is ook de enige die leuk is;quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee mn vriendin doet de boodschappen
rechtsquote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
is ook de enige die leuk is;
[ afbeelding ]
Ik zie ze nog steeds aan voor lisa amy en shelley.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind die linker ook welquote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren friet en burgers gegeten. Nu alweer trek in vadsige meuk.
Wiens kloon ben jij nou weer...quote:Op maandag 20 juli 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie ze nog steeds aan voor lisa amy en shelley.
jammer. Die gaat nu achter dequote:Op maandag 20 juli 2015 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Jack van Gelder verlaat NOS na veertig jaar voor andere zender
#desperatequote:Op maandag 20 juli 2015 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die zat bij mij in de klas, wil je me aanraken?
Dagelijks boodschappen doen, dan is het licht. En we hebben een drive-in slijterijquote:Op maandag 20 juli 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]arm meisje, hopelijk draag je die zware tassen wel even mee naar binnen
Klacht ging over Turken, jij bent Turks, inkoppertje ditdat.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom ben je geobsedeerd door mij
lag je vannacht in m'n bed?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ene naast jou, herinner je me niet meer ?!
Persona non Tattaquote:Op maandag 20 juli 2015 14:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klacht ging over Turken, jij bent Turks, inkoppertje ditdat.
Van binnen allemaal wit toch #rektquote:Op maandag 20 juli 2015 14:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klacht ging over Turken, jij bent Turks, inkoppertje ditdat.
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Zitten hier ook nog kaaskoppen op het forum of is alles gekleurd?
U wishquote:
Ooh ja dat klopt. Dagelijks boodschappen doen is kut, maar iedereen in dit huis wil elke dag vers brood eten.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dagelijks boodschappen doen, dan is het licht. En we hebben een drive-in slijterij![]()
weet ik niet, ben je een beetje lekker?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
U wish
[..]
Ooh ja dat klopt. Dagelijks boodschappen doen is kut, maar iedereen in dit huis wil elke dag vers brood eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |