Bij een schone tour zie je echt een teruggang in prestaties per week, omdat het lichaam steeds vermoeiender wordt. Elke dag maar 15 uur herstellen tov weer een grote inspanning is te kort voor totaal herstel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Allicht kun je meer trainen dan ik deed, ik moest er immers ook nog naast werken. Als je 25 uur in de week traint en niet hoeft te werken, is er tijd voldoende om te herstellen. Die 25 uur kun je in 5 of 6 dagen doen, dus tijdens de trainingsweken heb je dan steeds 1 of 2 dagen echte rust.
Die fietsvakanties die ik deed, waren meestal ook in juni of juli als het erg warm was.
De profs kunnen echt makkelijk een gemiddelde van 36 halen over een Tour van 3600-4000 km in drie weken met 2 tijdritten, 7 vlakke etappes, 6 bergetappes, een paar overgangsetappes en 1 of 2 rustdagen. Daarvoor hoef je geen doping te gebruiken. Misschien is 38 of 39 gemiddeld ook nog wel haalbaar, waar precies de grens ligt, durf ik niet te zeggen. Maar 42 gemiddeld, dat kan niet naturel imo.
De NDA is lekker naïef en heeft niet genoeg geld om fatsoenlijk te testen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik zal jullie bevindingen doorgeven aan dé onafhankelijke anti-dopingorganisatie in Nederland, de Dopingautoriteit.
Ja, je ziet teruggang, maar dat betekent niet automatisch dat je moet bijspuiten. Ook zonder bijspuiten kun je veel, alleen gaat het dan iets langzamer. Aan het einde van een 7-daagse fiets ik ook wat minder hard dan op de eerste dag. Heel groot is dat verschil overigens niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Bij een schone tour zie je echt een teruggang in prestaties per week, omdat het lichaam steeds vermoeiender wordt. Elke dag maar 15 uur herstellen tov weer een grote inspanning is te kort voor totaal herstel.
ik geloof dat theunisse dat ooit gezegd heeft, dat je daarom moet bijspuiten anders wordt je ziek door een tekort aan basis stoffen voor je afweersysteem.
Sinds Varoufakis, het onbegrepen genie met een IQ van 180, is alles op te lossen met game theory niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:54 schreef Harunobu het volgende:
Je moet het echt zoeken in game theory.
denk dat er ook best veel buiten de tijd binnenkomen op een off day.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, je ziet teruggang, maar dat betekent niet automatisch dat je moet bijspuiten. Ook zonder bijspuiten kun je veel, alleen gaat het dan iets langzamer. Aan het einde van een 7-daagse fiets ik ook wat minder hard dan op de eerste dag. Heel groot is dat verschil overigens niet.
Dito aan het einde van 2 weken fietsen in de bergen.
En Theunisse, daar kwam best wel veel onzin uit.
Als ze langzamer rijden, worden de tijdslimieten ook ruimerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat er ook best veel buiten de tijd binnenkomen op een off day.
Snap je opmerking niet. Jij leest niet al jaren trouw de Scientific American?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Sinds Varoufakis, het onbegrepen genie met een IQ van 180, is alles op te lossen met game theory niet?
ondertussen, bij de nda...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De NDA is lekker naïef en heeft niet genoeg geld om fatsoenlijk te testen.
Kijkcijfers zijn erg goed in Nederland en Vlaanderen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat werd toen ook van USPS gezegd. Is het echt zo dat de interesse daalt of denk je dat?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze langzamer rijden, worden de tijdslimieten ook ruimer
twitter:Digger_forum twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 09:15:56Stephane bermon. Froome's doctor in Monaco. Problem is that he was also doctor to vino and kashechkin. Awful luck again! Of all the doctors! reageer retweet
Hahaha wtf is dat froomequote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Digger_forum twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 09:15:56Stephane bermon. Froome's doctor in Monaco. Problem is that he was also doctor to vino and kashechkin. Awful luck again! Of all the doctors! reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:07 schreef THEFXR het volgende:
Chippo heeft weer een kuurtje achter de rug:EindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://sportslawnews.wor(...)i-doping-commission/quote:Borderline Issues in Anti-Doping: Scientific and Medical Update. Dr Stephane Bermon (IAAF Medical & Anti-Doping Commission). This lecture analysed how some areas of the prohibited list were not actually black and white, but rather several shades of grey. In particular, the lecture focused on three areas: Blood Spinning (where platelet rich plasma [PRP] could be manipulated through centrifugal force and then re-injected into wound sites to promote faster healing). Interestingly, while Blood spinning is allowed under s2.6 of the 2011 Prohibited List, the individual growth factors contained within PRP are still prohibited if used separately. Prohibition on the use of Hypoxic environments (used to simulate altitude training) was ethically difficult to justify given the benefits that athletes could receive passively from living at altitude. Whereas all glucocorticosteroids (drugs used to treat inflammation) are prohibited in-competition by the 2011 list when administered by oral, intravenous, intramuscular or rectal routes, a compelling case was made that the decision to allow glucocorticoids out-of-competition was made on other grounds.
Lees nou even je eigen post terug. Stellen dat een ploeg clean is aan de hand van het feit dat ze zelf nachtelijke dopingcontroles voorstellen (en wattagegegevens vrijgeven) is toch even onderbuik/geen bewijs achtig als zeggen dat ze niét clean zijn!? Als je deze sport lang volgt, en aanschouwt wat er de laatste 4 jaar gebeurd is, kan je niet anders dan heel erg skeptisch zijn. Die pic van THEFXR is ontzettend op zijn plaats omdat die gequote post net zo inhoudloos is als een post die roept "SKY DOPED!!!1".quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:28 schreef Kingstown het volgende:
Dit topic is een beetje verworden tot een BNW-topic. Nul bewijzen en alleen maar (vergezochte) vermoedens, onderbuikgevoelens en gekunstelde verbanden. Beeldvorming is heel belangrijk, want iedereen die wint/beter is, die is op voorhand verdacht. En als mensen niet presteren die niet vertrouwd werden, dan zal het wel liggen aan een mislukte medische kuur of nachtelijke controles. De achterdocht en paranoia is wel erg grappig om te lezen btw.
Uiteraard wordt de vergelijking gemaakt met de E3 en niet met de vijfde plaats in Parijs-Nice en een tweede plaats in de bergetappe naar Croix de Chaubouret voor allerlei erkende klimmers, want dat past dan weer niet in het complotdenken.
Natuurlijk is Sky het meest verdachte team, want die hebben als 1 van de weinigen het voorstel gesteund om nachtelijke controles uit te voeren. Dat is wel zeer verdacht. En een verschrikkelijk smerige boevenhouding. En zelfs Luke Rowe hebben ze getransformeerd tot topklimmer. Het schijnt dat Viviani voor de bergtrui gaat in de Vuelta...
De reactie hierboven met een pic is veelzeggend. De dopingcomplotters hebben geen feitelijke argumenten.
quote:Op zondag 19 juli 2015 08:43 schreef kaasplankje het volgende:
Denk dat dit meer effect heeft dan tijdens de tdf notabene Paul vd Bosch bellen en zeggen: "Wil jij zeggen dat wij geen ketonen of doping gebruiken want jij bent iemand waarnaar geluisterd wordt."
En wat is jouw interpretatie van deze grafieken?quote:
Net zoals Armstrong? Whahaha...quote:Op zondag 19 juli 2015 08:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind dat Froome zijn prijzengeld moet doneren aan wada om de strijd tegen doping in de sport te financieren. Net als Armstrong deed. Het zal zijn geloofwaardigheid als schone renner vergroten. Denk dat dit meer effect heeft dan tijdens de tdf notabene Paul vd Bosch bellen en zeggen: "Wil jij zeggen dat wij geen ketonen of doping gebruiken want jij bent iemand waarnaar geluisterd wordt."
Ja, nadat VDB eerder in een interview iets zei over ketonen en Froome hem op een ritdag 's morgens belde om te zeggen dat hij en Sky ze niet gebruiken.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Heeft Froome contact opgenomen met vd Bosch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Dus Froome ontkent dat ze ketonen gebruiken? Interessant.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:36 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ja, nadat VDB eerder in een interview iets zei over ketonen en Froome hem op een ritdag 's morgens belde om te zeggen dat hij en Sky ze niet gebruiken.
quote:Op zondag 19 juli 2015 14:36 schreef OProg het volgende:
Ondanks dat het grappig blijft toch wel aanhalen van Froome in de giro van 2009 'gewoon' 32e werd. Het is dus ook weer niet zo dat hij als een Kenny van Hummel helemaal niks kon.Naja in 2010 werd hij in de Giro geDQed omdat hij achter de bus te lang aan een motor bleef hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat het grappig blijft toch wel aanhalen van Froome in de giro van 2009 'gewoon' 32e werd. Het is dus ook weer niet zo dat hij als een Kenny van Hummel helemaal niks kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gezwalk vanaf 8 minuten is wel episch.
Hij zegt dat hij niet weet wat het waren tot hij er onlangs ivm Sky in de media van hoorde en dan uitleg aan zijn dietist vroeg. En Sky gebruikt ze niet zegt hij heel duidelijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dus Froome ontkent dat ze ketonen gebruiken? Interessant.
Dat klopt en dat is nu een verhaal geworden dat hij zo slecht was dat als hij niet aan auto's zou hangen hij op 2 uur gereden zou worden per etappe maar dat is ook niet helemaal zoals het was.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:38 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Naja in 2010 werd hij in de Giro geDQed omdat hij achter de bus te lang aan de auto bleef hangen.
Hij zat toen geloof ik ook met zijn parasiet.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is nu een verhaal geworden dat hij zo slecht was dat als hij niet aan auto's zou hangen hij op 2 uur gereden zou worden per etappe maar dat is ook niet helemaal zoals het was.
En hij was 2x zo zwaar.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:44 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Hij zat toen geloof ik ook met zijn parasiet.
Dat klopt, de parasiet is vertrokken en nu woont er een lintworm.quote:
Laten we het niet over bilharzia gaan hebben. Daar heeft hij al zoveel tegenstrijdige dingen over gezegd, daar kun je echt niets meer mee.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:44 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Hij zat toen geloof ik ook met zijn parasiet.
The gift that keeps on givingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Digger_forum twitterde op zaterdag 18-07-2015 om 09:15:56Stephane bermon. Froome's doctor in Monaco. Problem is that he was also doctor to vino and kashechkin. Awful luck again! Of all the doctors! reageer retweet
Ondanks dat het grappig blijft toch wel aanhalen van Froome in de giro van 2009 'gewoon' 32e werd. Het is dus ook weer niet zo dat hij als een Kenny van Hummel helemaal niks kon.Miscchien moet je eens kijken wie er normaal rond de 30e plek eindigen in grote rondes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theo Eltink had dan ook ooit de Tour kunnen winnen zeker. Of Cisse De Greef, die werd zelfs altijd 20e.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Waar haal je vandaan dat ik niet weer wie rond plek 30 eindigen?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Miscchien moet je eens kijken wie er normaal rond de 30e plek eindigen in grote rondes.
Theo Eltink had dan ook ooit de Tour kunnen winnen zeker. Of Cisse De Greef, die werd zelfs altijd 20e.
Moet dat een verdediging zijn voor de prestatiecurve van Froome?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Had iemand in het midden van de jaren '80 verwacht dat Indurain 5x de Tour zou winnen?
Wil alleen maar aangeven dat resultaten uit het begin van de carrière niet alles zegt.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:53 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet dat een verdediging zijn voor de prestatiecurve van Froome?
Heeft iemand ooit gedacht dat Indurain clean was?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
Had iemand in het midden van de jaren '80 verwacht dat Indurain 5x de Tour zou winnen?
Nee maar dat waren z'n concurrenten ook niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit gedacht dat Indurain clean was?
Nee maar hoewel ik geen bewijs heb (net zoals alle anderen hier over Froome) denk ik gezien de jaartallen en de de plotselinge verbetering dat Indurain een van de eersten was dioe EPO gebruikte en daardoor veel voordeel had tov de anderen die nog met de ouderwetse middeltjes zaten te prutsen.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee maar dat waren z'n concurrenten ook niet.
Niet dat het alles zegt maar volgens Willy Voet zat Indurain nog aan de "oude" doping i.p.v. EPO.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar hoewel ik geen bewijs heb (net zoals alle anderen hier over Froome) denk ik gezien de jaartallen en de de plotselinge verbetering dat Indurain een van de eersten was dioe EPO gebruikte en daardoor veel voordeel had tov de anderen die nog met de ouderwetse middeltjes zaten te prutsen.
Hij was wel dusdanig slecht in die Giro dat hij met enige regelmaat nogal simpel gelost werd. Hij deed het niet omdat hij zo fantastisch was natuurlijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik niet weer wie rond plek 30 eindigen?
Ik zeg toch ook dat de progressie opmerkelijk is. Alleen moet er wel bij feiten gebleven worden en nu lees ik hier keer op keer dat Froome alleen hangend aan een auto een berg op kwam en dat is ook niet zo.
Er zal ook wat vers bloed bij zijn komen kijken, daar had Ferrari immers bij Moser jaren daarvoor al op kunnen oefenen.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar hoewel ik geen bewijs heb (net zoals alle anderen hier over Froome) denk ik gezien de jaartallen en de de plotselinge verbetering dat Indurain een van de eersten was dioe EPO gebruikte en daardoor veel voordeel had tov de anderen die nog met de ouderwetse middeltjes zaten te prutsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |