*knuffel*quote:Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef Fera het volgende:
Klote. Waarschijnlijk word ik volgende week ontslagen. Ik kan wel janken.
Mooi dat je dat kan zeggenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bang en verdrietig. Maar vooral bang
Uhm... gezien ik wat minder gezond blijk te zijn dan ik dacht en daarop echt moet ingrijpen. Alleen dat vraagt veel enge dingen van mequote:
Inderdaad vrienden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Vrienden![]()
-2.
Goed bezig. En blijf weg.
Thx.
Ik sta strak van je naamquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb meer dan 9 uur geslapen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The impossible made possible!(en het zit gewoon in een doordrukstrip
![]()
)
Ik heb die slechte invloed op mensen jaquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:37 schreef Tamashii het volgende:
Heel Wat minder goed. Verliefd. En minder blij.
Omdat ik gestoken was door een bijquote:
En betekend voor jouw dat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:16 schreef Wingding het volgende:
![]()
beetje alleen, bijna al mijn vriendinnen zijn verliefd momenteel
Wehehe, al mijn vrienden dumpen mij ook voor pussy.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:16 schreef Wingding het volgende:
![]()
beetje alleen, bijna al mijn vriendinnen zijn verliefd momenteel
Ahquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat ze weinig tijd voor me hebben op het moment
Idem hier, al maken ze ondanks dat toch nog tijd vrij.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wehehe, al mijn vrienden dumpen mij ook voor pussy.
Zou vandaag chillen met eentje, maar die faggot heeft een date.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier, al maken ze ondanks dat toch nog tijd vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
geweldigquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:24 schreef zeefje het volgende:
Goed. En zenuwachtig. Morgen een sollicitatie voor een 'echte' baan.
Even spoiler want offtopicHangt echt van het bedrijf en de functie af. Maar representatief sowieso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even spoiler want offtopicSucces en ik zou het in LIF nog eens vragen. Kun je foto's bij doen voor impressie enzo, krijg je iig zinnig advies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: beter dan vanmiddag.
Even spoiler want offtopicKokerrok/pantalon, wit blouse en zwart jasje, sowieso hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
geweldighaha! zo'n faggot issie dus denk ik niet? (of hommo)
Goeie dag gehad vandaag! Utrecht geweest voor schoolzaken en wat andere dingen geregeld!
En het weer was heerlijk
Je Pikachu te vroeg laten evolueren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je Pikachu te vroeg laten evolueren?Moest lachen, +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
He bahquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:09 schreef Royco1 het volgende:
Lekker in de zon met een bak koffie mezelf een beetje goed zitten te voelen. Life is good.
Lange afstandsrelatiesquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
He bah![]()
Ik voel me ook goed. Nog twee daagjes en dan twee weken vrijNog 4 nachtjes slapen en eindelijk m'n vriendin weer eens zien.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
He bah![]()
Ik voel me ook goed. Nog twee daagjes en dan twee weken vrijNog 4 nachtjes slapen en eindelijk m'n vriendin weer eens zien.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
He bah![]()
Dankjewel! Ik ga je maar niet opzadelen met gezeik, het is niet zo interessant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aha, indien je er over wilt praten mag je PM'en, zo niet veel sterkte uiteraard.
Bij dezen krijg je van mij een uitnodigingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
Leeg, zowel emotioneel als op de manier die opgelost kan worden met twintig frikandelbroodjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:44 schreef Trashcanman het volgende:
Hmmz, gaar en slaperig. Maar de stemming is op zich prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Oh.. en ik voel me voor de rest prima
Neequote:
Dat is t zeker, maar er bestaat meer dan seks om moe en tevreden door te worden.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is t zeker, maar er bestaat meer dan seks om moe en tevreden door te worden.
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:42 schreef Elvi het volgende:
Wat wel heel verdrietig was, was dat n vriendin 1 van.dr katten.moest laten inslapenen het was mn favo kat ook nog! Maar hij was echt heel ziek
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een extreem zware week gehad en ben verschrikkelijk gekwetst
Maar nu komt de rust weer en voel ok me vrij en bovenal weer veilig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Na 2 shitnachten dank de pillen nu een eigenlijk toch wel aardige nacht gehad en denk dat ik deze dag wel ga trekken (ik ga weer even lekker ondernemend en sociaal doen vandaag).
Wat stemming betreft zou ik het vooral omschrijven als actief (kwa houding) en afwachtend (kwa stemming..eerst maar kijken hoe het loopt en tot die tijd voel ik me eigenlijk vrij neutraal)Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
Toch gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Voel me voor t eerst níet jarig, met dank aan t klote weer. Voelt gewoon niet als 25 juli
Je wordt wakker na vreemdgegaan te zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:42 schreef Wingding het volgende:
![]()
Slaperig en last van opkomende schuldgevoelens.
Schuldig voelen na vreemd gaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je wordt wakker na vreemdgegaan te zijn?
FF lekker afberen danquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:51 schreef Detroit het volgende:
Opgewonden. Het begint nu irritant te worden.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Schuldig voelen na vreemd gaan?
Hooguit richting je pik, waarom je het nooit eerder gedaan hebt.
Dat bedoelde ik niet, ik had het meer over de dingen die ik tegen jou zei, ik wist (min of meer) van jouw toestand dus dat was mijn eigen risikoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
MK:Je weet dat ik Skype half verwaarloos, het is niks persoonlijks als ik offline ben. En ik had al sorry gezegd :S Je trof me echt in een bijzonder slechte mood
Dus nogmaals sorry
....gaat niet echt lekker he...quote:Op zondag 26 juli 2015 08:02 schreef KaBuf het volgende:
Godver, nou nu weet ik ook weer waar ik sta he
Vandaag maar proberen leuk dagje van te maken.
Ja ach ik zal wel overdrijven, maar goed, thanksquote:Op zondag 26 juli 2015 10:55 schreef Bananonima het volgende:
[..]
....gaat niet echt lekker he...sterkte
Uiteindelijk komt altijd alles wel goedquote:
Jij hebt zo'n vrolijk klinkende usernaamquote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef Bananonima het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt altijd alles wel goed![]()
OT: gemotiveerd
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:37 schreef Trashcanman het volgende:
Jij hebt zo'n vrolijk klinkende usernaam
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hup de kroeg in, meid!
Ik voel me content
Je mag me altijd opzoekenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand missen die ik niet zou moeten missen. Meh
Sorry, ik zal de volgende keer mijn libido niet meer naar je toe sturenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag me altijd opzoeken
Ik voel me kapot. Ben moe...
Sterkte!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand missen die ik niet zou moeten missen. Meh
Haha. Pas maar opquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je mag me altijd opzoeken
Ik voel me kapot. Ben moe...
Ach, zo erg is het ook weer niet, maar ja trip to memory lane enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte!
On topic : zin in donderdag en komend weekend
Oh meid hoe komt dat? Wie mis je?misschien is er hier wel iemand die diegene kan doen vergeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook proef ik bloed in mijn mondvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
ik heb soms het tegenovergestelde echt heel raarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:20 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt zin om klaar te komen maar ik ben niet geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik verveel mij kapot gewoon,
[ Bericht 26% gewijzigd door 1marcelfilms op 28-07-2015 20:49:31 ]vroeger was alles beter
Thanksquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh meid hoe komt dat? Wie mis je?misschien is er hier wel iemand die diegene kan doen vergeten.
He?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:20 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt zin om klaar te komen maar ik ben niet geil
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:55 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Ahh dikke virtuele knuffel
Ik voel me prima
Dat zuigt feer. Sterktequote:Op woensdag 29 juli 2015 09:40 schreef Fera het volgende:
Gisteren ontslagen. Maar vreemd genoeg ben ik er niet zo kapot van als ik dacht.Misschien omdat ik mezelf al mentaal voorbereid had.
Dus voel me best prima eigenlijk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef zeefje het volgende:
Goed wantik heb de baan
dat goede gevoel was gelijk weg toen ik mijn fietssleutel niet kan vinden, maar goed da's 't ergste niet
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
OT: goedNog vrij beek geld uitgegeven vandaag
Maar aan mooie dingen en nu zit ik gelijk in een opruimbui
Mij hoef je niet per se te feliciteren hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
OT: prima, want vakantie en veel vrije tijd
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mij hoef je niet per se te feliciteren hoor.
En nu goed: gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef zeefje het volgende:
Goed wantik heb de baan
dat goede gevoel was gelijk weg toen ik mijn fietssleutel niet kan vinden, maar goed da's 't ergste niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef zeefje het volgende:
Goed wantik heb de baan
Dat is minder.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:40 schreef Fera het volgende:
Gisteren ontslagen. Maar vreemd genoeg ben ik er niet zo kapot van als ik dacht.Misschien omdat ik mezelf al mentaal voorbereid had.
Jij ook een bakkie?quote:
Nicequote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef zeefje het volgende:
Goed wantik heb de baan
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:40 schreef Fera het volgende:
Klopt...aloha was er alquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is jouw gebruikersnaam een verbastering van 'aloha'?
Kom je mee trainen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:48 schreef artelligence het volgende:
Slap. Sinds 5 jaar of zo maar weer eens gewichten opgepakt en wat oefeningen gedaan. Ik ben een doetje.
Fijn om dat te lezenquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oprecht gelukkig met hoe dingen gaan. Dat ik dat nog eens mag zeggen.
Nee, gewichten op dit moment maar ik ga een bokszak ophangen om mijn oude technieken weer eens op te vijzelenquote:
goed nieuws! fijn voor jequote:Op donderdag 30 juli 2015 08:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oprecht gelukkig met hoe dingen gaan. Dat ik dat nog eens mag zeggen.
heerlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:54 schreef Bananonima het volgende:
Helemaal gaar....gelukkig volgende week dagje vrij en dan bijna vakantie
![]()
.je bent een man en hebt last van je maandelijkse periode?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:27 schreef Rucola het volgende:
Vanaf gisteravond al labiel, chagrijnig en negatief en last van een 'eat all the food'-moment. En vandaag begon mijn maandelijkse periode, dus alles valt weer op z'n plek.Niet goed dus.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:35 schreef zeefje het volgende:
[..]
.je bent een man en hebt last van je maandelijkse periode?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
leuke pokémon trainster tegen het lijf gelopen? ;-)
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klotezooi. Elke keer als ik denk dat alles koek en ei is, en een zonnige toekomst voor me heb wordt dat verpest door iets wat ik gedaan heb in het verleden. Hoezo blijft dat me zo achtervolgen en kom ik er ooit nog van af?![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klotezooi. Elke keer als ik denk dat alles koek en ei is, en een zonnige toekomst voor me heb wordt dat verpest door iets wat ik gedaan heb in het verleden. Hoezo blijft dat me zo achtervolgen en kom ik er ooit nog van af?![]()
Misschien een idee om die shit ook even recht te zetten voordat je met je leven verder gaat?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuke plannen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:04 schreef Helsinki het volgende:
Hier ook zin in het weekend. En voel me al een stuk fitter. Fijn, zat niet zo te wachten op een griepje.
Beterschapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:04 schreef Helsinki het volgende:
Hier ook zin in het weekend. En voel me al een stuk fitter. Fijn, zat niet zo te wachten op een griepje.
Kan zeker erger!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:35 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hatertse Vennen en tijd doorbrengen met fijne mensen. Kan erger, toch?. Jij?
Ah heerlijk. Geniet van je weekend!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan zeker erger!
Morgen een kinderfeestje, dochter van een vriend is 1 geworden.
Verder vooral chillen dit weekend, daar heb ik even zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |