milka 😂quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:46 schreef Qwea het volgende:
mogguh
Ik heb 900kcal voor het ontbijt. Weet alleen niet wat ik wil eten
Altijd makkelijk he, voor een anderquote:Op maandag 20 juli 2015 15:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
DP ik negeer je stomme post ff want je hebt gelijk.
die had ik laatst ook een x, was inderdaad erg lekkerquote:Op maandag 20 juli 2015 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een pakje Mani Berry & Nuts gekocht, lekker zeg! Zijn zakjes met 50g noten, zaden, fruit, etc. Ze liggen bij AH bij de Sultana's enzo in de buurt. 219 kcal per zakje, best acceptabel want het is best veel en vult goed. Ze hebben twee varianten, Berry & Nuts heeft amandelen, rozijnen, cranberries, pompoenzaden, goji bessen, pistachenootjes. Goede combi
100g milka en een havermout wheyshake it is!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
milka 😂
nee pannekoeken! of wentelteefjes!
Specs van je fiets!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:01 schreef foetre het volgende:
Deze reeks ga ik ook maar even meelezen,
Sinds ik in april erachter kwam dat ik een bloedsuikerwaarde van 15 had heb ik voor mezelf beslist dat het genoeg was.
Deze keer geen crashdieet maar veel op de racefiets en gezond eten(geen fris,ongezonde tussendoortjes minder pasta aardappels en veel water groente en fruit)
Inmiddels 2000 km op de fiets met een bloedsuikerwaarde van 5.1 constant 🎉🎊 en het gewicht is van 102 kg naar de 90 kg ,78 kg is het doel voor mijn 1.83 meter .
Dit wil ik uiterlijk volgend jaar september bereiken als ik voor het kankerfonds de Mont Ventoux ga beklimmen.
Iedereen veel succes met de strijd.
Nee ,gelukkig was ik er op tijd bij.Mijn appelsap en frisdrank verslaving was waarschijnlijk de grote boosdoener.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom foetre! Goed bezig al en een prachtig doel voor ogen!
Een bloedsuiker van 15 is trouwens wel heftig! Sta je onder behandeling?
gezond begin van de dagquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
100g milka en een havermout wheyshake it is!
Havermoutquote:
Fondriest tf3 1.2 ,carbon met ultegra di2.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Specs van je fiets!Fiets je alleen? Hoelang fiets je al?
Waarom wil je dan downgraden naar een pina?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Fondriest tf3 1.2 ,carbon met ultegra di2.
Momenteel fiets ik solo zo'n 250 km per week.
Aanstaande zaterdag mn eerste toertocht op de Veluwe.Als het bevalt wil ik dat vaker gaan doen.
Ik heb al langer een racefiets maar dit jaar voor het eerst dat ik het wat fanatieker aanpak.
[ afbeelding ]
De dag gezond beginnen is bullshit. Het gaat erom wat je over de hele dag / over een langere periode binnen krijgt aan voeding. Een bepaald voedingsmiddel is niet gezond of ongezond. En al helemaal niet op een bepaald tijdstip.quote:
Hoeveel kcal mag jij op een dag?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
De dag gezond beginnen is bullshit. Het gaat erom wat je over de hele dag / over een langere periode binnen krijgt aan voeding. Een bepaald voedingsmiddel is niet gezond of ongezond. En al helemaal niet op een bepaald tijdstip.
Kek dingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Fondriest tf3 1.2 ,carbon met ultegra di2.
Momenteel fiets ik solo zo'n 250 km per week.
Aanstaande zaterdag mn eerste toertocht op de Veluwe.Als het bevalt wil ik dat vaker gaan doen.
Ik heb al langer een racefiets maar dit jaar voor het eerst dat ik het wat fanatieker aanpak.
[ afbeelding ]
Mag van mezelf of mag als in op gewicht blijven?quote:
Beide?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag van mezelf of mag als in op gewicht blijven?
250 km/week is niet heel veel ofzo hoor. Daar zit ik en heel veel andere die ik ken ook aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kek ding250 km per week is netjes
Train je nog ergens voor of is het gewoon een beetje touren?
waarom zo defensief?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
De dag gezond beginnen is bullshit. Het gaat erom wat je over de hele dag / over een langere periode binnen krijgt aan voeding. Een bepaald voedingsmiddel is niet gezond of ongezond. En al helemaal niet op een bepaald tijdstip.
Ik eet 2400. Ja, dat is veelste laagquote:
Tony Chocolonelyquote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
die had ik laatst ook een x, was inderdaad erg lekker
hier druk de laatste dagen dus niet echt internet tijd.
Was een weekend met bbq, wijn en snacks en vervolgens een halve reep tony chocolon's of hoe je dat ook schrijft ...heerlijk!
deze week is ook qua een overdag irritant want zit bijna hele dagen in workshops en meetings en gezamelijke lunches.
Maar lekker belangrijk, gisteravond paardrijden, vanavond en woensdag sporten..dus aan beweging geen gebrek
2400 te laag? Zo veel eet ik niet eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet 2400. Ja, dat is veelste laagWant ik moet einde v/d week keivaak bij eten. Dat ga ik vrijdag eens herzien samen met de dietiste. Volgens haar zou ik icm mijn activiteiten rond de 3400 per dag zitten. Om op gewicht te blijven. Maar ik weet niet of dat helemaal klopt want ik eet na een tocht vaak veel bij en gemiddeld kwam ik vorige week op 3550 per dag uit en ik knalde nog steeds hard naar beneden. Dus, ik weet het niet
Eigenlijk.
Punt is dat er nog wel iets af mag. Dus ik moet sowieso minder eten dan dat ik moet eten om op gewicht te blijven. Whatever that may be
Hoeveel eet jij dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2400 te laag? Zo veel eet ik niet eens.
Ik zit zelf rond de 370. Maar ik vind 250 voor iemand die nog niet zo lang fietst best netjes hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
250 km/week is niet heel veel ofzo hoor. Daar zit ik en heel veel andere die ik ken ook aan.
Kweenie, hou het niet meer bij. Zat op iets van 2000 tot 2800, afhankelijk van de hoeveelheid sport.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hoeveel eet jij dan?
Ik mag volgens MFP 2000, maar volgens mij is dat alleen omdat ik bijna 100 kilo weeg. Dus meestal eet ik tussen 1600 en 1700
Heb je strava oid?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit zelf rond de 370. Maar ik vind 250 voor iemand die nog niet zo lang fietst best netjes hoor.
Omdat je dan minder moet gaan eten om nog steeds af te vallen bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag overigens 2200 van mezelf, ik moet echt zo gaan afkicken binnenkort
Jup maar gebruik ik niet. Vind het een kut app. Gebruik mijn tomtom multisport die alles bijhoudt. Snelheid, hartslag, cadans (daar moet ik aan werken, alhoewel dat al wel veel beter gaat trouwensquote:
Ik geloof er om eerlijk te zijn niet zo veel van. Eerst had je een fiets om af en toe eens 40 km door de duinen te hobbelen en nu rij je elke dag 50+km?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup maar gebruik ik niet. Vind het een kut app. Gebruik mijn tomtom multisport die alles bijhoudt. Snelheid, hartslag, cadans (daar moet ik aan werken, alhoewel dat al wel veel beter gaat trouwens), afstand en route.
Voor het goede doel de mont Ventoux beklimmen en wil zelf ooit een cyclo fietsen maar of het daar ooit van komt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kek ding250 km per week is netjes
Train je nog ergens voor of is het gewoon een beetje touren?
Eet als mijquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Omdat je dan minder moet gaan eten om nog steeds af te vallen bedoel je?
Ik vind het dus lastig om aan zoveel (2200) te komen als ik gezond eet. Voordeel is natuurlijk dat je dan af en toe wat lekkers mag, maar ik vertrouw mezelf daar nu nog niet helemaal mee.(Als in één lekkers wordt veel lekkers).
Ja, en omdat die borstvoeding natuurlijk steeds minder wordt. Dus ik ga nu eerst terugbouwen naar 2000.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind het dus lastig om aan zoveel (2200) te komen als ik gezond eet. Voordeel is natuurlijk dat je dan af en toe wat lekkers mag, maar ik vertrouw mezelf daar nu nog niet helemaal mee.(Als in één lekkers wordt veel lekkers).
Ja ik wil ook meer afstand gaan fietsen maar mn zitvlees zit mij na 60 km ook een beetje tegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit zelf rond de 370. Maar ik vind 250 voor iemand die nog niet zo lang fietst best netjes hoor.
Ja dat is niet mijn probleem dat je het niet gelooft. Dat zal me eerlijk gezegd ook een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof er om eerlijk te zijn niet zo veel van. Eerst had je een fiets om af en toe eens 40 km door de duinen te hobbelen en nu rij je elke dag 50+km?
Haal niet een pak koekjes bij de supermarkt, maar één lekkere (en even dure als dat hele pak bij de supermarkt, dus geen risico op: doe er maar zesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ohja op die fiets!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en omdat die borstvoeding natuurlijk steeds minder wordt. Dus ik ga nu eerst terugbouwen naar 2000.
Het is niet moeilijk, maar ik heb mezelf wel moeten aanleren om volle producten te nemen ipv mager / light. Dan heb je al snel een paar honderd extra calorieen
En ik eet gewoon ook best veel
Die heb ik dus ook net vorige week gedaan! Wat een genot zeg! Had zondag met koppeltijdrit geen centje pijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja ik wil ook meer afstand gaan fietsen maar mn zitvlees zit mij na 60 km ook een beetje tegen.
Binnenkort een dynamische fietsmeting incl zadeldrukmeting voor de zekerheid.
Peloton? In wat voor peloton rij je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat is niet mijn probleem dat je het niet gelooft. Dat zal me eerlijk gezegd ook een rotzorg zijn.
Ik weet zelf wat ik fiets, mijn Whatsapp groep weet wat ik regelmatig fiets, mijn peloton ziet wat ik fiets, so I don't care![]()
Klussielaters!
Dat is wel een goede tactiek! Ik hou het nu nog even bij de gezonde producten (want afkicken), maar mocht ik weer iets lekkers toelaten, ga ik dit idd toepassen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haal niet een pak koekjes bij de supermarkt, maar één lekkere (en even dure als dat hele pak bij de supermarkt, dus geen risico op: doe er maar zes) bij de bakker.
Let goed op je zadelbreedte, standaard word er vaak 130 opgezet dacht ik, terwijl 143 voor meer mensen beter zou zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja ik wil ook meer afstand gaan fietsen maar mn zitvlees zit mij na 60 km ook een beetje tegen.
Binnenkort een dynamische fietsmeting incl zadeldrukmeting voor de zekerheid.
http://www.wielersitezund(...)egentijdrit-achtmaalquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:52 schreef Qwea het volgende:
Had zondag met koppeltijdrit geen centje pijn!
ik heb een Craft elite 4 jaar oid en net binnen een www.redwhite.cc voor langere afstanden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Let goed op je zadelbreedte, standaard word er vaak 130 opgezet dacht ik, terwijl 143 voor meer mensen beter zou zijn.
WAt voor broek draag je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |