quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:29 schreef brojo het volgende:
Heb het gevoel dat er een zomerdepressie aan zit te komen.
Wat heb je het zwaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:53 schreef artelligence het volgende:
After sex dip. Zwaar levenZonnig weer ook nog
Merwelande...in mijn stadsie!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Goed![]()
Net ergens wezen eten en daarna nog even snel het water in bij de Merwelanden. Heerlijk zeg is het daar nu
Dordtenaar gespot.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Goed![]()
Net ergens wezen eten en daarna nog even snel het water in bij de Merwelanden. Heerlijk zeg is het daar nu
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:21 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dordtenaar gespot.
OT: Als een kreeft/tomaat/iets anders wat rood is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was lekker gister, he, boefje?quote:
Ik wist het! Ook in NO frl?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was lekker gister, he, boefje?
Nee serieus: vertel maar in DM
OT: heel goed. Alles loopt op rolletjes
Thxs, idem. Hoe gaat t nu met je?quote:
Wisselt. Ben erg verdrietig, merk dat er weerstand is (wil het allemaal niet kwijtraken) en ben bang om straks op eigen benen te moeten staan. En soms denk ik: ach, komt allemaal best wel goed hoor. Denk dat dat nog wel even blijft, heeft tijd nodig.quote:
Arme manquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:20 schreef artelligence het volgende:
Heel kut. Waarschijnlijk weer niet op vakantie dit jaar. Zwaar leven. Zucht steun kreun.
Begrijpelijk en bekend helaas. Ik snap dat t nu niet zo voelt voor jou maar uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht,daar ben ik van overtuigd. Knuffel voor jou in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:21 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wisselt. Ben erg verdrietig, merk dat er weerstand is (wil het allemaal niet kwijtraken) en ben bang om straks op eigen benen te moeten staan. En soms denk ik: ach, komt allemaal best wel goed hoor. Denk dat dat nog wel even blijft, heeft tijd nodig.
Geld.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:25 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Waarom niet?
[..]
Begrijpelijk en bekend helaas. Ik snap dat t nu niet zo voelt voor jou maar uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht,daar ben ik van overtuigd. Knuffel voor jou in ieder geval.
Dankjewel! Zou zo graag willen dat ik al een paar maanden verder wasquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:25 schreef yats het volgende:
[..]
Arme man
Waarom niet?
[..]
Begrijpelijk en bekend helaas. Ik snap dat t nu niet zo voelt voor jou maar uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht,daar ben ik van overtuigd. Knuffel voor jou in ieder geval.
Sterktequote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:06 schreef Tamashii het volgende:
Als ik beredeneer dat dit de hel is, dan kan het alleen maar beter gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drink genoegquote:Op zondag 5 juli 2015 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleh lage bloeddruk speelt weer op. Zal wel door de warmte komen. Voel me duizelig en moe.
Dit wel, eigenlijk.quote:
Godver, je doet nu net of ik een geweldige dag heb gehad vandaagquote:Op zondag 5 juli 2015 22:13 schreef knokkels het volgende:
Op vrijdag 3 juli 2015 17:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Mjuh, goeie dag eigenlijk wel.
I did no such thingquote:Op zondag 5 juli 2015 22:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godver, je doet nu net of ik een geweldige dag heb gehad vandaag
kokoswaterquote:Op zondag 5 juli 2015 17:38 schreef Trashcanman het volgende:
Alsof ik een kater heb terwijl ik gisteren geen alcohol heb gehad, en bedankt kutklimaat
Komt goed jongedamequote:
knuf!quote:
Je hebt iemand op haar bek geslagen?quote:
Damn serieus? De keren dat ik ze gezien heb waren ze fenomenaal, terwijl ik geeneens een fan ben.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:02 schreef fraubitch het volgende:
Faithless viel zwaar tegen, laat thuis en nu een korte nacht. Daardoor ben ik moe. En teleurgesteld.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Chill, mijn P gehaald, nu lekker genieten van de vakantie en veel werken
ken het probleem. hopelijk is het gauw minder!quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Gespannen en daardoor een zeurende hoofdpijn.
In je kont geneukt?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb auw
Op een plek waar dat niet wenselijk is.
Dat is eigenlijk geen enkele plek maar oke, deze helemaal niet
quote:
Ninja editquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat misschien nog meer prefereren dan dit
Je zit warmquote:
Prostaatstimulatie is 150% fijner klaarkomen.quote:
Ze wilde Toegang tot mijn fok-gegevens, maar ik gaf geen prijs. Toen begon het martelenquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Prostaatstimulatie is 150% fijner klaarkomen.
Maar iets in je urinebuis, is het ook niet
What the fuck did they do to you man!!!
Kwam er een dikke negerin op je gezicht zitten terwijl Sacha van X je deaptrhoathequote:Op donderdag 9 juli 2015 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wilde Toegang tot mijn fok-gegevens, maar ik gaf geen prijs. Toen begon het martelen
Oef. Hoop dat je je gauw beter voelt!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:14 schreef HarveySpecter het volgende:
Keelpijn en m'n stem kwijt, zo vlak voor het weekend
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:25 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Oef. Hoop dat je je gauw beter voelt!
het leven is mooi ^^quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Goed!![]()
Bijna weekend, nog even 2 uurtjes veldwerk zodadelijk een dorp verderop, een kapper zoeken, en vanavond lekker biertjes drinken in m'n favoriete kroegOh, en het is 26 graden en de zon schijnt. Wat wil een mens nog meer?
Prima eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan![]()
Thnx babygurl
Hoe voel jij je nu?
quote:
quote:
quote:
quote:
Als je dan toch gaat twijfelen en vervolgens dit soort dingen ziet/leest, vervliegt je vertrouwen in de mensheid toch wel erg snel weerquote:
Erg dramatisch dit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel oké, maar ik heb tenminste wel lekker geslapen en ben tussendoor maar 1x wakker geweest
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je dan toch gaat twijfelen en vervolgens dit soort dingen ziet/leest, vervliegt je vertrouwen in de mensheid toch wel erg snel weer
Ik kan er wel om lachen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je dan toch gaat twijfelen en vervolgens dit soort dingen ziet/leest, vervliegt je vertrouwen in de mensheid toch wel erg snel weer
Denk dat het meer als sarcasme was bedoelt van Angel Joyquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar Angel-Joy blijkbaar niet
OT: Gespannen, want ik ga de deur uit en gedoe
Ik maakte maar een grapje, neem nog een borrelquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat het meer als sarcasme was bedoelt van Angel Joy
Ik wens je veel plezier!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een beetje moeilijke middag gehad (ben uiteindelijk maar eventjes gaan slapen), maar ik voel me nu eigenlijk goed. Heb energie en zin in dingen. Dadelijk maar even lekker creatief bezig
Precies ditquote:Op zondag 12 juli 2015 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje moeizame dag gehad, jankbuien, jippie
maar straks 'gezellig' onder de mensen, spelletjes spelen,[sarcasmemodus aan] daar heb ik zin in[sarcasmemodus uit]
Ik was niet sarcastisch, verheug me oprechtquote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Precies dit
Daarnaast voel ik mij alleen,moe en nergens zin in-gevoel . Ook totaal onbegrepen. Gelukkig ken ik mezelf langer als vandaag en is het waarschijnlijk morgen weer over.
Ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op zondag 12 juli 2015 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch, verheug me oprecht, ik weet het; ik ben stom
*knuffel* Ik hoop dat het straks of morgen beter met je gaat. Sterkte
Komt wel goedquote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Precies dit
Daarnaast voel ik mij alleen,moe en nergens zin in-gevoel . Ook totaal onbegrepen. Gelukkig ken ik mezelf langer als vandaag en is het waarschijnlijk morgen weer over.
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje moeizame dag gehad, jankbuien, jippie
maar straks gezellig onder de mensen, spelletjes spelen, daar heb ik zin in
Sterkte beiden!quote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Precies dit
Nee, sorry voor de vaagheid. Eventjes alles vergeten en mijn aandacht wel op de wereld moeten focussen. Het heeft me overigens goed gedaanquote:Op zondag 12 juli 2015 19:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sarcastisch was. Sorry
.
Ik ga moet hier wii-en.
Wat vervelend... Knuffel en sterktequote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef -Bushok het volgende:
Ingestort en partner zit vanavond liever bij vrienden.. Had het fijn gevonden om even samen te zijn
Dankjequote:Op maandag 13 juli 2015 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend... Knuffel en sterkte
--------
Heel rustig. Vreemd, maar prettig
Goed bezig !! Om hem bier te laten zuipen met kameradenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef -Bushok het volgende:
Ingestort en partner zit vanavond liever bij vrienden.. Had het fijn gevonden om even samen te zijn
Ik ken het probleem, sterke manquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:24 schreef wolfrolf het volgende:
Kapot man.
3 nachten waardeloos slapen breekt me aardig op.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:40 schreef Dqod het volgende:
Prutsdag. Maar zoveel mogelijk omzetten naar iets leuks, het komt wel
Blijkbaar?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
In de steek gelaten, eenzaam, terneergeslagen, als een wees, ongewenst.
En oh ja... woeptiedoe, blijkbaar is mijn zusje vandaag getrouwd feest ofzo
Ow... auw... dit klinkt heel erg pijnlijk. Zeker als de bovenste regel met de onderste te maken heeft. Mocht ik het juist interpreteren *hele warme knuffel*quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
In de steek gelaten, eenzaam, terneergeslagen, als een wees, ongewenst.
En oh ja... woeptiedoe, blijkbaar is mijn zusje vandaag getrouwd feest ofzo
Maar ik voel het wel als ik met mijn handen langs mijn curves ga. Of als de broekrand constant in mijn buik steekt. Of als ik mijn veters probeer te strikken.quote:
goed om te horen!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Blij.
Soms ontmoet je mensen die je meer doen dan je ooit had verwacht.
Een paar ogen staan op mijn netvlies gebrand.
Goede reden om vrolijk te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:12 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
En ik heb nieuwe Pokémonkaarten dus eigenlijk![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Rot nieuws.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef Fera het volgende:
Klote. Waarschijnlijk word ik volgende week ontslagen. Ik kan wel janken.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef Fera het volgende:
Klote. Waarschijnlijk word ik volgende week ontslagen. Ik kan wel janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |