Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef kilon het volgende:
[..]
Technisch mankement? Anders zal het moeilijk zijn om er weer bij te komen met het hoge tempo, zeker op de laatste twee cols.
Geen idee, ik heb geen beeldquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
daar zit ik ook, ik zit ook in Utrecht misschien zit er een tijdzone tussen ons tweequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/
WAT EEN UITVINDING VAN DE ASO.
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zal straks wel stilvallen waardoor hij kan terugkomen, gaat echt niet tot aan de finish vol gas zijn.
3 dit komend weekend om het in te halenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Werden er afgelopen jaren niet veel meer ritten integraal uitgezonden?
Beetje matig dit.
Alsof je nu bergop gaat pissen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Echt in de problemen of gewoon technisch malheur of pissen?
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan nog lost hij niet nu al, zal wel een mankement zijn lijkt me
Waarschijnlijk 6/9 Lotto's die net als Van Garderen al gelost zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:51 schreef Ericr het volgende:
Tempo maken als ik TLJ was, kapot rijden die halve Nederlander.
kan ook of ging hij de huig van zijn vriendin nader bekijkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:52 schreef TLC het volgende:
[..]
misschien is ie ziek, zwak en misselijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |