Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?quote:
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat dit zou gaan eigenlijk? Zoals je beste vriendinnen zouden reageren of zo? Oh meid, wat erg, wat een klootzak joh, dat hij je zo behandelt! Je bent te goed voor hem! Zoiets?
Je zegt wel dat je nu wel weel dat je een bitch bent, maar ehh, wat ga je doen dan?
Of zie je wel waar het schip strandt en vind je de drama eigenlijk best wel leuk, omdat je aandacht krijgt van een ander? Of zo?
De oplossing is namelijk best wel simpel; benen dicht houden en contact verbreken, maar iets zegt me dat je dat niet zal doen. Dus, wat voor antwoord zoek je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.
Ik snap dat je de behoefte hebt om je gedrag te verantwoorden en aan te geven het vooral door hem komt, maar sta je nooit stil bij jezelf over wat nou verstandig is om te doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ik had m'n bericht willen aanpassen, maar blijkbaar mag dat ook niet.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
En je denkt niet even iets verder... dat hij dan een klootzak is kunnen die kinderen weinig aan doen, die vrouw wellicht ook...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Wat ik zoek/zocht is mensen die in een vergelijkbare situatie zitten. Het is al kut genoeg en weet dat het niet goed is, maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen. Hij gaat vreemd, ik niet. Ja ik laat iemand vreemd gaan, maar daar is hij zelf bij. Plus ik ben niet degene die contact zocht, dat was hij en ik app 9 van de 10 nooit uit mezelf, dat is wat hij doet.
Ok trollquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
En de mensen die zo negatief reageren en doen alsof het mijn fout is......jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan! Chapeau voor jullie!
Meid, waar is je eigenwaarde? Vind je het oké dat 'ie alleen maar tijd voor je heeft als het hém uitkomt? Vind je dat oké? Dat hij 's avonds lekker bij zijn vrouw in bed kruipt, terwijl hij net nog lieve woordjes tegen jou fluisterde? Verdien jij geen vriend die gewoon 100% voor jou kiest dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
jullie zijn zeker allemaal lieverdjes, zijn nog nooit vreemdgegaan of hebben nooit iemand vreemd laten gaan
Godverdommequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Myrr het volgende:
Ook gewoon stug appen naar hem, op je eigen tijdstippen. Als een goede sidebitch doe je dat alleen tijdens bepaalde uren. Straks kijkt zijn mainvrouw naar zijn scherm terwijl hij ligt te slapen, en appt Mam ineens gekke dingen. Beetje raar als Domino's Pizza vraagt om duidelijkheid.
Als hij jou echt wil was hij allang van zijn vrouw weggegaan, maar hij wil jou gewoon houden als neukertje er naast, nu is de vraag of dat genoeg is voor jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
[..]
Oh jij heb hem vreemd laten gaan? Hij vindt je zo het einde, jullie konden het gewoon niet meer stoppen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:21 schreef Sterrenmeisje het volgende:
maar ik hoef mij daar niet schuldig over te voelen.
Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? dat zou je zeker wel moeten. Het is gewoon not done om je ex te neuken, als die een ander heeft, met kinderen. Wat hij zelf ook wil, JIJ zou nee moeten zeggen.
Schuld afschuiven is te makkelijk.
Ik ben wel eens vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Ze is er inderdaad niet voor verantwoordelijk om zijn huwelijk in stand te houden, maar ze is wel mede-schuldig aan het verneuken ervan (wat Kreator volgens mij bedoelt).quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als zij hem had afgewezen was hij wel naar de volgende gegaan, ze kan hem niet tegen houden om vreemd te gaan.
Maar er aan meewerken is inderdaad wel een andere uiterste.
TS leeft nu nog in de illusie dat hij uiteindelijk voor haar zal kiezen, en natuurlijk zijn er mannen die hun vrouw hebben verlaten voor een ander, maar dat is dan al vrij snel en niet na een aantal maanden. Dan ben je gewoon een neukertje naast de vrouw die altijd voor zal gaan.
Dus ik denk dat ze zichzelf hier nog het meeste mee heeft.
Ze is niet verantwoordelijk voor zijn huwelijk, dat is hij.
Dat klopt. Ik hoef er geen compliment voor want het kost geen moeite.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Waarom moet hij dat aan jou zeggen? jij bent zijn neukoptie niet zijn partner ofzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Eerder in dit gesprek vroeg ik hem of hij tijd had om er in het echt over te praten. Deze week niet want ben immers een week weg, zei hij. Dat heeft hij mij dus helemaal niet verteld. Hij gaf vorige week wel aan dat ze miss weg zouden omdat de kinderen dat graag wilden, maar hadden nog niks geboekt en dan opeens gaat hij weg zonder dat te zeggen.....
Mwau, eerlijk is eerlijk: zover ligt het nu ook weer niet van de norm af.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het is inderdaad de norm om vreemd te gaan of met iemand samen te zijn die vreemdgaat..
De situatie moet jou wel een enorm lekker gevoel geven om eventuele gevolgen niet in te kunnen willen zien.
Let wel TS, dit gaat over de motivatie om vreemd te gaan. Jullie zijn nog steeds beide schuldig, alleen heb jij het voordeel dat je geen verplichting naar zijn vrouw toe hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:58 schreef snakelady het volgende:
Wel een goede te talk voor jou ts, de reden waarom mensen vreemdgaan.
Kort samengevat, het heeft niks met jou persoonlijk te maken maar alles met zijn huwelijk, die niet eens slecht hoeft te zijn.
Wat ze als koppel vaak ook nog sterker uitkomen.
Veel te moeilijk voor sommige hormoonbollen. TS en haar vriend hebben natuurlijk ooit ook een passionele relatie gehad, ik kan me voorstellen dat er nog altijd een seksueel spanningsveld bestaat. Daar is één redemie tegen en dat is: vergeven en vergeten. Helemaal uit je systeem wissen. Een alternatief kan nog zijn om met zijn drietjes seks te hebben, als de moeder van de kinderen daar voor open staat. Dit soort dingen gaat meestal niet lang goed omdat er best veel jaloezie bij komt kijken, maar goed, voor sommigen kan het werken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je kan toch ook gewoon vrienden blijven en alleen vriendschappelijke dingen ondernemen?
vrijgezel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
Ik vind dit eerlijk waar meer het probleem van die vent dan van haar.
Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef agter het volgende:
Ik vind dit eerlijk waar meer het probleem van die vent dan van haar.
Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef Ceviche het volgende:
Mensen die al bovenstaande doen en dan nog zelfrespect hebben
Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Of juist niet, en daarom niets te verliezen hebben en geen ene fuck geven.
Het is kansloos, maar het bestaat.
Uiteraard, maar je hebt ook mensen zonder moreel besef die koste wat het kost pakken wat ze willen pakken en daarbij hele dorpen platbranden. De mimimi'ers die over lijken gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zelfs als je helemaal geen zelfrespect hebt heb je ook nog de keuze om gewoon wat leuks/zinnigs te doen met je leven. Als ik nooit een man zou hebben gevonden die 'aan mijn eisen voldoet' (lief zijn, eerlijk zijn, trouw zijn, etc.) dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen, gaan reizen, etcetera.
Niet andere mensen lastigvallen met mijn shit, in ieder geval.
Nee getrouwd.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
vrijgezel?
(nee niet ter interesse, maar vanuit perspectief)
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:36 schreef Ceviche het volgende:
dan zou ik gewoon een paar katten hebben genomen
En dus branden we haar af...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch haar topic over haar probleem.
Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef agter het volgende:
[..]
En dus branden we haar af...
Beetje sneu.
Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:42 schreef Myrr het volgende:
Ik wil trouwens ook wel katten, alleen die anussen overal, no can do.
Daar kan ik wel mee leven, niet dat ze overal zitten en onzichtbare anus-afdrukken achterlaten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze open gaan en PFFFF zeggen..
Ik las laatst iets over nieuw beleid op fok.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsja, het is Fok forum, anders moet ze naar forum.secondlove.nl gaan ofzo.
Ze zou volgens het rechtssysteem gewoon medeplichtig zijn.
Alsof dat zo'n prestatie isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef Sterrenmeisje het volgende:
Minnares valt wel te behapstukken (misschien ook wel voor de ander in die relatie..) maar dat wroeten naar meer snap ik dan niet zo...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef Ceviche het volgende:
Niet zien hoe moreel verwerpelijk het is om in deze situatie de mistress te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |