SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmm pizza![]()
Maar dan liever geen dure uit Zwitserland![]()
Ik heb uitgerekend dat ik ongeveer voor een volle 3 extra dagen in de week kan eten om op gewicht te blijven, t.o.v. wanneer ik niet zou hardlopenEn waarschijnlijk doe ik dat ook want val iig niet af.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustusMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gelukkig tellen de 3 evenementen in augustus samen voor net zoveel kms als wanneer we allemaal elk weekend 5km races zouden lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustus
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gaat Corniel die Monnikentocht eigenlijk Nordic wandelen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn zomerstop zit er bijna op: ik ga in augustus waarschijnlijk een paar baanwedstrijden en misschien nog een 10km wegwedstrijd doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustus![]()
Dat kan niet kloppen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Devv, kan je even wat toevoegen?
1
2
3
4
5[b]1 augustus 2015 - [url=http://halvemarathon.nl/]Halve Marathon Lauwersoog-Ulrum[/url][/b]
[*] pijll - HM
[b]11 oktober 2015 - [url=http://www.essen-marathon.de/]Marathon "Rund um den Baldeneysee" (Essen)[/url][/b]
[*] pijll - Marathon![]()
mijn zomerstop duurt nog wel even, D'n Driesloop wordt mijn eerste weer, en de maanden erna is het druk zat: de helft van de weekenden tot aan Vegas een evenement. Sommige zijn gewoon luxe LDL's (met verzorging en hoogtemeters enzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:12 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Mijn zomerstop zit er bijna op: ik ga in augustus waarschijnlijk een paar baanwedstrijden en misschien nog een 10km wegwedstrijd doen.), andere zijn gewoon leuke runs en weer andere wat snelheidtesters. Heb er iig weer veel zin in
Gaan er eigenlijk nog mensen met je mee naar Las Vegas? En hoe lang ga je daar heen, van tevoren al eerder of erachteraan een vakantie plakken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:22 schreef Guard het volgende:
[..]
mijn zomerstop duurt nog wel even, D'n Driesloop wordt mijn eerste weer, en de maanden erna is het druk zat: de helft van de weekenden tot aan Vegas een evenement. Sommige zijn gewoon luxe LDL's (met verzorging en hoogtemeters enzo), andere zijn gewoon leuke runs en weer andere wat snelheidtesters. Heb er iig weer veel zin in
Thanks for the reminder.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Die zit toch wel in je bewustzijn?quote:
Lijkt me nu geen evenementje wat je even over het hoofd ziet
Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaan er eigenlijk nog mensen met je mee naar Las Vegas? En hoe lang ga je daar heen, van tevoren al eerder of erachteraan een vakantie plakken?
In Vegas komt er dan nog een loper bij en doen we met zijn 3-en op zaterdag de 5k, en zondag komt als het goed is ook nog een supporter van Arizona naar Vegas en dan lopen mijn zus en ik de M.
Op de maandag of dinsdag na de M vlieg ik dan door naar Aruba, weer helpen bij het jaarlijkse week-lange feestje op het strand en dan nog een paar dagen zelf daar chillen.
Kon slechter, al zeg ik het zelf
Wow wat gaaf! Je zus is dus ook al een ervaren loopster?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.
In Vegas komt er dan nog een loper bij en doen we met zijn 3-en op zaterdag de 5k, en zondag komt als het goed is ook nog een supporter van Arizona naar Vegas en dan lopen mijn zus en ik de M.
Op de maandag of dinsdag na de M vlieg ik dan door naar Aruba, weer helpen bij het jaarlijkse week-lange feestje op het strand en dan nog een paar dagen zelf daar chillen.
Kon slechter, al zeg ik het zelf
Lijkt me echt heel chill om een paar strand-chill-vakantiedagen te hebben na de marathon..!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Eerlijk gezegd zit het al 44 weken iedere dag in mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Die zit toch wel in je bewustzijn?
Lijkt me nu geen evenementje wat je even over het hoofd ziet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja zus loopt al behoorlijk wat jaartjes langer dan ik en heeft ook al een marathon gelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow wat gaaf! Je zus is dus ook al een ervaren loopster?
Lijkt me echt heel chill om een paar strand-chill-vakantiedagen te hebben na de marathon..!
De eerste paar dagen na de M op het strand wordt een actief herstel. Dan loop ik de hele dag op en neer door het zand, benieuwd hoe dat gaat
Tof! Ik zit nog te twijfelen om na New York via Vegas naar de Grand Canyon te gaan. Ik weet niet hoe ik uit de marathon kom. Na Parijs had ik nergens last van maar het is zonde om naar de Grand Canyon te gaan als je nauwelijks kunt lopen. Dan wacht ik liever tot volgend jaar en zoek ik het deze keer iets zuidelijker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.
Kon slechter, al zeg ik het zelf![]()
Niet helemaal deze is een paar dagen eerder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Zomerstop
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustus![]()
![]()
Staat die in de WLWW???quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:05 schreef Mercy het volgende:
[..]
Niet helemaal deze is een paar dagen eerder.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan heb ik er ook nog wel één:
1
2[b]30 juli 2015 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/rainbowrunRainbowrun (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - 5 km (social run)
Ik baal mooi van al die afhakende trailers, want ik vind bootcamp veel zwaarder dan trailen.
Maar ik moet wat over hebben voor een goddelijk lichaam...![]()
![]()
Leuk loopje is dat. Bij mij in de wijk. Ben zelf alleen op vakantie dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:05 schreef Mercy het volgende:
[..]
Niet helemaal deze is een paar dagen eerder.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
de Lachende vis is/was een verzamelpunt op zondag voor leuke motorrittenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Leuk loopje is dat. Bij mij in de wijk. Ben zelf alleen op vakantie dan.![]()
dus vond het leuk om eens daar te komen voor iets totaal anders.![]()
Ik heb dan ook nog wedstrijdje, die laatst ivm de hitte was afgelast:
1
2[b]15 augustus 2015 - [url=http://wiezoloop.nl/]Wiezoloop (Wierden)[/url][/b]
[*] Voccar - 5 km![]()
Dat is wel heel erg gaaf ja! Ben echt benieuwd hoe je die gaat vinden, zal ook wel wat mooie foto's opleverenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Kon slechter, al zeg ik het zelf.
![]()
Over foto's gesproken: heeft één van de Oosterhoutse trailerts toevallig een foto genomen van de lintjes oid? Ik zoek een foto daarvan, voor bij nieuw verhaaltje![]()
![]()
Ja hè, laat ik er een foto van geen lintje bij doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Was er niet juist een gebrek aan lintjes?![]()
![]()
![]()
Ik vind 't wel passend. Gewoon een foto van een bosje. Leeg. Zonder lintje. Want dáár ging het fout!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè, laat ik er een foto van geen lintje bij doen
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hè, laat ik er een foto van geen lintje bij doen![]()
Dat zijn paden!
Als je toch bezig bent: graag eentje van een bos en vrij van copyright enzo
Wel een goed idee![]()
![]()
https://www.google.com/se(...)rc=UNt_fMSrjKhmpM%3Aquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:01 schreef Quoi het volgende:
Dat zijn paden!
Als je toch bezig bent: graag eentje van een bos en vrij van copyright enzo
Wel een goed idee
Leef je uit
Thanksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)rc=UNt_fMSrjKhmpM%3A
Leef je uitmaarrr copyright-technisch lijkt me via google van internet af trekken geen best idee. Flickr heeft wel een optie om gericht te zoeken, mocht je het zelf nodig hebben een keer. tip
![]()
Sorry Quoi, ik heb geen foto's genomen onderweg.
Ik heb me net fijn laten mishandelen door de masseur. Ik lag scheef
F means you're fucked![]()
Je kan toch meestal met doorklikken naar de bron er wel achter komen of er copyright achter zit? Maar handige tip, en goed dat je daar aan denkt! Anders moet je nu zelf even het bos inquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanksmaarrr copyright-technisch lijkt me via google van internet af trekken geen best idee. Flickr heeft wel een optie om gericht te zoeken, mocht je het zelf nodig hebben een keer. tip
Kan ja. Vaak is het dan toch niet geschikt. Maar maakt niet uit, ik heb er eentjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan toch meestal met doorklikken naar de bron er wel achter komen of er copyright achter zit? Maar handige tip, en goed dat je daar aan denkt! Anders moet je nu zelf even het bos in![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel passend. Gewoon een foto van een bosje. Leeg. Zonder lintje. Want dáár ging het fout!ik moest daar ook meteen aan denken
![]()
![]()
O, net te laatquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kan ja. Vaak is het dan toch niet geschikt. Maar maakt niet uit, ik heb er eentjeAnders mocht je hier ook iets copyrightvrij uitzoeken: https://www.flickr.com/photos/32612365@N06/
![]()
Vrees van nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:55 schreef Quoi het volgende:
Over foto's gesproken: heeft één van de Oosterhoutse trailerts toevallig een foto genomen van de lintjes oid? Ik zoek een foto daarvan, voor bij nieuw verhaaltjeSorry!
![]()
Ik denk nog niet aan een loopje maar hoop er dit jaar nog wel 1 te kunnen doen in het najaar.
6 december Montferlandrun 7.5 km lijkt mij wel een leuke, was vorig jaar een mooie.
Ben al blij pijnvrij verder te trainen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, dat zou leuk zijn om die weer te doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik denk nog niet aan een loopje maar hoop er dit jaar nog wel 1 te kunnen doen in het najaar.
6 december Montferlandrun 7.5 km lijkt mij wel een leuke, was vorig jaar een mooie.
Ben al blij pijnvrij verder te trainen.zet 'm op!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Loop je m ook weer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dat zou leuk zijn om die weer te doenzet 'm op!
![]()
Was wat fris maar gewoon mooi, en dat einde supersnel bergaf he!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heerlijk vond ik die!! Niet makkelijk, maar wel heel erg leukquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Loop je m ook weer?![]()
Was wat fris maar gewoon mooi, en dat einde supersnel bergaf he!![]()
Ik wil zeker weer![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Woohoo, dat is goed nieuws zeg nadat je een tijd terug nog concludeerde misschien nooit meer pijnvrij te kunnen lopen na uitbehandeld te zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ben al blij pijnvrij verder te trainen.
Overigens heb ik min of meer hetzelfde als jij: poot hard verzwikt op een trap in februari, nu nog steeds niet 100% en twijfels of het ooit nog goed komt.![]()
Mja ik zeg pijnvrij maar het is acceptabel. Betere dagen waarin je geen last hebt, andere dagen trekt het wat weer ook in rust. Maar overall neemt het af. Fysio gaf aan dat het nog wel een half jaar kon duren als het al helemaal over ging.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Woohoo, dat is goed nieuws zeg nadat je een tijd terug nog concludeerde misschien nooit meer pijnvrij te kunnen lopen na uitbehandeld te zijn.
Overigens heb ik min of meer hetzelfde als jij: poot hard verzwikt op een trap in februari, nu nog steeds niet 100% en twijfels of het ooit nog goed komt.
Rotblessure he!
Mn kijk op hardlopen is wel wat aangepast, meer getemperd in te behalen doelen gewoon nemen zoals het gaat.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Klinkt als mijn verhaal. Al heb ik ook wel weer 2 wedstrijdjes gelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mja ik zeg pijnvrij maar het is acceptabel. Betere dagen waarin je geen last hebt, andere dagen trekt het wat weer ook in rust. Maar overall neemt het af. Fysio gaf aan dat het nog wel een half jaar kon duren als het al helemaal over ging.
Rotblessure he!
Mn kijk op hardlopen is wel wat aangepast, meer getemperd in te behalen doelen gewoon nemen zoals het gaat.
Het heeft mij de "basis" van het lopen weer doen waarderen.![]()
Ik kan alleen maar zeggen "doe voorzichtig!" opbouwen ging voor mij kennelijk na de blessure toch te hard waardoor ik helemaal de kreukel in liep.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Klinkt als mijn verhaal. Al heb ik ook wel weer 2 wedstrijdjes gelopen.
Het heeft mij de "basis" van het lopen weer doen waarderen.
Oh, en oefeningen zijn helemaal niet slecht om er naast te doen![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Trouwens, m'n medaille van de Montferlandrun is volgens m'n vriend de mooiste die ik heb
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: