abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154515669
Klinkt als een verstandige vrouw.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154515673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Dan graag bericht sluiten!
Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?

Je zegt wel dat je nu wel weel dat je een bitch bent, maar ehh, wat ga je doen dan?

Of zie je wel waar het schip strandt en vind je de drama eigenlijk best wel leuk, omdat je aandacht krijgt van een ander? Of zo?

De oplossing is namelijk best wel simpel; benen dicht houden en contact verbreken, maar iets zegt me dat je dat niet zal doen. Dus, wat voor antwoord zoek je eigenlijk?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:08:36 #53
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154515784
Pareltje weer...
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:21:27 #54
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_154516075
Beveilig de OP!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154516086
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?

Je zegt wel dat je nu wel weel dat je een bitch bent, maar ehh, wat ga je doen dan?

Of zie je wel waar het schip strandt en vind je de drama eigenlijk best wel leuk, omdat je aandacht krijgt van een ander? Of zo?

De oplossing is namelijk best wel simpel; benen dicht houden en contact verbreken, maar iets zegt me dat je dat niet zal doen. Dus, wat voor antwoord zoek je eigenlijk?
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ik had m'n bericht willen aanpassen, maar blijkbaar mag dat ook niet.
pi_154516341
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.
_O_
pi_154516349
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
pi_154516366
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:

[..]

Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ik snap dat je de behoefte hebt om je gedrag te verantwoorden en aan te geven het vooral door hem komt, maar sta je nooit stil bij jezelf over wat nou verstandig is om te doen?
pi_154516395
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
:D.

Het is inderdaad de norm om vreemd te gaan of met iemand samen te zijn die vreemdgaat. :D.

De situatie moet jou wel een enorm lekker gevoel geven om eventuele gevolgen niet in te kunnen willen zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 16:35:48 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:35:04 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154516419
quote:

[..]

En je denkt niet even iets verder... dat hij dan een klootzak is kunnen die kinderen weinig aan doen, die vrouw wellicht ook...
Echt heel egoistisch.
En blijkbaar ook erg lelijk als je zo weinig keuze hebt en je naar je ex terug hinkt :')

quote:
Ok troll :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154516453
quote:

[..]

Meid, waar is je eigenwaarde? Vind je het oké dat 'ie alleen maar tijd voor je heeft als het hém uitkomt? Vind je dat oké? Dat hij 's avonds lekker bij zijn vrouw in bed kruipt, terwijl hij net nog lieve woordjes tegen jou fluisterde? Verdien jij geen vriend die gewoon 100% voor jou kiest dan?

En geloof me, door je zo gewillig op te stellen, beïnvloed je zijn keuze niet in positieve zin hoor. Heb zelf ooit ook een jaar op een ex gewacht, doorgemodderd... Hij ging niet vreemd, maar wilde gewoon niet meer. Ik had altijd de hoop dat het "ooit" goed ging komen, dat hij "ooit" ging inzien dat 'ie toch wél een relatie met me wilde. Wijze les: als hij nu niet wil, dan wil hij straks ook niet.
pi_154516489
quote:
jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan
Klopt.
Ja doei.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:40:05 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_154516549
eens met moblo ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_154516572
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.
Godverdomme _O- _O_
pi_154516659
En dan heb je na weken/maanden ploeteren en drama en janken en problemen je ex weten te scheiden van zijn huidige vriendin en heeft hij eindelijk voor jou gekozen. Zit je dan, met zijn kinderen (en wellicht jullie kind(eren)?) en merk je dat de spanning er na een tijdje vanaf is. Het is niet meer stout en je moet het met elkaar doen en is het nieuwe is ervanaf en zit je opgeschept met iemand waarvan je weet dat hij vreemd is gegaan.

En hoop je dat hij je niet zat raakt en stiekem met een andere vrouw maar weer vreemdgaat. Misschien wel met zijn huidige vriendin tijdens jullie relatie, weet jij veel. Enne, succes met het opvoeden van kinderen die niet van jou zijn.

Echt iets om naar uit te kijken.

Vooral mee doorgaan, want jou treft geen blaam, zoals je zo mooi wist te verwoorden toen je merkte dat men jouw gedrag afkeurde. ^O^.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 16:46:13 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:51:51 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154516909
quote:

[..]

Als hij jou echt wil was hij allang van zijn vrouw weggegaan, maar hij wil jou gewoon houden als neukertje er naast, nu is de vraag of dat genoeg is voor jou?
Maar weet dat mocht hij moeten kiezen tussen jou en zijn gezin dat hij voor zijn gezin zal gaan en jou makelijk aan de kant zet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:55:27 #67
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_154517012
Je bent z'n zaadslet. Als hij het even niet meer ziet zitten bij z'n echte vriendin en zijn kinderen dan komt hij jou even uitwonen, daarna ben je alleen maar lastig voor hem. Accepteer het.
Graag op anoniem
pi_154517096
quote:
Oh jij heb hem vreemd laten gaan? Hij vindt je zo het einde, jullie konden het gewoon niet meer stoppen..

Luister, het is zijn relatie en zijn keuze om vreemd te gaan. Het is jouw fout om dat recht te willen lullen en te projecteren wat jij graag wil, zonder te kijken naar de feiten.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 16:58:54 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154517106
Wel een goede te talk voor jou ts, de reden waarom mensen vreemdgaan.

Kort samengevat, het heeft niks met jou persoonlijk te maken maar alles met zijn huwelijk, die niet eens slecht hoeft te zijn.
Wat ze als koppel vaak ook nog sterker uitkomen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 juli 2015 @ 16:59:06 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_154517114
quote:
maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen.
Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.
Schuld afschuiven is te makkelijk.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:05:03 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154517296
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.
Schuld afschuiven is te makkelijk.
Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.
Maar er aan meewerken is inderdaad wel een andere uiterste.
TS leeft nu nog in de illusie dat hij uiteindelijk voor haar zal kiezen, en natuurlijk zijn er mannen die hun vrouw hebben verlaten voor een ander, maar dat is dan al vrij snel en niet na een aantal maanden. Dan ben je gewoon een neukertje naast de vrouw die altijd voor zal gaan.
Dus ik denk dat ze zichzelf hier nog het meeste mee heeft.

Ze is niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk, dat is hij.
pi_154517625
En vooral even denken dat het helemaal ok is om die kinderen weg te trekken uit hun normale situatie om bij een nieuwe "mama" te gaan zitten.... Zo ineens op magische wijze een gelukkig gezinnetje vormen. Hij komt met zijn kinderen en die kinderen vliegen je blij om de nek, blij met de vrouw die ervoor heeft gezorgd dat mama en papa niet meer bij elkaar zijn.

Hoe vaak heb je die kinderen al gezien, meegemaakt, dingen mee gedaan? Laat me raden, 0 keer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154518309
quote:
Ik ben wel eens vreemd gegaan.

Maar heb die ervaring daarna voornamelijk gebruikt voor zelfreflectie. Iets waar we bij jou helemaal niets van terug zien. Sterker nog, jij bent nog steeds alleen maar bezig om andermans huisje-boompje-beestje het jouwe te maken.

Kijk eens goed naar je eigen gedrag (en je motivatie daarvoor) en hoe zich dat verhoudt tot je normen en waarden. Geloof me, als je in dit topic een eerlijk verhaal over jezelf, je fouten en verbeterpunten zou posten, zouden er genoeg mensen zijn die je van constructieve kritiek willen voorzien.

Edit: Kan die post over mijn eigen verhaal niet meer vinden. Kwam er op neer dat ik dezelfde avond nog besefte dat ik fout zat, dat opgebiecht heb, me daar toch zeker een half jaar erg schuldig over heb gevoeld en zij er nog steeds (na 2 jaar) erg boos over is.

[ Bericht 10% gewijzigd door probeer op 21-07-2015 17:52:32 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_154518468
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.
Maar er aan meewerken is inderdaad wel een andere uiterste.
TS leeft nu nog in de illusie dat hij uiteindelijk voor haar zal kiezen, en natuurlijk zijn er mannen die hun vrouw hebben verlaten voor een ander, maar dat is dan al vrij snel en niet na een aantal maanden. Dan ben je gewoon een neukertje naast de vrouw die altijd voor zal gaan.
Dus ik denk dat ze zichzelf hier nog het meeste mee heeft.

Ze is niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk, dat is hij.
Ze is er inderdaad niet voor verantwoordelijk om zijn huwelijk in stand te houden, maar ze is wel mede-schuldig aan het verneuken ervan (wat Kreator volgens mij bedoelt).
  dinsdag 21 juli 2015 @ 18:25:47 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154519011
quote:
Dat klopt. Ik hoef er geen compliment voor want het kost geen moeite.

Maar vertel. Is deze man de liefde van je leven? Waarom ging het destijds uit? Waarom blijf je liever in deze kutsituatie dan dat je besluit om liever op zoek te gaan naar een leuke vent waar geen bak ellende aan vastzit?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 18:26:04 #76
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154519014
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Waarom moet hij dat aan jou zeggen? jij bent zijn neukoptie niet zijn partner ofzo :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_154519057
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D.

Het is inderdaad de norm om vreemd te gaan of met iemand samen te zijn die vreemdgaat. :D.

De situatie moet jou wel een enorm lekker gevoel geven om eventuele gevolgen niet in te kunnen willen zien.
Mwau, eerlijk is eerlijk: zover ligt het nu ook weer niet van de norm af.
pi_154519276
Als je even logisch nadenkt dan begrijp je ook wel dat het nooit wat gaat worden. Aan de ene kant zeg je dat hij weg wil bij zijn vrouw. Aan de andere kant zeg je dat hij geen ruzie wil met zijn vrouw. Hij vind je niet belangrijk genoeg om te melden waar hij heen gaat.

Hij houd jou aan het lijntje door geen echte beloftes te doen, maar je wel de indruk te geven dat er nog wat zit.

Bovendien zit jij je nu op te vreten omdat hij tijd doorbrengt met zijn vrouw en kinderen. Je weet wel, de mensen met wie hij tijd HOORT door te brengen.

En nee, ik ben nog nooit vreemdgegaan en heb ook nog nooit iemand laten vreemdgaan.
pi_154522621
zet hem en je verliefdheid maar even opzij in ruil voor empathie voor zijn vriendin en kinderen en ga je maar ff een week schamen. Dat zou ik doen.
pi_154524115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef snakelady het volgende:
Wel een goede te talk voor jou ts, de reden waarom mensen vreemdgaan.

Kort samengevat, het heeft niks met jou persoonlijk te maken maar alles met zijn huwelijk, die niet eens slecht hoeft te zijn.
Wat ze als koppel vaak ook nog sterker uitkomen.
Let wel TS, dit gaat over de motivatie om vreemd te gaan. Jullie zijn nog steeds beide schuldig, alleen heb jij het voordeel dat je geen verplichting naar zijn vrouw toe hebt.
pi_154524550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
Veel te moeilijk voor sommige hormoonbollen. TS en haar vriend hebben natuurlijk ooit ook een passionele relatie gehad, ik kan me voorstellen dat er nog altijd een seksueel spanningsveld bestaat. Daar is één redemie tegen en dat is: vergeven en vergeten. Helemaal uit je systeem wissen. Een alternatief kan nog zijn om met zijn drietjes seks te hebben, als de moeder van de kinderen daar voor open staat. Dit soort dingen gaat meestal niet lang goed omdat er best veel jaloezie bij komt kijken, maar goed, voor sommigen kan het werken.
pi_154525605
jij hebt het over het feit dat jij je onzeker voelt. Hoe denk je dat je je zou voelen als je in de positie zou staan van zijn vrouw en twee kinderen met hem hebt? Denk je, dat indien hij zijn vrouw en tevens de moeder van zijn kinderen voor jou zou verlaten, dat hij jou niet hetzelfde flikt?

Begrijp mij niet verkeerd, ik kan mij voorstellen dat indien je al langere tijd in een sleur zit dat je gevoelens kan krijgen voor een ander, maar het is aan zowel hem als aan jou de keus hoe je hier mee omgaat. Geheime afspraakjes achter de rug van zijn partner vind ik niet netjes. Ik zou als ik jou was niet eens met zo'n slappe hap samen willen zijn.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:12:38 #83
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154525664
Dit soort topics lijkt toch wel redelijk zichzelf te schrijven eigenlijk...
Zo na de zoveelste reincarnatie...
Was de "ja maar dit is pure echte liefde" al gepasseerd?

Niet dat ik de meid op zich niet begrijp hoor....
Op zich stuurde ze zelf immers ook al wel aan op een transformatie in de situatie... maar toch..

Inzet "help me met situatie" >> dikke stoomwals der afkeer etc....

Valt dit nou ook onder het nieuwe beleid, of mag dit gewoon nog via de oude regels?
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_154525905
Ik vind dit eerlijk waar meer het probleem van die vent dan van haar.
Make my day!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:29:27 #85
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_154526263
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
vrijgezel?
(nee niet ter interesse, maar vanuit perspectief)
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:31:25 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154526334
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:32:10 #87
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_154526366
Wat is dat toch met mensen die steeds maar drama opzoeken/maken in hun leven? Houd er toch gewoon mee op en doe normaal.
Terug naar je ex :')
Relatie beginnen met iemand die vreemdgaat (met jou) :')
Denken dat dit toekomst heeft :')
Niet een partner kunnen vinden die niet je ex is :')
Meerdere levens ruïneren :')
Mensen die al bovenstaande doen en dan nog zelfrespect hebben :')

Oh en dit: al het bovenstaande en dan advies vragen op internet :') is de situatie die jij ingewikkeld hebt gemaakt nu te lastig geworden ofzo?
pi_154526394
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Ceviche het volgende:
Mensen die al bovenstaande doen en dan nog zelfrespect hebben :')
Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.

Het is kansloos, maar het bestaat.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:36:35 #89
346653 Ceviche
pi_154526497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.

Het is kansloos, maar het bestaat.
Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.
Niet andere mensen lastigvallen met mijn shit, in ieder geval.
pi_154526540
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.
Niet andere mensen lastigvallen met mijn shit, in ieder geval.
Uiteraard, maar je hebt ook mensen zonder moreel besef die koste wat het kost pakken wat ze willen pakken en daarbij hele dorpen platbranden. De mimimi'ers die over lijken gaan.
pi_154526543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef HighLander het volgende:

[..]

vrijgezel?
(nee niet ter interesse, maar vanuit perspectief)
Nee getrouwd.
Als mijn man zoiets zou flikken zou ik het hem kwalijk nemen. Niet haar.
Hij heeft trouw beloofd, zij niet.
Make my day!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:41:24 #92
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154526644
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:
dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen
:D _O-

Tuurlijk heb ik ook wel eens buiten de deur gegeten of iemand uitgenodigd tot na het toetje.. Maar dan is het daarna ook wel weer klaar.. Ik ga dan niet met mn gedachten en gevoelens in iemands leven lopen wroeten..

En de reactie die TS van hem krijgt zeggen eigenlijk heel lief precies hetzelfde.. hij wil netjes zeggen dat ie verder niets wil..
pi_154526685
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.
En dus branden we haar af...
Beetje sneu.
Make my day!
pi_154526686
Ik wil trouwens ook wel katten, alleen die anussen overal, no can do. ;(
pi_154526704
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef agter het volgende:

[..]

En dus branden we haar af...
Beetje sneu.
Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.
Ze zou volgens het rechtssysteem gewoon medeplichtig zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 22:43:56 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:43:36 #96
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154526715
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef Myrr het volgende:
Ik wil trouwens ook wel katten, alleen die anussen overal, no can do. ;(
Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen.. :X
pi_154526753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen.. :X
Daar kan ik wel mee leven, niet dat ze overal zitten en onzichtbare anus-afdrukken achterlaten. :'(
pi_154526766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.
Ze zou volgens het rechtssysteem gewoon medeplichtig zijn.
Ik las laatst iets over nieuw beleid op fok.
Make my day!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:44:57 #99
346653 Ceviche
pi_154526772
quote:
Alsof dat zo'n prestatie is :')
Alsof iedereen uberhaupt in de verleiding komt :')
Alsof vreemdgaan iets is wat je overkomt i.p.v. dat je er zelf bij bent en zelf keuzes maakt in je leven en zelf verantwoordelijk bent :')

Niet zien hoe moreel verwerpelijk het is om in deze situatie de mistress te zijn :')

Geen normen en waarden hebben :')
Denken dat andere mensen die ook niet hebben :')
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:50:53 #100
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154526993
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef Ceviche het volgende:
Niet zien hoe moreel verwerpelijk het is om in deze situatie de mistress te zijn :')
Minnares valt wel te behapstukken (misschien ook wel voor de ander in die relatie..) maar dat wroeten naar meer snap ik dan niet zo...

Ik bedoel een minnares/minnaar hebben is al zo oud als de weg naar rome... Dat is echt niet zo bijzonder..
Zolang je maar weet met wie je een relatie hebt, en het niet angstvallig geheim houd.. (zoveel voorbeelden van dat de ander wel op de hoogte is, maar geen enkel detail wil horen, zolang ze maar weet dat ze altijd nr 1 is..)

Het is net hoe je relatie in elkaar zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')