Moet ie wel goed koud zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi, hebben we dat ook weer gehad!
En ja, pint melk! Lekker fris
Hebben zie die tijdrit niet in 3 gesplitst, dus de afstand ook?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.wielersitezund(...)egentijdrit-achtmaal
De langzaamste had 39 km/uur over iets van 20 km. Ik geloof nooit dat jij dat red. Ik zou er zelf namelijk al moeite mee hebben om dat in een koppel te redden. En hoezo rij je zowat naar België om een tijdrit te rijden?
Hi ha ho, je zei fiets! Wat een verrassing hier in het dieettopicquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ohja op die fiets!
Ik eet ook veel, maar niet als het gezond is
Vandaag eet ik wel een zakje worteltjes, maar qua calorieën zet dat ook geen zoden aan de dijk. Heb trouwens ook bites we love besteld, dus dat helpt wel.
En toast, wat is dat? Ik dacht aan geroosterd brood, maar ik zie geen beleg, dus dat wordt wel heel droog, dus het is vast iets andersquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Mooi, hebben we dat ook weer gehad!
En ja, pint melk! Lekker fris
RIP.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hi ha ho, je zei fiets! Wat een verassing hier in het dieettopic
Ik weet inderdaad niet goed ze kan fiesten, daar heb je een punt. Wat ik wel (een beetje) weet is hoe hard 39 km/uur is over 20 km. Dat heb ik namelijk zelf al een aantal keer in trainingskoersen gedaan. En ik weet hoe fucking moeilijk een koppeltijdrit is. En ik weet dat ze een jaar (of anderhalf) een keer een fiets gekocht heeft om af en toe een rondje te fietsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hebben zie die tijdrit niet in 3 gesplitst, dus de afstand ook?
En jij weet toch helemaal niet hoe goed Qwea kan fietsen, dus waarom geef je haar nu helemaal zo'n kruisverhoor?
Ja, geroosterd brood. Weet nog niet wat ik er op doe.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toast, wat is dat? Ik dacht aan geroosterd brood, maar ik zie geen beleg, dus dat wordt wel heel droog, dus het is vast iets anders
Alleen een beetje roomboter er op kan al erg smakelijk zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toast, wat is dat? Ik dacht aan geroosterd brood, maar ik zie geen beleg, dus dat wordt wel heel droog, dus het is vast iets anders
Ah, dus toch... ik heb het de afgelopen week ook een paar keer op (al wordt mijn broodrooster wel slechter, maar hij is meer dan twintig jaar oud, dus dat mag ook welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, geroosterd brood. Weet nog niet wat ik er op doe.
Waarom zou ze daarover liegen dan? Sommige mensen hebben ook meer aanleg voor iets dan anderen hè. Plus, als Q ergens voor gaat dan is ze daar ook zeer gedisciplineerd in dat hebben we allemaal wel gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet goed ze kan fiesten, daar heb je een punt. Wat ik wel (een beetje) weet is hoe hard 39 km/uur is over 20 km. Dat heb ik namelijk zelf al een aantal keer in trainingskoersen gedaan. En ik weet hoe fucking moeilijk een koppeltijdrit is. En ik weet dat ze een jaar (of anderhalf) een keer een fiets gekocht heeft om af en toe een rondje te fietsen.
Dan rijd ze nu koppeltijdritten door het ganze land en 370 km per week? Nee, daar geloof ik dan weinig van. 370 km per week is namelijk 20000 km per jaar. Ik ken 1 iemand die zoveel fietst en ik geloof never nooit dat Qwea in een jaar tijd op dat niveau zit.
Hehe ja op zich zijn het ook vrij simpele apparaten, het verwarmingselement is denk ik het enige dat er echt aan stuk kan, maar die van mij heeft nu op de hoogste stand twee rondes nodig, dus die is aardig op weg richting stortquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn broodrooster is ook minimaal zo oud. 11 jaar geleden gehad toen ik op mezelf ging wonen uit de inboedel van ene overleden vader van een collega van m'n moeder, en die had 'm ook al iets van 10 jaar
Geen idee. Daarover kan men slechts speculeren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waarom zou ze daarover liegen dan?
Klopt als een bus. Dat ze echter harder gaat dan een groot gedeelte van de belofte tijdens de giro d'rosa (giro d'italia voor <23) lijkt me nogal sterk. Zeker gezien dat over 2 km ging waarbij die rensters denk ik allemaal een tijdrijfiets met alle toeters en bellen hebben.quote:Sommige mensen hebben ook meer aanleg voor iets dan anderen hè.
Dan zou dit ook niet de plek moeten zijn waar ze die onwaarheden ventileertquote:Plus, als Q ergens voor gaat dan is ze daar ook zeer gedisciplineerd in dat hebben we allemaal wel gezien.
En als je het niet gelooft is ook prima, maar misschien is dit niet de plaats om haar daarover uit te horen.
Hoezo? Als ik het allemaal een beetje een sterk verhaal vind is het not done om hier te posten, maar bejubelen mag wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Doe dit eens elders, via PM of DM ofzo. Tjeez.
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, ik zal er geen meter minder van fietsen of een minuut slaap om verliezen, ik post dit alleen omdat ik me voor kan stellen dat er hier een aantal mensen zijn die hun vraagtekens zetten bij dit alles en die "ik moet 3500 kcal per dag eten anders val ik af" niet echt motiverend vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen moet er gewoon mee kappen om allerhande fitties te starten hier. Iedereen. Staat iets je niet aan, negeer het, is het tegen de policy, vraag een mod.
Als je van denkbeeldige kms net zoveel afvalt als van echte, of andersom, halleluja. Lach in je vuistje en
[ afbeelding ]
Jij vraagt die dingen, ze begint er niet zelf over he?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, ik zal er geen meter minder van fietsen of een minuut slaap om verliezen, ik post dit alleen omdat ik me voor kan stellen dat er hier een aantal mensen zijn die hun vraagtekens zetten bij dit alles en die "ik moet 3500 kcal per dag eten anders val ik af" niet echt motiverend vinden.
Maargoed, ben weer effe aan het werk.
Waarom zou een dagje dierentuin lastig te plannen zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag een dagje dierentuin dus ook lastig te plannen.
Maar in ieder geval veel lopen en ontbijten met een groene smoothie.
Omdat ik echt een stronthekel heb aan lunches meenemen naar zo'n dagje uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Waarom zou een dagje dierentuin lastig te plannen zijn?
Wij zijn afgelopen vrijdag naar de Apenheul geweest en ik heb prima gepland en me aan de planning gehouden. Gewoon, lekker hollands, je lunch zelf meenemen. Lekkere broodjes of crackers inpakken, bakje filet americain mee in de koeltas, bakje fruit(salade) erin en een grote fles water of slimpie mee. En dan gewoon op een leuk plekje op een bankje zitten en picknicken. En mocht je te laat thuis zijn om op een voor jou comfortabel tijdstip te eten, dan ga je uit eten. Neem je gewoonten lichter ontbijt en kleinere lunch. Of je laat tussendoortjes weg.
Ik moet zelfs bekennen dat ik op dagjes weg beter eet en me makkelijker aan mijn lijstje houd dan wanneer ik een dag thuis ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |