Nee ik had maar drie wekenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
VKdacht dat jij tot augustus moest brommen!
Beetje FOK!ken.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
beetje fappenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Rollercoasterquote:Op maandag 20 juli 2015 13:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.
Vooral niet de gordijnen opendoen.
Rollercoaster, das een goei. Tijdje terug op Steam gekocht.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Same here. Beetje FOK!ken, Netflixen, Rollercoaster.
Vooral niet de gordijnen opendoen.
The Sims, Sim city 3000, airline tycoon, ik vermaak me wel met dit weerquote:Op maandag 20 juli 2015 13:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rollercoaster, das een goei. Tijdje terug op Steam gekocht.
Business Tycoonquote:Op maandag 20 juli 2015 13:25 schreef Aberella het volgende:
[..]
The Sims, Sim city 3000, airline tycoon, ik vermaak me wel met dit weer
Tijd om een ruk te doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |