Dit is wel dé trainingsomgeving van Romain. Met al die top10-plekverdedigers komt hij onmogelijk weg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:09 schreef VASND het volgende:
[..]
13m valt alleszins mee voor zo'n etappe
Huh? Volgens mij zei Bardet na de rit in de Dauphiné dat hij deze omgeving helemaal niet kendequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is wel dé trainingsomgeving van Romain. Met al die top10-plekverdedigers komt hij onmogelijk weg.
Dan heeft Eurosport ons misleidquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij zei Bardet na de rit in de Dauphiné dat hij deze omgeving helemaal niet kende
Jose heeft er nog minder verstand van dan Dijkstra en Ducrot.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zaten etappes lang te schreeuwen dat Romain dit als geen ander kent, deze streek.
#JOSEISEENTRUT
Hoe zij uiteindelijk 'commentator' voor Eurosport werd, kan jij het ook worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jose heeft er nog minder verstand van dan Dijkstra en Ducrot.
Ik heb Valls niet opgesteld. Die rijdt me toch een partij kut...quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, de aanval is al ingerekend. Straks weer een fantastische kutgroep met Pierke, Valls en allerlei andere halfgoden.
Die zat er in de 1ste bergrit nog heel goed bij, maar rijdt daarna vooral achteruit ja..quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb Valls niet opgesteld. Die rijdt me toch een partij kut...
Dat lijkt mij een topshow, Rellende_Rotscholier die de Ronde van het Baskenland van commentaar mag voorzien ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zij uiteindelijk 'commentator' voor Eurosport werd, kan jij het ook worden.
Ik zit niet op twitter.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zij uiteindelijk 'commentator' voor Eurosport werd, kan jij het ook worden.
Daarom heeft ie steun van z'n ploeggenoten nodig om te zorgen dat hij met de goede groep weg is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:15 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk zal wel een paar keer proberen om mee te glippen en uiteindelijk zal er wel een groep vertrekken waar ie niet in zit.
Misschien wat voor Mathias Frank?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zat er in de 1ste bergrit nog heel goed bij, maar rijdt daarna vooral achteruit ja..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou jullie trouwens wel echt aanraden om het twitter account van Riccardo Ricco te volgen, elke dag word ik weer blij verrast.Na een carrière als barman nu richting het schoonspringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit geheel terzijde.
Zakarin die het Algemeen Klassement wintquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een topshow, Rellende_Rotscholier die de Ronde van het Baskenland van commentaar mag voorzien ofzo.
Als R_R zijn stukjes eens opstuurtquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een topshow, Rellende_Rotscholier die de Ronde van het Baskenland van commentaar mag voorzien ofzo.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit niet op twitter.
Misschien is er wel een baantje voor Mani weggelegd.quote:In 2008 kreeg Been borstkanker waardoor ze hele dagen thuis zat, veel wielrennen keek en daar in 2009 over begon te Twitteren.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef groenen het volgende:
En weer samen, het is wachten op de krachtsexplosie van Krachtwijk op de Col des Lèques.
Waar lezen jullie dat? Bij mijn Sporza ticker is de groep nog weg.quote:
Mani is toch al door iedereen geband? En Marcodej is toch ook een goede twitteraar?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Misschien is er wel een baantje voor Mani weggelegd.
Op de officiele LETOUR-ticker (geheel objectief).quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Waar lezen jullie dat? Bij mijn Sporza ticker is de groep nog weg.
Mag Marcodej van zijn geloof wel op zondag commentaar geven?quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mani is toch al door iedereen geband? En Marcodej is toch ook een goede twitteraar?
Er waren maar 4 namen bekend van de groep, dus onduidelijk ook welke ploeg de slag gemist had..quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Slobeend het volgende:
Wie loopt er zo op kop te beuken? Dit was een goede groep
Ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag Marcodej van zijn geloof wel op zondag commentaar geven?
Zou wel eens Astana kunnen zijn. Misschien willen ze de boel kort houden voor een ritzege.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er waren maar 4 namen bekend van de groep, dus onduidelijk ook welke ploeg de slag gemist had..
Volgens de ticker idd Astana actiefquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel eens Astana kunnen zijn. Misschien willen ze de boel kort houden voor een ritzege.
Kan, ut beest mag namelijk morgen pas weer los.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou wel eens Astana kunnen zijn. Misschien willen ze de boel kort houden voor een ritzege.
Wel een snelwandeletappe dan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef Marcoss het volgende:
49.1 km per uur gemiddeld voorlopig, wandeletappe dus!
Morgen zal wel weer voor de vluchters zijn, ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kan, ut beest mag namelijk morgen pas weer los.
Die gaat het lastig krijgen vandaag, als hij al voor het eerste klimmetje lost.quote:
Dat is een proces, soms duurt het alleen wat langer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:32 schreef TLC het volgende:
Er mag blijkbaar niemand met grote voorsprong weg vandaag
Voor het proces moet je bij Giant zijn!quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is een proces, soms duurt het alleen wat langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |