SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Je mag hem gewoon verrot blijven schelden hoorquote:
Van mij wel. Als ik tenminste nog steeds grappen over snorren mag makenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag hem gewoon verrot blijven schelden hoor
Roosendaalquote:
Correct.quote:
Hoi lieverd.quote:
Ik mag van mijn mamma toch geen homo's bankiers binnen laten, dus voor jou niet relevantquote:
Jij schrijft dan ook gelijk perfect.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik sie nerchens die speelingskontroole optsie?
Ben je gek, laat mij je burgers beheren en ik garandeer je dat je er straks dubbel zoveel hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mamma toch geen homo's bankiers binnen laten, dus voor jou niet relevant
Jij viert zeker ook carnaval in dat Tullepetoanegat?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mag van mijn mamma toch geen homo's bankiers binnen laten, dus voor jou niet relevant
En als bonus wil je dan zeker driekwart van de burgers waardoor er nog maar de helft van de oorspronkelijke burgers over isquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je gek, laat mij je burgers beheren en ik garandeer je dat je er straks dubbel zoveel hebt.
Nee, die slaapt in een vrieskist.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi lieverd.
Heb je Corrie nog warmgehouden voor me in absentia?
Sp3c is er, ik garandeer je dat ik gewoon eindig met nulquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben je gek, laat mij je burgers beheren en ik garandeer je dat je er straks dubbel zoveel hebt.
Welnee, de bonus zit al verdisconteert in de burger toename en jullie beheerpremie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als bonus wil je dan zeker driekwart van de burgers waardoor er nog maar de helt van de oorspronkelijke burgers over is
In stukjes?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die slaapt in een vrieskist.
Altijd weer die addertjes onder het gras ...quote:
En als ik teveel heb gegeten en gedronken en ik val om dan laat ik jullie betalen voor de zorg.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd weer die addertjes onder het gras ...
En ons daarna aanklagen wegens nalatigheid zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En als ik teveel heb gegeten en gedronken en ik val om dan laat ik jullie betalen voor de zorg.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ons daarna aanklagen wegens nalatigheid zeker
Ben jij er ook zo één?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kom er niet vandaan maar er zitten daar wat hele stoere kerels dus Roosendaal is
quote:
LTKDVquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zeg dames, we hebben ook gewoon een SCNWS / [spellingscontrole SC]
Zal feedback moeten zijn omdat die eerder was, terwijl de echt belangrijke zaken zich hier afspelen natuurlijk.quote:
Ik zit verdomme jouw werk op te knappen, ondankbare hond.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV.
Niet weten dat feedback de SC is en andersom.
Dan had ik zelf toch wel gereageerd joh, paardenkut.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit verdomme jouw werk op te knappen, ondankbare hond.
Haha, ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had ik zelf toch wel gereageerd joh, paardenkut.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had ik zelf toch wel gereageerd joh, paardenkut.
Ze houdt maden in de koelkastquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef Specularium het volgende:
Corrie zal nu wel iets over een worm gaan zeggen.
Geilen op foto's van chicks met graskarpers. Vraag me dan af of ze de chick of juist de karper meer opwindend vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
De bouwvakkers onder de vissers.
Ja, maar ze is er nog niet over begonnen dus hou me stil en straks vindt ze het alweer te laat ervoor.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar ze is er nog niet over begonnen dus hou me stil en straks vindt ze het alweer te laat ervoor.
Eerder wat anderen hier op FOK.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit zouden zo timmmmm, Tem en Specu kunnen zijn. #TeamRTL7
Ze vindt het nu te laat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:35 schreef anonymoussie het volgende:
Laat maar weten als je geweest ben, Tem.
Hij duurt wel ff. Maar dat stoorde mij niet.
Wat is deze? Moet ik straks nog Specu mijn favoriete mod maken, dat is toch voor niemand leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zwart met een streepje erdoor staat je ook wel denk ik
Als ze der zinnen heeft gezet op die film gaat het toch wel een x gebeuren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze vindt het nu te laat.Morgen maar kijken zei ze
Ja, die andere heb ik ook moeten kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ze der zinnen heeft gezet op die film gaat het toch wel een x gebeuren.
Ik heb hem laatst gekeken omdat jij er zo enthousiast over deed, vond het niet erg speciaal eigenlijk, er gebeurde amper iets en het is meer de opbouw naar deel 2quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als ze der zinnen heeft gezet op die film gaat het toch wel een x gebeuren.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, die andere heb ik ook moeten kijken.
Vond je Mockingjay niet tof?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst gekeken omdat jij er zo enthousiast over deed, vond het niet erg speciaal eigenlijk, er gebeurde amper iets en het is meer de opbouw naar deel 2
Ja, daar heb je het toch over. Op een hoop drama na gebeurde er eigenlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vond je Mockingjay niet tof?
Is de 3e film.
Het is een beetje een onthulling van de revolutie en idd opbouwende spanning naar het volgende deel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het toch over. Op een hoop drama na gebeurde er eigenlijk vrij weinig
Ik vind het meer een beetje koude oorlogje naspelen dan dat het echt diep op de psyche ingaatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
Wat het interessant maakt, vind ik, is dat er gebruik wordt gemaakt van psychische technieken om deze 'oorlog' te voeren.
Dit deel vertolkt dat prima, naar mijn mening.
Ja, dat was idd wel het dieptepunt van deze.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het meer een beetje koude oorlogje naspelen dan dat het echt diep op de psyche ingaat. Vooral die continu hysterisch jankende Jennifer Lawrence was irritant
Ja dat wel, maar heel de tijd hysterisch janken en gillen maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
Jennifer Lawrence is toch best lekker?
Nouja, vind ik dus wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar heel de tijd hysterisch janken en gillen maakt het er niet beter op.
Dat was oa haar reactie op die psychische spelletjes, toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar heel de tijd hysterisch janken en gillen maakt het er niet beter op.
Ja maar dan kan ze nog wel een beetje normaal doen. Voor iemand die de leider zou moeten zijn is ze behoorlijk labielquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat was oa haar reactie op die psychische spelletjes, toch.
Deze sc na middernacht?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net? weet je niet dat de ramadan is afgelopen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:10 schreef Kauai het volgende:
Ik heb zo lekker gegeten net, ik ben een blij mens.
Ging uit eten, juist daarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Net? weet je niet dat de ramadan is afgelopen?
Maar ik ben blij voor je meid.
Toch wel typerend dat ze weer bananen moeten grijpen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_slopen_winke_.html
Dit is zeker racistisch?
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch wel typerend dat ze weer bananen moeten grijpen.
Dit is wel een erg racistische opmerking van je.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch wel typerend dat ze weer bananen moeten grijpen.
Dat je daar op let en niet op diequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe tomaten zijn een beetje aangebrand meid.
Is er iets aan gelogen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel een erg racistische opmerking van je.
Sowieso vlees van de grillquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat je daar op let en niet op diekebab en kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |