abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:22:04 #226
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154583638
The Donald stond vandaag bij de Mexican border, en had blijkbaar een bad hair day.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:25:22 #227
168304 Mani89
pi_154583716
En hij trok gister weer hard van leer op CNN.

donderdag 23 juli 2015 @ 23:36:47 #228
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_154584055
Zal Biden het gaan doen in 2016? Deze krant denkt van wel.

http://www.washingtontime(...)e-race-nex/?page=all

Zijn fans hopen het ook

http://draftbiden2016.com/
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_154587577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:36 schreef martijnde3de het volgende:
Zal Biden het gaan doen in 2016? Deze krant denkt van wel.

http://www.washingtontime(...)e-race-nex/?page=all

Zijn fans hopen het ook

http://draftbiden2016.com/
Als Biden zich daadwerkelijk in de race mengt, kunnen O'Malley, Chafee en Webb hun campagne net zo goed staken.

Ik weet het eerlijk gezegd niet of ik het zo'n goed plan vind. De man is 72 jaar en dus nauwelijks jonger dan Bernie Sanders. Ik vind het echt geen goede zaak dat de drie topkandidaten van de Democraten allemaal ruim voorbij de 65 jaar zijn.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 07:26:50 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154588822
Als Joe Biden mee doet kunnen ze net ze goed Jimmy Carter vragen of hij alsnog wil proberen een tweede termijn te krijgen.
pi_154589178
Ik vind het toch wel opmerkelijk dat veel president(-kandidaten) vaak wel vrij oud zijn. Zeker als je bedankt dat ze voor 4 jaar gekozen worden en praktisch altijd voor een tweede termijn gaan.

In het geval van Sanders zou dat betekenen dat de president een 83-jarige is aan het einde van zijn tweede termijn..
pi_154594208
Ja zeker als je bedenkt hoe slopend die baan is.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:27:08 #233
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154594610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
The Donald stond vandaag bij de Mexican border, en had blijkbaar een bad hair day.

Om een bad hair day te hebben moet je wel hair hebben natuurlijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_154594720
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Om een bad hair day te hebben moet je wel hair hebben natuurlijk.
Het is meer een bad hair piece day inderdaad. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:36:51 #235
45206 Pietverdriet
pi_154594929
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is meer een bad hair piece day inderdaad. :P
Tja, vroeger was het Love, Hair, Peace
Trump is meer Hate Hair Piece
pi_154595379
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, vroeger was het Love, Hair, Peace
Trump is meer Hate Hair Piece
Ach, ik weet nooit zozeer of het echt haat is. De man is gewoon een beroepsclown. Ik geloof dat het Perry was die hij aanviel op zijn gebrek aan hardline migratiebeleid als gouverneur. Perry counterde vervolgens met het gegeven dat de voornaamste prestaties van Trump op het gebied van illegale immigratie het in dienst nemen van desbetreffende migranten was.
De man schreeuwt gewoon van alles om aandacht te krijgen. De vergelijking met Berlusconi, die andere narcistische zakenman met grootheidswaanzin, was wat dat betreft ook wel treffend.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:54:17 #237
45206 Pietverdriet
pi_154595588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, ik weet nooit zozeer of het echt haat is. De man is gewoon een beroepsclown. Ik geloof dat het Perry was die hij aanviel op zijn gebrek aan hardline migratiebeleid als gouverneur. Perry counterde vervolgens met het gegeven dat de voornaamste prestaties van Trump op het gebied van illegale immigratie het in dienst nemen van desbetreffende migranten was.
De man schreeuwt gewoon van alles om aandacht te krijgen. De vergelijking met Berlusconi, die andere narcistische zakenman met grootheidswaanzin, was wat dat betreft ook wel treffend.

Ik zeg: "Potatoe"
pi_154603913
Vind Trump steeds vermakelijker worden. Mensen zeggen dat hij kansloos is, maar ik moet het nog maar zien.
pi_154605770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:19 schreef Odaiba het volgende:
Vind Trump steeds vermakelijker worden. Mensen zeggen dat hij kansloos is, maar ik moet het nog maar zien.
In de primaries of in de verkiezing?
pi_154605948
Nog een stukje you get what you give volgens de NYT:
http://mobile.nytimes.com(...)party-concocted.html
pi_154608515
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

In de primaries of in de verkiezing?
Onze Nederlandse nieuwsmedia. Volgens hun gaan Amerikanen altijd in het begin voor de meest uitgesproken kandidaat, maar wanneer ze dan moeten stemmen kiezen ze gematigd. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar zou hem toch niet onderschatten of denken te weten wat elke kiezer zal doen. Wat zeg jij?
pi_154608663
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:21 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Onze Nederlandse nieuwsmedia. Volgens hun gaan Amerikanen altijd in het begin voor de meest uitgesproken kandidaat, maar wanneer ze dan moeten stemmen kiezen ze gematigd. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar zou hem toch niet onderschatten of denken te weten wat elke kiezer zal doen. Wat zeg jij?
Volgens mij snapte je mijn vraag niet. Heeft Trump kans in de Republikeinse primaries? Wellicht.
Heeft hij kans in de verkiezing tegen een democratische kandidaat? Absoluut niet.
pi_154608806
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij snapte je mijn vraag niet. Heeft Trump kans in de Republikeinse primaries? Wellicht.
Heeft hij kans in de verkiezing tegen een democratische kandidaat? Absoluut niet.
Het maakt mij verder niet heel veel uit, kan toch niet mee stemmen. Maar waarom zouden de republikeinen weer hard verliezen tegenover de democraten?
pi_154608949
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:32 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Het maakt mij verder niet heel veel uit, kan toch niet mee stemmen. Maar waarom zouden de republikeinen weer hard verliezen tegenover de democraten?
Wie heeft het over Democraten die hard gaan verliezen van Republikeinen?
Ik heb het over Trump.
Die heeft onder de gehele bevolking 60% die absoluut niet op hem zou stemmen, pollt het beroerdste tegen Hillary van alle republikeinse kandidaten en is de enige van de Republikeinse kandidaten die het in de polls aflegt tegen Sanders en dan nog flink ook met 37-47.
Trump is volstrekt kansloos, hoe graag sommige mensen hem hier ook willen zien winnen.
pi_154609078
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb het over Trump.
Die heeft onder de gehele bevolking 60% die absoluut niet op hem zou stemmen, pollt het beroerdste tegen Hillary van alle republikeinse kandidaten en is de enige van de Republikeinse kandidaten die het in de polls aflegt tegen Sanders en dan nog flink ook met 37-47.
Trump is volstrekt kansloos, hoe graag sommige mensen hem hier ook willen zien winnen.
In hoeverre zijn de Polls betrouwbaar, tot voor kort namen ze Trump helemaal niet eens mee omdat ze dachten dat hij geen serieuze kans zou hebben, het recente succes in de peilingen is volgens diezelfde analisten lastig te verklaren juist omdat ze Trump nooit serieus hebben meegenomen dus in hoeverre zijn impopulariteit echt groot is, en onbreekbaar, dat valt nog zeer te bezien in deze.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:47:38 #246
168304 Mani89
pi_154609222
De email-gate van Hillary komt weer eens bovendrijven.

quote:
Justice Department weighs request to probe Clinton emails

NEW YORK (Reuters) - The Justice Department said on Friday it is weighing a request by two government inspectors to look into the possible mishandling of classified information in Hillary Clinton's private email account from when she was secretary of state.

The department said it "has received a referral related to the potential compromise of classified information."

A Justice Department official said the "referral" is not a request for a criminal investigation into Clinton's emails, thousands of which she handed over to the State Department after resigning in 2013.

Clinton's use of a private email account for her work as America's top diplomat came to light in March and brought criticism from political opponents that she had sidestepped transparency and record-keeping laws.

Clinton, the front-runner to represent the Democratic Party in the November 2016 presidential election, has repeatedly said she broke no laws or rules by eschewing a standard government email account for her State Department work in favor of her private account. She also said she sent no classified information by email.…

Clinton spokesman Nick Merrill said in a statement she "followed appropriate practices in dealing with classified materials."

The former first lady said she handed to the State Department last year all the work-related emails she had, amounting to some 55,000 printed pages covering her four-year tenure, although her staff have recently acknowledged there are gaps in the records she retained.

But the inspector general of the intelligence community, in a letter to Congress, said a limited sampling of Clinton's emails in question found at least four that contained classified information and should have been considered secret.

Reports on Friday about a possible investigation into the emails caused confusion.

The New York Times originally reported that two government inspectors general had asked the Justice Department to open a criminal investigation into Clinton's use of her private

It altered its report on its website overnight without explanation to suggest she personally was not the focus of a criminal referral.

Then, the Justice Department said the inspectors general had requested a criminal investigation into the emails, before backtracking and saying that there was a request for a probe but not a criminal one.

http://news.yahoo.com/jus(...)-nyt-044808244.html#
pi_154609329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:41 schreef Slaro het volgende:

[..]

In hoeverre zijn de Polls betrouwbaar, tot voor kort namen ze Trump helemaal niet eens mee omdat ze dachten dat hij geen serieuze kans zou hebben, het recente succes in de peilingen is volgens diezelfde analisten lastig te verklaren juist omdat ze Trump nooit serieus hebben meegenomen dus in hoeverre zijn impopulariteit echt groot is, en onbreekbaar, dat valt nog zeer te bezien in deze.
Ah, het 'ze zaten er een keer naast dus polls zijn onbetrouwbaar' argument. Lees even een paar posts terug over de betrouwbaarheid van polls, staat wel wat interessant leesvoer. Ook over de populariteit van Republikeinen onder allerlei cruciale groeperingen als latino's, die Trump al dusdanig geschoffeerd heeft dat hij de benodigde ondersteuning voor de swing states wel kan vergeten.

Afgezien daarvan is Trump gewoon langzaamaan gestegen vanwege alle media-aandacht de laatste tijd. Kijk echter eens naar de cijfers in die polls. Trump heeft nu gemiddeld iets van 18% van de stemmen onder geregistreerde republikeinse primary stemmers. Dat stelt nog niets voor.
pi_154609450
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb het over Trump.
Nogmaals. het interesseert me allemaal vrij weinig, vermakelijk is het wel. we zullen het pas zien in 2016.
pi_154609503
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, het 'ze zaten er een keer naast dus polls zijn onbetrouwbaar' argument. Lees even een paar posts terug over de betrouwbaarheid van polls, staat wel wat interessant leesvoer. Ook over de populariteit van Republikeinen onder allerlei cruciale groeperingen als latino's, die Trump al dusdanig geschoffeerd heeft dat hij de benodigde ondersteuning voor de swing states wel kan vergeten.

Afgezien daarvan is Trump gewoon langzaamaan gestegen vanwege alle media-aandacht de laatste tijd. Kijk echter eens naar de cijfers in die polls. Trump heeft nu gemiddeld iets van 18% van de stemmen onder geregistreerde republikeinse primary stemmers. Dat stelt nog niets voor.
Ze zaten er vrijwel allemaal naast omdat ze hem stelselmatig niet in de peilingen en onderzoeken hebben meegenomen, dat is iets heel anders dan dat er een poll of een peiling een keer er naast zit, dat is gewoon een gat in je onderzoek.

Wat betreft de Latino's kan dit alleen relevant worden als de Latino's eindelijk eens in grote aantallen gaan stemmen wat tot dusverre nauwelijks is gebeurd. Ruim 18% van de Latino's geeft overigens aan wel degelijk op Trump te kunnen stemmen en dit zijn ook wat meer trouwe stemmers.

Het stelt allemaal nog weinig voor maar als Trump uiteindelijk niet te verslaan blijkt zullen ze een positief verhaal rondom hem moeten schrijven. De reden dat veel mensen op hem stemmen, waarschijnlijk, is omdat hij daadwerkelijk een van de weinige 'onafhankelijke' kandidaten is. Hij is de enige Republikein die geld heeft gegeven aan de campagne van Clinton omdat hij haar mag, hij is niet afhankelijk van campagnegelden zoals andere kandidaten dat wel zijn, bovendien is hij self-made en heeft zowel onder zijn medewerkers als onder televisiekijkers niet eens een heel slechte reputatie.

Hoe dan ook, we zullen het zien, ik dacht eerst ook op basis van de eerste berichtgeving dat hij kansloos zou zijn maar na het recente succes, en me wat meer in Trump te hebben verdiept, vraag ik me af of hij echt zo zwak zal zijn (hij steunt ook universele gezondheidszorg, wat voor de Republikeinen misschien weinig zal opleveren, maar toch interessant).
pi_154609535
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:56 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Nogmaals. het interesseert me allemaal vrij weinig, vermakelijk is het wel. we zullen het pas zien in 2016.
Ik zeg niet dat het je wat interesseert, ik geef aan waarom hij volstrekt kansloos is aangezien jij beweert dat hij kans zou maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')