Je verdiend hetquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt lekker maar inderdaad niet echt gezond
Tijden het uitgaan. Ik heb een beurse plek op m'n arm omdat iemand me super hard heeft vastgegrepen en ik overdrijf niet als ik zeg dat 10 mannen me probeerde te zoenen. Het was gewoon niet leuk meerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op straat?
Lijstje:
O: magere melk met banaan & havermout
T: kwark met whey & blauwe bessen
L: 2 sesambrood met ei, 1 sesam met amandelpasta
T: aardappels, slavlinder, broccoli
S: half uur hardlopen
T: whey shake
Blik tonijn?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:25 schreef gcjoel het volgende:
Mijn lijstje vandaag!
O: oats express (nog steeds geen kaneel)
T: 250gr kwark
L: 2x boterham, 50gr ham, ketchup (tosttiii) 2x gekookt ei, 1 appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: prei, gekookte aardappel, kipgehakt
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
Wil iets anders voor mijn kwark bedenken, iemand goede ideen?
heb je recht op. En op Milka.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt lekker maar inderdaad niet echt gezond
Whey muffins?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tonijn is best lekker maar zo ff tussendoor rond 11 uur? nee niet echt mijn ding
Ik krijg daar altijd zo'n kattenvoerassociatie bij. Dat de kat er wild van wordt, helpt niet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg daar altijd zo'n kattenvoerassociatie bij. Dat de kat er wild van wordt, helpt niet.
Jij bent gewoon zo'n dikzak die bij de mac 1000 besteld en dan een cola light erbij neemt zeker!quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, ik had ook nog gewone cola moeten nemen? Wil je me dik hebben??
Guiltyquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n dikzak die bij de mac 1000 besteld en dan een cola light erbij neemt zeker!
Nee, Cola Zeroquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, ik had ook nog gewone cola moeten nemen? Wil je me dik hebben??
Je bent gisteren toch ook al wezen hardlopen? Doe dan gewoon een uur fitness.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:50 schreef -Strawberry- het volgende:
O: havermout met sojamelk en banaan
T: oerbrood met amandelpasta
S: 40 min fitness
L: 200gr kwark met blauwe bessen en milk/egg protein
T: appel
D: homemade linzensoep met oerbrood
Misschien nog hardlopen? Ik heb de smaak te pakken.
Ja. En nee, 40 min was precies goed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je bent gisteren toch ook al wezen hardlopen? Doe dan gewoon een uur fitness.
Er wordt niet voor niks overal een rustdag aangeraden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. En nee, 40 min was precies goed.
Wat doe je in hemelsnaam in maar 40 min?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. En nee, 40 min was precies goed.
Maar ik ga waarschijnlijk toch niet hardlopen hoor.Andere dingen te doen.
Cardio.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat doe je in hemelsnaam in maar 40 min?
Ik vind het snel saai. Daarom geef in liever 40 minuten alles wat ik heb, dan dat ik 1.5 uur sta te zwoegen.quote:
Dat dus. Zeker met dit weerquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap niet waarom je dan niet gewoon buiten gaat fietsen en de sportschool gebruikt voor krachttraining.
Ik moet altijd hard lachen als ik langs de sportschool fiets en mensen op de loopband naar buiten zie kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap niet waarom je dan niet gewoon buiten gaat fietsen en de sportschool gebruikt voor krachttraining.
Zeker met dit weer ja!quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze nog met de auto gegaan ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet altijd hard lachen als ik langs de sportschool fiets en mensen op de loopband naar buiten zie kijken
Ook met slecht weer heb ik dat.quote:
Doet m'n broertje ook. Naar de sportschool met de auto.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze nog met de auto gegaan ook
Ja sorryquote:
Geen idee wat pwo is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorryMisschien had ik pwo moeten nemen voor het fietsen
Ik moet nog steeds naar de gym
Pre workout!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen idee wat pwo is.
Dan blijf je toch thuis.. Dat verdien je...
Omdat ik buiten niet op het tempo fiets als in de sportschool (naast dat mijn fiets een krot is).quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe fiets kopenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat in buiten niet op het tempo fiets als in de sportschool (naast dat mijn fiets een krot is).
Je hoeft niet zo neerbuigend te doen. Ik vind fietsen in de sportschool gewoon fijner om aan mijn conditie te werken dan op mijn krotje buiten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwe fiets kopenen nee tuulk fiets je buiten niet hetzelfde tempo. Buiten heb je weers invloeden
![]()
Windstil fietsenik had vanmorgen windkracht 5 tegen
ik ga ook voortaan in de gym fietsen
Nee als ik de tour kijk kijk ik voornamelijk voor de mooie plaatjes.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pre workout!
Die milka had ik ook al verdiend ja! Dan verdien ik dit zeker!
Kijk je de tour btw? Ik moest bijna huilen. Sta je 3de in het klassement, moet je afstappen vanwege koorts. Huilen joh
Meid, als jij er gelukkig van wordt, dan ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo neerbuigend te doen. Ik vind fietsen in de sportschool gewoon fijner om aan mijn conditie te werken dan op mijn krotje buiten.
Ik wilde hem troostenquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee als ik de tour kijk kijk ik voornamelijk voor de mooie plaatjes.
Maar ik snap wel dat het enorm kut is.
nieuws? nou das toch altijd?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde hem troostenarme jonge.
In other news, ik heb honger.
Vreetwijf!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nieuws? nou das toch altijd?
Ik heb ook honger
Nou ik ook niet!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vreetwijf!
Ik wilde snickers ice cream pakken... Iemand heeft de laatste opgegeten en ik was het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |