En jij bent?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:49 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die geforceerde blijheid._ Elkaar geen kut te vertellen maar zoooooooooooooo blij dat ie terug is.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk geen wansmaak
In winkels komenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]naja een tijdje hoorde je ze in elke winkel daarom
Mensen hier kopen hun kleding op de markt.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]naja een tijdje hoorde je ze in elke winkel daarom
Vette hippies en zo.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mensen hier kopen hun kleding op de markt.
De momenten in je normale leven waarin al jaren lang tabak de rode draad was.quote:
Nee, op z'n tijd eventjes dit soort meldingen doen, dat is pas klasse goed te passe.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:49 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die geforceerde blijheid._ Elkaar geen kut te vertellen maar zoooooooooooooo blij dat ie terug is.
Bedankt vriend.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, op z'n tijd eventjes dit soort meldingen doen, dat is pas klasse goed te passe.
maakt het wat uit danżquote:Op maandag 20 juli 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
@Chai: Zijn O'G3NE zusjes? en zijn ze gay of transgender?wat
Hipsters van hier kopen hakhoning van markt en komen als bijen af op nieuwste collectie marktkledingquote:
Gewoon nieuwsgierig. Ze lijken niet op dudes... ik las het net ergens en was beetje shocked.quote:
die blonde is welquote:Op maandag 20 juli 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig. Ze lijken niet op dudes... ik las het net ergens en was beetje shocked.
Nee mn vriendin doet de boodschappenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Online shoppen?24/7 in het zolderkamertje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |