dat hij bang is voor ellende en wil absoluut geen ruzie. Doordat hij dus eerder al eens na moest denken en na een week dus weer leuk contact met mij zocht dacht ik dus dat het wel goed tussen ons zat.
Dat hij een vrouw en kinderen heeft en jou ernaast en jij denkt dat het wel goed zit?

8)7
quote:
Kut voor je, maar dat is een beetje de rol van een bijvrouw denk je niet?
quote:
Maar goed, verder ben ik in het gesprek duidelijk geweest gister, heb als laatste gezegd dat als hij niet gelukkig is in zn relatie dat hij voor zichzelf moet kiezen en dat er wel een weg komt voor zn kinderen,
En dan vind jij hém kinderachtig? "Kom maar lekker hier neuken want met je kinderen en vrouw loopt het wel los".

:')
quote:
Je vergeet de optie dat hij het wel leuk vindt voorlopig voor hoe lang hij jou aan het lijntje kan houden.
pi_154512511
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:46 schreef N.icka het volgende:
Laat die vent met rust, hij heeft vriendin en kindren...bah
Beiden.
pi_154513389
quote:
Omdat hij heel goed weet dat jij gaat zeggen dat je niet wil stoppen. De tijd om na de te denken is ook briljant. Vervolgens komt hij weer langs om er over te 'praten' en eindigt het niet met een conclusie maar met neuken. En zo houdt hij je heerlijk aan het lijntje en heeft hij dus een leuk gezinnetje en een neukertje ernaast. Hij gaat zijn vrouw niet verlaten voor jou, behalve als ze er achterkomt misschien. Maar waarschijnlijk probeert hij het dan eerst te lijmen.

Als dit een positie is die jij prima vindt, vooral doorgaan. Maar houd dan wel op over dat zijn kinderen bij jou welkom zijn etc. Dat zijn relatie slecht is zegt hij waarschijnlijk ook alleen maar om jou aan het lijntje te halen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 juli 2015 @ 14:30:33 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154513449
quote:
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn.
...je bent wel een homewrecker eerste klas zeg. Klasse! Goed bezig. Je weet overduidelijk wat het beste is voor de kinderen van een ander. :{. Ga de rest niet eens meer lezen.
pi_154513508
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat zijn relatie slecht is zegt hij waarschijnlijk ook alleen maar om jou aan het lijntje te halen.
Met de kanttekening dat de relatie kennelijk sowieso niet slecht genoeg is om zo te beëindigen, ongeacht of TS d'r deur en meer openstaan voor hem (en zijn kids)..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:43:44 #26
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_154513740
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

...je bent wel een homewrecker eerste klas zeg. Klasse! Goed bezig. Je weet overduidelijk wat het beste is voor de kinderen van een ander. :{. Ga de rest niet eens meer lezen.
Die zin was voor mij ook voldoende ja; "Je kinderen zijn welkom". TS, laag figuur, verzamel dat laatste beetje zelfrespect en wees de verstandigste en red wat van je eer: maak een einde aan die 'relatie'. Hij gaat het zeker niet doen. Niet met jou, en niet met zijn vrouw.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:52:25 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154513917
Je ex heeft inmiddels kinderen met een ander en jij verwacht dat hij op appjes reageert alsof hij een verveelde vrijgezel was, en bent ook nog verontwaardigd dat hij z'n vrouw en kinderen niet per direct voor jou verlaat omdat je gezegd hebt dat z'n kinderen welkom bij je zijn?

Mocht jullie relatie ooit nog enige kans hebben gehad dan heb je die met dat soort absurde verwachtingen wel heel hard weggegooid.

En kijk uit met dat soort dingen, je kunt wel denken dat je het kunt forceren door te zorgen dat zijn vrouw er achterkomt, maar je zult niet de eerste zijn die dat moet bezuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154513934
Zoveel mensen op de wereld en jij kiest een ex met een vrouw en kinderen.. Hij is ook een smerige eikel. Jij ook. Vind het jammer voor die vrouw vooral en de kinderen. Ik was vroeger ook wel wat flirterig soms maar in ieder geval nooit vreemdgegaan. Dat is nogal een flinke stap. Nou ja nooit bij een langere relatie. Die keer was bij iets wat eigenlijk nog gewoon een scharrel was van een maand. Met kinderen en een vrouw is wel ernstig.
Fylax is op televisie geweest
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:57:00 #29
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154514009
Ik vind het echt asociaal wat je doet. Dat hij vreemd gaat is al erg zat maar je loopt ook nog enorm te stoken in zijn gezin. Denk eens aan die vriendin en haar kinderen!

Daarbij: het is je ex met een reden, voor hem lijkt het gras altijd groener aan de overkant kennelijk. Voor hetzelfde geld flikt hij hetzelfde bij jou weer over een paar jaar.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154514215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:32 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat de relatie kennelijk sowieso niet slecht genoeg is om zo te beëindigen, ongeacht of TS d'r deur en meer openstaan voor hem (en zijn kids)..
Je hebt ook nog van die nieuwe schoenen passers. Maar aangezien TS al zijn oude schoenen is gaat die vlieger hier niet op.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:10:34 #31
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_154514347
quote:

Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn.
Namens zijn kinderen: super bedankt voor de gastvrijheid. Zeg je dit ook tegen zijn vrouw in haar gezicht of dat niet?
Dit, dus.
pi_154514438
Dus...
- Je hebt een relatie met iemand gehad, dat werkte niet.
- Die relatie is een aantal jaren geleden, want hij heeft inmiddels kinderen (van/met een ander).
- En een vriendin.

Ondanks het bovenstaande, heb/wil jij:
- seks met hem gehad.
- moedertje gaan spelen.
- zie jij hier een toekomst in...

Jij bent echt wel een verstandige meid. :).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 15:14:48 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:15:29 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154514473
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:14 schreef zarGon het volgende:
Dus...
- Je hebt een relatie met iemand gehad, dat werkte niet.
- Die relatie is een aantal jaren geleden, want hij heeft inmiddels kinderen (van/met een ander).
- En een vriendin.

Ondanks het bovenstaande, heb/wil jij:
- seks met hem gehad.
- moedertje gaan spelen.
- zie jij hier een toekomst in...

Jij bent echt wel een verstandige meid. :).
Prachtig dit weer :') _O- ik gooi het op schoolvakantie, verveling en een kloon _O-
Godsamme zeg! :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154514534
c_/
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:19:23 #35
64831 2NutZ
pi_154514560
Misschien eens reageren, TS? :)
Of fap je nu op alle reacties en aandacht?
quote:
laatste bezoek: 8 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154514564
Ik weet nu wel dat ik een bitch ben! Kan een mod dit bericht voor mij verwijderen? Danku!
pi_154514671
Wtf denk hij eigenlijk wel niet dat hij zomaar een week weg kan gaan zonder dat met jou te overleggen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:24:02 #38
64831 2NutZ
pi_154514686
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef Myrr het volgende:
Wtf denk hij eigenlijk wel niet dat hij zomaar een week weg kan gaan zonder dat met jou te overleggen.
Misschien gaat hij wel vreemd met de moeder van zijn kinderen!!! :o
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:26:39 #39
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154514750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Ik weet nu wel dat ik een bitch ben! Kan een mod dit bericht voor mij verwijderen? Danku!
Hoe is het afgelopen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_154514754
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Misschien gaat hij wel vreemd met de moeder van zijn kinderen!!! :o
Nee toch, dat zou hij nooit doen.
pi_154514810
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 15:29:17 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:37:59 #42
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_154515052
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
pi_154515139
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
Beetje naar de dierentuin alvast proefdraaien met de aanstaande stiefkinderen is wel een goed plan natuurlijk.
pi_154515145
quote:
Gewoon gezellig ja, dat is ook overduidelijk wat beide partijen willen inderdaad..
pi_154515160
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Deshain het volgende:

[..]

Beetje naar de dierentuin alvast proefdraaien met de aanstaande stiefkinderen is wel een goed plan natuurlijk.
En dit dan een paar keer, zodat ze intussen kan beramen hoe ze ze onopvallend in het tijgerhok kan gooien.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 juli 2015 @ 15:46:23 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154515261
quote:
Haha. Nee.
pi_154515411
quote:
Ja, nee, zo werkt FOK! niet natuurlijk. Topic weg zodra je het niet met de reacties eens bent? Dan zou heel FOK! leeg zijn, of op z'n minst R&P...

Doe er dus wat mee :) En in het vervolg: iets langer nadenken
Ja doei.
pi_154515520
Dan graag bericht sluiten!
pi_154515555
Misschien kun je de moeite nemen om te reageren op de mensen die ook de moeite hebben genomen om op jouw topic te reageren?
Ja doei.
pi_154515631
Deed ze toch. Ze gaf aan dat ze nu wel wist dat ze een bitch was. Dat is de kern ook.
Fylax is op televisie geweest
pi_154515669
Klinkt als een verstandige vrouw.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154515673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Dan graag bericht sluiten!
Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?

Je zegt wel dat je nu wel weel dat je een bitch bent, maar ehh, wat ga je doen dan?

Of zie je wel waar het schip strandt en vind je de drama eigenlijk best wel leuk, omdat je aandacht krijgt van een ander? Of zo?

De oplossing is namelijk best wel simpel; benen dicht houden en contact verbreken, maar iets zegt me dat je dat niet zal doen. Dus, wat voor antwoord zoek je eigenlijk?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:08:36 #53
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154515784
Pareltje weer...
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:21:27 #54
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154516075
Beveilig de OP!
pi_154516086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?

Je zegt wel dat je nu wel weel dat je een bitch bent, maar ehh, wat ga je doen dan?

Of zie je wel waar het schip strandt en vind je de drama eigenlijk best wel leuk, omdat je aandacht krijgt van een ander? Of zo?

De oplossing is namelijk best wel simpel; benen dicht houden en contact verbreken, maar iets zegt me dat je dat niet zal doen. Dus, wat voor antwoord zoek je eigenlijk?
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ik had m'n bericht willen aanpassen, maar blijkbaar mag dat ook niet.
pi_154516341
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.
_O_
pi_154516349
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
pi_154516366
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:

[..]

Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ik snap dat je de behoefte hebt om je gedrag te verantwoorden en aan te geven het vooral door hem komt, maar sta je nooit stil bij jezelf over wat nou verstandig is om te doen?
pi_154516395
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
:D.

Het is inderdaad de norm om vreemd te gaan of met iemand samen te zijn die vreemdgaat. :D.

De situatie moet jou wel een enorm lekker gevoel geven om eventuele gevolgen niet in te kunnen willen zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 16:35:48 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:35:04 #60
64831 2NutZ
pi_154516419
quote:

[..]

En je denkt niet even iets verder... dat hij dan een klootzak is kunnen die kinderen weinig aan doen, die vrouw wellicht ook...
Echt heel egoistisch.
En blijkbaar ook erg lelijk als je zo weinig keuze hebt en je naar je ex terug hinkt :')

quote:
Ok troll :')
pi_154516453
quote:

[..]

Meid, waar is je eigenwaarde? Vind je het oké dat 'ie alleen maar tijd voor je heeft als het hém uitkomt? Vind je dat oké? Dat hij 's avonds lekker bij zijn vrouw in bed kruipt, terwijl hij net nog lieve woordjes tegen jou fluisterde? Verdien jij geen vriend die gewoon 100% voor jou kiest dan?

En geloof me, door je zo gewillig op te stellen, beïnvloed je zijn keuze niet in positieve zin hoor. Heb zelf ooit ook een jaar op een ex gewacht, doorgemodderd... Hij ging niet vreemd, maar wilde gewoon niet meer. Ik had altijd de hoop dat het "ooit" goed ging komen, dat hij "ooit" ging inzien dat 'ie toch wél een relatie met me wilde. Wijze les: als hij nu niet wil, dan wil hij straks ook niet.
pi_154516489
quote:
jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan
Klopt.
Ja doei.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:40:05 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154516549
eens met moblo ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_154516572
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Godverdomme _O- _O_
pi_154516659
En dan heb je na weken/maanden ploeteren en drama en janken en problemen je ex weten te scheiden van zijn huidige vriendin en heeft hij eindelijk voor jou gekozen. Zit je dan, met zijn kinderen (en wellicht jullie kind(eren)?) en merk je dat de spanning er na een tijdje vanaf is. Het is niet meer stout en je moet het met elkaar doen en is het nieuwe is ervanaf en zit je opgeschept met iemand waarvan je weet dat hij vreemd is gegaan.

En hoop je dat hij je niet zat raakt en stiekem met een andere vrouw maar weer vreemdgaat. Misschien wel met zijn huidige vriendin tijdens jullie relatie, weet jij veel. Enne, succes met het opvoeden van kinderen die niet van jou zijn.

Echt iets om naar uit te kijken.

Vooral mee doorgaan, want jou treft geen blaam, zoals je zo mooi wist te verwoorden toen je merkte dat men jouw gedrag afkeurde. ^O^.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 16:46:13 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:51:51 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154516909
quote:

[..]

Als hij jou echt wil was hij allang van zijn vrouw weggegaan, maar hij wil jou gewoon houden als neukertje er naast, nu is de vraag of dat genoeg is voor jou?
Maar weet dat mocht hij moeten kiezen tussen jou en zijn gezin dat hij voor zijn gezin zal gaan en jou makelijk aan de kant zet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:55:27 #67
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_154517012
Je bent z'n zaadslet. Als hij het even niet meer ziet zitten bij z'n echte vriendin en zijn kinderen dan komt hij jou even uitwonen, daarna ben je alleen maar lastig voor hem. Accepteer het.
Graag op anoniem
pi_154517096
quote:
Oh jij heb hem vreemd laten gaan? Hij vindt je zo het einde, jullie konden het gewoon niet meer stoppen..

Luister, het is zijn relatie en zijn keuze om vreemd te gaan. Het is jouw fout om dat recht te willen lullen en te projecteren wat jij graag wil, zonder te kijken naar de feiten.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:58:54 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154517106
Wel een goede te talk voor jou ts, de reden waarom mensen vreemdgaan.

Kort samengevat, het heeft niks met jou persoonlijk te maken maar alles met zijn huwelijk, die niet eens slecht hoeft te zijn.
Wat ze als koppel vaak ook nog sterker uitkomen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 juli 2015 @ 16:59:06 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154517114
quote:
maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen.
Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.
Schuld afschuiven is te makkelijk.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:05:03 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154517296
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.
Schuld afschuiven is te makkelijk.
Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.
Maar er aan meewerken is inderdaad wel een andere uiterste.
TS leeft nu nog in de illusie dat hij uiteindelijk voor haar zal kiezen, en natuurlijk zijn er mannen die hun vrouw hebben verlaten voor een ander, maar dat is dan al vrij snel en niet na een aantal maanden. Dan ben je gewoon een neukertje naast de vrouw die altijd voor zal gaan.
Dus ik denk dat ze zichzelf hier nog het meeste mee heeft.

Ze is niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk, dat is hij.
pi_154517625
En vooral even denken dat het helemaal ok is om die kinderen weg te trekken uit hun normale situatie om bij een nieuwe "mama" te gaan zitten.... Zo ineens op magische wijze een gelukkig gezinnetje vormen. Hij komt met zijn kinderen en die kinderen vliegen je blij om de nek, blij met de vrouw die ervoor heeft gezorgd dat mama en papa niet meer bij elkaar zijn.

Hoe vaak heb je die kinderen al gezien, meegemaakt, dingen mee gedaan? Laat me raden, 0 keer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154518309
quote:
Ik ben wel eens vreemd gegaan.

Maar heb die ervaring daarna voornamelijk gebruikt voor zelfreflectie. Iets waar we bij jou helemaal niets van terug zien. Sterker nog, jij bent nog steeds alleen maar bezig om andermans huisje-boompje-beestje het jouwe te maken.

Kijk eens goed naar je eigen gedrag (en je motivatie daarvoor) en hoe zich dat verhoudt tot je normen en waarden. Geloof me, als je in dit topic een eerlijk verhaal over jezelf, je fouten en verbeterpunten zou posten, zouden er genoeg mensen zijn die je van constructieve kritiek willen voorzien.

Edit: Kan die post over mijn eigen verhaal niet meer vinden. Kwam er op neer dat ik dezelfde avond nog besefte dat ik fout zat, dat opgebiecht heb, me daar toch zeker een half jaar erg schuldig over heb gevoeld en zij er nog steeds (na 2 jaar) erg boos over is.

[ Bericht 10% gewijzigd door probeer op 21-07-2015 17:52:32 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_154518468
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.
Maar er aan meewerken is inderdaad wel een andere uiterste.
TS leeft nu nog in de illusie dat hij uiteindelijk voor haar zal kiezen, en natuurlijk zijn er mannen die hun vrouw hebben verlaten voor een ander, maar dat is dan al vrij snel en niet na een aantal maanden. Dan ben je gewoon een neukertje naast de vrouw die altijd voor zal gaan.
Dus ik denk dat ze zichzelf hier nog het meeste mee heeft.

Ze is niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk, dat is hij.
Ze is er inderdaad niet voor verantwoordelijk om zijn huwelijk in stand te houden, maar ze is wel mede-schuldig aan het verneuken ervan (wat Kreator volgens mij bedoelt).
  dinsdag 21 juli 2015 @ 18:25:47 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154519011
quote:
Dat klopt. Ik hoef er geen compliment voor want het kost geen moeite.

Maar vertel. Is deze man de liefde van je leven? Waarom ging het destijds uit? Waarom blijf je liever in deze kutsituatie dan dat je besluit om liever op zoek te gaan naar een leuke vent waar geen bak ellende aan vastzit?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 18:26:04 #76
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154519014
quote:
Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Waarom moet hij dat aan jou zeggen? jij bent zijn neukoptie niet zijn partner ofzo :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_154519057
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D.

Het is inderdaad de norm om vreemd te gaan of met iemand samen te zijn die vreemdgaat. :D.

De situatie moet jou wel een enorm lekker gevoel geven om eventuele gevolgen niet in te kunnen willen zien.
Mwau, eerlijk is eerlijk: zover ligt het nu ook weer niet van de norm af.
pi_154519276
Als je even logisch nadenkt dan begrijp je ook wel dat het nooit wat gaat worden. Aan de ene kant zeg je dat hij weg wil bij zijn vrouw. Aan de andere kant zeg je dat hij geen ruzie wil met zijn vrouw. Hij vind je niet belangrijk genoeg om te melden waar hij heen gaat.

Hij houd jou aan het lijntje door geen echte beloftes te doen, maar je wel de indruk te geven dat er nog wat zit.

Bovendien zit jij je nu op te vreten omdat hij tijd doorbrengt met zijn vrouw en kinderen. Je weet wel, de mensen met wie hij tijd HOORT door te brengen.

En nee, ik ben nog nooit vreemdgegaan en heb ook nog nooit iemand laten vreemdgaan.
pi_154522621
zet hem en je verliefdheid maar even opzij in ruil voor empathie voor zijn vriendin en kinderen en ga je maar ff een week schamen. Dat zou ik doen.
pi_154524115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef snakelady het volgende:
Wel een goede te talk voor jou ts, de reden waarom mensen vreemdgaan.

Kort samengevat, het heeft niks met jou persoonlijk te maken maar alles met zijn huwelijk, die niet eens slecht hoeft te zijn.
Wat ze als koppel vaak ook nog sterker uitkomen.
Let wel TS, dit gaat over de motivatie om vreemd te gaan. Jullie zijn nog steeds beide schuldig, alleen heb jij het voordeel dat je geen verplichting naar zijn vrouw toe hebt.
pi_154524550
quote:
Veel te moeilijk voor sommige hormoonbollen. TS en haar vriend hebben natuurlijk ooit ook een passionele relatie gehad, ik kan me voorstellen dat er nog altijd een seksueel spanningsveld bestaat. Daar is één redemie tegen en dat is: vergeven en vergeten. Helemaal uit je systeem wissen. Een alternatief kan nog zijn om met zijn drietjes seks te hebben, als de moeder van de kinderen daar voor open staat. Dit soort dingen gaat meestal niet lang goed omdat er best veel jaloezie bij komt kijken, maar goed, voor sommigen kan het werken.
pi_154525605
jij hebt het over het feit dat jij je onzeker voelt. Hoe denk je dat je je zou voelen als je in de positie zou staan van zijn vrouw en twee kinderen met hem hebt? Denk je, dat indien hij zijn vrouw en tevens de moeder van zijn kinderen voor jou zou verlaten, dat hij jou niet hetzelfde flikt?

Begrijp mij niet verkeerd, ik kan mij voorstellen dat indien je al langere tijd in een sleur zit dat je gevoelens kan krijgen voor een ander, maar het is aan zowel hem als aan jou de keus hoe je hier mee omgaat. Geheime afspraakjes achter de rug van zijn partner vind ik niet netjes. Ik zou als ik jou was niet eens met zo'n slappe hap samen willen zijn.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:12:38 #83
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154525664
Dit soort topics lijkt toch wel redelijk zichzelf te schrijven eigenlijk...
Zo na de zoveelste reincarnatie...
Was de "ja maar dit is pure echte liefde" al gepasseerd?

Niet dat ik de meid op zich niet begrijp hoor....
Op zich stuurde ze zelf immers ook al wel aan op een transformatie in de situatie... maar toch..

Inzet "help me met situatie" >> dikke stoomwals der afkeer etc....

Valt dit nou ook onder het nieuwe beleid, of mag dit gewoon nog via de oude regels?
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_154525905
Ik vind dit eerlijk waar meer het probleem van die vent dan van haar.
Make my day!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:29:27 #85
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154526263
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
vrijgezel?
(nee niet ter interesse, maar vanuit perspectief)
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:31:25 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154526334
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:32:10 #87
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_154526366
Wat is dat toch met mensen die steeds maar drama opzoeken/maken in hun leven? Houd er toch gewoon mee op en doe normaal.
Terug naar je ex :')
Relatie beginnen met iemand die vreemdgaat (met jou) :')
Denken dat dit toekomst heeft :')
Niet een partner kunnen vinden die niet je ex is :')
Meerdere levens ruïneren :')
Mensen die al bovenstaande doen en dan nog zelfrespect hebben :')

Oh en dit: al het bovenstaande en dan advies vragen op internet :') is de situatie die jij ingewikkeld hebt gemaakt nu te lastig geworden ofzo?
pi_154526394
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Ceviche het volgende:
Mensen die al bovenstaande doen en dan nog zelfrespect hebben :')
Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.

Het is kansloos, maar het bestaat.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:36:35 #89
346653 Ceviche
pi_154526497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.

Het is kansloos, maar het bestaat.
Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.
Niet andere mensen lastigvallen met mijn shit, in ieder geval.
pi_154526540
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.
Niet andere mensen lastigvallen met mijn shit, in ieder geval.
Uiteraard, maar je hebt ook mensen zonder moreel besef die koste wat het kost pakken wat ze willen pakken en daarbij hele dorpen platbranden. De mimimi'ers die over lijken gaan.
pi_154526543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef HighLander het volgende:

[..]

vrijgezel?
(nee niet ter interesse, maar vanuit perspectief)
Nee getrouwd.
Als mijn man zoiets zou flikken zou ik het hem kwalijk nemen. Niet haar.
Hij heeft trouw beloofd, zij niet.
Make my day!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:41:24 #92
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154526644
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:
dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen
:D _O-

Tuurlijk heb ik ook wel eens buiten de deur gegeten of iemand uitgenodigd tot na het toetje.. Maar dan is het daarna ook wel weer klaar.. Ik ga dan niet met mn gedachten en gevoelens in iemands leven lopen wroeten..

En de reactie die TS van hem krijgt zeggen eigenlijk heel lief precies hetzelfde.. hij wil netjes zeggen dat ie verder niets wil..
pi_154526685
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.
En dus branden we haar af...
Beetje sneu.
Make my day!
pi_154526686
Ik wil trouwens ook wel katten, alleen die anussen overal, no can do. ;(
pi_154526704
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef agter het volgende:

[..]

En dus branden we haar af...
Beetje sneu.
Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.
Ze zou volgens het rechtssysteem gewoon medeplichtig zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 22:43:56 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:43:36 #96
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154526715
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef Myrr het volgende:
Ik wil trouwens ook wel katten, alleen die anussen overal, no can do. ;(
Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen.. :X
pi_154526753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen.. :X
Daar kan ik wel mee leven, niet dat ze overal zitten en onzichtbare anus-afdrukken achterlaten. :'(
pi_154526766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.
Ze zou volgens het rechtssysteem gewoon medeplichtig zijn.
Ik las laatst iets over nieuw beleid op fok.
Make my day!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:44:57 #99
346653 Ceviche
pi_154526772
quote:
Alsof dat zo'n prestatie is :')
Alsof iedereen uberhaupt in de verleiding komt :')
Alsof vreemdgaan iets is wat je overkomt i.p.v. dat je er zelf bij bent en zelf keuzes maakt in je leven en zelf verantwoordelijk bent :')

Niet zien hoe moreel verwerpelijk het is om in deze situatie de mistress te zijn :')

Geen normen en waarden hebben :')
Denken dat andere mensen die ook niet hebben :')
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:50:53 #100
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154526993
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef Ceviche het volgende:
Niet zien hoe moreel verwerpelijk het is om in deze situatie de mistress te zijn :')
Minnares valt wel te behapstukken (misschien ook wel voor de ander in die relatie..) maar dat wroeten naar meer snap ik dan niet zo...

Ik bedoel een minnares/minnaar hebben is al zo oud als de weg naar rome... Dat is echt niet zo bijzonder..
Zolang je maar weet met wie je een relatie hebt, en het niet angstvallig geheim houd.. (zoveel voorbeelden van dat de ander wel op de hoogte is, maar geen enkel detail wil horen, zolang ze maar weet dat ze altijd nr 1 is..)

Het is net hoe je relatie in elkaar zit...
pi_154527049
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Minnares valt wel te behapstukken (misschien ook wel voor de ander in die relatie..) maar dat wroeten naar meer snap ik dan niet zo...

Ik bedoel een minnares/minnaar hebben is al zo oud als de weg naar rome... Dat is echt niet zo bijzonder..
Zolang je maar weet met wie je een relatie hebt, en het niet angstvallig geheim houd.. (zoveel voorbeelden van dat de ander wel op de hoogte is, maar geen enkel detail wil horen, zolang ze maar weet dat ze altijd nr 1 is..)
Eens.
De communicatie is hier niet goed.
TS dient haar plek beter te kennen.
Make my day!
pi_154527081
quote:

[..]

Moa, snap dat dat vroeger misschien moest omdat de vrouw afhankelijk was van de man, en ze het daarom stilzwijgend accepteerde. Tegenwoordig, meh. Zou mijn vent toch even vriendelijk bedanken en een advocaat in handen nemen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:57:58 #103
346653 Ceviche
pi_154527241
Maar goed, voor mensen die ook daadwerkelijk met dit probleem zitten (:')):
Zou je het nou niet ontzettend fijn vinden dat als je thuiskomt, dat je man/vrouw daar is, die je knuffelt, die blij is dat je er weer bent, een levenspartner met wie je alles kunt delen, die er altijd voor je is, die je door en door kent en die jou door en door kent, een man/vrouw waar je lekker mee op de bank kunt liggen, of 's nachts tegenaan te kruipen, die er 's ochtends ook nog is, samen ontbijten, gewoon gelukkig zijn met een partner? Dat, wanneer je je zorgen maakt, dat dat dan ook ergens over gaat: zijn/haar/jouw gezondheid, probleempjes van de kinderen... Een leven/gezin opbouwen.

Lijkt dat je wat:
- zoek iemand die vrijgezel is
- begin niet met iedere koekenbakker een relatie, maar richt je pijlen op een fatsoenlijk iemand met wie je ook echt een eventuele toekomst ziet
- blijf niet hangen in relaties die nergens heengaan
- zet je zinnen niet op exen, getrouwde mannen, etcetera, doe het jezelf toch gewoon niet aan
Niets mis met vechten voor je relatie, maar je moet ook weten wanneer het gewoon niet werkt/gaat werken.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:58:19 #104
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154527258
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:53 schreef Myrr het volgende:

[..]

Moa, snap dat dat vroeger misschien moest omdat de vrouw afhankelijk was van de man, en ze het daarom stilzwijgend accepteerde. Tegenwoordig, meh. Zou mijn vent toch even vriendelijk bedanken en een advocaat in handen nemen.
Dat is dus net hoe je relatie is.. Ik heb geen kinderen, maar weet zeker dat ik ook wel een eens citroentaart ipv appeltaart wil als ik al 128 jaar samen met iemand ben..
Niet dat ik zo'n notoire vreemdganger ben hoor.. genoeg relaties gehad waar ik helemaal niet de behoefte had.. nu mocht ik willen dat ik vreemd kon gaan... 8-)

En dat jij het dan weer met je advocaat wilt doen moet je zelf weten... :7
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:00:08 #105
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154527348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef Zolderkamer het volgende:
nu mocht ik willen dat ik vreemd kon gaan... 8-)
ketting is te kort? Of meer sequentieel gezellig?
pi_154527386
quote:

[..]

Dat is dus net hoe je relatie is.. Ik heb geen kinderen, maar weet zeker dat ik ook wel een eens citroentaart wil als ik al 128 jaar samen met iemand ben..
Niet dat ik zo'n notoire vreemdganger ben hoor.. genoeg relaties gehad waar ik helemaal niet de behoefte had.. nu mocht ik willen dat ik vreemd kon gaan... 8-)

Je kunt veel gerechten maken met hetzelfde ingrediënt. Wij zijn nog lang niet uitgeëxperimenteerd hoor, maar daar moet je beiden natuurlijk wel voor open staan. Ik gok zo dat dat nu bij jou ook het geval is? :P

Ik naai m'n advocaat niet, we gangrapen mijn dan ex. ~O>

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 23:01:43 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:01:40 #107
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154527416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:00 schreef HighLander het volgende:

[..]

ketting is te kort? Of meer sequentieel gezellig?
De ketting zit wel om mn hals.. maar het anker is weg..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:02:43 #108
346653 Ceviche
pi_154527453
quote:

[..]

In een open relatie of als de partner er okee mee is, ga je gang. Hangt inderdaad af van hoe je relatie in elkaar zit.

Maar dan blijven denken dat dit toekomst heeft :N of uberhaupt meer willen dan zijn minnares te zijn, bedenk toch gewoon voordat je hieraan begint dat het zo niet werkt.
pi_154527595
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

De ketting zit wel om mn hals.. maar het anker is weg..
Ja, wordt lastig aanmeren dan.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:07:00 #110
346653 Ceviche
pi_154527609
quote:

[..]

Dat is dus net hoe je relatie is.. Ik heb geen kinderen, maar weet zeker dat ik ook wel een eens citroentaart ipv appeltaart wil als ik al 128 jaar samen met iemand ben..

Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken met een andere man samen te zijn dan mijn vriend. Het idee alleen al walg ik van. Vind het alleen altijd zo vreemd dat veel mensen die vreemdgaan (of bijv. TS) er heilig van overtuigd zijn dat 'het' in ons allemaal zit en dat we vroeg of laat allemaal de misstap begaan :? Dat vind ik zo'n onzin.
pi_154527723
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:07 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Persoonlijk moet ik er echt niet aan denken met een andere man samen te zijn dan mijn vriend. Het idee alleen al walg ik van. Vind het alleen altijd zo vreemd dat veel mensen die vreemdgaan (of bijv. TS) er heilig van overtuigd zijn dat 'het' in ons allemaal zit en dat we vroeg of laat allemaal de misstap begaan :? Dat vind ik zo'n onzin.
Ik ook, net als dat monogamie iets onnatuurlijks is. Ik bepaal zelf wel of ik monogaam ben of niet. :')
Zat diersoorten die het ook zijn.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:11:38 #112
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154527772
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Myrr het volgende:
maar daar moet je beiden natuurlijk wel voor open staan.
Dat is ook precies de reden dat mevrouw zolderkamer er niet is.. Die wou enkel een beetje gtst loeren op de bank en over alles wat los en vast zat te zeiken... dan kun je eeuwig vreemd blijven gaan, of gewoon je eigen weg kiezen..
Dus nu dobber ik lekker op het water in een bootje, of zit ik bij een vuurtje... ipv met zo'n hanggezicht naast me op de bank..
pi_154527826
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is ook precies de reden dat mevrouw zolderkamer er niet is.. Die wou enkel een beetje gtst loeren op de bank en over alles wat los en vast zat te zeiken... dan kun je eeuwig vreemd blijven gaan, of gewoon je eigen weg kiezen..
Dus nu dobber ik lekker op het water in een bootje, of zit ik bij een vuurtje... ipv met zo'n hanggezicht naast me op de bank..
Maar volgende keer wel even vanaf het begin af aan tegen een nieuwe mevrouw Zolderkamer zeggen hoe avontuurlijk je bent, en of deze mevrouw daarmee in zee wil. Is wel zo netjes. }:|

Samen varen is ook wel zo leuk, als er duidelijk en netjes mee wordt omgegaan. _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 23:13:24 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:18:52 #114
346653 Ceviche
pi_154528034
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik ook, net als dat monogamie iets onnatuurlijks is. Ik bepaal zelf wel of ik monogaam ben of niet. :')
Zat diersoorten die het ook zijn.
Net als dat de mens van nature een omnivoor is, want dan kun je geen vegetariër meer zijn blijkbaar :')
pi_154528038
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:12 schreef Myrr het volgende:

[..]

Maar volgende keer wel even vanaf het begin af aan tegen een nieuwe mevrouw Zolderkamer zeggen hoe avontuurlijk je bent, en of deze mevrouw daarmee in zee wil. Is wel zo netjes. }:|

Samen varen is ook wel zo leuk, als er duidelijk en netjes mee wordt omgegaan. _O_
Dan nog beseffen mensen )vrouwen)dat niet.
"oh bij mij verandert ie wel"
Make my day!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:18:57 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154528042
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:12 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oh ik ben ook eerlijk hoor.. ik ben ik.. deal with it.. Maar ik kan dat nooit met stellige overtuiging van te voren zeggen.. ik heb ook relaties gehad waar ik die behoefte helemaal niet had..
Ik ben een redelijk open boek.. zolang iemand de moeite neemt om een paar bladzijden te willen lezen en er misschien zelf ook wel in wil schrijven..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:20:20 #117
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154528092
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef agter het volgende:

[..]

Ja dat is erg herkenbaar idd... mensen zijn buigzaam maar niet om te smeden tot wat de ander graag wil..
pi_154528216
Daarom toch een beetje zoeken bij je doelgroep, of gaat het jou echt om de spanning van het vreemdgaan? Anders bij het begin aangeven dat je het leuk vindt om af en toe af te wisselen en te vragen of zij dan mee wil doen.

Dit soort nachten. _O_
Maar ook heerlijk dat het hele periodes niet hoeft en dat ook gewoon goed gaat.
pi_154528244
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef agter het volgende:

[..]

Daarom afhaken als je een duidelijke nee krijgt.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:26:00 #120
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154528267
Tering wat hebben jullie er in 2 pagina's een constructieve draai aan weten te geven.... ^O^
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:28:13 #121
346653 Ceviche
pi_154528338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beveilig de OP!
Toch blijf ik dit wel een van de beste posts vinden :D
Kan zo in bijna ieder R&P topic, gewoon standaard fipo :')
pi_154528344
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Net als dat de mens van nature een omnivoor is, want dan kun je geen vegetariër meer zijn blijkbaar :')
Mensen zijn gewoon wat ingewikkelde wezens ;)
Het is de prijs die je betaalt voor het feit dat je een intelligente diersoort bent denk ik wel eens. Het leven van een koe is simpel. Gras eten en af en toe schijten en neuken. Wij hebbnen hersenen en gebruiken die gewoon af en toe verkeerd. Nja, aard van het beestje. Meer zen denk ik. Dat zal de wereld goeddoen.
pi_154528467
Je zegt dat je mensen zoekt die in vergelijkbare situaties zitten, maar dat staat niet in je openingsverhaal?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach! geen enkel blij Glimlachje liet ik meer, sinds ik u zag.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:32:43 #124
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154528479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:24 schreef Myrr het volgende:
Daarom toch een beetje zoeken bij je doelgroep, of gaat het jou echt om de spanning van het vreemdgaan? Anders bij het begin aangeven dat je het leuk vindt om af en toe af te wisselen en te vragen of zij dan mee wil doen.

Dit soort nachten. _O_
Maar ook heerlijk dat het hele periodes niet hoeft en dat ook gewoon goed gaat.
Precies.. gewoon het feit dat het kan...
Ik heb niets met de spanning om een ander te belazeren.. "zo laat ik nu eens vreemdgaan" is het dus niet.. het gebeurt of niet, ik zoek het ook niet echt op.. En echt een open relatie is mij teveel van het goede, al mag ze doen waar ze zin in heeft hoor.. zolang ze maar niet vergeet met wie ze ook al weer een relatie had.. oO<
pi_154528569
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb niets met de spanning om een ander te belazeren.. "zo laat ik nu eens vreemdgaan" is het dus niet.. het gebeurt of niet, ik zoek het ook niet echt op.. En echt een open relatie is mij teveel van het goede, al mag doen waar ze zin in heeft hoor.. zolang ze maar niet vergeet met wie ze ook al weer een relatie had.. oO<
Nee, geen open relatie, daar zou ik weer niet mee kunnen leven. :')
Wij paar keer gezellig gehad met zijn vieren. Dat soort dingen dan weer wel. Geen vreemdgaansperikelen of dingen waar een van ons niet bij is.
pi_154528634
Maar vreemdgaan heeft soms te maken met verliefdheid, want verliefdheid is niet iets waar een stokje voor valt te steken.

Daarom zeggen mensen dat je niet in de toekomst kan kijken als het zulk soort zaken betreft.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:41:12 #127
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154528724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wij paar keer gezellig gehad met zijn vieren. Dat soort dingen dan weer wel. Geen vreemdgaansperikelen of dingen waar een van ons niet bij is.
Ja precies... dat moet ook vooral niet te vaak..
Ik ben al blij als er gewoon zo'n optie is.. dat geeft me dan wel weer een soort rust ofzo..
pi_154528728
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Aijmee het volgende:
Maar vreemdgaan heeft soms te maken met verliefdheid, want verliefdheid is niet iets waar een stokje voor valt te steken.

Daarom zeggen mensen dat je niet in de toekomst kan kijken als het zulk soort zaken betreft.
Dat ligt eraan. Als contact nou onvermijdelijk is, okay, anders gewoon niet bij die persoon in de buurt komen.

Mocht het echt zo erg zijn, dan eerlijk zijn. Wordt over het algemeen meer gewaardeerd dan dat hele stiekeme genaaide gedoe.

Toekomst kijken mee eens. Vriend is nogal van het 'Wil voor altijd met jou' en ik zeg dan eerlijk Tijd zal het leren.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:42:29 #129
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154528763
quote:

Precies de reden waarom ik nooit (zeg nooit nooit) zou trouwen... ik ben geen weerman of jomanda.. :N
pi_154528804
Klopt. Maar als je iemand leert kennen en het is meteen BAM raak, dan trek je er toch naartoe.

Zo is het. Voor altijd met jou.. dat valt te zeggen als je hoogbejaard bent vind ik. :P Maar niet als je jong bent en je nog duizenden mensen gaat leren kennen. Reëler is om gewoon in het moment te leven is mijn mening.
pi_154528825
quote:

Dat is nu op zichzelf gewoon ook een slap verhaal. Natuurlijk kun je wel beredeneren wanneer je vatbaar bent om vreemd te gaan. Dat is wanneer je relatie op een dood spoor begint te komen en elkaar niet meer op nummer 1 zet in de ranglijst der mensen. Je bent dan simpelweg er te laat bij, want meestal komt het echt niet meer goed nadat zoiets als dat zich heeft voorgedaan.
pi_154528826
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:42 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Precies de reden waarom ik nooit (zeg nooit nooit) zou trouwen... ik ben geen weerman of jomanda.. :N
Snap ik _O-

Omdat ik in verwachting ben ging die van mij ineens 'Misschien moeten we dan ook maar trouwen. Omdat dat makkelijker is.'

Uhhhhhhhh, nee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 23:46:14 ]
pi_154528868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:44 schreef jaha het volgende:

[..]

Dat is nu op zichzelf gewoon ook een slap verhaal. Natuurlijk kun je wel beredeneren wanneer je vatbaar bent om vreemd te gaan. Dat is wanneer je relatie op een dood spoor begint te komen en elkaar niet meer op nummer 1 zet in de ranglijst der mensen. Je bent dan simpelweg er te laat bij, want meestal komt het echt niet meer goed nadat zoiets als dat zich heeft voorgedaan.
Of vanwege het feit dat je verliefd bent geworden op een ander. Het heeft niet altijd met een flutrelatie te maken.
pi_154528912
Ik klink nu overigens vrij hard, maar ik ben na vier jaar nog steeds een verliefd watje dat kwispelt als hij thuis komt en hoop oprecht oud te worden met hem. Maar dan nog even zonder dingen vast te leggen (zover dat nog niet is gebeurd door nageslacht te maken. Is iets minder onomkeerbaar dan trouwen, maargoed).
  dinsdag 21 juli 2015 @ 23:48:29 #135
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154528937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:44 schreef jaha het volgende:

[..]

Eehm dan maak ik het gewoon uit.. vandaar dat ik ook alleen ben.. ik ga echt niet vreemd omdat mn relatie niets is.. dat heeft geen enkele zin voor die relatie..
pi_154529565
wat ben jij een ontzettend smerig wijf, hij heeft een gezin dat doe je niet.
br@m
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:09:02 #137
37769 erodome
Zweefteef
pi_154529640
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:32 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb niets met de spanning om een ander te belazeren.. "zo laat ik nu eens vreemdgaan" is het dus niet.. het gebeurt of niet, ik zoek het ook niet echt op.. En echt een open relatie is mij teveel van het goede, al mag ze doen waar ze zin in heeft hoor.. zolang ze maar niet vergeet met wie ze ook al weer een relatie had.. oO<
Maar zodra je dit afspreekt is het een open relatie. Ik snap niet zo goed waarom mensen altijd denken dat een open relatie betekend dat je ieder weekend met een ander in bed moet liggen. Afspreken dat het niet erg is als er een keer wat gebeurd, zoals je hier dus beschrijft, is gewoon een open relatie hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:11:57 #138
37769 erodome
Zweefteef
pi_154529734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dit is ook al een vorm van een open relatie. Alle vormen waarin seks en/of liefde met anderen mogelijk is is een vorm van een open relatie.
Sommigen kiezen voor alleen samen een keertje een avontuurtje, anderen voor iets waarin het niet erg is als er een keertje wat gebeurd buiten de relatie om en een volgens stel heeft volle relaties naast elkaar. Er zijn vele smaken, maar het zijn allemaal open relaties.
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:12:31 #139
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_154529751
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:28 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Toch blijf ik dit wel een van de beste posts vinden :D
Kan zo in bijna ieder R&P topic, gewoon standaard fipo :')
Nog prachtiger is dat het gebeurt ook.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:13:22 #140
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154529777
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar zodra je dit afspreekt is het een open relatie. Ik snap niet zo goed waarom mensen altijd denken dat een open relatie betekend dat je ieder weekend met een ander in bed moet liggen. Afspreken dat het niet erg is als er een keer wat gebeurd, zoals je hier dus beschrijft, is gewoon een open relatie hebben.
Dat wat jij vind, hoeft voor een ander natuurlijk niet te gelden...
Een open relatie is voor mij echt iets anders dan wat ik hier beschrijf.. :N
Mijn liefde is voor 1 persoon exclusief
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:16:56 #141
37769 erodome
Zweefteef
pi_154529888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat wat jij vind, hoeft voor een ander natuurlijk niet te gelden...
Een open relatie is voor mij echt iets anders dan wat ik hier beschrijf.. :N
Dan heb je er een verkeerd beeld bij. Alles wat niet monogaam is is een open relatie vorm. Dit gaat niet zozeer om wat ik vind, maar om wat de betekenis is van de term open relatie.

De meeste mensen met een open relatie die ik ken zijn niet steeds op zoek naar seks met anderen, maar houden gewoon die mogelijkheid open. Wat jij daar beschrijft is gewoon een open relatie. Monogaam kan je het igg niet noemen.

Als je het hebt over meerdere liefdes dan is daar een andere term voor dan alleen open. Ik heb ook een open relatie, maar heb maar 1 liefde en wil er ook niet meer, wil ook niet die liefde delen.
Heb wel een wilde periode mbt seks gehad, maar nooit meerdere liefdes.
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:20:14 #142
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154529977
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan heb je er een verkeerd beeld bij. Alles wat niet monogaam is is een open relatie vorm. Dit gaat niet zozeer om wat ik vind, maar om wat de betekenis is van de term open relatie.

De meeste mensen met een open relatie die ik ken zijn niet steeds op zoek naar seks met anderen, maar houden gewoon die mogelijkheid open. Wat hij daar beschrijft is gewoon een open relatie. Monogaam kan je het igg niet noemen.
Ik heb er geen verkeerd beeld bij, ik heb hooguit andere gedachten dan jij..
Een open relatie is iets waar je liefde deelt met anderen.. dat is voor mij niet van toepassing..

quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:16 schreef erodome het volgende:

Als je het hebt over meerdere liefdes dan is daar een andere term voor dan alleen open. Ik heb ook een open relatie, maar heb maar 1 liefde en wil er ook niet meer, wil ook niet die liefde delen.
Wat is er dan precies open aan je relatie..?
Dat je af en toe neukt met een ander?
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:23:26 #143
37769 erodome
Zweefteef
pi_154530075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb er geen verkeerd beeld bij, ik heb hooguit andere gedachten dan jij..
Een open relatie is iets waar je liefde deelt met anderen.. dat is voor mij niet van toepassing..
Nee, dat is polyamorie. Een open relatie kan polyamoreus zijn, maar dat hoeft in het geheel niet. Meestal betekend open alleen maar niet monogaam op seksueel gebied. Vele polyamorie mensen hebben niets met verdere seksuele vrijheid zelfs.

En ja, dat ik af en toe met anderen neuk maakt mijn relatie open, dat is dan ook zo'n beetje de definitie van een open relatie.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Open_relatie

http://mens-en-gezondheid(...)en-open-relatie.html
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:28:42 #144
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154530206
Semantics!! :7

(sorry)
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:11 schreef erodome het volgende:
Er zijn vele smaken, maar het zijn allemaal open relaties.
En over smaak valt niet te twisten, ongeacht wat voor invulling iemand van het concept open relatie geeft en of die wel of niet afwijkt van jouw mening. :P

-paniekerig witte vlaggetjes zwaait- ;)

'puur technisch bekeken heeft ze mogelijk taaltechnisch wel een punt'
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:30:18 #145
37769 erodome
Zweefteef
pi_154530242
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:28 schreef HighLander het volgende:
Semantics!! :7

(sorry)

[..]

En over smaak valt niet te twisten, ongeacht wat voor invulling iemand van het concept open relatie geeft en of die wel of niet afwijkt van jouw mening. :P

-paniekerig witte vlaggetjes zwaait- ;)

'puur technisch bekeken heeft ze mogelijk taaltechnisch wel een punt'
Mijn mening doet er niet toe, geen seksuele monogamie is de definitie van een open relatie. Hoe je dat verder invult is een kwestie van smaak, daar ga ik niet over.
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:35:24 #146
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154530342
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef erodome het volgende:
Meestal betekend open alleen maar niet monogaam op seksueel gebied.
Dat noem ik gewoon swingers.. Dat wereldje is niets voor mij..

Uit je link:

Hou het buitenshuis
Heb je een open relatie en wil je seks hebben met een ander, doe dit dan niet in je eigen huis. Al weet je partner er van af, toch kan het pijnlijk zijn als jij met een ander in jullie bed ligt. Dit kan voor een pijnlijk moment zorgen, dus zorg ervoor dat je altijd ergens anders bent als je seks hebt met een ander. Een affaire is immers iets wat buiten je vaste relatie afspeelt, dus houdt het ook buiten je huis.

Ik vind het nogal een vreemd tegenstrijdig verhaaltje wat daar geschreven staat..
Edit: Ah, Infoteur: Meisssie20 _O-
De ene keer is het een open relatie en de andere keer zijn het affaires... Klopt weinig van in mijn ogen..

Maar dit word een eindeloze discussie....
pi_154530378
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn mening doet er niet toe, geen seksuele monogamie is de definitie van een open relatie. Hoe je dat verder invult is een kwestie van smaak, daar ga ik niet over.
Idd
En zelfs binnen de relatie, in de tijd, kunnen die grenzen verschuiven.
Van open naar gesloten, naar weer open.
Make my day!
pi_154530420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Uit je link:

Hou het buitenshuis
Heb je een open relatie en wil je seks hebben met een ander, doe dit dan niet in je eigen huis. Al weet je partner er van af, toch kan het pijnlijk zijn als jij met een ander in jullie bed ligt. Dit kan voor een pijnlijk moment zorgen, dus zorg ervoor dat je altijd ergens anders bent als je seks hebt met een ander. Een affaire is immers iets wat buiten je vaste relatie afspeelt, dus houdt het ook buiten je huis.

Ik vind het nogal een vreemd tegenstrijdig verhaaltje wat daar geschreven staat..
De ene keer is het een open relatie en de andere keer zijn het affaires... Klopt weinig van in mijn ogen..

Hoezo? Je kunt binnen een open relatie best een affaire hebben hoor.
Staat elkaar toch niet in de weg?

En ook niet iedere partner wil alles weten.
Make my day!
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:40:42 #149
37769 erodome
Zweefteef
pi_154530449
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Uit je link:

Hou het buitenshuis

Swingen is een vorm van een open relatie. Alleen wordt daar wat meer echt bewust gezocht naar regelmatig seks met anderen.

Ik liet die links zien om te laten zien dat het meer gaat over geen seksuele exclusiviteit en niet zozeer om meerdere liefdes. Voor de rest ben ik vrij duidelijk geweest dat dit verschillend wordt ingevuld. Wij mogen het graag samen doen bv, maar vinden het ook niet erg als het er een keertje apart van elkaar van komt. Maar we zijn wel exclusief in de liefde.

Waar jij op doelt is polyamorie, meerdere liefdes naast elkaar. Veel mensen die die vorm hebben hebben wel degelijk seksuele exclusiviteit, alleen dan niet met maar 1 partner.
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:46:13 #150
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154530579
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:38 schreef agter het volgende:

[..]

Hoezo? Je kunt binnen een open relatie best een affaire hebben hoor.
Staat elkaar toch niet in de weg?

En ook niet iedere partner wil alles weten.
Dat associeer ik meer met liefde... Woordenboek: "geheime liefdesrelatie"
En het hoeft er voor mij lang niet zo dik bovenop te liggen: een keer zoenen of vrijen met een ander is leuk, maar meer hoef ik niet..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Affaire
https://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenechtelijke_relatie

Klopt.. maar partners die niets willen weten, zijn er meestal ook not amused over..
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:48:54 #151
37769 erodome
Zweefteef
pi_154530640
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En het hoeft er voor mij lang niet zo dik bovenop te liggen: een keer zoenen of vrijen met een ander is leuk, maar meer hoef ik niet..

Klopt.. maar partners die niets willen weten, zijn er meestal ook not amused over..
Wat dus volgens de definitie een open relatie is, mits de partner er weet van heeft en mee akkoord is natuurlijk. Anders heet het vreemd gaan.
pi_154530736
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En het hoeft er voor mij lang niet zo dik bovenop te liggen een keer zoenen of vrijen met een ander is leuk, maar meer hoef ik niet..

Zo veel mensen zoveel smaken.

Bij ons is de relatie een tijdje open geweest. Ik vond dat prima. Maar ik hoefde echt niet alles (wie, wanneer, waar enzo) te weten, wat mijn man uitspookte. Ik hoef ook niet bij ieder feestje perse mee. Ga lekker je gang, en leef je uit.
Zolang het maar veilig is.

En zelf ben ik wel eens verliefd geweest op een goede vriendin, waar ik toen sex mee had.

Het kan dus alle kanten op, een open relatie. Zolang je er beiden maar achter kunt staan.
Make my day!
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:55:30 #153
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154530797
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat dus volgens de definitie een open relatie is, mits de partner er weet van heeft en mee akkoord is natuurlijk. Anders heet het vreemd gaan.
Dan klopt de bron waar je over praat toch niet..?
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:40 schreef erodome het volgende:

Waar jij op doelt is polyamorie, meerdere liefdes naast elkaar. Veel mensen die die vorm hebben hebben wel degelijk seksuele exclusiviteit, alleen dan niet met maar 1 partner.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Polyamorie

Spreekt eerder over het omgekeerde..
Ik heb binnen een relatie maar 1 plek voor liefde..
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:00:14 #154
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154530888
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:52 schreef agter het volgende:
Zo veel mensen zoveel smaken.
Dit inderdaad
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:52 schreef agter het volgende:

Bij ons is de relatie een tijdje open geweest. Ik vond dat prima. Maar ik hoefde echt niet alles (wie, wanneer, waar enzo) te weten, wat mijn man uitspookte. Ik hoef ook niet bij ieder feestje perse mee. Ga lekker je gang, en leef je uit.
Zolang het maar veilig is.

En zelf ben ik wel eens verliefd geweest op een goede vriendin, waar ik toen sex mee had.

Het kan dus alle kanten op, een open relatie. Zolang je er beiden maar achter kunt staan.
Ik ben helemaal niet van dat soort feestjes, ik zoek het niet zo op... het gebeurt of niet..
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:03:36 #155
37769 erodome
Zweefteef
pi_154530950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan klopt de bron waar je over praat toch niet..?

[..]

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Polyamorie

Spreekt eerder over het omgekeerde..
Ik heb binnen een relatie maar 1 plek voor liefde..
De bronnen kloppen redelijk, vooral de wiki. Polyamorie gaat over meerdere liefdes, open relatie gaat over geen seksuele monogamie.
Polyamorie kan een vorm van een open relatie zijn, maar dat hoeft niet, het kan ook gesloten zijn, alleen dan niet met maar 1 partner. Een open relatie gaat altijd over een vorm van geen seksuele exclusiviteit.

Hoe men dat open invult verschilt. De een kiest voor je mag buiten de deur eten, maar ik wil het niet weten. Anderen kiezen voor wel weten, het alleen samen doen, wel of geen liefde erbij en ga zo maar door. Maar alles wat niet seksueel monogaam is valt onder de noemer open relatie.
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:20:02 #156
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154531238
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:03 schreef erodome het volgende:

[..]

De bronnen kloppen redelijk, vooral de wiki. Polyamorie gaat over meerdere liefdes, open relatie gaat over geen seksuele monogamie.
Polyamorie kan een vorm van een open relatie zijn, maar dat hoeft niet, het kan ook gesloten zijn, alleen dan niet met maar 1 partner. Een open relatie gaat altijd over een vorm van geen seksuele exclusiviteit.

Hoe men dat open invult verschilt. De een kiest voor je mag buiten de deur eten, maar ik wil het niet weten. Anderen kiezen voor wel weten, het alleen samen doen, wel of geen liefde erbij en ga zo maar door. Maar alles wat niet seksueel monogaam is valt onder de noemer open relatie.
Of het heet vreemdgaan.. Voor mij zweeft dat er toch echt een beetje midden in..

Ik doelde dus ook op die andere bron.. dat was immers waar ik over struikelde:

Een open relatie houdt in dat je alles deelt met je vaste partner, zoals intimiteit, gevoelens en gedachten, maar hiernaast ook seks hebt met anderen buiten je relatie om.
Even later:
Een affaire is immers iets wat buiten je vaste relatie afspeelt
En dan weer:
Maak duidelijke afspraken naar elkaar toe.
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:33:53 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_154531461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Of het heet vreemdgaan.. Voor mij zweeft dat er toch echt een beetje midden in..

Ik doelde dus ook op die andere bron.. dat was immers waar ik over struikelde:

Een open relatie houdt in dat je alles deelt met je vaste partner, zoals intimiteit, gevoelens en gedachten, maar hiernaast ook seks hebt met anderen buiten je relatie om.
Even later:
Een affaire is immers iets wat buiten je vaste relatie afspeelt
En dan weer:
Maak duidelijke afspraken naar elkaar toe.
Het is alleen open als het met medeweten en acceptatie is, anders is het vreemdgaan. Het is niet zo moeilijk.
pi_154531483
quote:
Bedankt voor je chapeau.

Je bent bewust aan 't werk om hun relatie te laten klappen, en die bal krijg je nog weleens hard terug als dat je standaard is.
pi_154531503
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is alleen open als het met medeweten en acceptatie is, anders is het vreemdgaan. Het is niet zo moeilijk.
Nou, hier je antwoord TS:
zorg gewoon dat zijn vriendin het goed vindt. :)
Make my day!
pi_154531602
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:36 schreef agter het volgende:

[..]

Nou, hier je antwoord TS:
zorg gewoon dat zijn vriendin het goed vindt. :)
En zorg dat er een TV-team bij de vriendin en kinderen in de buurt is als ze 't bekend maakt.
  woensdag 22 juli 2015 @ 01:44:59 #161
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154531627
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:33 schreef erodome het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:03 schreef erodome het volgende:
Hoe men dat open invult verschilt. De een kiest voor je mag buiten de deur eten, maar ik wil het niet weten
Wij kunnen nog wel een eeuw doorgaan geloof ik..
Maar ik houd het ff voor gezien.. :Y
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2015 @ 07:22:29 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154532880
Als Erodom en Zolderautist elkaar nou gaam dm'en, dan kan dit topic gewoon over het onderwerp gaan.
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:57:45 #163
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154533063
TS is verdwenen :'(
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:40:36 #164
37769 erodome
Zweefteef
pi_154535307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

[..]

Wij kunnen nog wel een eeuw doorgaan geloof ik..
Maar ik houd het ff voor gezien.. :Y
Je kunt afspreken dat je het ok vindt, maar dat je het verder niet wil weten. Snap niet zo goed wat je daar zo lastig aan vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')