Komt wel goedquote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Precies dit
Daarnaast voel ik mij alleen,moe en nergens zin in-gevoel . Ook totaal onbegrepen. Gelukkig ken ik mezelf langer als vandaag en is het waarschijnlijk morgen weer over.
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Beetje moeizame dag gehad, jankbuien, jippie
maar straks gezellig onder de mensen, spelletjes spelen, daar heb ik zin in
Sterkte beiden!quote:Op zondag 12 juli 2015 19:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Precies dit
Daarnaast voel ik mij alleen,moe en nergens zin in-gevoel . Ook totaal onbegrepen. Gelukkig ken ik mezelf langer als vandaag en is het waarschijnlijk morgen weer over.
Nee, sorry voor de vaagheid. Eventjes alles vergeten en mijn aandacht wel op de wereld moeten focussen. Het heeft me overigens goed gedaanquote:Op zondag 12 juli 2015 19:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sarcastisch was. Sorry
.
Ik ga moet hier wii-en.
Wat vervelend... Knuffel en sterktequote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef -Bushok het volgende:
Ingestort en partner zit vanavond liever bij vrienden.. Had het fijn gevonden om even samen te zijn
Dankjequote:Op maandag 13 juli 2015 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend... Knuffel en sterkte
--------
Heel rustig. Vreemd, maar prettig
Goed bezig !! Om hem bier te laten zuipen met kameradenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:51 schreef -Bushok het volgende:
Ingestort en partner zit vanavond liever bij vrienden.. Had het fijn gevonden om even samen te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |