Nee ik had maar drie wekenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
VKdacht dat jij tot augustus moest brommen!
Beetje FOK!ken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
beetje fappenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Rollercoasterquote:Op maandag 20 juli 2015 13:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.
Vooral niet de gordijnen opendoen.
Rollercoaster, das een goei. Tijdje terug op Steam gekocht.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.
Vooral niet de gordijnen opendoen.
The Sims, Sim city 3000, airline tycoon, ik vermaak me wel met dit weerquote:Op maandag 20 juli 2015 13:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rollercoaster, das een goei. Tijdje terug op Steam gekocht.
Business Tycoonquote:Op maandag 20 juli 2015 13:25 schreef Aberella het volgende:
[..]
The Sims, Sim city 3000, airline tycoon, ik vermaak me wel met dit weer
Tijd om een ruk te doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
weet jij waar eend112 is . hij is dood denk ikquote:Op maandag 20 juli 2015 13:37 schreef Aberella het volgende:
Ik ben gestopt met roken, blijf 3 dagen binnen dan heb ik het ergste gehad denk ik
ik zag hem een paar uur geleden nog postenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:39 schreef r0dawa het volgende:
[..]
weet jij waar eend112 is . hij is dood denk ik
heb jij hier mee te maken
waar waar waar waar waar waarquote:Op maandag 20 juli 2015 13:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
ik zag hem een paar uur geleden nog posten
Dat gaat ook vervelen na een tijdje.quote:
Sluit dat niet teveel aan bij je werk om echt ontspannend te kunnen spelen?quote:
de eerste 3 dagen zijn veruit het makkelijkstquote:Op maandag 20 juli 2015 13:37 schreef Aberella het volgende:
Ik ben gestopt met roken, blijf 3 dagen binnen dan heb ik het ergste gehad denk ik
smoke every day weedquote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
de eerste 3 dagen zijn veruit het makkelijkst
kaassoufle met pindasausquote:Op maandag 20 juli 2015 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een mexicano heel erg mexicaans is.
Oh shit dan blijf ik de hele week wel binnenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WAAROM HEET HET DAN ZOquote:Op maandag 20 juli 2015 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een mexicano heel erg mexicaans is.
Niet weten wat je moet doen met je vrije tijd.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Wat zijn de lastigste dagen?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Die geforceerde blijheid.quote:
Nou, vertel?!quote:Op maandag 20 juli 2015 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet weten wat je moet doen met je vrije tijd.
Beetje sportschool, beetje lezen, beetje netflix, beetje blowen, beetje zuipenquote:
En jij bent?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:49 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die geforceerde blijheid._ Elkaar geen kut te vertellen maar zoooooooooooooo blij dat ie terug is.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk geen wansmaak
In winkels komenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]naja een tijdje hoorde je ze in elke winkel daarom
Mensen hier kopen hun kleding op de markt.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]naja een tijdje hoorde je ze in elke winkel daarom
Vette hippies en zo.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mensen hier kopen hun kleding op de markt.
De momenten in je normale leven waarin al jaren lang tabak de rode draad was.quote:
Nee, op z'n tijd eventjes dit soort meldingen doen, dat is pas klasse goed te passe.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:49 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die geforceerde blijheid._ Elkaar geen kut te vertellen maar zoooooooooooooo blij dat ie terug is.
Bedankt vriend.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, op z'n tijd eventjes dit soort meldingen doen, dat is pas klasse goed te passe.
maakt het wat uit danżquote:Op maandag 20 juli 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
@Chai: Zijn O'G3NE zusjes? en zijn ze gay of transgender?wat
Hipsters van hier kopen hakhoning van markt en komen als bijen af op nieuwste collectie marktkledingquote:
Gewoon nieuwsgierig. Ze lijken niet op dudes... ik las het net ergens en was beetje shocked.quote:
die blonde is welquote:Op maandag 20 juli 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig. Ze lijken niet op dudes... ik las het net ergens en was beetje shocked.
Nee mn vriendin doet de boodschappenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Online shoppen?24/7 in het zolderkamertje zitten.
Ja, vind ik ook welquote:
veel mannen zijn nieuwsgierig naar transgenders, waarom is dat?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig. Ze lijken niet op dudes... ik las het net ergens en was beetje shocked.
om eens een lul in je poepertje te voelen, maar toch kunnen denken dat het een vrouw is. #nohomoquote:Op maandag 20 juli 2015 14:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
veel mannen zijn nieuwsgierig naar transgenders, waarom is dat?
Waar het hart vol van is hequote:Op maandag 20 juli 2015 14:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
veel mannen zijn nieuwsgierig naar transgenders, waarom is dat?
is ook de enige die leuk is;quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee mn vriendin doet de boodschappen
rechtsquote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
is ook de enige die leuk is;
[ afbeelding ]
Ik zie ze nog steeds aan voor lisa amy en shelley.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind die linker ook welquote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren friet en burgers gegeten. Nu alweer trek in vadsige meuk.
Wiens kloon ben jij nou weer...quote:Op maandag 20 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie ze nog steeds aan voor lisa amy en shelley.
jammer. Die gaat nu achter dequote:Op maandag 20 juli 2015 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Jack van Gelder verlaat NOS na veertig jaar voor andere zender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |