Ja, het dieet bestond vooral uit vlees en kaas. En dat is duurquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:57 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Nou ik ben wel altijd ook minder kwijt wanneer ik gezonde boodschappen doen in vergelijking met ongezond.
Maarja kip enzo is natuurlijk erg duur.
Of als je nu gewoon veel minder eet (wat in mijn geval dus is), is het ook goedkoper.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Gezond kán duurder zijn. Ligt er aan wat je zwakke punt is. Als dat chips en koek is, is gezond duurder. Als dat kaas en worst is, is gezond goedkoper
Ik kan dat écht niet en heb jarenlang mezelf gesaboteerd met een 'daar moet je maar tegen kunnen'. Koekjes moeten in huis, want wat als er onverwacht bezoek komt? Maar ik haat onverwacht bezoek, als ze even bellen kan ik zo naar de winkel lopen, dus waarom zou ik daar rekening mee moeten houden van mezelf? Ik doe het niet meerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
heel soms haal ik het in huis en kan dan best elke avond een klein stukje pakken, maar dit keer niet
Eens. Als ik een pak koek heb eet ik het meteen die dag op. Dan denk ik 's avonds, wat ben je toch een varkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan dat écht niet en heb jarenlang mezelf gesaboteerd met een 'daar moet je maar tegen kunnen'. Koekjes moeten in huis, want wat als er onverwacht bezoek komt? Maar ik haat onverwacht bezoek, als ze even bellen kan ik zo naar de winkel lopen, dus waarom zou ik daar rekening mee moeten houden van mezelf? Ik doe het niet meer
Vond ik ook altijd, toch vond ik het met myfitnesspall erg lekker werken. Je hoeft het natuurlijk ook niet altijd te doen, als je het een week of 2 volhoud weet je aardig waar je zwakke punten zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het mikken op kcal. Teveel gedoe om dit te gaan tellen.
At jij dan zo veel ja? In hoeveelheden?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Of als je nu gewoon veel minder eet (wat in mijn geval dus is), is het ook goedkoper.
Ook ging ik eerst elke dag naar de supermarkt en dan koop je vaak allemaal onzin dingen erbij. Nu ga ik gewoon één keer in de week (naar de Lidl) en dan ben ik 40-50 euro kwijt voor een week (voor 2).
Weet je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan dat écht niet en heb jarenlang mezelf gesaboteerd met een 'daar moet je maar tegen kunnen'. Koekjes moeten in huis, want wat als er onverwacht bezoek komt? Maar ik haat onverwacht bezoek, als ze even bellen kan ik zo naar de winkel lopen, dus waarom zou ik daar rekening mee moeten houden van mezelf? Ik doe het niet meer
Het gaat dan niet alleen om koek, maar ook snoep, chips, snaaizooi, etc. Ik vond maar dat ik er tegen moest kunnen, maar feit is dat het niet gaat. Het is een hele stomme vorm van zelf-sabotage...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik iets lekkers/zoets wil dan bak ik het wel op dat momentflapjacks of wat dan ook zijn zo gemaakt.
"wil je wat bij de koffie? Ja? Dan ga ik even halen, ben zo terug!"quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
dus moesten ze echt iets willen heb je het zo geregeld
Ja, ook hartige snacks. Kikkererwten staan hier altijd in de kast. Even grillen met wat chillipoeder en je hebt 'n goede hartige snackquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gaat dan niet alleen om koek, maar ook snoep, chips, snaaizooi, etc. Ik vond maar dat ik er tegen moest kunnen, maar feit is dat het niet gaat. Het is een hele stomme vorm van zelf-sabotage...
Ja ik had onwijs last van vreetbuien. Op een gegeven moment ging ik bijna elke dag naar de supermarkt om allemaal lekkere dingen te kopen en achter elkaar op te eten. Plus dan ook nog gewoon avondeten, want ik eet altijd met mijn vriend 's avonds. Dus ja dat scheelt me wel geld nu ik dat niet meer doe.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
At jij dan zo veel ja? In hoeveelheden?
Bij mij zat het vooral in verkeerde keuzes maken... vingerdik pindakaas op mijn boterham bijvoorbeeld(en ja, dat kan als je duizentmiljoen calorieen verbrandt, maar dat doe ik niet).
Ik eet nu qua hoeveelheid meer, maar daarvan is een groot deel groente (ca. 800 gram per dag).
Elke dag naar de super ben ik helemaal mee eens! Deed ik vroeger ook, nu met baby noodgedwongen maar 2 keer per week en het is echt echt véél goedkoper
nee maar ik heb wel es mensen die langer blijven dan een uur en die dan mee-eten ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"wil je wat bij de koffie? Ja? Dan ga ik even halen, ben zo terug!"
Alsof iemand dan niet zegt "Nee joh, ben je gek!! "
Iedereen die dan 'ok!' zegt spoort niet
Tja, blijkbaar wel anders val ik nie alsnog af.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Peloton? In wat voor peloton rij je?
Ook met 370 km per week kom je toch nooit aan zoveel verbrande kcal?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.wielersitezund(...)egentijdrit-achtmaal
De langzaamste had 39 km/uur over iets van 20 km. Ik geloof nooit dat jij dat red. Ik zou er zelf namelijk al moeite mee hebben om dat in een koppel te redden. En hoezo rij je zowat naar België om een tijdrit te rijden?
Ik moest wel lachen. Alsof ik me moet verantwoorden ook hoeveel ik fiets, met wie ik fiets, hoe ik fiets, ect alleen omdat hij het niet kan gelovenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hebben zie die tijdrit niet in 3 gesplitst, dus de afstand ook?
En jij weet toch helemaal niet hoe goed Qwea kan fietsen, dus waarom geef je haar nu helemaal zo'n kruisverhoor?
Kortom: Je weet geen reetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet goed ze kan fiesten, daar heb je een punt. Wat ik wel (een beetje) weet is hoe hard 39 km/uur is over 20 km. Dat heb ik namelijk zelf al een aantal keer in trainingskoersen gedaan. En ik weet hoe fucking moeilijk een koppeltijdrit is. En ik weet dat ze een jaar (of anderhalf) een keer een fiets gekocht heeft om af en toe een rondje te fietsen.
Dan rijd ze nu koppeltijdritten door het ganze land en 370 km per week? Nee, daar geloof ik dan weinig van. 370 km per week is namelijk 20000 km per jaar. Ik ken 1 iemand die zoveel fietst en ik geloof never nooit dat Qwea in een jaar tijd op dat niveau zit.
Ik moet geen 3500 eten, ik moet minder eten. Want anders val ik niet afquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, ik zal er geen meter minder van fietsen of een minuut slaap om verliezen, ik post dit alleen omdat ik me voor kan stellen dat er hier een aantal mensen zijn die hun vraagtekens zetten bij dit alles en die "ik moet 3500 kcal per dag eten anders val ik af" niet echt motiverend vinden.
Maargoed, ben weer effe aan het werk.
Ja, da's wel een cultuurdingetje hoor, ik geloof dat er nog nooit een Joego een koekje bij mij geweigerd heeftquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je?
Het meeste bezoek zit helemaal niet te wachten op stapels koek. Ik voel me ook altijd ongemakkelijk als mensen "speciaal voor bezoek" allemaal snaai en koeken in huis halen. Geef me gewoon een kop koffie, ik hoef die koek helemaal niet en de meeste anderen ook eigenlijk niet
En inderdaad, de jumbo is hier dagelijks tot 22:00 open, dus moesten ze echt iets willen heb je het zo geregeld
Maar het feit dat je het moet maken voorkomt al dat je er even van wegsnaait op een moeilijk moment/ onoplettend moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ook hartige snacks. Kikkererwten staan hier altijd in de kast. Even grillen met wat chillipoeder en je hebt 'n goede hartige snack
RIP.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn dakgootmannen aan de slag op een gammel steigertje recht boven het dakraam waar ik onder zit. Mocht ik niet meer posten, dan weten jullie het.
GA ONDER DAT RAAM VANDAAN DAN, RED JEZELF!!!!1111!!!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn dakgootmannen aan de slag op een gammel steigertje recht boven het dakraam waar ik onder zit. Mocht ik niet meer posten, dan weten jullie het.
ik heb kinderen, dus ik kan gewoonweg niet alles buitenshuis houden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
heb je straks openhuisquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kan ook wel chips in huis hebben die ik heel vies vind, gelukkig ben ik kieskeurig genoeg om daar niet aan te zitten. En kinderen hebben we nog niet, wel katten, maar van die snoepjes blijf ik prima afquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik heb kinderen, dus ik kan gewoonweg niet alles buitenshuis houden.
gelukkig eten ze andere chocola enzo als waar ik warm voor loop..dus dat scheelt wel
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd; ik vind het niet echt gepast om in een dieet-topic te gaan etaleren dat je ontbijt met Milka, of luncht met kwarktaart.
Ja, meningen verschillen, maar kom op, een beetje compassie naar elkaar kan best.
Het gaat om het aantal kcal wat je naar binnen werkt, niet wát je eet hoor. Maar goed, deze discussie hebben wel al honderd miljoen miljard keer lopen voeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:16 schreef Mord_Sith het volgende:
Mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd; ik vind het niet echt gepast om in een dieet-topic te gaan etaleren dat je ontbijt met Milka, of luncht met kwarktaart.
Ja, meningen verschillen, maar kom op, een beetje compassie naar elkaar kan best.
Oke, en dat is gewoon hilarisch eigenwijs, sorryquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
lolz, ik kon dus wegens extreme omstandigheden niet naar kantoor vandaag. Krijg ik een mail van de trakterende collega dat ze taart heeft weggezet voor me in de koelkast en dat ik dat morgen dan maar op moet eten
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel chips in huis hebben die ik heel vies vind, gelukkig ben ik kieskeurig genoeg om daar niet aan te zitten. En kinderen hebben we nog niet, wel katten, maar van die snoepjes blijf ik prima af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |