SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm pizza![]()
Maar dan liever geen dure uit Zwitserland![]()
Ik heb uitgerekend dat ik ongeveer voor een volle 3 extra dagen in de week kan eten om op gewicht te blijven, t.o.v. wanneer ik niet zou hardlopenEn waarschijnlijk doe ik dat ook want val iig niet af.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustusMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gelukkig tellen de 3 evenementen in augustus samen voor net zoveel kms als wanneer we allemaal elk weekend 5km races zouden lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustus
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gaat Corniel die Monnikentocht eigenlijk Nordic wandelen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn zomerstop zit er bijna op: ik ga in augustus waarschijnlijk een paar baanwedstrijden en misschien nog een 10km wegwedstrijd doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustus![]()
Dat kan niet kloppen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Devv, kan je even wat toevoegen?
1
2
3
4
5[b]1 augustus 2015 - [url=http://halvemarathon.nl/]Halve Marathon Lauwersoog-Ulrum[/url][/b]
[*] pijll - HM
[b]11 oktober 2015 - [url=http://www.essen-marathon.de/]Marathon "Rund um den Baldeneysee" (Essen)[/url][/b]
[*] pijll - Marathon![]()
mijn zomerstop duurt nog wel even, D'n Driesloop wordt mijn eerste weer, en de maanden erna is het druk zat: de helft van de weekenden tot aan Vegas een evenement. Sommige zijn gewoon luxe LDL's (met verzorging en hoogtemeters enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:12 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Mijn zomerstop zit er bijna op: ik ga in augustus waarschijnlijk een paar baanwedstrijden en misschien nog een 10km wegwedstrijd doen.), andere zijn gewoon leuke runs en weer andere wat snelheidtesters. Heb er iig weer veel zin in
Gaan er eigenlijk nog mensen met je mee naar Las Vegas? En hoe lang ga je daar heen, van tevoren al eerder of erachteraan een vakantie plakken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:22 schreef Guard het volgende:
[..]
mijn zomerstop duurt nog wel even, D'n Driesloop wordt mijn eerste weer, en de maanden erna is het druk zat: de helft van de weekenden tot aan Vegas een evenement. Sommige zijn gewoon luxe LDL's (met verzorging en hoogtemeters enzo), andere zijn gewoon leuke runs en weer andere wat snelheidtesters. Heb er iig weer veel zin in
Thanks for the reminder.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Die zit toch wel in je bewustzijn?quote:
Lijkt me nu geen evenementje wat je even over het hoofd ziet
Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaan er eigenlijk nog mensen met je mee naar Las Vegas? En hoe lang ga je daar heen, van tevoren al eerder of erachteraan een vakantie plakken?
In Vegas komt er dan nog een loper bij en doen we met zijn 3-en op zaterdag de 5k, en zondag komt als het goed is ook nog een supporter van Arizona naar Vegas en dan lopen mijn zus en ik de M.
Op de maandag of dinsdag na de M vlieg ik dan door naar Aruba, weer helpen bij het jaarlijkse week-lange feestje op het strand en dan nog een paar dagen zelf daar chillen.
Kon slechter, al zeg ik het zelf
Wow wat gaaf! Je zus is dus ook al een ervaren loopster?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.
In Vegas komt er dan nog een loper bij en doen we met zijn 3-en op zaterdag de 5k, en zondag komt als het goed is ook nog een supporter van Arizona naar Vegas en dan lopen mijn zus en ik de M.
Op de maandag of dinsdag na de M vlieg ik dan door naar Aruba, weer helpen bij het jaarlijkse week-lange feestje op het strand en dan nog een paar dagen zelf daar chillen.
Kon slechter, al zeg ik het zelf
Lijkt me echt heel chill om een paar strand-chill-vakantiedagen te hebben na de marathon..!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eerlijk gezegd zit het al 44 weken iedere dag in mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Die zit toch wel in je bewustzijn?
Lijkt me nu geen evenementje wat je even over het hoofd ziet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja zus loopt al behoorlijk wat jaartjes langer dan ik en heeft ook al een marathon gelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow wat gaaf! Je zus is dus ook al een ervaren loopster?
Lijkt me echt heel chill om een paar strand-chill-vakantiedagen te hebben na de marathon..!
De eerste paar dagen na de M op het strand wordt een actief herstel. Dan loop ik de hele dag op en neer door het zand, benieuwd hoe dat gaat
Tof! Ik zit nog te twijfelen om na New York via Vegas naar de Grand Canyon te gaan. Ik weet niet hoe ik uit de marathon kom. Na Parijs had ik nergens last van maar het is zonde om naar de Grand Canyon te gaan als je nauwelijks kunt lopen. Dan wacht ik liever tot volgend jaar en zoek ik het deze keer iets zuidelijker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.
Kon slechter, al zeg ik het zelf![]()
Niet helemaal deze is een paar dagen eerder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustus![]()
![]()
Staat die in de WLWW???quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:05 schreef Mercy het volgende:
[..]
Niet helemaal deze is een paar dagen eerder.
Dan heb ik er ook nog wel één:
1
2[b]30 juli 2015 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/rainbowrunRainbowrun (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - 5 km (social run)
Ik baal mooi van al die afhakende trailers, want ik vind bootcamp veel zwaarder dan trailen.
Maar ik moet wat over hebben voor een goddelijk lichaam...![]()
![]()
Leuk loopje is dat. Bij mij in de wijk. Ben zelf alleen op vakantie dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:05 schreef Mercy het volgende:
[..]
Niet helemaal deze is een paar dagen eerder.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
de Lachende vis is/was een verzamelpunt op zondag voor leuke motorrittenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Leuk loopje is dat. Bij mij in de wijk. Ben zelf alleen op vakantie dan.![]()
dus vond het leuk om eens daar te komen voor iets totaal anders.![]()
Ik heb dan ook nog wedstrijdje, die laatst ivm de hitte was afgelast:
1
2[b]15 augustus 2015 - [url=http://wiezoloop.nl/]Wiezoloop (Wierden)[/url][/b]
[*] Voccar - 5 km![]()
Dat is wel heel erg gaaf ja! Ben echt benieuwd hoe je die gaat vinden, zal ook wel wat mooie foto's opleverenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Kon slechter, al zeg ik het zelf.
![]()
Over foto's gesproken: heeft één van de Oosterhoutse trailerts toevallig een foto genomen van de lintjes oid? Ik zoek een foto daarvan, voor bij nieuw verhaaltje![]()
![]()
Ja hè, laat ik er een foto van geen lintje bij doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Was er niet juist een gebrek aan lintjes?![]()
![]()
![]()
Ik vind 't wel passend. Gewoon een foto van een bosje. Leeg. Zonder lintje. Want dáár ging het fout!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè, laat ik er een foto van geen lintje bij doen
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè, laat ik er een foto van geen lintje bij doen![]()
Dat zijn paden!
Als je toch bezig bent: graag eentje van een bos en vrij van copyright enzo
Wel een goed idee![]()
![]()
https://www.google.com/se(...)rc=UNt_fMSrjKhmpM%3Aquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:01 schreef Quoi het volgende:
Dat zijn paden!
Als je toch bezig bent: graag eentje van een bos en vrij van copyright enzo
Wel een goed idee
Leef je uit
Thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)rc=UNt_fMSrjKhmpM%3A
Leef je uitmaarrr copyright-technisch lijkt me via google van internet af trekken geen best idee. Flickr heeft wel een optie om gericht te zoeken, mocht je het zelf nodig hebben een keer. tip
![]()
Sorry Quoi, ik heb geen foto's genomen onderweg.
Ik heb me net fijn laten mishandelen door de masseur. Ik lag scheef
F means you're fucked![]()
Je kan toch meestal met doorklikken naar de bron er wel achter komen of er copyright achter zit? Maar handige tip, en goed dat je daar aan denkt! Anders moet je nu zelf even het bos inquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanksmaarrr copyright-technisch lijkt me via google van internet af trekken geen best idee. Flickr heeft wel een optie om gericht te zoeken, mocht je het zelf nodig hebben een keer. tip
Kan ja. Vaak is het dan toch niet geschikt. Maar maakt niet uit, ik heb er eentjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan toch meestal met doorklikken naar de bron er wel achter komen of er copyright achter zit? Maar handige tip, en goed dat je daar aan denkt! Anders moet je nu zelf even het bos in![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel passend. Gewoon een foto van een bosje. Leeg. Zonder lintje. Want dáár ging het fout!ik moest daar ook meteen aan denken
![]()
![]()
O, net te laatquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kan ja. Vaak is het dan toch niet geschikt. Maar maakt niet uit, ik heb er eentjeAnders mocht je hier ook iets copyrightvrij uitzoeken: https://www.flickr.com/photos/32612365@N06/
![]()
Vrees van nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:55 schreef Quoi het volgende:
Over foto's gesproken: heeft één van de Oosterhoutse trailerts toevallig een foto genomen van de lintjes oid? Ik zoek een foto daarvan, voor bij nieuw verhaaltjeSorry!
![]()
Ik denk nog niet aan een loopje maar hoop er dit jaar nog wel 1 te kunnen doen in het najaar.
6 december Montferlandrun 7.5 km lijkt mij wel een leuke, was vorig jaar een mooie.
Ben al blij pijnvrij verder te trainen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, dat zou leuk zijn om die weer te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik denk nog niet aan een loopje maar hoop er dit jaar nog wel 1 te kunnen doen in het najaar.
6 december Montferlandrun 7.5 km lijkt mij wel een leuke, was vorig jaar een mooie.
Ben al blij pijnvrij verder te trainen.zet 'm op!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Loop je m ook weer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn om die weer te doenzet 'm op!
![]()
Was wat fris maar gewoon mooi, en dat einde supersnel bergaf he!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heerlijk vond ik die!! Niet makkelijk, maar wel heel erg leukquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Loop je m ook weer?![]()
Was wat fris maar gewoon mooi, en dat einde supersnel bergaf he!![]()
Ik wil zeker weer![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Woohoo, dat is goed nieuws zeg nadat je een tijd terug nog concludeerde misschien nooit meer pijnvrij te kunnen lopen na uitbehandeld te zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ben al blij pijnvrij verder te trainen.
Overigens heb ik min of meer hetzelfde als jij: poot hard verzwikt op een trap in februari, nu nog steeds niet 100% en twijfels of het ooit nog goed komt.![]()
Mja ik zeg pijnvrij maar het is acceptabel. Betere dagen waarin je geen last hebt, andere dagen trekt het wat weer ook in rust. Maar overall neemt het af. Fysio gaf aan dat het nog wel een half jaar kon duren als het al helemaal over ging.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Woohoo, dat is goed nieuws zeg nadat je een tijd terug nog concludeerde misschien nooit meer pijnvrij te kunnen lopen na uitbehandeld te zijn.
Overigens heb ik min of meer hetzelfde als jij: poot hard verzwikt op een trap in februari, nu nog steeds niet 100% en twijfels of het ooit nog goed komt.
Rotblessure he!
Mn kijk op hardlopen is wel wat aangepast, meer getemperd in te behalen doelen gewoon nemen zoals het gaat.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klinkt als mijn verhaal. Al heb ik ook wel weer 2 wedstrijdjes gelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mja ik zeg pijnvrij maar het is acceptabel. Betere dagen waarin je geen last hebt, andere dagen trekt het wat weer ook in rust. Maar overall neemt het af. Fysio gaf aan dat het nog wel een half jaar kon duren als het al helemaal over ging.
Rotblessure he!
Mn kijk op hardlopen is wel wat aangepast, meer getemperd in te behalen doelen gewoon nemen zoals het gaat.
Het heeft mij de "basis" van het lopen weer doen waarderen.![]()
Ik kan alleen maar zeggen "doe voorzichtig!" opbouwen ging voor mij kennelijk na de blessure toch te hard waardoor ik helemaal de kreukel in liep.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Klinkt als mijn verhaal. Al heb ik ook wel weer 2 wedstrijdjes gelopen.
Het heeft mij de "basis" van het lopen weer doen waarderen.
Oh, en oefeningen zijn helemaal niet slecht om er naast te doen![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Trouwens, m'n medaille van de Montferlandrun is volgens m'n vriend de mooiste die ik heb
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik geloof dat die run bij ons ook op het programma staat in december.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, m'n medaille van de Montferlandrun is volgens m'n vriend de mooiste die ik hebZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn tip, schrijf je op tijd in! Die inschrijving sluit iets van een maand van te vorenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik geloof dat die run bij ons ook op het programma staat in december.![]()
Ik kwam daar dus een paar dagen te laat achter en heb toen een smeek-mailtje geschreven naar de organisatie, en toen mocht ik toch nog meedoen
Vind ik ook 1 van de mooistequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, m'n medaille van de Montferlandrun is volgens m'n vriend de mooiste die ik heb
Vooruit, in september kunnen we ons weer inschrijven!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Deal! En dit jaar zal ik op tijd zijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook 1 van de mooiste
Vooruit, in september kunnen we ons weer inschrijven![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb wekenlang oefeningen gedaan die ik helemaal niet kon (want bij kniebuigingen op één been val ik gewoon om). Toen ik daarmee stopte ging het herstel snellerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen "doe voorzichtig!" opbouwen ging voor mij kennelijk na de blessure toch te hard waardoor ik helemaal de kreukel in liep.
Oh, en oefeningen zijn helemaal niet slecht om er naast te doen![]()
![]()
![]()
Over medailles gesproken, Elizabeth had maar één taak en dat was regelen dat mijn brandweermedaille op tijd zou zijn.....één taak...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Over medailles gesproken...GotC had wat verzonnen voor mn Eiger-steen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:55 schreef YUR het volgende:
Over medailles gesproken...GotC had wat verzonnen voor mn Eiger-steen:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets heb ik ook in gedachte voor mijn Naseby buckle'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Over medailles gesproken...GotC had wat verzonnen voor mn Eiger-steen:Die is ook echt te leuk voor bij de 'gewone' medailles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bleh, op papier was dit niet zo'n moeilijke training (2.5 km inlopen, 6x9 minuten D1 en 5x400m@1.42, 2.5 km uitlopen). Maar jezelf opladen voor 17+km na het werk is best wel lastig, en het ging echt voor geen meter. Benen waren te moe om soepel op het goede tempo te lopen, het was echt hangen en wurgen. Laatste 5km ben ik echt in een soort sjokstand op mijn tandvlees thuisgekomen. Nouja.. goede training voor de pijnlijke laatste kms van de marathon I guess, al hoop ik dan nog wel wat meer op techniek te kunnen lopen.
Ik vind het wel een beetje jammer dat ik echt keihard train maar met dit schema alsnog af en toe trainingen moet inkorten/afkappen of dat ze gewoon niet goed gaan. En dan voel ik me elke keer een loser. Volgens mij is het schema gewoon echt wat te zwaar/is het te snel opgebouwd in kms.
Wat ook niet echt chill is, is dat ik een blok van 4 loopdagen achter elkaar heb (waarvan vandaag de laatste dag was), en dan een rustdag, een loopdag en weer een rustdag. Dat moet ik eigenlijk zien om te gooien naar 3-2. Anyway, morgen een rustdag en donderdag maar weer kijken hoe het ervoor staat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
je doet net of het een bevalling is... iets zegt me dat een beetje schuiven in een schema echt geen 10 minuten aan beide kanten van de finishtijd gaat schelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat ook niet echt chill is, is dat ik een blok van 4 loopdagen achter elkaar heb (waarvan vandaag de laatste dag was), en dan een rustdag, een loopdag en weer een rustdag. Dat moet ik eigenlijk zien om te gooien naar 3-2. Anyway, morgen een rustdag en donderdag maar weer kijken hoe het ervoor staat.
En we hebben allemaal we eens het gevoel dat het schema "niet loopt" zoals we willen en dat het niet lukt etc.
L_T, ik weet hoe jij gehecht bent aan je schemas maar laat ze je niet het plezier ontnemen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, net heerlijk 30 min gelopen. Elke km iets sneller zonder het te merken. Moet nodig die knop omzetten en een stabiel tempo zoeken denk ik.
![]()
Ik heb het helemaal niet over finishtijd, meer over heel en energiek blijven. Maar goed, met 5x trainen heb je ook weer niet superveel ruimte om te schuiven, want er is ook een reden waarom trainingen staan waar ze staan. Maar goed, minder doen is uiteraard niet per se een ramp, maar dat kan ik beter met mijn trainer overleggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je doet net of het een bevalling is... iets zegt me dat een beetje schuiven in een schema echt geen 10 minuten aan beide kanten van de finishtijd gaat schelen
Ik vind het gewoon frustrerend dat het niet zo lekker gaat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij gaat echt weer lekker hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:32 schreef GotC het volgende:
Zo, net heerlijk 30 min gelopen. Elke km iets sneller zonder het te merken. Moet nodig die knop omzetten en een stabiel tempo zoeken denk ik.
daar heb je misschien gelijk in, misschien ook niet.... ik vraag me af hoeveel "wetenschappelijk" bewijs er is dat een bepaald schema werkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
want er is ook een reden waarom trainingen staan waar ze staan.
Als ik een rondje ga lopen met mijn loopvrienden die allemaal stuk voor stuk ultralopers zijn en we hebben het overtraining, dan loopt de een nooit verder dan 30km, terwijl de andere als langste duurloop voor een 100 miler 6 uur loopt... wie het weet mag het zeggen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het komt op mij over dat het allemaal een beetje veel is, je werk wat behoorlijk tijd en energie vergt en dan ook nog 5x per week trainen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon frustrerend dat het niet zo lekker gaat.
Nu ga ik je natuurlijk niet vertellen wat je wel en niet moet doen, maar 2 trainingen achter elkaar die echt niet goed gingen is wel een teken aan de wand.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dit klinkt misschien als een "aanval" op L_T maar is zeker niet zo bedoelt, maar gewoon even mijn gedachten voor zo ver ze wat waard zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Het komt op mij over dat het allemaal een beetje veel is, je werk wat behoorlijk tijd en energie vergt en dan ook nog 5x per week trainen.
Werk etc is geen excuus als je een doel wil behalen, ik train naast mijn werk ook 6 dagen in de week en een aantal kilometers meer.
Ik heb als ik L_T's post lees wel altijd het idee dat ze zo enorm gedreven is dat iedere training "moet kloppen" en als dat niet zo is dan is er "telurstelling"
Als ik, afgaande op hun posts hier, twee gelijkwaardige loopsters, Semmie en L_T tegen het licht hou dan krijg ik altijd het idee dat Semmie maar wat aan klooit maar toch nog een stuk sneller is op de marathon.... en dan vraag ik mij bij mijzelf wel eens af "L_T, is het die "teleurstelling" waard als het even niet lukt"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind dit eerder een belediging naar semtex, die klooit echt niet zomaar wat aan. En verder, zoals je al zegt; zoveel lopers, zoveel verschillende manieren om je doel te bereiken. Een goede trainer heeft niet heel veel wetenschappelijk bewijs nodig om het beste uit een atleet te halen, die leest zijn sporter gewoon, en daar vertrouw ik ook op. Verder gaan ongeveer 99% vd trainingen bij mij als een zonnetje, en nu toevallig een paar niet en ik wilde daar gewoon even over venten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit klinkt misschien als een "aanval" op L_T maar is zeker niet zo bedoelt, maar gewoon even mijn gedachten voor zo ver ze wat waard zijn.
Werk etc is geen excuus als je een doel wil behalen, ik train naast mijn werk ook 6 dagen in de week en een aantal kilometers meer.
Ik heb als ik L_T's post lees wel altijd het idee dat ze zo enorm gedreven is dat iedere training "moet kloppen" en als dat niet zo is dan is er "telurstelling"
Als ik, afgaande op hun posts hier, twee gelijkwaardige loopsters, Semmie en L_T tegen het licht hou dan krijg ik altijd het idee dat Semmie maar wat aan klooit maar toch nog een stuk sneller is op de marathon.... en dan vraag ik mij bij mijzelf wel eens af "L_T, is het die "teleurstelling" waard als het even niet lukt"
Laten we maar niet in discussie gaan over hoe je moet trainen en waar je wel en geen plezier in kunt hebben want het is al vaker gebleken dat onze meningen daarover te ver uiteen liggen
En nu ga ik lekker vroeg naar bed, dat is vaak de beste remedie bij benen die niet meewerken
Maar het hoeft ook geen aanleiding te zijn om jezelf te overtrainen of gewoon de vernieling in te lopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat jij meer km's maakt dan L_T, je bent nu eenmaal bezig met heel andere afstanden. Ik vind dan ook niet dat je iedereen langs jouw meetlat kan leggen en daarop afrekenen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk ook niet dat SEMTEX maar wat aanklooit, maar zij is er veel relaxter in als de training niet is wat ze had gehoopt. Ze is wel gedreven in bijv. de krachttraining en de duurlopen, maar gewoon het doen op zich is al goed genoeg.
Volgens mij traint ze ook zonder serieus schema waarbij ze moet intervallen op voorgeschreven tempo's?
LT traint er juist heel erg op en maakt zich veel drukker, maar blijkbaar is dat hoe zij het moet doen om een doel te behalen, Gewoon zomaar een stukje lopen zonder doel is niks voor haar.![]()
L_T rustig aan hoor.
Ik heb een heerlijke strandtraining gehad10x2min met hoog water, dus mul zand en als toetje de puinduinen. Mán wat fijn! En wat een weer
![]()
Heb ook nog eens als fotograaf heen en weer gebanjerd. Heeft een paar leuke foto's opgeleverd.![]()
dat doe ik ook niet, maar het is wel zo dat als je een bepaald doel voor ogen hebt , en aan dat doel zelfs een bepaalde finishtijd aan vast hang, je weet dat daar bepaalde trainingsconsequencies aan vast zitten en dan uiteindelijk maar een trainingsregel geldt "niet miepen"quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:14 schreef Guard het volgende:
[..]
. Ik vind dan ook niet dat je iedereen langs jouw meetlat kan leggen en daarop afrekenen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waren het alleen de benen die niet mee wilden werken, of was het ook de warmte/benauwdheid. Ik heb vanavond wel gelopen volgens planning, maar man wat was het zweten.
Een training is natuurlijk heel anders dan een wedstrijdje, maar hoop toch dat de komende tijd de snellere stukken wel iets makkelijker gaan dan vandaag om beetje vertrouwen te tanken richting de wedstrijdjes in augustus.![]()
Over medailles gesproken...GotC had wat verzonnen voor mn Eiger-steen:TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik loop af en toe met iemand die dat met al zijn M-medailles heeft gedaan. Een wand vol!
![]()
Zoiets is hier het plan ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tof. Ik loop af en toe met iemand die dat met al zijn M-medailles heeft gedaan. Een wand vol!
wie is de planner en wie is de uitvoerder??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
GotC en GotC natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wie is de planner en wie is de uitvoerder??F means you're fucked![]()
zoals een goed support crew lid betaamt!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zoals een goed support crew lid betaamt!![]()
![]()
Mijn Rotterdam Marathon-medaille hangt gewoon tussen alle andere medailles. Ik ben daar dan ook totaal niet trots op. Die van de Kustmarathon hangt wel in een apart lijstje, met mijn startnummer, drie foto's en een Kustmarathon-vlaggetje erin.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tof. Ik loop af en toe met iemand die dat met al zijn M-medailles heeft gedaan. Een wand vol!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
beschamend herkenbaar....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
al mijn marathon medailles hangen aan een kant van mijn hardloopkamer met de medaille van de Luxmore Grunt als vreemde eend in de bijt.... misschien ben ik hier, terugkijkend, nog wel het meeste trots op omdat dit voor mij persoonlijk toch echt het moment is geweest dat ik als loper 'een andere weg in sloeg'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mijn Rotterdam Marathon-medaille hangt gewoon tussen alle andere medailles. Ik ben daar dan ook totaal niet trots op. Die van de Kustmarathon hangt wel in een apart lijstje, met mijn startnummer, drie foto's en een Kustmarathon-vlaggetje erin.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zoiets had ik zien aankomenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik flikker alle medailles gewoon in een schoenendoos.
Hij heeft ze jarenlang netjes gesorteerd naast elkaar op de tafel in de woonkamer gelegd; dat van de schoenendoos is nog maar recent.quote:![]()
Dat mag niet van Zwabber, anders zou ik dat zeker doen. Wandelen met stokken is de nieuwe norm schijnt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:10 schreef Guard het volgende:
Gaat Corniel die Monnikentocht eigenlijk Nordic wandelen?
De afgelopen twee dagen trouwens 56 km afgetikt. Gisteren naar mijn werk gelopen, vandaag terug. Heel gek, maar ik voel het nu wel een beetje in de pootjes.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik wist niet wat ik ermee moest. Dit bleek voor mij de beste optie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Hij heeft ze jarenlang netjes gesorteerd naast elkaar op de tafel in de woonkamer gelegd; dat van de schoenendoos is nog maar recent.![]()
Nordic Walking is het schrijnende bewijs dat de aarde inderdaad opwarmt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat mag niet van Zwabber, anders zou ik dat zeker doen. Wandelen met stokken is de nieuwe norm schijnt.![]()
Dat is niet niks nee. Maar soms valt het juist verschrikkelijk mee. Ik heb gisteren 31km gelopen en vandaag met ons snelle groepje meegegaan om te kijken hoe lang ik kon volgen met moeie pootjes. Totaal tegen verwachting in hoefde ik niet af te haken maar liep juist lekker tempobepalend mee, meeste kilometers rond 4:15 en de laatste drie zelfs rond de 3:55.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:38 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat mag niet van Zwabber, anders zou ik dat zeker doen. Wandelen met stokken is de nieuwe norm schijnt.
De afgelopen twee dagen trouwens 56 km afgetikt. Gisteren naar mijn werk gelopen, vandaag terug. Heel gek, maar ik voel het nu wel een beetje in de pootjes.
Voelde na even inkomen juist alsof ik goed warmgedraaid was![]()
![]()
Lok-quote omdat we natuurlijk allemaal bijzonder benieuwd zijn naar het loopje van raptorix...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:31 schreef raptorix het volgende:
Morgen zin om echt hard te lopen, en wel wat meer dan 40 kilometer.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
terugkomend op het gebruik van stokken; hier in Nieuw-Zeeland zie je het bijna niet, ook niet bij bijv. Mt.Difficulty, wat vergeleken het aantal hoogtemeters goed te vergelijken is met Eiger.
YUR, Jero, hoeveel percent van de deelnemers gebruikte stokken bij Eiger naar jullie schattting?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ehh...90 procent denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 04:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
terugkomend op het gebruik van stokken; hier in Nieuw-Zeeland zie je het bijna niet, ook niet bij bijv. Mt.Difficulty, wat vergeleken het aantal hoogtemeters goed te vergelijken is met Eiger.
YUR, Jero, hoeveel percent van de deelnemers gebruikte stokken bij Eiger naar jullie schattting?F means you're fucked![]()
Mooi gedaan met die lijstjes GotC!
Misschien dat de M medaille (als ik die ooit loop) een speciaal plekje krijgt. Verder heb ik niets met medailles.![]()
Al mijn medailles hangen bij elkaar, ongeacht voor welke gelopen afstand ze staan.
Behalve één, die hangt apart... bij mijn ouders thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wooww, daar sta ik echt van te kijken!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik niet eigenlijk...zeker niet op dat terreinquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Wooww, daar sta ik echt van te kijken!!F means you're fucked![]()
Ik was net aan het lopen en moest aan deze post denken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:47 schreef flipsen het volgende:
Lok-quote omdat we natuurlijk allemaal bijzonder benieuwd zijn naar het loopje van raptorix...
[..]
ondanks dat Raptorix zich graag in mysterie hult is hij misschien wel uiterst serieus wat betreft de MdS de loopt hij op dit moment de Vierdaagse als "time on his feet"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Misschien lopen wij hier gewoon achter en lopen wij hier over 10 jaar ook met stokken...quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk...zeker niet op dat terrein'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is meer dan waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Misschien lopen wij hier gewoon achter en lopen wij hier over 10 jaar ook met stokken...
Ik heb net even wat foto's teruggezocht, maar ook winnaars zie ik met stokken in de handen over de finish gaanF means you're fucked![]()
Als we de Eiger e.d. even als multidisciplinaire sport beschouwen, hoeveel aandeel heeft iedere sport dan ongeveer (schatting)?![]()
Open water zwemmen: 20%(indien slecht weer)
Dammen: 0.9%
Voetbal: 0%
De rest is lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Is fotograferen een sport?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Als we de Eiger e.d. even als multidisciplinaire sport beschouwen, hoeveel aandeel heeft iedere sport dan ongeveer (schatting)?![]()
Geen sheep-alerts meerquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:59 schreef Mercy het volgende:
Gisteravond kwam er een pakje binnen,![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
al helemaal ingesteld, vanavond maar een goed gaan testen![]()
Daar ga je veel plezier aan beleven.![]()
hoho de sheep-alerts blijven gewoon hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geen sheep-alerts meer![]()
Daar ga je veel plezier aan beleven.
dit is ter vervanging van mijn runtastic horloge.![]()
![]()
Weggedaan.In het begin bewaarde ik ze nog wel, maar het werd een doos met (vaak spuuglelijke) dingen waar ik nooit naar omkeek, behalve om er om de zoveel tijd weer een nieuwe bij te doen. Op het laatst bewaarde ik nog wel 'bijzondere' medailles, voor podiumplaatsen of de marathon, maar die heb ik nu ook weggedaan.quote:
Ik neem nu eigenlijk ook geen nieuwe aan.![]()
Ah. Ik dacht dat je alleen met je telefoon (app) liep. Mooi dan! Het heeft wel iets gezelligsquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:08 schreef Mercy het volgende:
[..]
hoho de sheep-alerts blijven gewoon hoor.
dit is ter vervanging van mijn runtastic horloge.![]()
![]()
Ik blijf het apart vinden, als je ergens aan een wedstrijd meedoet en iemand zijn bovenarm, spibelt of broekzak begint te rinkelenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
het geeft (soms) best leuke reactiesquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:10 schreef Guard het volgende:
Ik blijf het apart vinden, als je ergens aan een wedstrijd meedoet en iemand zijn bovenarm, spibelt of broekzak begint te rinkelen![]()
![]()
Over medailles gesproken...GotC had wat verzonnen voor mn Eiger-steen:Ikzelf ben niet van het ophangen van startnummers en mijn medailles maar voor sommige zou ik een uitzondering maken. En dan zou de Eiger er 1 van zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is dat nu nog niet van toepassing voor mij![]()
En dan zou ik die telkens vervangen wanneer ik een "grotere" doel hebt bereikt.
Leuk gedaan GotC!!*boks*quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik flikker leg alle medailles en startnummers gewoon op volgorde in een schoenendoos.
En dan schrijf ik mijn netto tijd, afstand en datum op het startnummer![]()
Alleen dus iets speciaals met mijn Kustmarathon-medaille. De rest hang gewoon aan de deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag eindelijk week twee van mijn schema kunnen afmaken. Ik deed al eerder een poging, toen lukte het niet. En daarna heb ik gewoon niet meer gerend![]()
Maar nu dus nieuwe poging; 8km intervallend 1minuut rennen, 1minuut wandelen.
Het is gelukt, maar jeetje wat een takke eindKan me nog niet voorstellen dat ik dat ooit helemaal rennend af kan leggen. Vooral de laatste 1,5km ging erg moeizaam.
Volgens Smashrun langste afstand en langste durationen een bekertje op Endomondo, afstand in 1uur: 7km....
http://app.endomondo.com/workouts/565913726/7208949![]()
Awesome! Ik denk dat het sneller zal zijn dan je denkt dat je die afstand rennend kunt afleggen!quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vandaag eindelijk week twee van mijn schema kunnen afmaken. Ik deed al eerder een poging, toen lukte het niet. En daarna heb ik gewoon niet meer gerend![]()
Maar nu dus nieuwe poging; 8km intervallend 1minuut rennen, 1minuut wandelen.
Het is gelukt, maar jeetje wat een takke eindKan me nog niet voorstellen dat ik dat ooit helemaal rennend af kan leggen. Vooral de laatste 1,5km ging erg moeizaam.
Volgens Smashrun langste afstand en langste durationen een bekertje op Endomondo, afstand in 1uur: 7km....
http://app.endomondo.com/workouts/565913726/7208949Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het viel mij op in Oosterhout dat ik hem weer zag staan met microfoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahah ja dat hoop ik ook. Ik "merk" wel dat ik tijdens die 1minuutjes sneller ren dan op de lange stukken. Het hogere tempo langer vasthouden lukt helaas nog niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Awesome! Ik denk dat het sneller zal zijn dan je denkt dat je die afstand rennend kunt afleggen!![]()
Mooie column weer! Struikelen over een verkeersdrempel haha, dat is zelfs mij nog niet geluktquote:
Het waren er meer dan 1quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooie column weer! Struikelen over een verkeersdrempel haha, dat is zelfs mij nog niet gelukt
Als het dezelfde drempel was die mij onderuit probeerde te halen terwijl ik de fiets zat kan ik het wel begrijpen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuke column Quoi
Iemand nog ideeën of tips voor mijn volgende trainingen? Er staat nu drie keer 2,4km rennen op het programma. Maar ik wil toch iets van een interval toevoegen. Ben nu aan het denken aan bijv 10x 5minuten ofzo, geen idee wat handig/verstandig is.....![]()
Bedoel je in 3 losse trainingen of in één training 3x2.4 km? Want dat is al een soort van interval natuurlijk.. maar dan lange interval.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Leuke column Quoi
Iemand nog ideeën of tips voor mijn volgende trainingen? Er staat nu drie keer 2,4km rennen op het programma. Maar ik wil toch iets van een interval toevoegen. Ben nu aan het denken aan bijv 10x 5minuten ofzo, geen idee wat handig/verstandig is.....
Ik zou proberen het wel strict te scheiden, de trainingen met lange stukken zoveel mogelijk op één snelheid te blijven lopen, en de intervaltrainingen gebruiken om sneller te worden. Allebei in één training lijkt me wat te heftig.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het verstandigst is nu drie keer 2,4km lopen, denk ik. Je hebt net je langste afstand ooit gelopen, inclusief intervallen, dat was dus zwaar, maar het is je gelukt. Nu even een weekje rustigaan en daarna weer door opbouwen. Die rustige week zit niet voor niets in je schema.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Leuke column Quoi
Iemand nog ideeën of tips voor mijn volgende trainingen? Er staat nu drie keer 2,4km rennen op het programma. Maar ik wil toch iets van een interval toevoegen. Ben nu aan het denken aan bijv 10x 5minuten ofzo, geen idee wat handig/verstandig is.....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het was weer een feest om te lezen.quote:
Bij veel Twentse wedstrijden is ook dezelfde speaker, ik ben zijn naam even kwijt. Volgens mij was hij vorig jaar ook bij de Putten Power Run.
Edit: Henk Borgmeijer dus![]()
Henk Borgmeijer?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat Smashrun is echt de beste website om je logjes naar te uploaden.
Vandaag heb ik eens mijn volledige dataset laten analyseren en daarbij maakt Smashrun gebruik van de zogenaamde "Smashrun Performance Index". Dit is een getal van 1 tot 1000 en 1 betekent dat je een 5 km aan een stuk kunt wandelen, 1000 betekent dat je die 5 km kunt lopen op een tempo dat je naar het huidige wereldrecord op die afstand brengt.
Conclusies die ik kan trekken: in 2014 heb ik ondanks dat ik nog nooit zoveel trainde en op 3 afstanden PR's liep in feite een licht dalende tendens gehad. Gemiddeld gezien namen de prestaties af. In 2013 was er nog een licht opgaande lijn, in 2012 vertoonde de prestatiecurve nog iets wat op verbetering lijkt.
Op basis hiervan zal ik, als de poot niet meer moeilijk doet, niet meer terugkeren naar de souplessemethode. Mij levert het blijkbaar geen winst op.
Ook weet ik nu wat historisch gezien mijn beste prestaties geweest zijn:
575 Bruggenloop 2014 (15 km in 1:19:58)
566 Rokkeveense Dekkerloop 2014 (15,4 km in 1:20:32)
563 Ronde van West 2014 (9,92 km in 51:22) / Midzomeravondloop 2013 (5 km in 24:24)
Mijn beste prestaties zijn dus zesminnetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben ook zo'n man in deze regio. Kom je overal tegen als speaker. Bij de Rottemeren HM kwam 'ie zelfs het laatste stukje met me meerennen![]()
![]()
Is dat met de Pro versie van Smashrun? Deze optie ken ik nl nog niet, maar ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat Smashrun is echt de beste website om je logjes naar te uploaden.
Vandaag heb ik eens mijn volledige dataset laten analyseren en daarbij maakt Smashrun gebruik van de zogenaamde "Smashrun Performance Index". Dit is een getal van 1 tot 1000 en 1 betekent dat je een 5 km aan een stuk kunt wandelen, 1000 betekent dat je die 5 km kunt lopen op een tempo dat je naar het huidige wereldrecord op die afstand brengt.![]()
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het verstandigst is nu drie keer 2,4km lopen, denk ik. Je hebt net je langste afstand ooit gelopen, inclusief intervallen, dat was dus zwaar, maar het is je gelukt. Nu even een weekje rustigaan en daarna weer door opbouwen. Die rustige week zit niet voor niets in je schema.maar zo klinkt het wel logisch en ga ik die "rustweek" gewoon hanteren.
Dankje.![]()
Klopt. Ik heb 45 euro uitgegeven voor een jaar. Dat is voor het eerst met zo'n site, maar het sluit nog al naadloos aan bij wat ik o.a. leuk vind aan hardlopenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:03 schreef pijll het volgende:
[..]
Is dat met de Pro versie van Smashrun? Deze optie ken ik nl nog niet, maar ziet er leuk uit.
Kan er uren naar kijken.![]()
Hmmmm.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb 45 euro uitgegeven voor een jaar. Dat is voor het eerst met zo'n site, maar het sluit nog al naadloos aan bij wat ik o.a. leuk vind aan hardlopen
Kan er uren naar kijken.
Zou je eens al je data willen wissen en de mijne kunnen laden zodat ik mijn grafiekjes kan zien? Ik ben wel nieuwsgierig.![]()
![]()
Grapjas. Trek je creditcard maar!quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:09 schreef pijll het volgende:
[..]
Hmmmm.
Zou je eens al je data willen wissen en de mijne kunnen laden zodat ik mijn grafiekjes kan zien? Ik ben wel nieuwsgierig.![]()
Inhoudelijke reactie: Wat mij opvalt is dat in 2014 je gemiddelde prestatie daalt, dat is waar. Maar je topprestaties worden beter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Conclusies die ik kan trekken: in 2014 heb ik ondanks dat ik nog nooit zoveel trainde en op 3 afstanden PR's liep in feite een licht dalende tendens gehad. Gemiddeld gezien namen de prestaties af. In 2013 was er nog een licht opgaande lijn, in 2012 vertoonde de prestatiecurve nog iets wat op verbetering lijkt.
Dus je hoeft je trainingsmethode nog niet op te geven. Je plukt er de vruchten wel van, ondanks dat je gemiddelde trainingssnelheid zakt.![]()
Dat klopt, maar ik was sowieso een beetje uitgekeken op het repeterende karakter ervan. Bovendien is het nu te hoog gegrepen.![]()
Ik neem mijn woorden terug.. Een paar week geleden liep ik te roepen dat hitte niet uitmaakt en je maar gewoon moet gaan lopen. Na 3 week 39 graden hier heb ik het wel gehad.. Zelfs in de ochtend met 30+ is het gewoon te warm, en na een uur of 10 kan je het wel vergeten. Nu morgen vroeg maar eens proberen om half 7..![]()
Da's nog vrij laat danquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:15 schreef mytec het volgende:
Ik neem mijn woorden terug.. Een paar week geleden liep ik te roepen dat hitte niet uitmaakt en je maar gewoon moet gaan lopen. Na 3 week 39 graden hier heb ik het wel gehad.. Zelfs in de ochtend met 30+ is het gewoon te warm, en na een uur of 10 kan je het wel vergeten. Nu morgen vroeg maar eens proberen om half 7..
Dit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Grapjas. Trek je creditcard maar!
Verder @zwab: wat doe je? En wat voor methode ga je dan volgen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De links-rechts-links-rechts methode schijnt populair te zijn!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik begin graag met rechtsquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
De links-rechts-links-rechts methode schijnt populair te zijn!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat ik wel weet is dat ik wat meer aandacht moet besteden aan loopscholing. Daar heb ik een vereniging voor nodig. Alleen vind ik mijn poot nog niet goed genoeg om wekelijks bij een vereniging te kunnen lopen, dus dat zit er nog niet in helaas.
Uiteindelijk heb ik het altijd het leukste gevonden om te proberen mezelf te verbeteren met hardlopen. Dus daar wil ik na een harde terugval weer mee verder gaan, als dat nog tot de mogelijkheden behoort.![]()
Ik zit even te denken, maar dat zal inderdaad voor veel mensen verschillend zijn? Ik begin met linksquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Bij mijn groep/vereniging doet de blessureboeg juist vaak alleen mee met de warming up/loop scholing, is het dan niet juist een uitgekiend moment om ergens bij te gaan trainen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat ik wel weet is dat ik wat meer aandacht moet besteden aan loopscholing. Daar heb ik een vereniging voor nodig. Alleen vind ik mijn poot nog niet goed genoeg om wekelijks bij een vereniging te kunnen lopen, dus dat zit er nog niet in helaas.
Uiteindelijk heb ik het altijd het leukste gevonden om te proberen mezelf te verbeteren met hardlopen. Dus daar wil ik na een harde terugval weer mee verder gaan, als dat nog tot de mogelijkheden behoort.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks, dat is een scherpe opmerking waar ik zeker wat mee kan!quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij mijn groep/vereniging doet de blessureboeg juist vaak alleen mee met de warming up/loop scholing, is het dan niet juist een uitgekiend moment om ergens bij te gaan trainen?![]()
Goede suggestie. Doen Zwabber!
Een spierpijn neemt zo gedurende de dag de regie over. Gister ook nogal geplankt en situps gedaan in het zand. Zware armen en benen gegarandeerd![]()
Ik heb beloofd aan wat mensen om komende vrijdag mee te lopen. 14 km op de planning. Die afstand is alweer even geleden. Wordt een goede trainingsweek zo![]()
![]()
Ik kon het niet laten....mag ik aan de OP worden toegevoegd?
1
2[b]6 september 2015 - [url=www.wisenttrail.nl]Wisent Trail (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] YUR - 32kmF means you're fucked![]()
Mijn beste jaar qua SPI blijkt de periode juni 2013 t/m mei 2014 geweest te zijn. Momenteel heb ik de zelfde SPI als in maart 2012.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactie: Wat mij opvalt is dat in 2014 je gemiddelde prestatie daalt, dat is waar. Maar je topprestaties worden beter.
Dus je hoeft je trainingsmethode nog niet op te geven. Je plukt er de vruchten wel van, ondanks dat je gemiddelde trainingssnelheid zakt.![]()
Toen heb je het snelst getraind? Met andere woorden. Het zegt volgens mij niks, tenzij je alleen vergelijkbare loopjes analyseert (wedstrijden, lange duurlopen, intervaltrainingen)quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn beste jaar qua SPI blijkt de periode juni 2013 t/m mei 2014 geweest te zijn. Momenteel heb ik de zelfde SPI als in maart 2012.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, het is een gemiddelde van een heel jaar. Dus het zegt niet alles. Maar de top 3 van beste prestaties volgens hun systeem komt exact overeen met de loopjes waarvan ik weet dat ik het meest gegeven heb.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Toen heb je het snelst getraind? Met andere woorden. Het zegt volgens mij niks, tenzij je alleen vergelijkbare loopjes analyseert (wedstrijden, lange duurlopen, intervaltrainingen)![]()
Ik hoop dat je in ieder geval weer een fijne methode /fijn schema vindtquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nee, het is een gemiddelde van een heel jaar. Dus het zegt niet alles. Maar de top 3 van beste prestaties volgens hun systeem komt exact overeen met de loopjes waarvan ik weet dat ik het meest gegeven heb.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, gisteren weer een training gehad die (bijna) vanzelf leek te gaan.
Na het inlopen was het hoofdprogramma een rondje van ongeveer 5 km en afhankelijk van de snelheid daarna nog een rondje van 3,5 km of 1,2 km. Totale tijd voor het hoofdblok was 45 minuten.
Gezien de redelijke weersomstandigheden (het mag nog wel iets kouder om te lopen) maar eens besloten om deze 5 km volle bak te lopen. En dat ging lekker. Aangezien ik niet voor aanvang op mijn horloge heb gekeken, weet ik niet precies hoe lang ik erover heb gedaan en of het echt 5 km was. Maar Runkeeper geeft splits aan van 4.34, 4.30, 4.32 en 4.27. De andere kilometer viel deels in de kilometer met rekken en strekken en deels in de km met rust na afloop. Een grove methode via Runkeeper suggereert een tijd in de buurt van de 22.30.
En het rondje erna (3,5 km) ging ook nog steeds boven de 12 km/u, dus helemaal kapot was ik blijkbaar niet. Al voelde dat na die 5 km wel anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil toch maar eens een 5 km wedstrijdje zoeken om te kijken wat ik dan kan. Misschien doe ik wel met Voccar mee met de Wiezoloop, dat weekend ben ik toch in Twente.![]()
Mijn hoofd heeft ook weer zin om lekker te gaan lopen
Alleen mijn bovenbenen nog niet zo
Nog spierpijn ja?
Mijn lichaam valt nog net niet uit elkaar vandaag. Van een simpele strandtraining en nog wat andere ongemakken![]()
![]()
Ja, maar het valt me alles bij elkaar echt 367% meequote:Op donderdag 23 juli 2015 10:03 schreef Quoi het volgende:
Nog spierpijn ja?
Mijn lichaam valt nog net niet uit elkaar vandaag. Van een simpele strandtraining en nog wat andere ongemakken
Klopt maar nu een ander probleem geen airco, dus niet slapen. Niet slapen betekend niet zo lekker lopen.. Ach als het kouder wordt loop ik misschien wel wat beter door deze warme trainingen ;-)quote:![]()
Ach...ik weet inmiddels uit ervaring dat je 51 kilometer door de bergen kunt banjeren na nachten van respectievelijk 3, 2 en 2 uur slaapquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:21 schreef mytec het volgende:
[..]
Klopt maar nu een ander probleem geen airco, dus niet slapen. Niet slapen betekend niet zo lekker lopen.. Ach als het kouder wordt loop ik misschien wel wat beter door deze warme trainingen ;-)
Heb jij dat ook dat je minder goed slaapt vlak voor een wedstrijd ?quote:Ach...ik weet inmiddels uit ervaring dat je 51 kilometer door de bergen kunt banjeren na nachten van respectievelijk 3, 2 en 2 uur slaap![]()
Nee, normaal niet zo. Nu kwam het door een nacht reizen en vervolgens het WK synchroonsnurken op de kamer in het hostelquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:19 schreef Mercy het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je minder goed slaapt vlak voor een wedstrijd ?
Ik werk de OP vanavond even bij. Ik heb een verplichte rustperiode dus er is weer tijd zat voor randzaken.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, normaal niet zo. Nu kwam het door een nacht reizen en vervolgens het WK synchroonsnurken op de kamer in het hostel
Ik "moet" vandaag ook de deur uit, voor slechts 40 minuutjes lopen, maar ik heb nog totaal geen zinEerst maar eens
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
2 nieuw paar schoenen binnen
Kayano 21 en Nimbus 17, heel blij mee, na het avondeten eventje een van de twee uittesten, morgen de andere![]()
![]()
En weer terug. That´s all, valt verder weinig over te vertellen. Wel netjes mijn 6:30 gemiddeld gehaald die ik voor ogen had, al was het wel met "positieve" split.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik hoop dat ik inmiddels overtuigend bewijs heb geleverd op endomondo voor jequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:34 schreef flipsen het volgende:
En weer terug. That´s all, valt verder weinig over te vertellen. Wel netjes mijn 6:30 gemiddeld gehaald die ik voor ogen had, al was het wel met "positieve" split.![]()
![]()
Mijn beweging vandaag blijft beperkt tot een rondje wandelen in het park vanwege darm problemen die uitstralen naar rug en benen
Grote versie van mijn Eiger Trail verslag is eindelijk klaar.
Ik heb trouwens bijna geen spierpijn gehad na de trail. Alleen wat stijfheid. Vanmiddag even lekker op de MTB gezeten en morgen waarschijnlijk weer mijn eerste rondje lopen. Zin in!
http://naturailrunner.blo(...)-panorama-trail.html
[ Bericht 22% gewijzigd door Jero_nimo op 23-07-2015 19:15:42 ]![]()
Mooi dit uitgebreide verhaal, ook de pijnlijke momenten al weer wat meer gerelativeerd misschien een week laterquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb trouwens bijna geen spierpijn gehad na de trail. Alleen wat stijfheid. Vanmiddag even lekker op de MTB gezeten en morgen waarschijnlijk weer mijn eerste rondje lopen. Zin in!
Weer een prachtig verhaalquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:55 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)-panorama-trail.html![]()
![]()
Als je net zo langzaam loopt als ik, heb je veel meer waar voor je geldquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Het leukste aan trailwedstrijden vind ik jouw verhalen, jero. Het las weer lekker weg, liggend op de bank met d'n tablet en de pens net gevuld met agv. Ik hou van jouw stijl, omdat het zonder opsmuk vertelt hoe het je verging. Inclusief de pijn, de mentale strijd, het lijden en de vreugde als de finishlijn dan eindelijk geslecht is. Ik moest lachen bij de opmerking dat je even blij was met een stukje asfalt.![]()
En het blijft zo heerlijk beleefd ook altijd, ipv schelden op mensen die je bijna neersabelen met hun stokken: "zo heb ik het nooit geleerd"quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Het leukste aan trailwedstrijden vind ik jouw verhalen, jero. Het las weer lekker weg, liggend op de bank met d'n tablet en de pens net gevuld met agv. Ik hou van jouw stijl, omdat het zonder opsmuk vertelt hoe het je verging. Inclusief de pijn, de mentale strijd, het lijden en de vreugde als de finishlijn dan eindelijk geslecht is. Ik moest lachen bij de opmerking dat je even blij was met een stukje asfalt.
Mooi verslag JeroVolgend jaar de 100 met RD?
Mooi om te lezen, het hoeft ook niet altijd makkelijk te gaan!quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Onwijs knappe prestaties van jou en Yur.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb mezelf voor het eerst in een maand () weer naar de baan gesleurd. Viel me op zich mee hoeveel moeite het me kostte om tempo vol te houden. Trainer van de MiLa's kwam nog naar me toe, om even een praatje te maken. En om te zeggen dat ik 1,5 jaar geleden van harte welkom was om bij hem te komen trainen, maar nu niet meer.
Volkomen terecht ook, met mijn gigantische motivatieprobleem, maar toch eigenlijk best wel even kut om weer zo met je neus op de feiten gedrukt te worden.![]()
Mooi verslag Jero.
Zo net weer lekker getraind. 10 minuten zone 1, 3x3 minuten zone 1 met steeds een minuut erna op een hoog tempo. En toen weer 10 minuten ongeveer zone 1 tot de eindlocatie.
Ging best goed allemaal. Voelde mijn hak wel tijdens het lopen (had ik niet verwacht) er was dus een volle (bloemen)veilingkar opgekomen gelukkig niet met
volle snelheid,en ik had mn gympies aan tja dat was/ is best pijnlijk![]()
Linkje: http://app.endomondo.com/workouts/567072041/19432788![]()
Kan dit topic even rap volgeluld worden? Ik krijg iedere keer zin in pizza
Haha, damn. M'n 610 is niet goed genoegquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog steeds een 620 in de aanbieding. Niet dat die goed genoeg is voor een sub20, maar ach...F means you're fucked![]()
Vergeet niet dat een belangrijk onderdeel van sub 20 op 5k het lopen van <4min/km. Oh en iedereen onder de 50 kan dit.
![]()
Dan heb ik nog een aantal jaartjes om dat voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:23 schreef GotC het volgende:
Vergeet niet dat een belangrijk onderdeel van sub 20 op 5k het lopen van <4min/km. Oh en iedereen onder de 50 kan dit.
Voor je het weet is het zo verquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een aantal jaartjes om dat voor elkaar te krijgenF means you're fucked![]()
Ik was rennen in de natuur vandaag en de natuur was kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan heb je het toch zeker wel over die sub 20 he?quote:
Hmm dan heb ik nog 30 jaarquote:. Dat duurt gelukkig nog heeel lang... Hoop het sneller te doen hoor... Hoeft nog maar 13,5 minuut af
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was rennen in de natuur vandaag en de natuur was kutWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ehhh...natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan heb je het toch zeker wel over die sub 20 he?F means you're fucked![]()
Gatver Guppy was je niet bang? Ik zou echt keihard terugrennen als ik een slang zie. Brr. Wel rot van je rondje. Nouja ach na het weekend weer een kans toch?![]()
![]()
Bah Gup!
Hier was het 4x1500 m op 85 procent. Dat was best behoorlijk pittig. Behoorlijk zwaar. Maar ik liep denk ik met 5.15 ook wat te hard. Maar goed. Het is volbracht.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Woow, manisch typje zeg. Maar iedereen onder de 50 kan dus 5 km onder de 20 minuten lopen, als je je pace maar in de gaten houdtquote:![]()
![]()
Dus gewoon beginnen op 4:00min/km, en dan houd je dat wel vol tot het einde!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:33 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Woow, manisch typje zeg. Maar iedereen onder de 50 kan dus 5 km onder de 20 minuten lopen, als je je pace maar in de gaten houdt
Wanneer was jij weer van plan om een 5k te lopen?![]()
![]()
Hij was dood hèquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:30 schreef xMissi het volgende:
Gatver Guppy was je niet bang? Ik zou echt keihard terugrennen als ik een slang zie. Brr. Wel rot van je rondje. Nouja ach na het weekend weer een kans toch?ik had echt liever gehad dat ie nog leefde, dat is zoveel leuker.
Slangen in Nederland zijn echt zo goed als ongevaarlijk. Niks om bang voor te zijn hier in ons kikkerlandje.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Prove him wrong, I say!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb mezelf voor het eerst in een maand () weer naar de baan gesleurd. Viel me op zich mee hoeveel moeite het me kostte om tempo vol te houden. Trainer van de MiLa's kwam nog naar me toe, om even een praatje te maken. En om te zeggen dat ik 1,5 jaar geleden van harte welkom was om bij hem te komen trainen, maar nu niet meer.
Volkomen terecht ook, met mijn gigantische motivatieprobleem, maar toch eigenlijk best wel even kut om weer zo met je neus op de feiten gedrukt te worden.
Mits je daar zin in hebt natuurlijk
Vandaag weer eens lekker wat intervalletjes gelopen. Moest me zelfs inhouden om ze niet te snel te lopen.![]()
Nou dat moet snel gebeuren dan, ik heb minder dan 5 maanden om er 7,5 minuut af te krijgen. Beetje doorlopen dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus gewoon beginnen op 4:00min/km, en dan houd je dat wel vol tot het einde!
Wanneer was jij weer van plan om een 5k te lopen?
(Ik vind het al belachelijk snel als ik heel even 5:00 min/km loop)![]()
Zei hij het echt zo bot als ik het hier lees? Ik zou daar denk ik wel een beetje verdrietig van worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Volkomen terecht ook, met mijn gigantische motivatieprobleem, maar toch eigenlijk best wel even kut om weer zo met je neus op de feiten gedrukt te worden.![]()
Hij heeft wel gelijk, de 920XT is een fantastisch horloge. Qua features onovertroffen.
Wat ook onovertroffen was: mijn training van daarnet. Ik kreeg last van de moeder aller Yurkaks. Het is maar nét goed gegaan. Ik was even bang dat een en ander zou ontladen in de lift, wat de overige bewoners van mijn appartement niet echt fijn zouden hebben gevonden.
Ik moest het dus helaas laten bij 3 km. De poot was zo slecht nog niet. Ik heb het idee dat het nu meer een pees aan de zijkant onderkant is. Dat vind ik minder erg.
Iemand nog te porren voor een wedstrijd over een onorthodoxe afstand met een klein deelnemersveld in Pijnacker op ZATERdag? http://www.dsvp.nl/activiteiten/senioren/balijloop/
Ik overweeg de 3,55 km. Het wordt mogelijk wel beestenweer.![]()
Een 220 toch? Kan me herinneren dat je een wat simpeler model wilde, toen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb nog steeds een 620 in de aanbieding. Niet dat die goed genoeg is voor een sub20, maar ach...![]()
De Balijloop, daar heb ik goede herinneringen aan! Ik heb er mijn pr op de 13.2km gelopen. Maar helaas kan en wil ik komende zaterdag niet . .![]()
Niet goed opgelet he... Je móet er ook eentje op 3:59 doen want anders is het geen sub-20.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus gewoon beginnen op 4:00min/km, en dan houd je dat wel vol tot het einde!
Wanneer was jij weer van plan om een 5k te lopen?
Maar goed, ik gooi mijn hardloopschoenen en mijn Garmin 220 (damn...) wel in de prullenbak want ik red die 4:00 alleen bergje af en ik heb hier geen bergje af van 5km helaas.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Prove him wrong, I say!
Mits je daar zin in hebt natuurlijkHij heeft ook echt wel een punt hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:43 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Zei hij het echt zo bot als ik het hier lees? Ik zou daar denk ik wel een beetje verdrietig van worden.Hij heeft me 1,5 jaar geleden meegemaakt toen ik nog echt goed aan het trainen was, en nu nu ik amper nog train. En als ik train haak ik meestal ook eerder af. Momenteel ben ik ook gewoon een waardeloze loper zonder enige vorm van discipline.
En nee, ik ga niet het tegendeel bewijzen. Ik heb net half voor mezelf geaccepteerd dat het er even niet in zit nu. Geen zin meer om continu teleurgesteld in mezelf te zijn als ik te lamballig ben om te gaan lopen, of dat een baantraining toch weer te zwaar bleek. Maar er weer zo lekker subtiel aan herinnerd worden dat het ooit wel goed ging is dan weer even een beetje jammer![]()
![]()
Die bedoel ik jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een 220 toch? Kan me herinneren dat je een wat simpeler model wilde, toen.
Dus nu heb ik een simpele SuuntoF means you're fucked![]()
Bedankt voor de leuke reacties op mijn blogje, vind ik leuk!![]()
Oh en Devv, zou je zo lief willen zijn!![]()
1
2
3[b]6 september 2015 - [url=www.wisenttrail.nl]Wisent Trail (Apeldoorn)[/url][/b]
[*] YUR - 32km
[*] Jero_nimo - 16kmEen adder moet je toch wel een beetje voor uitkijken. Die heeft nog wel een redelijk gemeen gif.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij was dood hèik had echt liever gehad dat ie nog leefde, dat is zoveel leuker.
Slangen in Nederland zijn echt zo goed als ongevaarlijk. Niks om bang voor te zijn hier in ons kikkerlandje.![]()
Ik kom jou aanmoedigen bij de Wisenttrail!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja
Dus nu heb ik een simpele Suunto![]()
![]()
Da's waarquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties op mijn blogje, vind ik leuk!![]()
Oh en Devv, zou je zo lief willen zijn!![]()
[ code verwijderd ]
[..]
Een adder moet je toch wel een beetje voor uitkijken. Die heeft nog wel een redelijk gemeen gif.maar je valt niet meteen dood neer. Dat bedoelde ik eigenlijk
Tja... ze kunnen dan wel niks doen, maar ik blijf er echt doodsbang voor. Ook al zou die dood zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij was dood hèik had echt liever gehad dat ie nog leefde, dat is zoveel leuker.
Slangen in Nederland zijn echt zo goed als ongevaarlijk. Niks om bang voor te zijn hier in ons kikkerlandje.. Ik schrik ook altijd van kikkers of veldmuisjes die ineens uit de planten(kunnen) springen op mijn werk haha.
Afijn. Eens even iets anders, ik heb dus bedacht dat ik de Nijmeegse Vierdaagse ga lopen volgend jaar.Wou het al best lang maarja geen conditie motivatie blabla. Nu heb ik dat wel en ben ik me ervan bewust dat ik er echt hard voor moet trainen maar het zal me vast lukken. Volgens het reglement moet je dan debutant zijn en dus dan ook het trainingsprogramma volgen. Vraag me af of ik daar tussen kom,ik las dat er voor dat programma een limiet van 1500 deelnemers aan zit. Dat is natuurlijk zo bereikt... Dus dat word middernacht klaarzitten.
En eh het word dan wel 40 km. Lijkt me echt keigaaf om eens meegemaakt te hebben![]()
Misschien ben ik ook wel een beetje gek..
Sorry dat wou ik even vertellen![]()
![]()
Volgend jaar is de 100e vierdaagse. Dat kun je dus wel schudden. Alleen als je de laatste vier keer meeliep heb je de garantie legaal te kunnen meedoen.![]()
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Volgend jaar is de 100e vierdaagse. Dat kun je dus wel schudden. Alleen als je de laatste vier keer meeliep heb je de garantie legaal te kunnen meedoen.
Totdat ik dit las op de site zelf. Dus ik moet nog steeds geluk hebben maar wie weet.
![]()
![]()
Weekendje in de grote stad voor een partijcongres.
En als je in de buitenste buitengebieden woon waar het dichtstbijzijnde dorpje 300 inwoners heeft dan is er af en toe niets leuker dan 2 uur hardlopend zwerven door een ontwakende stad met een miljoen inwoners en mensen tegen komen tijdens mijn rondje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zat er ook over te denken om dat een keer te gaan doen, maar volgend jaar wordt hem niet. Over een paar jaar maar eens kijken. Eens komt de tijd dat ook de 4-daagse, net als lowlands, niet meteen vol zitquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:44 schreef xMissi het volgende:
[..]
Tja... ze kunnen dan wel niks doen, maar ik blijf er echt doodsbang voor. Ook al zou die dood zijn. Ik schrik ook altijd van kikkers of veldmuisjes die ineens uit de planten(kunnen) springen op mijn werk haha.
Afijn. Eens even iets anders, ik heb dus bedacht dat ik de Nijmeegse Vierdaagse ga lopen volgend jaar.Wou het al best lang maarja geen conditie motivatie blabla. Nu heb ik dat wel en ben ik me ervan bewust dat ik er echt hard voor moet trainen maar het zal me vast lukken. Volgens het reglement moet je dan debutant zijn en dus dan ook het trainingsprogramma volgen. Vraag me af of ik daar tussen kom,ik las dat er voor dat programma een limiet van 1500 deelnemers aan zit. Dat is natuurlijk zo bereikt... Dus dat word middernacht klaarzitten.
En eh het word dan wel 40 km. Lijkt me echt keigaaf om eens meegemaakt te hebben![]()
Misschien ben ik ook wel een beetje gek..
Sorry dat wou ik even vertellen![]()
Hoi, ik heb een zooi marathons gehardgelopen en wil een stukkie met jullie mee sjokken."'Ja, maar je bent voor het eerst! Eerst naar het kleuterklasje!"
Echt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Uhm nee...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:44 schreef mosselmossel het volgende:
Hoi, ik heb een zooi marathons gehardgelopen en wil een stukkie met jullie mee sjokken."'Ja, maar je bent voor het eerst! Eerst naar het kleuterklasje!"
Echt?
"hoi, ik heb nog nooit meegelopen, maar ik ben wel superatleet"
"ai, dan is de kans niet zo heel groot *hahahaha zeg maar nihil* dat je wordt ingeloot, je kan, als je snel bent je inschrijven voor ons trainingsprogramma, dan mag je zeker meedoen. Of als je koninklijk bloed hebt of een HBN (heel bekende Nederlander) bent kunnen we wel een plekje voor je vinden"Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoera!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik kom jou aanmoedigen bij de Wisenttrail!
Het lijkt me ook wel dat 4x50km wandelen, waar je de halve dag over doet, of 40km natuurlijk wat nog steeds een uur of 8 is, iets heel wat anders is dan een keertje 4 uur hardlopen. Dus dat je een marathon kan lopen wil nog niet zoveel zeggen voor de vierdaagse.![]()
Ik denk dat heel veel mensen dat onderschattenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Het lijkt me ook wel dat 4x50km wandelen, waar je de halve dag over doet, of 40km natuurlijk wat nog steeds een uur of 8 is, iets heel wat anders is dan een keertje 4 uur hardlopen. Dus dat je een marathon kan lopen wil nog niet zoveel zeggen voor de vierdaagse.
Ik heb ooit een keer aan een (1-daagse) wandeltocht van 40 km meegedaan, zonder noemenswaardige voorbereiding. Dat gaat nog wel (al loop je dan wel krom van de blaren), maar dan ga je niet nog 3 dagen lang hetzelfde doen....![]()
En ook een keer een 50 km tocht gedaan (toen wel goed voorbereid, als was die 50 km zelf ook voorbereiding), en die deed ik in net onder de 8 uur. Dat was flink doorstappen
Ik wil ook al heel lang een keer meedoen aan de Vierdaagse, vanwege de enthousiaste verhalen van mijn moeder. Maar als ik het op tv zie denk ik altijd dat ik het een enorme desillusie zou vindenMaarja.. kwestie van bepaalde mensen ontwijken denk ik
Ik denk dat je vooral je schoenen goed in moet lopen, ik ben op mijn 15e ook op huttentocht gegaan en toen liepen we rond de 25km per dag door de bergen met bepakking, met alleen één tocht in Nederland als voorbereiding, dat ging prima. Als je echt voor een 'goede tijd' wilt gaan moet je wel goed trainen natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De vraag die er écht toe doet, is of wandelaars van de avondvierdaagse dan ook ultralopers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:03 schreef Devv het volgende:
De vraag die er écht toe doet, is of wandelaars van de avondvierdaagse dan ook ultralopers zijn.Alleen diegene die de 50 km doen (wat volgens mij moet als jongeman voor een medaille?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dan ben ik al een ultraloper, hoef ik ook niet meer zo ver te rennen voor die titel
Hoe klinkt "gewone" loper dan? Spungebob of zo?
ik ben niet zo thuis in de animatieseries voor kinderenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zou de eerste dag al doodgaan van verveling. Wandelen vind ik nogal saai namelijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben een Mega Mindy
Sinds we een paar jaar geleden tijdens de vierdaagse op een camping aan de Zevenheuvelenweg hebben gekampeerd, lijkt het mij ook erg leuk om de vierdaagse eens te lopenF means you're fucked![]()
Ik ben met mijn leeftijd (20) verplicht om
minimaal de 40 te lopen... Maargoed is geen probleem verder ofzo. Ik heb verder weinig ervaring met wandelen en lange afstanden dus opzich is zo'n trainingsprogramma niet erg ofzo. Maargoed eerst maar eens er tussen proberen te komen...Las dat de inschrijving daarvan dit jaar in februari was... Is dat niet een beetje laat? Wil eigk eerder beginnen met trainen...
![]()
Ik zou 'm ook ooit wel willen lopen, al vind ik juli niet ideaal omdat het dan meestal zo warm is. En hoge dauwpunten![]()
![]()
Hmm ik denk dat er genoeg mensen zijn die het niet saai maken . Lijkt me juist keigezellig. Maarja ieder zijn ding natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zou de eerste dag al doodgaan van verveling. Wandelen vind ik nogal saai namelijk.![]()
![]()
Trainen kan sowieso welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:17 schreef xMissi het volgende:
Ik ben met mijn leeftijd (20) verplicht om
minimaal de 40 te lopen... Maargoed is geen probleem verder ofzo. Ik heb verder weinig ervaring met wandelen en lange afstanden dus opzich is zo'n trainingsprogramma niet erg ofzo. Maargoed eerst maar eens er tussen proberen te komen...Las dat de inschrijving daarvan dit jaar in februari was... Is dat niet een beetje laat? Wil eigk eerder beginnen met trainen...
Ik zou opzien tegen al die babyboomers met afritsbroeken die het keigezellig vinden. Toch wil ik het ook eens meemaken.![]()
Ja precies, die kleverige snoepjes gaan uitdelen aan iedereen en verwachten dat je meezingt met het honderachtentwintigste couplet van potje met vet. En ik zou misschien ook zoiets hebben; als ik dan toch 200km ga wandelen, zou ik het liever in een wat mooier en uitdagender landschap doen. Maar het heeft ook wel iets.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:23 schreef Quoi het volgende:
Ik zou opzien tegen al die babyboomers met afritsbroeken die het keigezellig vinden. Toch wil ik het ook eens meemaken.
En @missi, ik denk dat als je vanaf februari tot juli elke week één lange wandeling maakt, je echt meeeeer dan voldoende getraind bent.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil t ook een keer meemaken. Als toeschouwer aan de kant
De laatste keer dat ik dat deed was ik om half 11 al dronkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil t ook een keer meemaken. Als toeschouwer aan de kant
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed was ik om half 11 al dronken
Ik heb een aantal vrienden die in Nijmegen wonen en die gaan op donderdag altijd met de carnavalsvereniging langs de weg staan om aan te moedigen (en bier te drinken, want carnavalsvereniging). Moet ik eigenlijk ook nog altijd een keer heen, maar ja dat kost een vrije dag en bovendien is het meestal (altijd?) ook kermis in Tilburg, dus als ik dan toch vrij heb ga ik liever hier op terras zitten en mensen kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil t ook een keer meemaken. Als toeschouwer aan de kantMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gogo en ik gaan daar vanavond ook zittenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vrienden die in Nijmegen wonen en die gaan op donderdag altijd met de carnavalsvereniging langs de weg staan om aan te moedigen (en bier te drinken, want carnavalsvereniging). Moet ik eigenlijk ook nog altijd een keer heen, maar ja dat kost een vrije dag en bovendien is het meestal (altijd?) ook kermis in Tilburg, dus als ik dan toch vrij heb ga ik liever hier op terras zitten en mensen kijken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was wel leukquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed was ik om half 11 al dronken![]()
Ik wil geen Vierdaagse lopen. Moet er serieus niet aan denken om 4 dagen lang 40 of 50 km per dag in een file te wandelen![]()
![]()
Een 14km trail!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:43 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers: de inschrijving van de Trail by the Sea is open!Leuk stapje omhoog!
![]()
Over evenementen gesproken. Mijn meneer wil eind volgend jaar de Glencoe marathon gaan lopen: klik. Misschien dat ik daar dan ook maar een afstandje (10k of HM) uitkies![]()
Pas over een jaar, maar toch.![]()
Heb ik ook naar gekeken ja. Schijnt best heftig te zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:49 schreef Quoi het volgende:
Over evenementen gesproken. Mijn meneer wil eind volgend jaar de Glencoe marathon gaan lopen: klik. Misschien dat ik daar dan ook maar een afstandje (10k of HM) uitkies![]()
Pas over een jaar, maar toch.
Aanrader!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:43 schreef YUR het volgende:
Voor de liefhebbers: de inschrijving van de Trail by the Sea is open!
ik wacht even met inschrijven, ik twijfel nog over welke afstand.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:49 schreef Quoi het volgende:
Pas over een jaar, maar toch.Glencoe
![]()
![]()
Ik ga voor de marathonafstand, mooie voorbereidingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Aanrader!
ik wacht even met inschrijven, ik twijfel nog over welke afstand.![]()
Voorbereiding voor wat?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga voor de marathonafstand, mooie voorbereiding
Ik ga vanmiddag naar de Via Gladiola, lopers binnenhalen.
![]()
Ik heb zelf zowel een marathon als de Vierdaagse, alsook een 100 km wandeltocht en een 5-daagse bergbeklimming gedaan. Vrienden vragen wel eens wat ik het zwaarst vond.
Ik vind de marathon nog het makkelijkst denk ik, ik loop er graag nog een. De 100 km ga ik niet meer doen, een keer is genoeg. De berg zou ik graag nogmaals doen vanwege de hele ervaring en de natuur, maar ik zal niet zo heel snel weer naar Afrika vliegen. De Vierdaagse heb ik een 2e keer gelopen, maar die heb ik na 2 dagen gestaakt.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoka Highland Fling. Hoop dat ik me daar voor in kan schrijvenJij bent ook wel een beetje gek, hè.
![]()
Overigens zou ik de Vierdaagse best nog wel een keer willen doen, maar het vergt veel training (xMissi, ik was vanaf half februari aan het trainen, elk weekend een wandeling, weliswaar was dat voor de 100 die een maand eerder was, maar de meesten beginnen rond die tijd), en ik wil het hardlopen (duurloop) blijven doen.![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoka Highland Fling. Hoop dat ik me daar voor in kan schrijven
Ik heb al wel een heel plannetje in mijn hoofd zitten voor komend jaar, maar ik wacht eerst maar eens even af hoe het gaat op mijn nieuwe werkplek. Eens kijken of en hoeveel tijd ik overhoudt voor trainingen door de week. Weinig zin om nu al in te schrijven voor allerlei gave dingen en dan half voorbereid halverwege op te moeten gevenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij (twee vrienden en ik) hebben ooit het plan opgevat om de Vierdaagse te gaan lopen. Toen wij om 5 uur de kroeg uit kwamen rollen en de lopers klaar stonden voor de start. Het is er nog niet van gekomen...![]()
Dat klinkt allemaal wel exotisch, maar de halve van Highland (Hoogland) is gewoon een thuiswedstrijd voor een aantal van ons.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoka Highland Fling. Hoop dat ik me daar voor in kan schrijven
LT loopt hem ook.![]()
Dat dus, wat bezielt die mensenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:35 schreef GotC het volgende:
Ik wil geen Vierdaagse lopen. Moet er serieus niet aan denken om 4 dagen lang 40 of 50 km per dag in een file te wandelen![]()
@LT: De omgeving is daar overigens zeker wel de moeite waard hoor. Met de auto bijvoorbeeld
Schitterend verhaal, mooi geschreven, en wat een prestatie zeg.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:55 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)-panorama-trail.html![]()
![]()
Ik wilde net deze gaan promoten hier, is iets wat ook op mijn to-do lijstje staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de Via Gladiola, lopers binnenhalen.
![]()
Ik heb zelf zowel een marathon als de Vierdaagse, alsook een 100 km wandeltocht en een 5-daagse bergbeklimming gedaan. Vrienden vragen wel eens wat ik het zwaarst vond.
Ik vind de marathon nog het makkelijkst denk ik, ik loop er graag nog een. De 100 km ga ik niet meer doen, een keer is genoeg. De berg zou ik graag nogmaals doen vanwege de hele ervaring en de natuur, maar ik zal niet zo heel snel weer naar Afrika vliegen. De Vierdaagse heb ik een 2e keer gelopen, maar die heb ik na 2 dagen gestaakt.![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:08 schreef Mercy het volgende:
[..]
Ik wilde net deze gaan promoten hier, is iets wat ook op mijn to-do lijstje staat.![]()
dezeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Al 6 delen zonder spam van mij? Ik word oud... En het staat in SPT, daar kom ik nooit behalve voor F1quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:23 schreef GotC het volgende:
Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1. Maar Guard is daar al bekend
.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:23 schreef GotC het volgende:
Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1. Maar Guard is daar al bekend
.
![]()
Al gaan er in dat topic wel veel met tentjes op de rug dagen achtereen wandelen.
Ik ben niet zo van het kamperen, dus als ik al een meerdaagse tocht doe is van het hotel naar hotel.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind het wel wat hebben om met al je spullen door de wildernis te lopen. En dan 's morgens douchen onder een waterval en met een speer verse zalm vangen voor het ontbijt.
![]()
och ik ben al tevreden als ik een omeletje van het breakfast buffet op mijn eigen bordje schep
Mijn 30km vandaag wordt waarschijnlijk geen 30km, en in ieder geval een saaiere routeHeb vannacht wel weer goed geslapen maar de darmen en rug protestereren af en toe nog wel, dus ik doe een rondje van 10km zodat ik na elke ronde kan beslissen of ik stop of evt even thuis kan bijtanken/naar de wc gaan en weer verder gaan..
okquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn 30km vandaag wordt waarschijnlijk geen 30km, en in ieder geval een saaiere routeHeb vannacht wel weer goed geslapen maar de darmen en rug protestereren af en toe nog wel, dus ik doe een rondje van 10km zodat ik na elke ronde kan beslissen of ik stop of evt even thuis kan bijtanken/naar de wc gaan en weer verder gaan..
Ter kennisgeving!quote:
Je kunt veel zeggen, maar rukken tijdens het rennen is best wel knap. Ik doe het niet na.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Iemand van hier?
NWS / 'Rennende rukker' slaat weer toe![]()
Ik heb mijn bloed heel hard ergens anders nodig tijdens het rennenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar rukken tijdens het rennen is best wel knap. Ik doe het niet na.![]()
![]()
Poeha! En dan is de deadline weer gehaald na een week takkehard werken. Mijn neiging tot mezelf belonen moet ik onderdrukken. De beloning wordt een 14 km vanavond. En daar zie ik tegenop![]()
Dus: iemand thee?![]()
Yay, gewonnen buff is binnenVoor Yur uiteraard, aangezien ik niks met de TdF heb
Q, die 14 km is appeltje eitje voor je![]()
![]()
Nou, 30km is het zeker niet geworden, een schamele 6.5Mijn benen wilden prima, maar als ik harder dan hartslag standje bijna-dood ging, ging mijn buik teveel pijn doen. Dus heb het toch maar bij een kort rondje gehouden. Hopelijk helpt het iig om alles van binnen wat losser te maken, rug voelt iig al een stuk beter na het lopen.
Het stomme is dat ik morgen een weekendje in een luxe hotel met diner bij een chique restaurant geboekt hebHopelijk kan ik dan weer normaal eten!
Positief: eten is van goede kwaliteit en vaak niet al te veelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, 30km is het zeker niet geworden, een schamele 6.5Mijn benen wilden prima, maar als ik harder dan hartslag standje bijna-dood ging, ging mijn buik teveel pijn doen. Dus heb het toch maar bij een kort rondje gehouden. Hopelijk helpt het iig om alles van binnen wat losser te maken, rug voelt iig al een stuk beter na het lopen.
Het stomme is dat ik morgen een weekendje in een luxe hotel met diner bij een chique restaurant geboekt hebHopelijk kan ik dan weer normaal eten!
Veel plezier. Rust uit en denk niet aan kms
![]()
![]()
Ja, maar als je maag zich omdraait na het eten van alles behalve droog brood en rijst, geniet je er toch minder vanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Positief: eten is van goede kwaliteit en vaak niet al te veelVeel plezier. Rust uit en denk niet aan kms
Aan de andere kant, dit soort dingen kan na nog een nachtje slaap vaak alweer een stuk beter zijn. Er wordt trouwens wel storm voorspeld, dat wordt nog leuk voor degenen die wel lang willen gaan lopen (en voor ons die nog wel 25km naar het Kroller Muller moeten fietsen en weer terug).
Je miept net zo hard als je looptquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar als je maag zich omdraait na het eten van alles behalve droog brood en rijst, geniet je er toch minder vanAan de andere kant, dit soort dingen kan na nog een nachtje slaap vaak alweer een stuk beter zijn. Er wordt trouwens wel storm voorspeld, dat wordt nog leuk voor degenen die wel lang willen gaan lopen (en voor ons die nog wel 25km naar het Kroller Muller moeten fietsen en weer terug).
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: