Tijd om een ruk te doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
weet jij waar eend112 is . hij is dood denk ikquote:Op maandag 20 juli 2015 13:37 schreef Aberella het volgende:
Ik ben gestopt met roken, blijf 3 dagen binnen dan heb ik het ergste gehad denk ik
ik zag hem een paar uur geleden nog postenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:39 schreef r0dawa het volgende:
[..]
weet jij waar eend112 is . hij is dood denk ik
heb jij hier mee te maken
waar waar waar waar waar waarquote:Op maandag 20 juli 2015 13:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
ik zag hem een paar uur geleden nog posten
Dat gaat ook vervelen na een tijdje.quote:
Sluit dat niet teveel aan bij je werk om echt ontspannend te kunnen spelen?quote:
de eerste 3 dagen zijn veruit het makkelijkstquote:Op maandag 20 juli 2015 13:37 schreef Aberella het volgende:
Ik ben gestopt met roken, blijf 3 dagen binnen dan heb ik het ergste gehad denk ik
smoke every day weedquote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
de eerste 3 dagen zijn veruit het makkelijkst
kaassoufle met pindasausquote:Op maandag 20 juli 2015 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een mexicano heel erg mexicaans is.
Oh shit dan blijf ik de hele week wel binnenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WAAROM HEET HET DAN ZOquote:Op maandag 20 juli 2015 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een mexicano heel erg mexicaans is.
Niet weten wat je moet doen met je vrije tijd.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:17 schreef MAHL het volgende:
Deze week echt geen ene ruk te doen jongens wat moet ik doen. Kan maar twee dagen werken #struggles.
Wat zijn de lastigste dagen?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Die geforceerde blijheid.quote:
Nou, vertel?!quote:Op maandag 20 juli 2015 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet weten wat je moet doen met je vrije tijd.
Beetje sportschool, beetje lezen, beetje netflix, beetje blowen, beetje zuipenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |