Kopgroep is al ingerekend, Deetje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Valverde zal hem zo wel terug gaan halen.
Waar haal jij al je informatie vandaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kopgroep is al ingerekend, Deetje.
Nee, al 60 gelostquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef IbanMayo het volgende:
Zouden we de live halen met een compleet peloton?
Volgens mij viel hij aan vanuit het peloton. Kopgroep is overigens daardoor weer ingerekend.quote:
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waar haal jij al je informatie vandaan?
Technisch mankement? Anders zal het moeilijk zijn om er weer bij te komen met het hoge tempo, zeker op de laatste twee cols.quote:
Nog 20 minuten dat scheeltquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werden er afgelopen jaren niet veel meer ritten integraal uitgezonden?
Beetje matig dit.
Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Technisch mankement? Anders zal het moeilijk zijn om er weer bij te komen met het hoge tempo, zeker op de laatste twee cols.
Geen idee, ik heb geen beeldquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
daar zit ik ook, ik zit ook in Utrecht misschien zit er een tijdzone tussen ons tweequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/
WAT EEN UITVINDING VAN DE ASO.
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.
3 dit komend weekend om het in te halenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werden er afgelopen jaren niet veel meer ritten integraal uitgezonden?
Beetje matig dit.
Alsof je nu bergop gaat pissen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan nog lost hij niet nu al, zal wel een mankement zijn lijkt me
Waarschijnlijk 6/9 Lotto's die net als Van Garderen al gelost zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:51 schreef Ericr het volgende:
Tempo maken als ik TLJ was, kapot rijden die halve Nederlander.
kan ook of ging hij de huig van zijn vriendin nader bekijkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
[..]
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |