Die zin was voor mij ook voldoende ja; "Je kinderen zijn welkom". TS, laag figuur, verzamel dat laatste beetje zelfrespect en wees de verstandigste en red wat van je eer: maak een einde aan die 'relatie'. Hij gaat het zeker niet doen. Niet met jou, en niet met zijn vrouw.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je bent wel een homewrecker eerste klas zeg. Klasse! Goed bezig. Je weet overduidelijk wat het beste is voor de kinderen van een ander.. Ga de rest niet eens meer lezen.
Je hebt ook nog van die nieuwe schoenen passers. Maar aangezien TS al zijn oude schoenen is gaat die vlieger hier niet op.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat de relatie kennelijk sowieso niet slecht genoeg is om zo te beëindigen, ongeacht of TS d'r deur en meer openstaan voor hem (en zijn kids)..
Namens zijn kinderen: super bedankt voor de gastvrijheid. Zeg je dit ook tegen zijn vrouw in haar gezicht of dat niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Sindskort spreek ik weer af met mijn ex. Mijn ex heeft alleen wel een vriendin en kinderen.
Dit is nu al zo'n twee maanden bezig en we hebben het echt heel leuk samen, hij gaat dus vreemd!
Een maand terug deed hij opeens anders en heb hem toen gevraagd wat er was en ben toen heel eerlijk tegen hem geweest, dat ik het wel samen met hem zie zitten en dat zijn kinderen bij mij welkom zijn.
Prachtig dit weerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:14 schreef zarGon het volgende:
Dus...
- Je hebt een relatie met iemand gehad, dat werkte niet.
- Die relatie is een aantal jaren geleden, want hij heeft inmiddels kinderen (van/met een ander).
- En een vriendin.
Ondanks het bovenstaande, heb/wil jij:
- seks met hem gehad.
- moedertje gaan spelen.
- zie jij hier een toekomst in...
Jij bent echt wel een verstandige meid..
quote:geregistreerd op: dinsdag 21 juli 2015 @ 10:15
laatste bezoek: 8 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Misschien gaat hij wel vreemd met de moeder van zijn kinderen!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef Myrr het volgende:
Wtf denk hij eigenlijk wel niet dat hij zomaar een week weg kan gaan zonder dat met jou te overleggen.
Hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Ik weet nu wel dat ik een bitch ben! Kan een mod dit bericht voor mij verwijderen? Danku!
Nee toch, dat zou hij nooit doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel vreemd met de moeder van zijn kinderen!!!
Beetje naar de dierentuin alvast proefdraaien met de aanstaande stiefkinderen is wel een goed plan natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
Gewoon gezellig ja, dat is ook overduidelijk wat beide partijen willen inderdaad..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
En dit dan een paar keer, zodat ze intussen kan beramen hoe ze ze onopvallend in het tijgerhok kan gooien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Deshain het volgende:
[..]
Beetje naar de dierentuin alvast proefdraaien met de aanstaande stiefkinderen is wel een goed plan natuurlijk.
Haha. Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Ik weet nu wel dat ik een bitch ben! Kan een mod dit bericht voor mij verwijderen? Danku!
Ja, nee, zo werkt FOK! niet natuurlijk. Topic weg zodra je het niet met de reacties eens bent? Dan zou heel FOK! leeg zijn, of op z'n minst R&P...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef Sterrenmeisje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |