Kopgroep is al ingerekend, Deetje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Valverde zal hem zo wel terug gaan halen.
Waar haal jij al je informatie vandaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopgroep is al ingerekend, Deetje.
Nee, al 60 gelostquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef IbanMayo het volgende:
Zouden we de live halen met een compleet peloton?
Volgens mij viel hij aan vanuit het peloton. Kopgroep is overigens daardoor weer ingerekend.quote:
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar haal jij al je informatie vandaan?
Technisch mankement? Anders zal het moeilijk zijn om er weer bij te komen met het hoge tempo, zeker op de laatste twee cols.quote:
Nog 20 minuten dat scheeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werden er afgelopen jaren niet veel meer ritten integraal uitgezonden?
Beetje matig dit.
Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Technisch mankement? Anders zal het moeilijk zijn om er weer bij te komen met het hoge tempo, zeker op de laatste twee cols.
Geen idee, ik heb geen beeldquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
daar zit ik ook, ik zit ook in Utrecht misschien zit er een tijdzone tussen ons tweequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/
WAT EEN UITVINDING VAN DE ASO.
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.
3 dit komend weekend om het in te halenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werden er afgelopen jaren niet veel meer ritten integraal uitgezonden?
Beetje matig dit.
Alsof je nu bergop gaat pissen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan nog lost hij niet nu al, zal wel een mankement zijn lijkt me
Waarschijnlijk 6/9 Lotto's die net als Van Garderen al gelost zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:51 schreef Ericr het volgende:
Tempo maken als ik TLJ was, kapot rijden die halve Nederlander.
kan ook of ging hij de huig van zijn vriendin nader bekijkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
[..]
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?
Ik denk dat Djos er nog wel is om op kop te rammen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 6/9 Lotto's die net als Van Garderen al gelost zijn.
Zou wel mooi zijn als andere ploegen gaan rijden en hun team alvast voor de Allos oproken.
Of misschien niet goed warmgereden.quote:
Wat denk jequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:53 schreef Chiappucci het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de Movistar-goden dit jaar uit de laatste rustdag komen
Hongerklop, de man met de hamer tegengekomenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of misschien niet goed warmgereden.
Waar zegt dat dit niet zo is?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:53 schreef eenjongen... het volgende:
Als hij het moeilijk zou hebben zouden er wel meer BMC renners bij hem zitten.
Gorkaquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat denk jeDie zijn sneller dan Froome. Izagirre gaat iedereen eraf rijden.
Dit scenario is plausibeler dan THOMAS Geraint die Quintana terughaalt, dus ik zie het wel gebeuren.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat denk jeDie zijn sneller dan Froome. Izagirre gaat iedereen eraf rijden.
Bedankt Hansquote:
Dat is niet breaking, dat is al tijden bekendquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Blik het volgende:
other breaking news:
Geen contractverlenging voor VDB2 bij Lotto Soudal
Zal ie naar Etixx gaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Blik het volgende:
other breaking news:
Gaat misschien naar Etixx.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef Blik het volgende:
other breaking news:
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 22-07-2015 om 13:56:48Quintana attacking 130kms out. Serious badass. reageer retweet
Zo niet dan moet hij maar weer lekker vaak op de koffie gaan bij Orica-GreenEdge.quote:
Meer m'n verbazing.quote:
Wij zien alleen niets.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 22-07-2015 om 13:56:48Quintana attacking 130kms out. Serious badass. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Joezi het volgende:
ABANDON
Jérôme Coppel (IAM) calls it a race
Sagan in de aanval, je verwacht het niet.quote:
Beter dat dan niks proberen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Zhero het volgende:
Wordt niks met Kruijswijk, die is volgens mij helemaal niet in vorm en verspilt nu al z'n energie om per se mee te zitten.
Hij heeft Sagan mee, dus tweede wordt hij iig niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Zhero het volgende:
Wordt niks met Kruijswijk, die is volgens mij helemaal niet in vorm en verspilt nu al z'n energie om per se mee te zitten.
Mijn pooltje R.I.P.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:57 schreef TLC het volgende:
van Garderen gaat vandaag binnenkomen in de bus naast Koen de Kort en Roy Curvers
Dit, +1quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft Sagan mee, dus tweede wordt hij iig niet.
Rustig Stijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
Apart ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |