Pra-Loup is niet echt een lullig klimmetje natuurlijk, zoveel anders hoeft het niet te zijn dan een langere col als ze gelijk vanaf de voet oorlog gaan maken. Of nog beter vanaf de col daarvoor maar dat zal bijna niemand van de klassementsmannen durven. Nibali zal wel misschien wat wagen, begint op stoom te komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat het weer eindigt op zijn lullig klimmetje, maar vanaf nu moeten ze Froome kapot gaan maken.
Wat een prachtige daalkunsten in die video van Bardet. Respect!!quote:Op maandag 20 juli 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag trappen we af met een etappe die ook in de Dauphinee Liberee voorkwam. Bardet won deze. Op zich is dat niet zo vreemd als het in je trainingsgebied ligt. Zal hij de Tourversie ook winnen?
http://www.procyclingstat(...)015_Stage_5_Pra_Loup
Start om 12:55
Je bedoelt met een Barguilletje?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:36 schreef Sked het volgende:
Gewoon op de voorlaatste col Froome eraf rijden
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:44 schreef DeeBee het volgende:
Laten we Bardet maar even heel snel doorstrepen, een Franse flopshow zitten we niet op te wachten.
Lolquote:
Bardet heeft nooit de Dauphiné Liberé gereden.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag trappen we af met een etappe die ook in de Dauphinee Liberee voorkwam.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bardet heeft nooit de Dauphiné Liberé gereden.
Dat is in het Criterium Du Dauphiné. De naam Dauphiné Liberé is al jaren niet aan die koers verbonden.quote:
http://nos.nl/tour/artike(...)-plekje-stijgen.htmlquote:"Dan doe ik liever mee om een etappezege." Bauke Mollema hoeft niet lang na te denken, wanneer hem de keuze wordt voorgeschoteld tussen een plek stijgen in het klassement, of meedoen om een etappezege in de Tour.
"Maar ik wil wel in de top 10 blijven staan", bekent de kopman van Trek en de nummer 9 in het algemeen klassement. "Ik zal dus niet snel gekke dingen gaan doen. Op het vlakke zal ik niet mee springen, maar als de start bergop is en er rijdt een grote groep weg, hoop ik erbij te zitten."
Dan zou Mollema twee vliegen in één klap kunnen slaan. "Hopelijk kan ik dan rijden voor de zege en minuten in het klassement goedmaken."
Dit is niet het autistenforumquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is in het Criterium Du Dauphiné. De naam Dauphiné Liberé is al jaren niet aan die koers verbonden.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is in het Criterium Du Dauphiné. De naam Dauphiné Liberé is al jaren niet aan die koers verbonden.
Die 2 laatste etappes zijn 110/140km bergje op, bergje neer...dat is moeilijk te controleren. Beetje gluiperig meesluipen kan op zich geen kwaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://nos.nl/tour/artike(...)-plekje-stijgen.html
Mollema is niet heel snugger. Een renner op 9 minuten wil niemand mee hebben in een groep vluchters. Niet de eerste keer dat hij hier op hoopt terwijl het gewoon onhaalbaar is. Mollema zal het moeten hebben van een late sprong en dan maar hopen dat Gesink of Nibali hem niet gaat terughalen.
Dat was echt flauwekul jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:27 schreef Ericr het volgende:
Blijft wel mooie paniekreactie bij Astana toen Fuglsang 1 dag de kopman mocht zijn. Inmiddels staat Fuglsang op meer dan een half uur van Nibali en gaat Nibali steeds beter rijden.
Gooi jezelf weg, pietlut.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het is altijd hopen en dan in de finale geklopt worden door beter mannen, hij zal nooit veranderen. Dit is het.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://nos.nl/tour/artike(...)-plekje-stijgen.html
Mollema is niet heel snugger. Een renner op 9 minuten wil niemand mee hebben in een groep vluchters. Niet de eerste keer dat hij hier op hoopt terwijl het gewoon onhaalbaar is. Mollema zal het moeten hebben van een late sprong en dan maar hopen dat Gesink of Nibali hem niet gaat terughalen.
Mollema weet zelfs als beste hoe er gecontroleerd gaat worden als het klassement zo goed als gemaakt is. Heeft zelf een keer Fuglsang zo in de tang gehad in 2013 ook al was Fuglsang toen niet echt in staat tot een aanval. Maar de top 10 gaat elkaar in die laatste bergetappes scherp in de gaten houden, waarom zou je iemand laten rijden terwijl je twee weken gevochten heb je voor plek in het klassement?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 2 laatste etappes zijn 110/140km bergje op, bergje neer...dat is moeilijk te controleren. Beetje gluiperig meesluipen kan op zich geen kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit geheel terzijde.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou jullie trouwens wel echt aanraden om het twitter account van Riccardo Ricco te volgen, elke dag word ik weer blij verrast.Hier beeldt hij existentiėle eenzaamheid uit, een ode aan Carice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit geheel terzijde.
Ik wist niet zo goed hoe ik het moest verwoorden, maar dit dus. Dank u.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier beeldt hij existentiėle eenzaamheid uit, een ode aan Carice.
Die laatste 2 etappes is het alleen berg op en neer. Als het dan van de start los gaat, is het de vraag wie kan en wil controleren...als er dan ook mannetjes van Movistar en Tinkoff mee zijn, moet Sky alles alleen doen. Die willen Thomas zolang mogelijk opsparen. Bovendien kost het niet heel veel extra energie als je in een groep van 20/25 man rijdt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mollema weet zelfs als beste hoe er gecontroleerd gaat worden als het klassement zo goed als gemaakt is. Heeft zelf een keer Fuglsang zo in de tang gehad in 2013 ook al was Fuglsang toen niet echt in staat tot een aanval. Maar de top 10 gaat elkaar in die laatste bergetappes scherp in de gaten houden, waarom zou je iemand laten rijden terwijl je twee weken gevochten heb je voor plek in het klassement?
En je hebt ook nog eens het geluk dat jongens als Contador en Nibali het echt geen flikker uitmaakt of ze vierde of zesde worden, die gaan niet hard vechten voor zo'n plekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Op dinsdag 21 juli 2015 23:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mollema weet zelfs als beste hoe er gecontroleerd gaat worden als het klassement zo goed als gemaakt is. Heeft zelf een keer Fuglsang zo in de tang gehad in 2013 ook al was Fuglsang toen niet echt in staat tot een aanval. Maar de top 10 gaat elkaar in die laatste bergetappes scherp in de gaten houden, waarom zou je iemand laten rijden terwijl je twee weken gevochten heb je voor plek in het klassement?
Die laatste 2 etappes is het alleen berg op en neer. Als het dan van de start los gaat, is het de vraag wie kan en wil controleren...als er dan ook mannetjes van Movistar en Tinkoff mee zijn, moet Sky alles alleen doen. Die willen Thomas
Contador zal nog wel podium willen rijden denk ikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:57 schreef Sked het volgende:
[..]
En je hebt ook nog eens het geluk dat jongens als Contador en Nibali het echt geen flikker uitmaakt of ze vierde of zesde worden, die gaan niet hard vechten voor zo'n plek
Ik zei bewust niet tweede of derde. En daarvoor hoeft hij zich nog steeds geen zorgen te maken als ene Mollema drie minuten wegrijdtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Contador zal nog wel podium willen rijden denk ik
Zal daarom nog wel een kamikaze aanval willen doen...dan moet je dus als Mollema zijnde dus niet mee willen doen. Movistar, Sky en BMC gaan dat wel dicht willen rijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan wel op het middelste plekje. Die aan de kanten interesseren hem niets.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd nu voor het podium te gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan wel op het middelste plekje. Die aan de kanten interesseren hem niets.
Ik heb toch iets anders gelezenquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd nu voor het podium te gaan
quote:"Mijn doel hier was niets minder dan het winnen van de Tour en ik zal niet tevreden zijn met slechts een podiumplek", sprak de 32-jarige renner klare taal op de rustdag in Gap.
Het betekent ook dat hij liever een poging doet om te winnen die als het niet lukt er toe kan leiden dan hij zakt in het klassement, dan dat hij zijn best gaat doen om op dezelfde plek te blijven staan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij niet alsnog zo hoog mogelijk wil eindigen toch?
Ik had gelezen dat hij gezien de huidige stand als 'reservedoel' het podium had. Tegenstrijdige berichtenquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij niet alsnog zo hoog mogelijk wil eindigen toch?
Als ik Contador was, zouden mijn huidige plek, of 2e of 3e me weinig interesseren, maar zou ik willen winnen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat hij gezien de huidige stand als 'reservedoel' het podium had. Tegenstrijdige berichten
Eens. Maar ja, wel een aardig gat.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ik Contador was, zouden mijn huidige plek, of 2e of 3e me weinig interesseren, maar zou ik willen winnen.
Contador gaat de Tour toch niet winnen, dan kan je beter morgen dat klassement laten varen en voor een of twee ritjes gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ik Contador was, zouden mijn huidige plek, of 2e of 3e me weinig interesseren, maar zou ik willen winnen.
Quintana nuanceert het nog:quote:Alberto Contador en Nairo Quintana hebben zich nog niet neergelegd bij het meesterschap van Chris Froome. "Als zich een kans voordoet, zal ik die grijpen", zegt Contador. "We zijn naar hier gekomen voor het geel", echot Quintana. Tejay van Garderen is dan weer tevreden met een een podiumplaats.
(...)
Contador hangt op dit moment op iets minder dan een minuut van het podium, maar wel al op meer dan 4 minuten van leider Froome. Toch interesseert die podiumplaats hem niet. "Ik ben naar hier gekomen om te winnen. Ik zal niet tevreden zijn met een podiumplaats."
quote:Quintana: "Geen nederlaag als ik "maar" tweede word"
Nairo Quintana is de naaste belager van Chris Froome, al volgt hij ook al meer dan drie minuten. "Maar ik verwacht opnieuw spektakel in de Alpen. Het zijn ritten die mij moeten liggen en die mij in staat moeten stellen om mijn achterstand goed te maken."
"Uiteraard zal ik tevreden zijn als ik op het podium sta in Parijs, maar de voorbije maanden hebben we met de ploeg hard gewerkt om met het geel de Franse hoofdstad te kunnen binnenrijden."
"Ik zou het niet als een nederlaag beschouwen als ik "maar" tweede word. Ik hou op dit moment iedereen achter mij, behalve één renner. En we zullen er alles aan doen om ook hem in te halen."
"Als de omstandigheden het toelaten, zal ik aanvallen. En we moeten ook eens onderzoeken of we Froome niet in de problemen kunnen brengen met een alliantie."
Quintana weet dat zijn jeugd in zijn voordeel speelt. "Als het dit jaar niet lukt om de Tour te winnen, heb ik in de toekomst nog kansen om het geel te veroveren."
Dat heb ik ook over Pantani gehoord in 1998. Die dacht daar anders over.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Contador gaat de Tour toch niet winnen, dan kan je beter morgen dat klassement laten varen en voor een of twee ritjes gaan
Mja, het is natuurlijk wel zo dat als Froome er een keer flink doorheen zakt (slechte dag, rustdag niet goed verwerkt, derde week, valpartij, materiaalpech) het opeens heel dicht bij elkaar kan staan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook over Pantani gehoord in 1998. Die dacht daar anders over.
Zolang je gelooft dat je kunt winnen, heb je nog kans. Geloof je niet meer dat je kunt winnen, dan ben je kansloos.
Klopt, maar dan moet Quintana ook nog eens minder zijn. Pantani pakte natuurlijk toen Ullrich in de bergen toen hij zwaar had verloren op de TTquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Mja, het is natuurlijk wel zo dat als Froome er een keer flink doorheen zakt (slechte dag, rustdag niet goed verwerkt, derde week, valpartij, materiaalpech) het opeens heel dicht bij elkaar kan staan.
Ze moeten de hele Alpen nog door, dan is 1'12 natuurlijk wel te verwaarlozen, misschien ook nog wel bonificatie te verdienen en dan kan het snel gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet Quintana ook nog eens minder zijn. Pantani pakte natuurlijk toen Ullrich in de bergen toen hij zwaar had verloren op de TT
Ja, maar de voorgeschiedenis is niet gunstig. Maar je moet wel een beetje de mindset houden, daarmee ben ik het eensquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten de hele Alpen nog door, dan is 1'12 natuurlijk wel te verwaarlozen, misschien ook nog wel bonificatie te verdienen en dan kan het snel gaan
Morgen samen met Nibali wegrijden in de afdaling van de voorlaatste col en je pakt zo al een minuut terug als de mannetjes van Froome een beetje zijn opgerookt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de voorgeschiedenis is niet gunstig. Maar je moet wel een beetje de mindset houden, daarmee ben ik het eens
Wie van de twee lift mee op de bagagedrager bovenbuis?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kruijswijk gaat op Alpe samen met Nairo over de finish.
Die zal er zeker weer vandoor gaan ja, maar ik denk dat een groep vluchters gaat strijden voor de winstquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
Nibali vandaag. Kan niet missen.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Lotto Jumbo er alles doen Kelderman of Kruijswijk in de vlucht mee te krijgen. Zoals Boogerd eergisteren al zei, laat een Tankink of Leezer meespringen. Altijd handig een extra mannetje voor de eerste zo goed als vlakke 80km.
Vandaag denk ik niet, maar vrijdag en zaterdag zou dat wel kunnenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:48 schreef 99.999 het volgende:
Hopelijk verzint men inderdaad iets waardoor Froome zijn ploeg al in een vroeg stadium op moet branden. Maar zal wel vergeefse hoop zijn
GENOT JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
KRUIJSWIJK I NDE AANVAL JONGENS PLETTERPET OP
Sagan telt voor 10quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:05 schreef Blik het volgende:
Mogen nog wel wat mensen bijkomen, anders wordt het wel lastig
zul je altijd zien, dagen achter elkaar zijn er 20+ vluchters weg, en dan is er een kansrijke NLer weg en dan blijft het bij 2
Franse hommo's zal je bedoelen, flopshow.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, de aanval is al ingerekend. Straks weer een fantastische kutgroep met Pierke, Valls en allerlei andere halfgoden.
ja helaasquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, de aanval is al ingerekend. Straks weer een fantastische kutgroep met Pierke, Valls en allerlei andere halfgoden.
Bardet staat veel te kort.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:08 schreef Blik het volgende:
[..]
ja helaas
Bardet, Pinot en Voeckler in de volgende aanval denk ik...
13m valt alleszins mee voor zo'n etappequote:
Dat gaat zo'n ploeg als Giant nooit goedvindenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:09 schreef VASND het volgende:
[..]
13m valt alleszins mee voor zo'n etappe
Dit is wel dé trainingsomgeving van Romain. Met al die top10-plekverdedigers komt hij onmogelijk weg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:09 schreef VASND het volgende:
[..]
13m valt alleszins mee voor zo'n etappe
Huh? Volgens mij zei Bardet na de rit in de Dauphiné dat hij deze omgeving helemaal niet kendequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is wel dé trainingsomgeving van Romain. Met al die top10-plekverdedigers komt hij onmogelijk weg.
Dan heeft Eurosport ons misleidquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij zei Bardet na de rit in de Dauphiné dat hij deze omgeving helemaal niet kende
Jose heeft er nog minder verstand van dan Dijkstra en Ducrot.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zaten etappes lang te schreeuwen dat Romain dit als geen ander kent, deze streek.
#JOSEISEENTRUT
Hoe zij uiteindelijk 'commentator' voor Eurosport werd, kan jij het ook worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jose heeft er nog minder verstand van dan Dijkstra en Ducrot.
Ik heb Valls niet opgesteld. Die rijdt me toch een partij kut...quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zat er in de 1ste bergrit nog heel goed bij, maar rijdt daarna vooral achteruit ja..quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb Valls niet opgesteld. Die rijdt me toch een partij kut...
Dat lijkt mij een topshow, Rellende_Rotscholier die de Ronde van het Baskenland van commentaar mag voorzien ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zij uiteindelijk 'commentator' voor Eurosport werd, kan jij het ook worden.
Ik zit niet op twitter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zij uiteindelijk 'commentator' voor Eurosport werd, kan jij het ook worden.
Daarom heeft ie steun van z'n ploeggenoten nodig om te zorgen dat hij met de goede groep weg is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk zal wel een paar keer proberen om mee te glippen en uiteindelijk zal er wel een groep vertrekken waar ie niet in zit.
Misschien wat voor Mathias Frank?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zat er in de 1ste bergrit nog heel goed bij, maar rijdt daarna vooral achteruit ja..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou jullie trouwens wel echt aanraden om het twitter account van Riccardo Ricco te volgen, elke dag word ik weer blij verrast.Na een carričre als barman nu richting het schoonspringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit geheel terzijde.
Zakarin die het Algemeen Klassement wintquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een topshow, Rellende_Rotscholier die de Ronde van het Baskenland van commentaar mag voorzien ofzo.
Als R_R zijn stukjes eens opstuurtquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een topshow, Rellende_Rotscholier die de Ronde van het Baskenland van commentaar mag voorzien ofzo.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit niet op twitter.
Misschien is er wel een baantje voor Mani weggelegd.quote:In 2008 kreeg Been borstkanker waardoor ze hele dagen thuis zat, veel wielrennen keek en daar in 2009 over begon te Twitteren.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef groenen het volgende:
En weer samen, het is wachten op de krachtsexplosie van Krachtwijk op de Col des Lčques.
Waar lezen jullie dat? Bij mijn Sporza ticker is de groep nog weg.quote:
Mani is toch al door iedereen geband? En Marcodej is toch ook een goede twitteraar?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Misschien is er wel een baantje voor Mani weggelegd.
Op de officiele LETOUR-ticker (geheel objectief).quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Waar lezen jullie dat? Bij mijn Sporza ticker is de groep nog weg.
Mag Marcodej van zijn geloof wel op zondag commentaar geven?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mani is toch al door iedereen geband? En Marcodej is toch ook een goede twitteraar?
Er waren maar 4 namen bekend van de groep, dus onduidelijk ook welke ploeg de slag gemist had..quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Slobeend het volgende:
Wie loopt er zo op kop te beuken? Dit was een goede groep
Ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag Marcodej van zijn geloof wel op zondag commentaar geven?
Zou wel eens Astana kunnen zijn. Misschien willen ze de boel kort houden voor een ritzege.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er waren maar 4 namen bekend van de groep, dus onduidelijk ook welke ploeg de slag gemist had..
Volgens de ticker idd Astana actiefquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel eens Astana kunnen zijn. Misschien willen ze de boel kort houden voor een ritzege.
Kan, ut beest mag namelijk morgen pas weer los.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel eens Astana kunnen zijn. Misschien willen ze de boel kort houden voor een ritzege.
Wel een snelwandeletappe dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef Marcoss het volgende:
49.1 km per uur gemiddeld voorlopig, wandeletappe dus!
Morgen zal wel weer voor de vluchters zijn, ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kan, ut beest mag namelijk morgen pas weer los.
Die gaat het lastig krijgen vandaag, als hij al voor het eerste klimmetje lost.quote:
Dat is een proces, soms duurt het alleen wat langer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:32 schreef TLC het volgende:
Er mag blijkbaar niemand met grote voorsprong weg vandaag
Voor het proces moet je bij Giant zijn!quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is een proces, soms duurt het alleen wat langer.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:36 schreef DeeBee het volgende:
Derde week, dus Krachtwijk trapt vanaf nu 7 W/kg. #ovalentandwiel
Ook al weer een tijdje geleden. Na zijn hallucinante Parijs-Nice van 2012 zitten zijn prestaties eigenlijk in een constante dalende lijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:34 schreef Marcoss het volgende:
Westra heeft ook wel eens beter gereden dan deze Tour
Vorig jaar had ie anders een prima jaar met o.a. ritwinst in Cataloniė en Dauphine.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ook al weer een tijdje geleden. Na zijn hallucinante Parijs-Nice van 2012 zitten zijn prestaties eigenlijk in een constante dalende lijn.
One day flyquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zakarin die het Algemeen Klassement wint.
Dauphiné vorig jaar was wel sterk, kasseienrit in de Tour. Maar PN 2012 was wel echt geniaal jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ook al weer een tijdje geleden. Na zijn hallucinante Parijs-Nice van 2012 zitten zijn prestaties eigenlijk in een constante dalende lijn.
Pimenta Costa? Mendes heet die knul.quote:
Spreek je dat uit als jam?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:43 schreef showtimer het volgende:
Rolland gaat geen ruimte krijgen van IAM
Ja, ik weet het, kan jou het schelenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pimenta Costa? Mendes heet die knul.
Valverde zal hem zo wel terug gaan halen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef groenen het volgende:
Wordt nog lachen als Quintana nu al aanvalt.
Kopgroep is al ingerekend, Deetje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Valverde zal hem zo wel terug gaan halen.
Waar haal jij al je informatie vandaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopgroep is al ingerekend, Deetje.
Nee, al 60 gelostquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef IbanMayo het volgende:
Zouden we de live halen met een compleet peloton?
Volgens mij viel hij aan vanuit het peloton. Kopgroep is overigens daardoor weer ingerekend.quote:
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar haal jij al je informatie vandaan?
Technisch mankement? Anders zal het moeilijk zijn om er weer bij te komen met het hoge tempo, zeker op de laatste twee cols.quote:
Nog 20 minuten dat scheeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werden er afgelopen jaren niet veel meer ritten integraal uitgezonden?
Beetje matig dit.
Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Technisch mankement? Anders zal het moeilijk zijn om er weer bij te komen met het hoge tempo, zeker op de laatste twee cols.
Geen idee, ik heb geen beeldquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
daar zit ik ook, ik zit ook in Utrecht misschien zit er een tijdzone tussen ons tweequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/
WAT EEN UITVINDING VAN DE ASO.
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.
3 dit komend weekend om het in te halenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werden er afgelopen jaren niet veel meer ritten integraal uitgezonden?
Beetje matig dit.
Alsof je nu bergop gaat pissen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan nog lost hij niet nu al, zal wel een mankement zijn lijkt me
Waarschijnlijk 6/9 Lotto's die net als Van Garderen al gelost zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:51 schreef Ericr het volgende:
Tempo maken als ik TLJ was, kapot rijden die halve Nederlander.
kan ook of ging hij de huig van zijn vriendin nader bekijkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
[..]
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?
Ik denk dat Djos er nog wel is om op kop te rammen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 6/9 Lotto's die net als Van Garderen al gelost zijn.
Zou wel mooi zijn als andere ploegen gaan rijden en hun team alvast voor de Allos oproken.
Of misschien niet goed warmgereden.quote:
Wat denk jequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:53 schreef Chiappucci het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de Movistar-goden dit jaar uit de laatste rustdag komen
Hongerklop, de man met de hamer tegengekomenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of misschien niet goed warmgereden.
Waar zegt dat dit niet zo is?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:53 schreef eenjongen... het volgende:
Als hij het moeilijk zou hebben zouden er wel meer BMC renners bij hem zitten.
Gorkaquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat denk jeDie zijn sneller dan Froome. Izagirre gaat iedereen eraf rijden.
Dit scenario is plausibeler dan THOMAS Geraint die Quintana terughaalt, dus ik zie het wel gebeuren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat denk jeDie zijn sneller dan Froome. Izagirre gaat iedereen eraf rijden.
Bedankt Hansquote:
Dat is niet breaking, dat is al tijden bekendquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Blik het volgende:
other breaking news:
Geen contractverlenging voor VDB2 bij Lotto Soudal
Zal ie naar Etixx gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Blik het volgende:
other breaking news:
Gaat misschien naar Etixx.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Blik het volgende:
other breaking news:
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 22-07-2015 om 13:56:48Quintana attacking 130kms out. Serious badass. reageer retweet
Zo niet dan moet hij maar weer lekker vaak op de koffie gaan bij Orica-GreenEdge.quote:
Meer m'n verbazing.quote:
Wij zien alleen niets.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 22-07-2015 om 13:56:48Quintana attacking 130kms out. Serious badass. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Joezi het volgende:
ABANDON
Jérōme Coppel (IAM) calls it a race
Sagan in de aanval, je verwacht het niet.quote:
Beter dat dan niks proberen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Zhero het volgende:
Wordt niks met Kruijswijk, die is volgens mij helemaal niet in vorm en verspilt nu al z'n energie om per se mee te zitten.
Hij heeft Sagan mee, dus tweede wordt hij iig niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Zhero het volgende:
Wordt niks met Kruijswijk, die is volgens mij helemaal niet in vorm en verspilt nu al z'n energie om per se mee te zitten.
Mijn pooltje R.I.P.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:57 schreef TLC het volgende:
van Garderen gaat vandaag binnenkomen in de bus naast Koen de Kort en Roy Curvers
Dit, +1quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft Sagan mee, dus tweede wordt hij iig niet.
Rustig Stijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
Apart ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |