Geen probleem man.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
He jongens die ene avond in jilla blijft wel onder ons toch
Denk jij dat Crip zo dik is of draagt ze een bomvest? #durftevragenquote:Op maandag 20 juli 2015 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
Dacht even dat ik naast crip in de bus zat maar het was iemand anders.
hihi lekker net doen alsof hihihih ;@ so leukquote:
ze is dik met 2 kleine bommetjes op dr borstkasquote:Op maandag 20 juli 2015 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk jij dat Crip zo dik is of draagt ze een bomvest? #durftevragen
Hoinkquote:Op maandag 20 juli 2015 08:29 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil dit niet meer jongens. Dit kutforum is een soort slechte verslaving. Drie maanden ban waren heerlijk.
TARDIS.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom mijn vriend, dan gaan we een kop koffie drinken op een terras en een croissantje eten.
Welkom terug, baas.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn penis is wel steenhard nu ja. Drupt een bietje voorvocht uit ook.
Nee ik had maar drie wekenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
VKdacht dat jij tot augustus moest brommen!
Beetje FOK!ken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
beetje fappenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Rollercoasterquote:Op maandag 20 juli 2015 13:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.
Vooral niet de gordijnen opendoen.
Rollercoaster, das een goei. Tijdje terug op Steam gekocht.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.
Vooral niet de gordijnen opendoen.
The Sims, Sim city 3000, airline tycoon, ik vermaak me wel met dit weerquote:Op maandag 20 juli 2015 13:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rollercoaster, das een goei. Tijdje terug op Steam gekocht.
Business Tycoonquote:Op maandag 20 juli 2015 13:25 schreef Aberella het volgende:
[..]
The Sims, Sim city 3000, airline tycoon, ik vermaak me wel met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |