Zo niet dan moet hij maar weer lekker vaak op de koffie gaan bij Orica-GreenEdge.quote:
Meer m'n verbazing.quote:
Wij zien alleen niets.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef showtimer het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op woensdag 22-07-2015 om 13:56:48Quintana attacking 130kms out. Serious badass. reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Joezi het volgende:
ABANDON
Jérôme Coppel (IAM) calls it a race
Sagan in de aanval, je verwacht het niet.quote:
Beter dat dan niks proberen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Zhero het volgende:
Wordt niks met Kruijswijk, die is volgens mij helemaal niet in vorm en verspilt nu al z'n energie om per se mee te zitten.
Hij heeft Sagan mee, dus tweede wordt hij iig niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Zhero het volgende:
Wordt niks met Kruijswijk, die is volgens mij helemaal niet in vorm en verspilt nu al z'n energie om per se mee te zitten.
Mijn pooltje R.I.P.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:57 schreef TLC het volgende:
van Garderen gaat vandaag binnenkomen in de bus naast Koen de Kort en Roy Curvers
Dit, +1quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft Sagan mee, dus tweede wordt hij iig niet.
Rustig Stijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse ziekte weer. Iets nooit goed vinden. ''Kruijswijkenergieverspilling''.
Als hij niet meezit: ''FAAL NEDERLANDERS HAHAHAHAHAHA SKKLS MENTAAL NIET GOED VOOR DE TOP WORDT NIKS HAHAHAHA''.
Apart ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |